Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Výroba aut v Británii opět klesla. A bude ještě hůř

14 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Chátra hlasovala pro Brexit....chátra přijde o práci...... 😒
spaleny6
Když má někdo jinej názor než ty tak je chátra?
Milos_CZ
Sorry, to neměl bý sem a nejde mi to smazat.
2 000 000 aut v roce 2020? Šmarjá, kdo tam ta auta vyrábí?
Nedaří se mi najít nikde v Británii tak velké automobilky.
Nevíte o jakých firmách se to mluví?
Mr.Murphy
.... a to je teprv začátek.... íkváči se nechali oblbnout a v referendu odsoudili svoji zemi k úpadku....
Avatar - holden2
holden2
ale ho*vno. dalsi referendum dopadne jeste vyrazneji pro odchod. budoucnost je rozpad EU a navrat k EHS
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
DEJ PRYČ TU MOUCHU !
Avatar - wakantanka
wakantanka
Prečo, veď k nemu pasuje. 😄 Muchy často sedávajú na h*vnách. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
blbost - v UK si vymysleli ultramegazákazy spalováků ve městech a tak se tyto auta neprodávají a elektromobily to nevykompenzují navíc je vyrábí jen Jag
to když se sečte s vývozními problémy, dohromady je to OPRAVDU HODNĚ NEVYROBENÝCH AUT
ale většina jde na vrub ekoměstským zákazům a aktivitám, vždyť do Londýna se už člověk se spalovákem třeba i Euro 6d prakticky nedostane

jen tak dál chlapci a děvčata v UK, multikulti, ekofanatizmus, neomarximus a Corbyn, neoliberalizmus a Mayová, Brexit a nebrexit, zmatek nad zmatek

BUDE V UK MUSET BÝT VÝRAZNĚ HŮŘ ABY NĚCO POCHOPILI
Avatar - pradeda777
pradeda777
....v zásadě jde o nervozitu zákazníků spojenou s Brexitem...a ano, plus ekoteroristická omezení vjezdu vozidel do určitých lokalit plus různé daně dopadající "nepříjemně" na motoristy.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Brexit pociti nie len UK ale cela EU, Nemci su najvacsi vyrobcovia aut v EU a UK je druhy najvacsi automobilovy trh v Europe. Tych par sto kusov BMW , MB a Audi co predaju Nemci v CR alebo SK ich nevytrhne. Preto UK bez dohody neodite ak vobec vystupia. To ze jednemu bude dobre a druhemu zle dnes velmi neplati trhu su dnes zglobalizovane a dodavatelia su ako jedna retaz ak ju niekde pretrhnes zacitia to vsetky clanky. Staci sa pozriet kolko Kia motors vyvaza zo Ziliny aut do UK a je jasne ze Brekshit im prinasa studeny pot na celach. Trhy su nervozne opravnene a UK to uz doteraz stalo miliardy libier ak by takyto nezmysel odhlasovali napr. v CR alebo SK lahla by tam uz davno ekonomika na kolena. UK nie je len Londyn bohuzial su tu okolo dost zaostale vidieky a tiez ludia . Vsetko sa to vyriesi len to stoji cas a peniaze. Vsetko je dnes uz vyrobene a kazdy chce predavat svoje auticka, tak ako UK tak aj Nemci ,Francuzy atd. to ze budu mat auta na skladoch a zatazene cla im pokazia predaj im nepomoze. Nic netrva vecne a sinusoida biznisu je ako hojdacka nie priamka stale hore alebo stale dole. vsetko co klesa pojde hore a vsetko co ide hore bude zase klesat. Up and down :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Aut se prostě vyrábí a prodává nesmyslné moc... navíc úplně neefentivnich.

SUV přes 2 tuny a na pneumatikách 225 a víc prostě nikdy nemůže mít spotřebu a emise tunuveho HB na 165 gumach.
A čím víc zařízení na potlačení emisí tam dají, tím je to těžší a emise rostou + kratší životnost = dřív se musí původní zlikvidovat a nové vyrobit. A to je další energie a další emise.

Prostě úplně sebevražedne mimo misu.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
225? já mám 285/75 R16 8-s
Milos_CZ
2 000 000 aut v roce 2020? Šmarjá, kdo tam ta auta vyrábí?
Nedaří se mi najít nikde v Británii tak velké automobilky.
Nevíte o jakých firmách se to mluví?