Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
HIGH 5
| 7. 5. 2019 10:22
Třeba budu první, kdo začne žít ´´by-wire´´ :-!
Legrační představa
| 7. 5. 2019 11:53
Snažím se představit jak v řízení může nahrazení pár ocelových tyček několika elektromotory s převodovkami, snímači elektronikou atd. přispět ke snížení počtu pohyblivých dílů a redukci servisních nákladů a nic mě nenapadá
Avatar - 3_diamanty
Re: Legrační představa
| 7. 5. 2019 12:01
Infiniti by pritom vedelo rozpravat ze jo ake je to cele o houne ( stalo ich to majland vyvinut takuto vtakovinu a nakoniec houby z toho ... ale dobre im tak lebo komu niet rady tomu niet pomoci ) ... tadial proste cesta nejde to je jasne ale tak dnes je v mode robit aj bezne jednoduche veci co mozno najzlozitejsie a najkomplikovanejsie jak u debilov ( a nejde tu uz len o auta ) ... jendoduchost a praktickost sa dnes uz nenosi.... cest vynimkam
Avatar - CICERO
Re: Legrační představa
| 7. 5. 2019 12:30
= omezená představivost Husákových dětí? :D btw: mě to taky nešmakuje, kde není bytelný hardware, nejsou jistoty...
Re: Legrační představa
| 9. 5. 2019 07:01
Tak ony tam uz ty snimace a motory stejne jsou, kvuli posilovaci, jen se trubka nahradi elektromotorem zpetne vazby.

Hlavni vyhoda ale v clanku zminena nebyla - tim, ze se odstrani mechanicky prevod, je mozne aktivne a plynule menit prevodovy pomer mezi volantem a koly. Zaroven jsou mozne zasahy elektroniky do rizeni pro stabilizaci, aniz by to ridici vyrvalo volant z ruky. Nevim ale, jestli takove ficury infinity vyuziva.
Re: Re: Legrační představa
| 9. 5. 2019 07:28
Infinity urcite ne, protoze to neexistuje.
Re: Re: Re: Legrační představa
| 9. 5. 2019 07:47
Infiniti*. Stalo za to psat uplne zbytecny prispevek kvuli jednomu ypsilon?
SBC
| 7. 5. 2019 14:24
Dobrý den, a co SBC od Mercedesu? To je oznočované za "brake-by-wire"
Avatar - speedfred
Re: SBC
| 8. 5. 2019 01:25
článok som nečítal,ale Giulia má bzdy po dráte. Nie je to zlé,ale pedál je úplne mŕtvy aj pri ABS.No za mňa radšej klasiku po trubkách.
Avatar - CICERO
Re: Re: SBC
| 8. 5. 2019 03:47
Čekal, jsem kdo se ozve Alfou, aale, že to bude legendární: ´´Marian speedfred Kočner´´ sem fakt nečekal ;-) Zdravím, ;-) ...
Prvně sem zaznamenal, že má alfa cosi jako sbc, když měl Vaculda srovnání ofce RS 3gen. Tdi s alfou v SM-technika tušim a hezky se tam o tom rozepsal, jak to on umí...… = nějak pozdě celkem jsem to zaznamenal... :D ale neva :D

Do te Alfy se to hodi, a navíc dnes už mají všechny, benzinove automat, tak proč cukat s pedalem? Zmin cosi o pr*eli a vědění toho co se děje pod koly?
Hm ok, tak asi napršelo, nasněžilo a ještě mi cuká pedál = nasr*nej jsem jak speedfred po dočtení čícova hemzu… :-!

nehledě na to, že národovec používá jen akcelerátor !! Only FULL GAS !!!
Re: SBC
| 9. 5. 2019 07:02
Taky si rikam, ze na brzdy po drate se v clanku jaksi zapomnelo
Zpětná vazba
| 13. 5. 2019 17:57
Moc tomu nerozumím, "by wire" má smysl u obřích letadel, nebo lodí, kde tahat tyče a kabely od kontrolních prvků je výrazně dražší a komplikovanější, než natáhnout dráty. Pak se zpětná vazba zpětně přidává do řízení. U auta se mi to ale nějak nezdá, zpětnou vazbu nikdy plně nahradit nejde a přijde mi to jen jako snaha odstřihnout řidiče od řízení, aby si zvykl, že auto ví nejlépe, jak má jet a řidič by do toho neměl moc zasahovat. Zajímalo by mě, jak u aut "by wire" jde poznat některé abnormality, když se auto snaží je utajit a jet stejně.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku