Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští BMW M3 bude mít pohon všech kol a nabídne výkon 510 koní. Premiéra na podzim

Nová generace ostrého BMW M3 už šesté generace vycházející ze současné řady 3 G20 dostane poprvé pohon všech kol. Ve světové premiéře se auto představí v září ve Frankfurtu.
Zpět na článek
4. 5. 2019 22:22
5. 5. 2019 09:25
6. 5. 2019 09:04
6. 5. 2019 12:55
6. 5. 2019 07:03
4. 5. 2019 22:22
5. 5. 2019 09:25
5. 5. 2019 09:27
5. 5. 2019 10:46
5. 5. 2019 11:46
5. 5. 2019 12:00
5. 5. 2019 13:29
5. 5. 2019 17:18
5. 5. 2019 17:45
6. 5. 2019 07:05
6. 5. 2019 07:02
6. 5. 2019 11:19
6. 5. 2019 10:46
Avatar - CICERO
4. 5. 2019 20:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
4. 5. 2019 22:09
Re: Já jsem slyšel, trávu růst a tak jsem ji posekal
>:D 510 hp je premotorovana potvora. Podle tech kecu co tu v diskuzich plodis bych tipoval ze by si neumel vyuzit ani polovicni vykon. >:D
6. 5. 2019 10:06
Re: Já jsem slyšel, trávu růst a tak jsem ji posekal
Kde vidíš ten výkonový náskok?

http://www.youtube.com/watch?…
Avatar - CHerokee
4. 5. 2019 22:22
K čemu?
Hmm, to osobně vůbec nevnímám jako velké plus. U sedanu této velikosti mohli klidně zůstat u zábavnější zadokolky.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
5. 5. 2019 09:25
Re: K čemu?
Nebereš v potaz výkon, tohle není supersport, ale sport varianta konfekčního auta stř třídy, předpokládá se jeho každodenní používání. Také bych M3 viděl raději jako zadokolku, ale 500 koní na zadku je už porce, mě na tom vadí právě ta neustálá honba za vyšším výkonem, který je ve stále hustším provozu těžko využitelný, tím myslím rozdíl mezi např 400 a 500 koni. Dobře odladěná zadokolka této velikosti si s výkonem do 400k krásně poradí, bude to vážit i s R6 do 1,5 tuny a pohoda. Jenže Mercedes tu pitomou válku výkonů narváním osmiválců do céčka začal už před lety, tohle jsou následky. Bmw alespoň mává osamělou vlajkou M2 competition, což je v dnešní době unikatní auto bez konkurence, 400 koní v malé zadokolce s R6 a manuálem. A bude i v příští generaci, jinými slovy, plně přebere roli M3, z které se stává jakési poloGT.
5. 5. 2019 12:20
Re: K čemu?
Přesně. M3 není supersport, ale auto pro každodenní ježdění. V létě na střechu kola (doufám, že jako v F90ce bude mít v této generaci karbonová střecha úchyty na příčníky), v zimě lyže - ideální rodinný dostavník. 500 koní bych nechtěl v zadokolce ani v létě a na suchu (vím, jak se "kroutí" 1M a ta má "jen" 380 koní), natož na mokru nebo na sněhu. Se čtyřkolkou to bude lahoda - zadupneš to do podlahy a nestaráš se, co je pod koly. Předjíždění jedna báseň, připojování do pruhů, vyjíždění z vedlejší - jako po kolejích. Už se na ni těším. Konečně BMW pochopilo, že v téhle konfiguraci si zadokolku moc lidí kupovat nebude - pro nevěřící to bude hned vidět na prodejích, protože kdo chce opravdu zadokolku na zábavu, pořídí M2C a odhaduju, že M3 si v té "Pure" verzi (zadokolka+manuál) koupí jen pár lidí. :yes:
Avatar - iudex
6. 5. 2019 09:04
Re: K čemu?
Som síce za zachovanie možnosti výberu a M3 s RWD by podľa mňa malo ostať, osobne by som si ho ale nekúpil a naopak možnosť AWD veľmi vítam. Proste na auto, ktoré má byť uníverzálom (a štvordverový sedan - aj keď hotsedan - ním podľa mňa stále je), musí byť aj univerzálne využiteľné a to si osobne pri 500k aute len so zadným pohonom neviem predstaviť. Možno to mnohí zvládajú, ale väčšina nie (a ja sa radím do tej väčšiny) a takto silné auto by som chcel len ako AWD. A ak je ten AWD takýto progresívny, že umožňuje odpojenie predku a teda aj RWD mód, o to lepšie.
Osobne predpovedám, že G20 bude posledným M3 s možnosťou RWD. Tipujem 80 a viac% predajov AWD, čo bude do budúcna jednoznačný argument pre účtovníkov BMW, aby RWD vypustili nadobro.
Avatar - speedfred
6. 5. 2019 11:58
Re: K čemu?
Už začínam asi kapitulovať s pripomienkami k AWD a zmieriť sa s tým že to bude do budúcna povinné a nielen k takto silným autám. Samozrejme má to nesporné výhody,ale ja som zatial nepociťoval nedostatok trakcie a to ani v zime.
M2 vs M3/4 čo som tak čítal tak M3 je ľahšia (v soc. verzii) ako menšie kupé M2 ktoré teraz vo verzii Competion ešte znova pribralo.
6. 5. 2019 12:55
Re: K čemu?
obzvlášť s funkcemi jako jsou palivové mapy, protiprokluz atd. tady prostě nemůže mít nikdo problém.
6. 5. 2019 07:03
Re: K čemu?
Samozřejmě, že RWD bude a dokonce s manuálem.
Avatar - CHerokee
4. 5. 2019 22:22
K čemu?
Hmm, to osobně vůbec nevnímám jako velké plus. U sedanu této velikosti mohli klidně zůstat u zábavnější zadokolky.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - pradeda777
4. 5. 2019 22:52
Re: K čemu?
Současnou M3 jsem jel a také si myslím, že by nová mohla zůstat u zadokolky. Ale bacha. Nevím jak se bude šasi chovat s 510 poníky....končící M3 měla "jen" 425.....:-!
Avatar - CHerokee
5. 5. 2019 09:25
Re: K čemu?
To je pravda, ale když to zvládne Mercedes už po dvě generace.... i ten nová M3 se mu přiblíží, protože nabere logicky kila.
Avatar - Dinar
5. 5. 2019 09:27
Re: K čemu?
Ale ten mercedes to právě nezvládá, camg je všechno, jen ne sportovní.
Avatar - CICERO
5. 5. 2019 10:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
5. 5. 2019 11:46
Re: K čemu?
Generátor náhodných slov opět v akci... :)) :no:
Avatar - CICERO
5. 5. 2019 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Otrava
5. 5. 2019 13:29
Re: K čemu?
Vážně? .) Tahle celá diskuze mi přijde jako klasická hádka infantilních "nedoceněných" chlapů. Fakt můžete zasvěceně říci, že jste s těmi auty jezdili na limitu na okruhu (sucho/mokro) na uzavřených okreskách a v běžném provozu tak dlouho, abyste je mohli trochu objektivně posoudit? Přijde mi, že na diskuzích pod články lidem měkne mozek. Snaží se vypadat lepší a dostat pochvalné poplácání po zádech.
Pár takových lidí jsem potkal v reálu a věřte, obvykle to bylo rozčarování. Jeden človíček vystupoval na diskuzích jako zasvěcený a už ostřílený motorkář. Svou pravdu potvrzoval odkazy na své zkušenosti. Pak jsme spolu jeli ven. K mému rozčarování nepokořil ani 60ku. Já se dotyčnému nesměju, ale přijde mi to únavné. Proč je takový problém nedělat ze sebe v diskuzi borce? Nebo u piva... poslední diskuze, kdy se známí zuřivě hádali kdo vymáčkl z auta víc nebo kdo koho víc povodil, na mě působila dojmem, že si vítěz se stane králem vesnice a penis mu naroste o 10 čísel .)
Avatar - CICERO
5. 5. 2019 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Otrava
5. 5. 2019 17:45
Re: K čemu?
Nemusíš mi hned tak horlivě dávat za pravdu... pokud tě moje reakce nezajímala, proč na ní reaguješ?
6. 5. 2019 07:05
Re: K čemu?
To, že tu někteří plácají vyčtené či nakoukané informace je věc jedna, ale zároveň označit kohokoliv, kdo se vyjádří za nedoceněného je absolutní nesmysl.
6. 5. 2019 07:02
Re: K čemu?
Zkus si někdy motokáru ty bludaři >:-[]
Avatar - CICERO
6. 5. 2019 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 5. 2019 10:46
Re: K čemu?
Mimochodem, víš co udělá metrák navíc oproti Giulii nebo M3? To jsou dvě motokáry pod kapotou navíc ;-)
6. 5. 2019 07:01
Kecy, kecy, kecy...
...Tomáši jsou to nekompletní informace. Bude RWD a bude také MT.

Starts production in 2020 (more likely later in the year).
Three performance levels: 444hp (Pure), 475hp ("base"), and 500hp (Competition).
Some versions will have RWD, others xDrive; both manual and automatic transmissions will be available. The reports that it will be Pure+manual+RWD, base+auto+xDrive, and Competition+auto+xDrive seem plausible but I don't yet want to claim that no other combos will be available.
Pure and base will have 18" front and 19" rear wheels; Competition will have 19"/20" as standard (optional on the other models).
Standard equipment for all models will include M diff, adaptive suspension, M seats, Live dashboard.
Optional equipment will be pretty much the same as the regular G20, with the notable additions of carbon ceramic brakes (possibly not available on Pure), carbon bucket seats (likely not in the U.S.) and of course Merino leather, including full leather interiors
Rozbalit vlákno
10
6. 5. 2019 08:29
Re: Kecy, kecy, kecy...
ani jsem se nevyjadřoval, jak jsem byl nas.ranej. takže díky za dobré zprávy:)
pokud nebude ani 330i, ani 340i s manuálem a bez x-drive, potom bude nejjednodušší koupit skutečně M3...
6. 5. 2019 08:40
Re: Kecy, kecy, kecy...
Bude to síce najjednoduchšie, ale asi o dosť drahšie...
6. 5. 2019 17:29
Re: Kecy, kecy, kecy...
Bude to dost možná moje poslední fosilní auto:)
6. 5. 2019 20:00
Re: Kecy, kecy, kecy...
No veru, vsetko speje minimalne k hybridom.
Navyse cca za 20 rokov nastane doba autonomnych a zdielanych aut a soferovanie bude koli nasej bezpecnosti zakazane...
Na soferovanie ostanu iba stare hry na playstation :-(
7. 5. 2019 09:05
Re: Kecy, kecy, kecy...
no, možná se blýská na lepší časy, našel jsem aplikaci xDelete, která z AWD udělá během okamžiku RWD....
https://play.google.com/…ore/apps/details?…
budu studovat:)
7. 5. 2019 12:09
Re: Kecy, kecy, kecy...
To je este nic.
Ale ked urobia apku, ktora spravi z RWD, alebo FWD auto s AWD, to len bude bomba :-!
Avatar - iudex
6. 5. 2019 09:09
Re: Kecy, kecy, kecy...
S tými 3 výkonovými verziami si nie som istý. Inde (Autoexpress, bmwblog, bimmerpost) píšu len o 2 verziách: základ 480k a Competition 510k (presne tak isto ako to má práve predstavená X3M/X4M). Tipujem tú /pure" verziu, teda RWD s manuálom na 480k. Súčasne tipujem, že nebude stáť menej, ako xdrive, proste chceš niečo mimo štandard (xdrive A/T), zaplať si.
Takže môj tip na možnosti:
M3 štandard: 480, xDrive, A/T
M3 pure: 480k, RWD, M/T
M3 Competition: 510k, xDrive, A/T
6. 5. 2019 09:40
Re: Kecy, kecy, kecy...
Tohle mám právě z bimmeru ;-)
Avatar - iudex
6. 5. 2019 11:06
Re: Kecy, kecy, kecy...
Tak bmwblog a bimmerpost majú najlepšie info, tak uvidíme, ako to napokon bude. Tri výkonové verzie sa mi ale moc nezdajú.
6. 5. 2019 11:08
Re: Kecy, kecy, kecy...
To bude podle mě jen naladění a ta nejméně výkonná pak bez přídavné sprchy ;-)