Mimochodem ta elektronicka zrcatka - anglicani si stezovali, ze to neni 3D narozdil od normalniho zrcatka, takze se tam fakt spatne odhaduji vzdalenosti.
Podle me je placka skla tak nejak lepsi reseni, nez digitalni kamera, kabely nebo wifiny, datova komprese a dekomprese a digitalni display.
Pritom ta placka skla zvladne naprosto ultimativni rozliseni a k tomu je to plne 3D! :-) A jeste kdyz nekam nevidim, tak pohnu hlavou a ono to inteligentne pohybuje obrazem, uplne bez jakehokoliv zpozdeni!
Takze to bude jeste nekolik generaci digitalnich zrcatek, nez se k tomuhle dopracujeme :-)
Ale hlavne by me zajimalo, jak dlouhej navod tam bude pro americany https://science.howstuffworks.com/…-they-appear.htm
Ted jim tam budou muset napsat neco jako: “Objekty v displayi zpetne kamery vypadaji mensi nez ve skuecnosti a jsou/nejsou zrcadlove prevracene (podle rozhodnuti vyrobce) a jsou tam, kam kamera miri a nejsou trojrozmerne” ... a stejne mam pocit, ze to amikum nebude stacit :-)
Jasně wole, jsou efektivní jak swiňa
Audi závidí Tesle marketingovou "efektivitu"
Tesla závidí Audi skutečně fyzicky vydělané peníze, jakkoli používají ty zastaralé neefektivní metody co byly používány už za krále Klacka :-! :-!:-!:-!:-!
si může myslet, že Tesla nepřežije. Náskok německých automobilek v benzínu a dieselu zničil Brusel, v elektromobilite zaostávají za Teslou min o 5 let, v softwaru o 10, v přístupu k bateriim k nevycisleni. Aktuální produkce víc žere, méně jede a nesmyslnymi digitálními zrcátky to rozhodně nevyřeší. Tesla půjde raketove nahoru, jakmile dokončí obr investice, pak už ji těžko něco zastaví. Ostatní se to budou ještě dlouho učit.