Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?

10 komentářů

berka
...Skoro se nechce věřit, co udělá pouhých 150 kubíků zdvihového objemu. Po přesednutí na „šest-pade“ se ocitáme v jiném světě. ...
To bude tím, že to není 150 kubíků, ale 250, což je více jak polovina toho menšího motoru, takže by to opravdu znát být mělo 😊
kalousek
Nj, ta vysoká matematika... 😄

A podobně by mě zajímalo, jestli v technických datech udaná provozní hmotnost 206 kg je po vzoru aut taky včetně 75 kg řidiče :😉
freferg
Taky jsem si hned všiml, že pan redaktor neumí počítat.
pavlik
I mistr tesař se někdy utne
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
V Číně ať si vyrábějí a prodávají.

Proč to tahate sem?!

To vážně nemáte tolik rozumu, aby vám došlo, že jsou jen dvě moznosti?
Buď jet to ukrutnej šmejd, a nebo je to těžkej, stranou a vládou dotovanej damping.
A princip dampingu?
Prodejem pod náklady zlikvidovat konkurenci... a pak těžit z monopolu.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jo, to by mě taky zajímalo, co za tím je.
Horst Fuchs
Odpověď na první otázku je už vcelku známá, šmejd to není. K japonskému standardu tomu už zase tak moc nechybí, je to tak možná o generaci, což není špatné. Motor 650 je v podstatě z Kawasaki ER-6N. Průměrnému Evropanovi možná trochu nebude sedět pozice stupaček nebo výška štítku (u MT). Čína se ale rychle učí a u nové generace může klidně i tohle fungovat.
A to je tak všechno. Zbývá tedy už jen jméno značky a s tím spojená ztráta při případném dalším prodeji.
Jestli a jak vůbec je to všechno dotované - těžko říct. V Číně se ty motorky vyrábějí v takových počtech, že to na nákladech musí být znát. V prodeji je už CF Moto u nás už na druhém až třetím místě (ale je to spolu se čtyřkolkami).
Oskarekblecha
Mne se to moc libi. Mam od nich ctyrkolku a neni na co si stezovat, za me :yes:
KarelVarel
Klasický PR článek platícího inzerenta.
Udělali nějaké kšefty ve čtyřkolkách a tak hurá do motorek. Srovnání s japonskou konkurencí končí u designu, zpracování, materiály i technologie, stejně jako u čtyřkolek, velmi mizerná, neuspokojující náročného klienta a tím český motorkář určitě je.
Ale podobně jak u zmiňovaných čtyřkolek se to zkusí dohnat reklamou. V motocyklech je ale trh přeplněn japonskými ojetinami a co si budeme povídat, desetiletá Honda je stále někde úplně jinde, jak super nový číňan....
Oskarekblecha
Tak urcite, ty reklamy tady ale maji >😁
Boze to jsou kecy, fakt ubohy... Evidetne o tom nevis vubec nic, ale hazet spinu ti jde. Kup si kolem stromu dvakrat vomotanou desetiletou hondu a budes happy :yes: