Novinky
0
Tak ted jsem o mnoho chytrejsi... ;-\ To jsem si mohl precist taky. Ale koncepty jsou tu od toho, aby z nich jednoho krasnyho dne byl seriovy model. Podle toho, ze nikde neni uvedeno, kdy to prijde na trh, soudim, ze to bude obvykle datum pro takoveto koncepty - rok 2010-11 8-s Vsimli jste si taky, ze skoro (!) vsechny hybridy evropskych vyrobcu maj rok uvedeni na trh 2010-11? Jestli to nebude tim, ze evropsky zakazniky hybridy nejak netahnou... 😉 (patrim mezi ne)
Přejít do diskuze
Chybí mi tam ale ta nejpodstatnější informace - kdy to příjde na trh? Nebo jsem jí tam někde přehlídl?
..toto je urcite ta spravna cesta.. teda okrem vodíka 😉
motor zo 123d absolutne staci podla mna pre kazdu radu v podobnom spojeni ako je v tejto koncepcnej X5. byt to k mani v tomto prevedeni a mat na to tak beriem vsetkymi 10. bravo BMW.
motor zo 123d absolutne staci podla mna pre kazdu radu v podobnom spojeni ako je v tejto koncepcnej X5. byt to k mani v tomto prevedeni a mat na to tak beriem vsetkymi 10. bravo BMW.
Spousta manažerů, bussnismanu, ale i dalších zaměstnanců musí být v dnešní době neustále k dosažení, prostě taková malá informační revoluce made by BMW! [odkaz]
Pane bože! Děkuju ti za ty dary! Ano!! Toto je konečně hezké BMW 😄 Vidím tam linie řady E46, posledních krásných Baworů. Přední/zadní světla, kapota, maska chladiče, atd. Už studie [odkaz] naznačila, že se snad ta banda prznitelů se svou "novou tváří" bude pakovat.
3x hip, hip, hurá! :yes:
3x hip, hip, hurá! :yes:
Máš pravdu, toto je dle mého názoru ta správná cesta. Jen bych to pro sebe raději viděl ve spojení s šestiválcem 3.0sd 😄 Pak, jestli se nepletu, by to mělo celkem 306koní a 790Nm a tak by to z 0 na 100 mohlo být kolem "6,6"s a spotřeba tak 6,5l.
Ono i 3.0sd v provedení 2008 má již v sérii spoustu prvků z této studie. Z venčí to má jen jiná zrcádka, pod kapotou (vlastně v kufru) má menší baterii na rekuperaci a je bez elektromotoru, ostatní prvky jsou již dnes v sériové výbavě, krom převodovky, která bude ve výrobě tuším od roku 2010-11. Spotřeba je tam již dnes 8,2l nafty.
Ono i 3.0sd v provedení 2008 má již v sérii spoustu prvků z této studie. Z venčí to má jen jiná zrcádka, pod kapotou (vlastně v kufru) má menší baterii na rekuperaci a je bez elektromotoru, ostatní prvky jsou již dnes v sériové výbavě, krom převodovky, která bude ve výrobě tuším od roku 2010-11. Spotřeba je tam již dnes 8,2l nafty.