Novinky
Hond se určitě vyrobí více, než VW. Ovšem v součtu Audi, Škoda, VW a Seatů se vyrobí více. V US se moc výrobky VW nechytají, tam vládne Toyota a Honda.
VW je průser, tak tak v zisku, i když teď je to lepší. Ovšem technicky zaostává. Honda a Toyota jsou nejziskovější automobilky světa, zároveň nejspolehlivejší a v hybridech nejdále. Honda navíc už vyrábí vodíková auta.
Honda ve své historii nebyla nikdy ztrátová, za posledních 10 let neměla pokles výroby aut. A nakonec - Honda je největším vyrobcem spalovacích motorů na světě a přidává úsporné letecké proudové motory, které bude vyrábět ve společném podniku s mamutí americkou GE.
VW je průser, tak tak v zisku, i když teď je to lepší. Ovšem technicky zaostává. Honda a Toyota jsou nejziskovější automobilky světa, zároveň nejspolehlivejší a v hybridech nejdále. Honda navíc už vyrábí vodíková auta.
Honda ve své historii nebyla nikdy ztrátová, za posledních 10 let neměla pokles výroby aut. A nakonec - Honda je největším vyrobcem spalovacích motorů na světě a přidává úsporné letecké proudové motory, které bude vyrábět ve společném podniku s mamutí americkou GE.
Je nutné brát koncern jako celek, neboť 100% vlastníkem např. Škody je VW, čili jen vyrábí svoji modifikovanou techniku pod více značkami, ale jedná se stále jen o 1 koncern. Tak jako Honda je taky jiný koncern akorát, že prodává jen pod jednou značkou. Zaměřovat se na US trh mě v současné době příjde docela scestné (doba recese, pádu US ekonomiky, klesajícího dolaru atd.) a navíc po přepočtu se ty modely prodávají za 1/2 ceny co v evropě. mnohem zajímavější jsou rozvíjející se trhy asie (čína, indie, rusko atd.), kde se VW angažuje velmi zajímavě a patří na všech těchto trhách k největším výrobcům. Navíc nevím v čem VW zaostává technicky za hondou, když např. honda zatím nenabízí turbomotory u kterých je více než jasné, že budou nosné kvůli EURO 5 a 6. Mě spíše příjde že ulpívání na atmosferických motorech je už spíše nostalgií hondy, neboť současná motorizace např. u civiku je dost chabá. 1,4 je slabá a 1.8 -čka je stále jen průměrný motor oproti např. 1.4 TSi nemluvě o 1.8 TFSi. Navíc VW je v posledních 5 letech celkem slušně zisková firma. Stačí se např. podívat na růst akcií VW, které z hodnoty cca. 40 eur vylétly na současných 150 eur a nebýt celosvětové krize, tak jsou někde kolem 200 eur. >😁
Akcie Hondy se kótují mj. i na NYSE (New York Stock Exchange), kam VW nedosáhlo. Ziskovostí na 1 auto VW na Hondu a Toyotu nemá a minulý nebo předminulý rok byl VW ve ztrátě.
Výkonnost akcií Hondy a VW se nedá srovnávat.
K motorům - hondí vydrží stejně nebo více, ale mají větší výkon při stejném objemu a menší emise, než VW.
Honda není zaměřena na USA, ale jedná se o nejdůležitější trh.
Co do technické úrovně, accordy jsou podstatně vyspělejší. Počínaje podovozkem, vpředu dvoj. lichoběžník a vzadu 5tiprvkové uložení, které je bráno jako nejdokonalejší. To Passat nemá ani omylem. Spolehlivost, výkonnost a čistota hondích motorů je pověstná, tam se VW nechytá. Hondí motory daleko dříve než VW plní přísnější emisní limity. Honda neděla turbodiesely. Ovšem udělala první a kultivovaností, spolehlivostí a spotřebou Honda setřela všechna 4V TDi. Šestiválce diesely zatím nedělá, ale i toho se dočkáme. Aby VW byl výkonově podobný, musí vrazit do motoru turbo. Jenže turbo je drahé a potenciálně nespolehlivé. Honda už také dává turbo, tedy acura, ovšem do jednoho šestiválce. Honda dobře poznala možnosti turba, když dodávala nejlepší turbomotory do F1 (McLaren, Senna). Bez turba motor je čistější, levnější a pokud se umí vyrobit, tak stejně výkonný.
Hondy jsou podstatně lépe vyváženy, než takové audi.
Hondy se už dávno vyrábějí v Číně nebo i v Turecku, Thajsku.
Hondí vlastní výrobní linky jsou lepší než konkurence, umožňují variabilnější výrobu, rychleji se přenastavují.
Výkonnost akcií Hondy a VW se nedá srovnávat.
K motorům - hondí vydrží stejně nebo více, ale mají větší výkon při stejném objemu a menší emise, než VW.
Honda není zaměřena na USA, ale jedná se o nejdůležitější trh.
Co do technické úrovně, accordy jsou podstatně vyspělejší. Počínaje podovozkem, vpředu dvoj. lichoběžník a vzadu 5tiprvkové uložení, které je bráno jako nejdokonalejší. To Passat nemá ani omylem. Spolehlivost, výkonnost a čistota hondích motorů je pověstná, tam se VW nechytá. Hondí motory daleko dříve než VW plní přísnější emisní limity. Honda neděla turbodiesely. Ovšem udělala první a kultivovaností, spolehlivostí a spotřebou Honda setřela všechna 4V TDi. Šestiválce diesely zatím nedělá, ale i toho se dočkáme. Aby VW byl výkonově podobný, musí vrazit do motoru turbo. Jenže turbo je drahé a potenciálně nespolehlivé. Honda už také dává turbo, tedy acura, ovšem do jednoho šestiválce. Honda dobře poznala možnosti turba, když dodávala nejlepší turbomotory do F1 (McLaren, Senna). Bez turba motor je čistější, levnější a pokud se umí vyrobit, tak stejně výkonný.
Hondy jsou podstatně lépe vyváženy, než takové audi.
Hondy se už dávno vyrábějí v Číně nebo i v Turecku, Thajsku.
Hondí vlastní výrobní linky jsou lepší než konkurence, umožňují variabilnější výrobu, rychleji se přenastavují.
tak asi proto se hond vyrobí necelé 4 miliony a VW vyrobí 6.2 milónu aut za rok... to je logický, že? >😁 no jestli je honda jedničkou ve formulích, tak já jsem papež... >😁 už tam jsou několik let a jsou rádi když dojedou do cíle... >😁 Kam se hrabou na Ferrari (třeba). Nevím co je na tom že akcie VW se neobchodují na NYSE burze? Jsou snad ty akcie něčím méněcenné? Obchodují se naopak akcie Hondy na Franfurtské burze? Že, né? Že by na to honda něměla? >😁 Používám stejně scestné argumenty jako ty... Takhle můžu pokračovat dlouho, ale nemá to smysl, tak toho nechám... Zajímalo by mě, kolik jsi s jedním motorem od hondy najel kilometrů, když tvrdíš, že vydrží mnohem víc než třeba to VW... Já běžně najedu s vozem kolem 250 tisíc km než ho prodám, neboť ročně najezdím něco kolem 70 tisíc km a většinou jezdím auty od VW. Zatím bez problémů. Máš snad najeto ty osobně víc s hondou? Jestli jo, tak napiš, rád se na to tvý auto kouknu osobně, když jseš o tom tak přesvědčený a já ti ukážu jak vypadá auto od VW po 280 tisících kilometrů... >😁
Moc pozorně jsi nečetl. Honda, když byla turba v F1, přesněji její motory, byly nejlepší.
K NYSE - je to prestižní záležitost, na rozdíl od provinční frankfurtské burzy, která je moc pozadu za nejveětší burzou světa NYSE v New York. Co to navíc znamená? Kdi chce něco vědět o společnosti, jde na burzu, kde je kótována. Emitenti totiž mají informační povinnosti, NYSE má nejtvrdší. Dále to znamená, že HONDA (tiker HMC) má přístup přes NYSE k levnějším penězům. Atd...
Já má hondu, výměna brzdových destiček ve 17O tis. Jinak neměněno nic. Jezdím s ní od 0.
V servisu mi ukazovali Hondy z 80. let, zatím motory bez problémů. Mají více jak 300T, některé i 400T. A jsou to přitom vysokotáčkové motory, žádné traktorovité do 6 tis.
Pokud chceš vidět Hondy s 350 T, neměl by to být problém.
K NYSE - je to prestižní záležitost, na rozdíl od provinční frankfurtské burzy, která je moc pozadu za nejveětší burzou světa NYSE v New York. Co to navíc znamená? Kdi chce něco vědět o společnosti, jde na burzu, kde je kótována. Emitenti totiž mají informační povinnosti, NYSE má nejtvrdší. Dále to znamená, že HONDA (tiker HMC) má přístup přes NYSE k levnějším penězům. Atd...
Já má hondu, výměna brzdových destiček ve 17O tis. Jinak neměněno nic. Jezdím s ní od 0.
V servisu mi ukazovali Hondy z 80. let, zatím motory bez problémů. Mají více jak 300T, některé i 400T. A jsou to přitom vysokotáčkové motory, žádné traktorovité do 6 tis.
Pokud chceš vidět Hondy s 350 T, neměl by to být problém.
Takze trochu trapas.