Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pradeda777
.........za chvíli už budou autonomní vozy potřeba jako sůl........na řízení a sledování provozu nebude totiž čas.... ;-\
to je tak ked z auta sa dnes robi uz vsetko mozne len ta jeho povodna podstata je uz na vedlajsej kolaji... napriek tomu som si takmer isty ze pri nejakom prvom velkom pruseri autonomneho riadenia kdesi v praxi sa este velmi radi vratime k volantom a ludskemu rozhodovaniu ... neboj... navyse su situacie kedy musis konat rychlo a rozhodne ( rozne zachranne zlozky a pod ) a nejde sa len spoliehat na nic nerobenie a vozenie sa a sledovanie displejov a vozenie sa s rukami za hlavou .... ale v nejakych ohranicenych firemnych zonach kde auta jazdia po vopred vymedzenych trajektoriach tak tam moze byt automne riadenie velmi uzitocne to je pravda ... ale ku mne na zahradu by ma asi ziadne autonomne riadenie nikdy nedostalo .. nehrozi... tu treba cloveka a volant ....
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Teslaři jsou taková sekta a tam se neodmlouvá. Nejlepší infotainment je takový, který nemusíš za jízdy řešit. Tedy ideál poslední iDrive nebo Command.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Omluva, myslel jsem MBUX. Fungování na základě hlasových pokynů v češtině je až na vyjímky perfektní, v zásadě jsem si odvykl spoustu věcí řešit jinak než hlasem.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak na tohle MBUX nereaguje, ani na Audi...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jasně, že fake...ale chytil jsem se taky. Domníval jsem se, že byl někdo u M-B opravdu vtipný.
EQ bude fajn, až bude hydrocell.
EQ bude fajn, až bude hydrocell.
Teslu mam rad, ale i-drive je taky ok.
Mozna je lepsi i-drive, ze nemusis tolik preostrovat.
Ale u Tesly to resis vetsinou na autopilota 😉
Navigaci a rychlost reakci ma objektivne Tesla asi nejlepsi..
PS Myslim, ze naskok MB s MBUX dlouho nevydrzi. Jelikoz zrovna k tomuhle ma Tesla pomerne blizko 😄
https😐/electrek.c👋2019/04/02/tesla-voice-command-ai-assistant/
PPS U EQC dela MB hlavne design karoserie a marketing.. Zdravim ZF.
https😐/www.automobil-industrie.vogel.de/…-serie-a-523599/
Mozna je lepsi i-drive, ze nemusis tolik preostrovat.
Ale u Tesly to resis vetsinou na autopilota 😉
Navigaci a rychlost reakci ma objektivne Tesla asi nejlepsi..
PS Myslim, ze naskok MB s MBUX dlouho nevydrzi. Jelikoz zrovna k tomuhle ma Tesla pomerne blizko 😄
https😐/electrek.c👋2019/04/02/tesla-voice-command-ai-assistant/
PPS U EQC dela MB hlavne design karoserie a marketing.. Zdravim ZF.
https😐/www.automobil-industrie.vogel.de/…-serie-a-523599/
Všechno co musíš patlat prsty po displayi a trefovat se je minimálně z hlediska bezpečnosti špatně.
Tesla je tedy pro mě na úrovni ostatních LCD od Dacie po Audi.
Tesla je tedy pro mě na úrovni ostatních LCD od Dacie po Audi.
Ozzman
Třetí místo? No, leda tak odspodu....
cele je to kusok subjektivne.... lebo co vyhovuje jednemu nemusi inemu... jasne chapem ze niektore infotainmenty sa viditelne prehladnejsie aj odozvou rychlejsie ine zase menej ale nejak vyslovene sa asi neda povedat kto ma vsetko najlepsie pretoze niekomu nevadi ani 5 klikov ked vie kde ma co hladat a niekto ma problem spravit aj 3 spravne kliky na displej bez ohladu na jeho superrychlu odozvu .... rovnako kazdy mame inu intuiciu a iny cit pre detail ... tym netvrdim ze vsetky infotainmenty su tym padom uplne podobne.. to nie... ale asi by som si sam musel vyskusat co mi najviac vyhohuje a tak spravit si vlastny nazor aneb vlastnu tabulku poradia ....
_Teddy_
Obrovsky dotykovy tablet je teda pre mna vsetko mozne, len nie "uživatelsky nejpřívětivější". Ak nema moznost aspon ciastocneho haptickeho ovladania dakym joystickom, tak by som to nazval priam "anti-ergonomicke" riesenie.
Ovladat taky infotainment pocas jazdy patlanim po displeji moze byt podobne nebezpecne, ako babrat sa s dotykovym smartfonom...
Ovladat taky infotainment pocas jazdy patlanim po displeji moze byt podobne nebezpecne, ako babrat sa s dotykovym smartfonom...
Máš Teslu? Nemáš...nejsi sektář, tak ji nehodnoť :-!
Samozřejmě, že máš pravdu.
Samozřejmě, že máš pravdu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Gesta jsou k ničemu, vyzkoušel jsem a připadalo mi to nešikovné, hlas je lepší. Jen pokud se bavíš v autě se spolujezdcem a řekneš Mercedes, už to ladí. Takže to chce přezdívky.
Ovladanie gestami moze byt "trochu" problem, ak ides v noci, a v kabine mas tmu. Neviem ci by v tom pomohol infra-snimac...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
velmi sikovne to ma aj eclipse cross s tym touchpadom na stredovom tuneli.. hodne si ludia prave toto chvalia co som mal moznost rozpravat s predajcom ... touchpad je hned za radickou na pravej strane tunela rovno po ruke a ovlada sa to doslova samo aj naslepo .... len pozeras na displej a nemusis na neho tukat furt a patlat ho prstami stale ... ale zrejme tento infotainment nebol v teste porovnavany... minimalne ale tento sposob jeho ovladania sa mi paci... pretoze tukat na velky megadisplej ani mne nepride ako nieco uzasne navyse kusok to aj odputava pozornost takyto cim vacsi displej ktory sa zaroven aj snazi byt cim blizie k soferovi ... to ako to ma spravene tesla sa mi nepaci.. mam na mysli teda hlavne poziciu aj velkost displeja ... ze sa to ovlada uz jednoducho je fajn ale mne sa ovela viac paci ako to ma povedzme mazda lexus eclipse subaru a pod...
A co jsi čekal, že ti prodejce řekne? >😁
no hlavne ze ludom to vyhovuje ... to je asi to hlavne ...a aj predajca ma kusok pozna takze chapeme sa ze jo .... nie je to teda o tom nejako ma oblbovat neboj .. ved taketo ovladanie si uz isto skusal ( mozno niekde v lexuse alebo kto to este ma neviem ) tak mi das zapravdu ze velakrat je lepsi takyto sikovny touchpad ako tukanie po megadispleji kde staci ze mas kusok zapraseny prst alebo mastnotu na ruke a ten megatablet vyzera uz po dvoch dotykoch jak po roku pouzivania ... osobne by som touchapad dole vedla radicky prijal v kazdom aute ktory uz ma displej uplne ako samozrejmost ... snad casom na to vyrobcovia pridu ze je to aj bezpecnejsie co do ovladania a ma to dalsich 10 vyhod voci patlaniu po dispeli a natahovaniu sa rukou ( ci uz ako sofer alebo aj ako spolujazdec ) ... ale kazda sranda nieco stoji jasne .. dalsia vec..
Lexus není úplně nejšikovnější, ovládání myší vyžadovalo co jsem zkoušel trpělivost a cvik. Za mě z těchto systémů funguje bez problémů ovládání otočným ovladačem s doplňkovými shortcut tlačítky. Dnes už bohužel i BMW neodolalo jednolité ploše. U mé bývalé F15 ještě mělo každé tlačítko svůj tvar a dalo se to dělat zcela poslepu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslim, ze svou roli hraje i jednoduchost vyroby, viz Tesla..
A kdyz nasekas dostatecny mnozstvi dotykovych displeju, tak bude cena velmi prijatelna..
A kdyz nasekas dostatecny mnozstvi dotykovych displeju, tak bude cena velmi prijatelna..
Keď pozriem na ten display Tesly, tak to môže vyhovovať jedine nejakému ITčkarovi. Len také nastavenie teploty - niekde dole na obrovskom display musí byť komplikovanejšie ako otočiť existujúcim kruhovým ovládačom.
Každopádne sú ľudia, ktorí majú radi ovládanie na display a druhá skupina má rada tlačidlá a otočné ovládače. Patrím do 2. skupiny... Problém je, že za pár rokov už budú displaye všade a budeme radi, ak vôbec auto bude mať volant.
Každopádne sú ľudia, ktorí majú radi ovládanie na display a druhá skupina má rada tlačidlá a otočné ovládače. Patrím do 2. skupiny... Problém je, že za pár rokov už budú displaye všade a budeme radi, ak vôbec auto bude mať volant.
Nastavenie teploty sa da nastavit aj jednoducho na volante pravym otocnym ovladacom, zobrazuje sa to na "virtualnom cocpite" v pravej casti. Okrem toho tam mas aj nastavenie songov, graf spotreby a podobne. Neviem ci to dokonca nieje rychlejsie a intuitivnejsie ako v tvojej mazde 😉
Ovládání skrz dotykový panel vyžaduje oční kontakt. Kde jsou ty časy, kdy jsi dokázal poslepu naťukat smsku na tlačítkovém telefonu, s dotykovým už to prostě neuděláš. Proto ovládání skrz dotykový displej je největší zahrávání si s lidskými životy, jak může být na rakouské dálnici varovná cedule s nápisem "hallo leben" a obrázkem mobilního telefonu, zatímco dotykové obrazovky jsou naprosto legální a tolerované... mezi ovládáním telefonu a dotykového displeje není vůbec, ale vůbec žádný rozdíl...
drack2
Lexus infoteinment propadl (chape asi kazdy, ze se jim moc nepovedl...), ale celkova spokojenost s autem je u nich top. Clovek by cekal nejakou korelaci... ale asi holt lide autem vice jezdi, nez infoteinmentí. 😊
Co me ale zarazi je zrovna u Lexusu nizke score za audio... kdyz si clovek vezme, ze v USA je mark&levinson temer standardni vybava... a i to prostredni audio hraje super... mozna by bylo zajimave zjistit, co se presne hodnotilo.
Co me ale zarazi je zrovna u Lexusu nizke score za audio... kdyz si clovek vezme, ze v USA je mark&levinson temer standardni vybava... a i to prostredni audio hraje super... mozna by bylo zajimave zjistit, co se presne hodnotilo.
P.S. A tá fialová reklama Seatu, čo mi pri najmenšom dotyku kurzora prekrýva aj to minimalistické okno, do ktorého píšem, ma nasiera na najvyššiu mieru.
A sice zalezi na zadavateli.
Takze vitezem je😒br /> podle ACZ - Skoda
podle ADAC - Volkswagen
podle AMS - Mercedes
atd.
a Tesla konci na poslednim miste, protoze se ji spini displej 😉
Consumer reportu zdar