Technika
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Snažím se představit jak v řízení může nahrazení pár ocelových tyček několika elektromotory s převodovkami, snímači elektronikou atd. přispět ke snížení počtu pohyblivých dílů a redukci servisních nákladů a nic mě nenapadá
Infiniti by pritom vedelo rozpravat ze jo ake je to cele o houne ( stalo ich to majland vyvinut takuto vtakovinu a nakoniec houby z toho ... ale dobre im tak lebo komu niet rady tomu niet pomoci ) ... tadial proste cesta nejde to je jasne ale tak dnes je v mode robit aj bezne jednoduche veci co mozno najzlozitejsie a najkomplikovanejsie jak u debilov ( a nejde tu uz len o auta ) ... jendoduchost a praktickost sa dnes uz nenosi.... cest vynimkam
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak ony tam uz ty snimace a motory stejne jsou, kvuli posilovaci, jen se trubka nahradi elektromotorem zpetne vazby.
Hlavni vyhoda ale v clanku zminena nebyla - tim, ze se odstrani mechanicky prevod, je mozne aktivne a plynule menit prevodovy pomer mezi volantem a koly. Zaroven jsou mozne zasahy elektroniky do rizeni pro stabilizaci, aniz by to ridici vyrvalo volant z ruky. Nevim ale, jestli takove ficury infinity vyuziva.
Hlavni vyhoda ale v clanku zminena nebyla - tim, ze se odstrani mechanicky prevod, je mozne aktivne a plynule menit prevodovy pomer mezi volantem a koly. Zaroven jsou mozne zasahy elektroniky do rizeni pro stabilizaci, aniz by to ridici vyrvalo volant z ruky. Nevim ale, jestli takove ficury infinity vyuziva.
Dobrý den, a co SBC od Mercedesu? To je oznočované za "brake-by-wire"
článok som nečítal,ale Giulia má bzdy po dráte. Nie je to zlé,ale pedál je úplne mŕtvy aj pri ABS.No za mňa radšej klasiku po trubkách.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Moc tomu nerozumím, "by wire" má smysl u obřích letadel, nebo lodí, kde tahat tyče a kabely od kontrolních prvků je výrazně dražší a komplikovanější, než natáhnout dráty. Pak se zpětná vazba zpětně přidává do řízení. U auta se mi to ale nějak nezdá, zpětnou vazbu nikdy plně nahradit nejde a přijde mi to jen jako snaha odstřihnout řidiče od řízení, aby si zvykl, že auto ví nejlépe, jak má jet a řidič by do toho neměl moc zasahovat. Zajímalo by mě, jak u aut "by wire" jde poznat některé abnormality, když se auto snaží je utajit a jet stejně.