Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Brin
Co já vím, tak za cash lze v DE koupit Model 3 od 45000 Euro. Ne od 54000 Euro.
https😐/www.tesla.com/…DE/model3/design#…
No a VW I.D bude pod 30000€.
Tedy Tesla bude muset zlevnit alespoň o 15 000€.
No a VW I.D bude pod 30000€.
Tedy Tesla bude muset zlevnit alespoň o 15 000€.
A bude ten VW aj porovnateľný s modelom 3? Teda podobný dojazd, veľkosť a výkon?
Každopádně cena Modelu 3 je ve srovnání s I.D. šílená.
Tak isto ako parametre Modelu 3 v porovnani so 120k I.D. 😉 Ak najmasovejsie EV historie Leaf 60kWh stoji 45k € a lepsie vybaveny, vacsi, bezpecnejsi a vykonnejsi Model 3 base ma stat 44k tak je to uzasna cena a stale mozes verit na zazrak ze VW porazi tychto skusenych vyrobcov svojim vyrazne menej vykonnym iba slubovanym EV.
Dojezd, výkon ... s Teslou 3 zkusili svižně projet severní smyčku a v půlce jim skončila v nouzovém režimu kvůli přehřátí - nechci auto srovnatelné s Tesla 3.
Skúsil to niekto aj s iným elektromobilom? Odkiaľ berieš istotu, že iným sa nestane to isté?
Souhlas, o jiném pokusu elektroauta nevím. Ale severní smyčku projely tisíce aut bez problémů, já totiž říkám "nechci auto srovnatelné s Tesla 3" což automaticky neznamená, že chci elektroauto v současné technologické podobě.
Zbytocne sa tu strapnujes s vymyslenym hateom.. ludia co jazdia veselo po NS su asi kuzelnici.. https😐/www.youtube.com/watch?…
Ludia sa tu posmievaju Tesla fans za to ze uznavaju relne dosiahnute uspechy ale ty ides do extremu, porovnavas tu neexistujuce auto s parametrami neschopnymi konkurovat Modelu 3 a ohanas sa cenou ktoru VW spolu s mnozstvami dodavok nevie garantovat >😁 15 000 europanov kazdy mesiac robi obrovsku chybu, napis im nech pockaju do.. uvidime 😊
Počkaj 7 dnů a můžeš si registrovat I.D.
To hovorili aj o e-trone a teraz nanho cakaju mesiace az roky.. Nemam onho ani len ten najmensi zaujem, to auto bolo skarede, nudne a specifikaciami absolutne nezaujimave uz ako studia a produkcny kus je na tom vzdy este horsie.. ja nie som VWeriaci.. kludne bez >😁
pro šílené fanoušky Muska jso samozřejmě konkurenční EV ošklivé, škaredé, nudné a specifikacemi ABSOLUTNĚ NEZAJÁMAVÉ
ha ha ha ho ho ho he he he teslafans
ha ha ha ho ho ho he he he teslafans
No a hlavne jsou konkurencni EV NEEXISTUJICI... existuji EV ale nejsou to konkurenti.
Proč neexistující? Třeba i-pace nebo e-tron určitě konkurují Modelu X
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/audi/e-tron/106574/audi-e-tron-vs-tesla-model-x-suvs-face-off-in-electric-car-showdown
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/audi/e-tron/106574/audi-e-tron-vs-tesla-model-x-suvs-face-off-in-electric-car-showdown
Kdyz byla puvodne rec o ID, mluvil o Tesla Model 3.
Navic E-Tron se jeste vubec nevyrabi.
Jaguar par kusu vyrobi, pokud je to teda spolecne s Brexitem uplne nepolozi ...
Navic E-Tron se jeste vubec nevyrabi.
Jaguar par kusu vyrobi, pokud je to teda spolecne s Brexitem uplne nepolozi ...
Nevyrábí? A co je těch 271 skladovek plus další stovky předváděček jenom v DE? Makety?
https😐/www.audi.de/…or-getriebe.html
Spíše to na mě dělá dojem, že o e-tron není žádný valný zájem a výrobu budou muset tlumit, protože zájem bude vlažný. Aby bylo u takto drahého modelu k dispozici skoro 300 skladovek hned na začátku prodejů, tak to je docela unikát, třeba A7 je v celém DE na skladě 77ks, Q7 která se určitě prodává daleko lépe 209ks.
https😐/www.audi.de/…or-getriebe.html
Spíše to na mě dělá dojem, že o e-tron není žádný valný zájem a výrobu budou muset tlumit, protože zájem bude vlažný. Aby bylo u takto drahého modelu k dispozici skoro 300 skladovek hned na začátku prodejů, tak to je docela unikát, třeba A7 je v celém DE na skladě 77ks, Q7 která se určitě prodává daleko lépe 209ks.
Bodejď by zájem byl, když je menší než Tesla X, má menší výkon než Tesla X, má menší baterku než Tesla X, a přitom jako bonus žere o 30% víc. To si koupí jen člověk, co neumí použivat google a takových v EV moc nebude.
Prodeje modelu X v Q1 také pěkně padly, spíše bych řekl, že trh je nasycený, leckde končí dotace a očekávaný boom se nekoná.
Tady to máš online http😐/www.model3vins.com/ 400 000 aut hovoří za vše. Jinak S a X probíhá faceliftem, takže opět objedná jen ten, kdo neumí google.
Jak souvisí model 3 s X nebo s e-tronem?
.StenLi.
Polestaru a kazdej automobilke ktora sa pusta do EV drzim palce, ale tymto silnym reciam hocijakeho vyrobcu o imaginarnych cislach nesmie byt dopriaty ziadny zbytocny fame, inac si tu budu automobilky hladit ega a predbiehat sa v sluboch ako nasi politici.
Takze zhrnme si to:
Polestar nema fabriku na batterypacky, ktorou by mohol konkurovat dnesnej produkcii Gigafactory 1, ale oznamuje konkurencnu vyhodu pre rok 2021 so 40k verziou bez udania parametrov. To aj znama slubotechna Tesla sa unuva pri takychto predpovediach postavit prototyp a zviezt v nom ludi skor ako nieco take vyhlasi (Roadster 2.0). Zakladna Tesla Model 3 ma v EU stat 44k tento rok, tak isto tento rok v Septembri ma zacat vyroba Modelu 3 v Cinskej Gigafactory 3 = znizenie vyrobnych nakladov a teda aj ceny, ale Polestar si mysli ze aj 2 roky po tom (pri predpoklade ze vsetky sluby naplni, co sa zatial ziadnemu EV vyrobcovi nepodarilo) bude mat stale vyhodu oproti Modelu 3 iba kvoli cene, ktory dovtedy prejde mnohymi vylepseniami a znizenim ceny. Hmm.. tlacova sprava hodna pousmiatia sa 😄 Sorry Polestar..
Takze zhrnme si to:
Polestar nema fabriku na batterypacky, ktorou by mohol konkurovat dnesnej produkcii Gigafactory 1, ale oznamuje konkurencnu vyhodu pre rok 2021 so 40k verziou bez udania parametrov. To aj znama slubotechna Tesla sa unuva pri takychto predpovediach postavit prototyp a zviezt v nom ludi skor ako nieco take vyhlasi (Roadster 2.0). Zakladna Tesla Model 3 ma v EU stat 44k tento rok, tak isto tento rok v Septembri ma zacat vyroba Modelu 3 v Cinskej Gigafactory 3 = znizenie vyrobnych nakladov a teda aj ceny, ale Polestar si mysli ze aj 2 roky po tom (pri predpoklade ze vsetky sluby naplni, co sa zatial ziadnemu EV vyrobcovi nepodarilo) bude mat stale vyhodu oproti Modelu 3 iba kvoli cene, ktory dovtedy prejde mnohymi vylepseniami a znizenim ceny. Hmm.. tlacova sprava hodna pousmiatia sa 😄 Sorry Polestar..
pradeda777
....automobilka Polestar není žádná osamostatněná firma. Patří pod čínskou Geely. 😒
Volvo + Polestar = Čína
Volvo + Polestar = Čína
TeslickaCZ
"Cena nejlevnější verze Tesla Model 3 má na evropském trhu začínat na částce 58.800 eurech (kolem 1.520.000 Kč)"
Sekli jste se asi o 20.000€, ale OK.. 😁
Sekli jste se asi o 20.000€, ale OK.. 😁
Sekli? Kdo? Kolik bude tedy stát?
https😐/www.motoringresearch.com/…odel-3-uk-price/
Odhaduje se £33 tisic bez DPH, tedy 893 tis Kc bez dane resp. 1,19 mil s 21% DPH.
To je o 27% mene, nez se uvadi v clanku.
Uvidime.
Ja myslim, ze to bude trochu vic. Precejen to auto je na urovni, ma dojezd, ma kompletni vybavu pro autopilota, akceleraci jak BMW 330i / 340i ... a hlavne nema ZADNOU konkurenci.
Takze bych ocekaval, ze toho bude chtit Tesla vyuzit a klidne to muze nakonec byt tech 1,5 milionu, lidi to zaplati. Nebo mozna tu nejlevnejsi verzi ani nebudou vozit do evropy.
Odhaduje se £33 tisic bez DPH, tedy 893 tis Kc bez dane resp. 1,19 mil s 21% DPH.
To je o 27% mene, nez se uvadi v clanku.
Uvidime.
Ja myslim, ze to bude trochu vic. Precejen to auto je na urovni, ma dojezd, ma kompletni vybavu pro autopilota, akceleraci jak BMW 330i / 340i ... a hlavne nema ZADNOU konkurenci.
Takze bych ocekaval, ze toho bude chtit Tesla vyuzit a klidne to muze nakonec byt tech 1,5 milionu, lidi to zaplati. Nebo mozna tu nejlevnejsi verzi ani nebudou vozit do evropy.
Netreba ziadne odhady. Tu su ceny najlacnejsej EU verzie (v US je este jedna lacnejsia, ta za $35k), zacinaju od 38k € v Norsku kvoli najvacsim odberom, po zvyseni odberov v inych krajinach sa da ocakavat pokles ceny aj inde, po nabehu vyroby v Cine v septembri dalsie zlacnenie. V UK stoji £39 850.
https😐/cleantechnica.com/…cing-by-country/
https😐/cleantechnica.com/…cing-by-country/
A potom bláboly o něčem co si oni myslí že nastane v následujících 7 letech.
Nemusis si priplacet, muzes to nechat vypnuty. Muzes si to zaplatit pozdeji. Ale proste je tam autopilot. Tak proc bys kupoval auto, kde neni? Je prece jasny, ze ojetina, kde je autopilot, bude drzet cenu mnohem lepe... a ten je prece v kazde tesle, bez ohledu na verzi ...
Ja bejt VW, tak mam z Tesly oci pro plac. No co, VW musi drzet hubu a krok, ale jak s timhle chteji udrzet krok, to jsem zvedavej ... snad cinani by mohli pomoct, tohle evropani asi v blizke budoucnosti nezvladnou (technicky na to mame, ale prachy asi ne, evropa neni zadny Silicon Valley)
Tesla ma v EV naskok 3-5 let.
Ovsem v autonomnich vozech maji mnohem vetsi naskok! A ikdyz to ted tak v CR nevypada, je to jeste dulezitejsi cast skladanky ohledne budoucnosti automobilu.
Do r 2025 ma VW baterky od cinana, ktere jsou nejdrazsi cast auta a oni je maji za odhadem 30% vyssi cenu nez Tesla. S tim nepujde konkurovat, snad se proda par Audi...
Reseni je tedy zkusit to ID s kratkym dojezdem (min baterek - vic kusu aut), ale to nikdo nebude kupovat. A s dlouhym dojezdem, no to bude drazsi nez Tesla a to uz si rovnou muzes koupit Teslu, Polestar nebo Jaguar.
Takze do r. 3025 jsou v podstate mimo hru co se produkce ve velkem objemu tyka. Ano Audi neco proda a budou povidat jaka je to parada, ale ve skutecnosti si to na sebe jen sotva dokaze vydrlat.
Tudiz VW zbyva jedine - velka medialni masaz.
A na tom pracuji skutecne vehementne, takze uz jsem se za posledni rok docet (ano casto si to odporuje, to je ta sranda)😒br /> - 1 mil aut do 2023
- 1 mil aut do 2025
- 3 mil aut do 2025
- 10 mil aut do 2025
- 17 mil aut do 2025
- 17 mil aut do 2027
- 22 mil aut do 2027
Ale fakt je, ze baterky maji zajistene jen 1-3 mil aut do 2025 (spis jen 1 mil). Zatim resi, co potom - rozhodne si chteji vyrobit baterky sami, ale treba Li-ion nemohou - nejsou suroviny (ty uz maji rozebrane cinani a Tesla-Panasonic). Ni-mh baterky nestaci a jine na trhu nejsou.
Co s tim? Ze by se pry vrhnuli do solid-state baterek, jenze tam e😜erti konstatuji, ze ta technologie jeste nebude ready pro masovou produkci - zatim to umi slusne jen japonske GMK a ti myslim zvladli zatim jednu aplikaci - baterky pro jeden satelit - a to neni zadna megafactory, zejo. Velka produkce je v nedohlednu.
Tedy v kratkem horizontu to zadny zazraky nebudou. Potom se nevi - ale za 5 let se muze mnohe zmenit - ted treba zkouseji, ze by nakouoili podily v cinskych automobilkach a tim se dostali k baterkam, treba tohle muze veci zmenit.
No a ted jen takova mala poznamka bokem: Tesla dava do aut doslova superpoc