Motorky
Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
10 komentářů
V Číně ať si vyrábějí a prodávají.
Proč to tahate sem?!
To vážně nemáte tolik rozumu, aby vám došlo, že jsou jen dvě moznosti?
Buď jet to ukrutnej šmejd, a nebo je to těžkej, stranou a vládou dotovanej damping.
A princip dampingu?
Prodejem pod náklady zlikvidovat konkurenci... a pak těžit z monopolu.
Proč to tahate sem?!
To vážně nemáte tolik rozumu, aby vám došlo, že jsou jen dvě moznosti?
Buď jet to ukrutnej šmejd, a nebo je to těžkej, stranou a vládou dotovanej damping.
A princip dampingu?
Prodejem pod náklady zlikvidovat konkurenci... a pak těžit z monopolu.
Odpověď na první otázku je už vcelku známá, šmejd to není. K japonskému standardu tomu už zase tak moc nechybí, je to tak možná o generaci, což není špatné. Motor 650 je v podstatě z Kawasaki ER-6N. Průměrnému Evropanovi možná trochu nebude sedět pozice stupaček nebo výška štítku (u MT). Čína se ale rychle učí a u nové generace může klidně i tohle fungovat.
A to je tak všechno. Zbývá tedy už jen jméno značky a s tím spojená ztráta při případném dalším prodeji.
Jestli a jak vůbec je to všechno dotované - těžko říct. V Číně se ty motorky vyrábějí v takových počtech, že to na nákladech musí být znát. V prodeji je už CF Moto u nás už na druhém až třetím místě (ale je to spolu se čtyřkolkami).
A to je tak všechno. Zbývá tedy už jen jméno značky a s tím spojená ztráta při případném dalším prodeji.
Jestli a jak vůbec je to všechno dotované - těžko říct. V Číně se ty motorky vyrábějí v takových počtech, že to na nákladech musí být znát. V prodeji je už CF Moto u nás už na druhém až třetím místě (ale je to spolu se čtyřkolkami).
Klasický PR článek platícího inzerenta.
Udělali nějaké kšefty ve čtyřkolkách a tak hurá do motorek. Srovnání s japonskou konkurencí končí u designu, zpracování, materiály i technologie, stejně jako u čtyřkolek, velmi mizerná, neuspokojující náročného klienta a tím český motorkář určitě je.
Ale podobně jak u zmiňovaných čtyřkolek se to zkusí dohnat reklamou. V motocyklech je ale trh přeplněn japonskými ojetinami a co si budeme povídat, desetiletá Honda je stále někde úplně jinde, jak super nový číňan....
Udělali nějaké kšefty ve čtyřkolkách a tak hurá do motorek. Srovnání s japonskou konkurencí končí u designu, zpracování, materiály i technologie, stejně jako u čtyřkolek, velmi mizerná, neuspokojující náročného klienta a tím český motorkář určitě je.
Ale podobně jak u zmiňovaných čtyřkolek se to zkusí dohnat reklamou. V motocyklech je ale trh přeplněn japonskými ojetinami a co si budeme povídat, desetiletá Honda je stále někde úplně jinde, jak super nový číňan....
To bude tím, že to není 150 kubíků, ale 250, což je více jak polovina toho menšího motoru, takže by to opravdu znát být mělo 😊
A podobně by mě zajímalo, jestli v technických datech udaná provozní hmotnost 206 kg je po vzoru aut taky včetně 75 kg řidiče :😉