Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
adamzprahy
Palec nahoru za tento nevšední test :yes:
Jak je zmíněno v testu, v ČR pro tyhle auta moc místa není, hlavně ale kvůli ceně. V Rusku se prodává v přepočtu od cca 200k CZK a to už má v základu ten stejný pohon se čtyřkolkou.
Spekuluje se o masivní modernizaci v roce 2019, ale za využití stávající techniky pohonu a podvozku. Ale neviděl jsem to nikde oficiálně, tak těžko říct. Do těžkých pracovních podmínek ale vzhledem k ceně prostě není důvod něco měnit. Jedině by to tlačila legislativa podobně jako se to děje v EU. Viz např. https😐/buhanka-uaz.ru/vstrechaem-novyj-uaz-buhanka-2018-goda
Jak je zmíněno v testu, v ČR pro tyhle auta moc místa není, hlavně ale kvůli ceně. V Rusku se prodává v přepočtu od cca 200k CZK a to už má v základu ten stejný pohon se čtyřkolkou.
Spekuluje se o masivní modernizaci v roce 2019, ale za využití stávající techniky pohonu a podvozku. Ale neviděl jsem to nikde oficiálně, tak těžko říct. Do těžkých pracovních podmínek ale vzhledem k ceně prostě není důvod něco měnit. Jedině by to tlačila legislativa podobně jako se to děje v EU. Viz např. https😐/buhanka-uaz.ru/vstrechaem-novyj-uaz-buhanka-2018-goda
ta buchanka má s tou co pamatují lidi z vojny společnou kastli a podvozek a to ještě jen zčásti (americké nápravy DANA SPICER a uzávěrka Eaton).
Jinak už nic.
Motor je zcela nový a plní EURO 5, elektrika jiná, palubní deska taky, můžete mít vyhřívané sedačky, klimatizaci, nezávislé topení.....
Takže takový dost modernizovaný retro veterán, který se furt masivně vyváží do afriky, asie, mongolska, latinské ameriky + něco se prodá i na západě, v zemích jako německo, my, slovensko, francie, nizozemí, itálie atd
Jinak už nic.
Motor je zcela nový a plní EURO 5, elektrika jiná, palubní deska taky, můžete mít vyhřívané sedačky, klimatizaci, nezávislé topení.....
Takže takový dost modernizovaný retro veterán, který se furt masivně vyváží do afriky, asie, mongolska, latinské ameriky + něco se prodá i na západě, v zemích jako německo, my, slovensko, francie, nizozemí, itálie atd
Anonym
na Garazi už vás předběhli a půjčili si to od AMC Radíkovice, mohli byste taky. Abyste zas místo veteránů otestovali to nejlepší a nejmodernější z produkce Ruska 😄
Je to 4 článek o ruskejch strojích během 1 víkendu = vocamcaď pocamcaď
Vzhledem k jejich reálný produkci = do konce roku ruský už ani písmenko
Vzhledem k jejich reálný produkci = do konce roku ruský už ani písmenko
Produkce je docela vysoká, neboj. Jen se to vozí jinam.
Nedávno se prodalo třeba 500 buldozerů do Mongolska.
Rusko má a mělo i v dobách SSSR velmi zájímavou techniku, jenom Vy si myslíte, že tam neumí udělat šroubek.
Počti si http😐/atominfo.cz/…laseru-na-svete/?…
https😐/www.idnes.cz/…_132545_veda_mla
Nedávno se prodalo třeba 500 buldozerů do Mongolska.
Rusko má a mělo i v dobách SSSR velmi zájímavou techniku, jenom Vy si myslíte, že tam neumí udělat šroubek.
Počti si http😐/atominfo.cz/…laseru-na-svete/?…
https😐/www.idnes.cz/…_132545_veda_mla
Co to znamená "Produkce je vysoká, neboj"? >😁
Mě nezajímá kvantita věcí v největší zemi světa = spíš kvalita = otázka je: Co je to s tebou? 500 buldozerů? Jako fakt? 😄
Jo vim co Rus umí = na velikost země a neuvěřitelný bohatství daný přírodníma zdrojema = vlastně NEUMĚJ UDĚLAT ŠROUBEK 😉
Mě nezajímá kvantita věcí v největší zemi světa = spíš kvalita = otázka je: Co je to s tebou? 500 buldozerů? Jako fakt? 😄
Jo vim co Rus umí = na velikost země a neuvěřitelný bohatství daný přírodníma zdrojema = vlastně NEUMĚJ UDĚLAT ŠROUBEK 😉
No, vono za e😜ort žádný peníze nejsou vid.
to je 500 budlozerů do mongolska, 2000 kamazů do kuby, 500 lad do kuby, 50 stíhaček do indie, protivzdušný systém do turecka (vč nákladáků BAZ), stíhačky pro Egypt, dopravní suchovej do mexika, uazy domongolska, kamazy do polska, kombajny Rostelmash do německa a polska, trakory kirovec polkso, čr, německo, francie, tanky indie, elektrárny, ropná zařízení, vrtulníky, nábytek, potraviny a můžu tu pokračovat do večera.
Rusko nic nevyváží vid, jen ropu. Co v těch fabrikách teda dělaj?
V Rusku se vyrábí vše od motorky po jadernou elektrárnu až po kosmické rakety 😄
Rosatom pro tvojí informaci zaměstnává asi 270 000 lidí, konsturkční a výrobní závody Chruničeva, Energija, státní letecká korporace Suchoj, MIG, JAK, MIL, Kamov atd asi dalších 200 000.
Uralvagon zavod, Kirovec, Rostelmash, GAZ group, Kamaz, Ural moto, UAZ, Aurus (Solers), Lada VAZ, ZMZ,JaMZ, BAZ, Transmashholding a další asi další milion lidí 😄
Všichni se tam modlí, koukaj z okna a vyrobí 2 vrtulníky za rok a jednu lokomitivu a 4 traktory vid, vtipálku
to je 500 budlozerů do mongolska, 2000 kamazů do kuby, 500 lad do kuby, 50 stíhaček do indie, protivzdušný systém do turecka (vč nákladáků BAZ), stíhačky pro Egypt, dopravní suchovej do mexika, uazy domongolska, kamazy do polska, kombajny Rostelmash do německa a polska, trakory kirovec polkso, čr, německo, francie, tanky indie, elektrárny, ropná zařízení, vrtulníky, nábytek, potraviny a můžu tu pokračovat do večera.
Rusko nic nevyváží vid, jen ropu. Co v těch fabrikách teda dělaj?
V Rusku se vyrábí vše od motorky po jadernou elektrárnu až po kosmické rakety 😄
Rosatom pro tvojí informaci zaměstnává asi 270 000 lidí, konsturkční a výrobní závody Chruničeva, Energija, státní letecká korporace Suchoj, MIG, JAK, MIL, Kamov atd asi dalších 200 000.
Uralvagon zavod, Kirovec, Rostelmash, GAZ group, Kamaz, Ural moto, UAZ, Aurus (Solers), Lada VAZ, ZMZ,JaMZ, BAZ, Transmashholding a další asi další milion lidí 😄
Všichni se tam modlí, koukaj z okna a vyrobí 2 vrtulníky za rok a jednu lokomitivu a 4 traktory vid, vtipálku
Nebudu tvrdit že Rusové nic neumí Koneckonců je to stát který má svůj vesmírný a jaderný program Ale na druhou stranu Pokud od jejich HDP odečtem Těžební a vojenský průmysl tak zbylé HDP ma stejné jako 10 miliónova Belgie
Náhodou, v tomhle s tebou nebudu souhlasit.
Rus UMÍ vyrobit kvalitní auto. Problém je v tom, že to po něm dlouho nikdo nechtěl.
Takže kvalitní auto končilo někde Volhou 24 a Žigulíkem. No, a dnes konečně Vesta. A mezitím pár desetiletí hrůzy :-!
Rus UMÍ vyrobit kvalitní auto. Problém je v tom, že to po něm dlouho nikdo nechtěl.
Takže kvalitní auto končilo někde Volhou 24 a Žigulíkem. No, a dnes konečně Vesta. A mezitím pár desetiletí hrůzy :-!
nové Kamazy, test https😐/www.youtube.com/watch?…
Ural Next https😐/www.youtube.com/watch?…
GAZ Gazon https😐/www.youtube.com/watch?…
KAMAZ Typhoon https😐/www.youtube.com/watch?…
Ural Typhoon https😐/www.youtube.com/watch?…
Aurus Convertible https😐/www.youtube.com/watch?…
Všechno moderní stroje nepamatující SSSR.
Takže žádný moderní věci se tam nedělaj, co?
Ural Next https😐/www.youtube.com/watch?…
GAZ Gazon https😐/www.youtube.com/watch?…
KAMAZ Typhoon https😐/www.youtube.com/watch?…
Ural Typhoon https😐/www.youtube.com/watch?…
Aurus Convertible https😐/www.youtube.com/watch?…
Všechno moderní stroje nepamatující SSSR.
Takže žádný moderní věci se tam nedělaj, co?
Hmm... a není chyba čekat, "až to po mě bude někdo chtít"? Pokud třeba Moskvič radši přejde na výrobu kulečníkových stolů než aby dělal konkurenceschopná auta... čí je to chyba? Asi toho Moskviče, ne?
A Žigulík... traduje se, že po zavedení výroby tam Italové dohlíželi na kvalitu a že jejich odchodu šla kvalita dost dolů. Rusové si Fiat 124 upravili podle svého, to je pravda, ale jako nějaký úspěch ruského autoprůmyslu bych to úplně neviděl.
A Žigulík... traduje se, že po zavedení výroby tam Italové dohlíželi na kvalitu a že jejich odchodu šla kvalita dost dolů. Rusové si Fiat 124 upravili podle svého, to je pravda, ale jako nějaký úspěch ruského autoprůmyslu bych to úplně neviděl.
Nehodnotím co je chyba... Prostě Vesta je ok. Žigul byl také skvělý, kam se hrabala Š105/120...
Je to 4 článek o ruskejch strojích během 1 víkendu = vocamcaď pocamcaď
Vzhledem k jejich reálný produkci = historický i současný = do konce roku ruský už ani písmenko
Vzhledem k jejich reálný produkci = historický i současný = do konce roku ruský už ani písmenko
Jedna Vesta s ruskou SPZ stála před 14ti dny na Vinohradech... člověče i jedničková Oktávka vedle ní vypadá jak luxusní auto 😁
To bych zase netvrdil, na Vestu se koukat dá
Na Oktávku taky 😁 Ať se na mne nikdo nezlobí, ve změti Evropských aut prostě nezapře, že je to lowend. Viděl jsem už na živo asi 3 kusy.
určitě, hlavně interiérem. Jedničková oktávka ve verzi Calssic je plastové peklo a prostor na zadních sedačkách vyhovoval jen Krtitinářovi, ale ten už je na pravdě boží 😄 😄
Vesta je moderní auto, na Slovensko se jich už prodalo několik desítek, v madarsku několik set 😄 Velmi slušná je i výbava kde můžeš mít navi, parkovací kameru, duální klimu, vyhřívaný čelní sklo atd
Vesta je moderní auto, na Slovensko se jich už prodalo několik desítek, v madarsku několik set 😄 Velmi slušná je i výbava kde můžeš mít navi, parkovací kameru, duální klimu, vyhřívaný čelní sklo atd
Tak teď jste mě dostali, nevím, s kým nesouhlasit dřív 😄
Na jednu stranu - Vesta je fakt celkem moderní auto, schopné homologace v Evropě, vyvinuté z větší části samotnou Ladou.
Na druhou stranu - Octavia I měla motory do 132kWv benzínu a do 96kW v naftě, měla 4x4, xenony a tak.
PS: že se Vesty prodalo několik desítek na Slovensku - aha, tak to je jiná, tady se jasně ukazuje potenciál Lady 😁
Na jednu stranu - Vesta je fakt celkem moderní auto, schopné homologace v Evropě, vyvinuté z větší části samotnou Ladou.
Na druhou stranu - Octavia I měla motory do 132kWv benzínu a do 96kW v naftě, měla 4x4, xenony a tak.
PS: že se Vesty prodalo několik desítek na Slovensku - aha, tak to je jiná, tady se jasně ukazuje potenciál Lady 😁
vono se tam kromě Vesta prodává i Niva a donedávak ještě Kalina a Granty, těch se tam prodalo taky desítky. A někteří dealeři tahaj neofiko z ruska i XRay....
Potenciál by určitě byl.
Potenciál by určitě byl.
Jistě jistě, zase, abychom si to zasadili do nějakého kontextu - Slovenský trh je kolem 10.000 aut měsíčně (za dobrý měsíc, třeba březen 2019 = 9222ks). Takže pokud se nějakého auta prodaly "desítky", ovšem nikoli za měsíc, ale zřejmě třeba za rok, tak to skoro nestojí za řeč.
Potenciál tam určitě je, ale nenaplněný.
Potenciál tam určitě je, ale nenaplněný.
Přesná čísla nemam samozřejmě, soudím jen z toho co píšou kluci na lada klubu.
Za 1-3/2019 se prodalo 232 Lad na Slovensku.
Za rok 2018 652 ks.
Za rok 2017 528 ks.
Kolik z toho je Vesta Těžko soudit. Veřejně přístupné statistiky nejsou členěné na modely. Ale spíš nežd esítky už by to mohly být stovky kusů.
Za 1-3/2019 se prodalo 232 Lad na Slovensku.
Za rok 2018 652 ks.
Za rok 2017 528 ks.
Kolik z toho je Vesta Těžko soudit. Veřejně přístupné statistiky nejsou členěné na modely. Ale spíš nežd esítky už by to mohly být stovky kusů.
Anonym
Buchanku a Kamazy tady v čr má Czech Coal na dole ČSLA . Další Kamazy má ostravská přepravní firma.
rohYpnol
Reálný obraz je takový, že je to naprostý krám zralý do kovošrotu už po sjetí z výrobní linky.
Jediným kladem je SERVISNÍ NENÁROČNOST A DOSTUPNOST ND NA VÝCHODĚ. A tyto klady jsou na východě natolik podstatné, že i takovýto krumpl je tam nenahraditelný.
Nejčastější závady buchanek mj.
1) shoří
2) praskající rám
atp.
Tolik k tomu, jak skvělé to je.
Jediným kladem je SERVISNÍ NENÁROČNOST A DOSTUPNOST ND NA VÝCHODĚ. A tyto klady jsou na východě natolik podstatné, že i takovýto krumpl je tam nenahraditelný.
Nejčastější závady buchanek mj.
1) shoří
2) praskající rám
atp.
Tolik k tomu, jak skvělé to je.
je to v prvom rade rustikalny pracovny stroj do najtazsich podmienok ... vieme vsetci ze tu fakt nejde o displeje ani dvojfarebne kasne ..... je jasne ze to nie je ani na vozenie deti do skolky ani na rodinne jazdenie na dovolenku k jadranu .... ale minimalne dizajn ma za mna paradny... uplne super vyzera... paci sa mi .. nadherne retro.. a byvat kdesi na lazoch alebo na horach tak urcite by som ju vyuzil viac ako nejaky grand scenic :yes:
rohYpnol
...buchanka elektromobil.
a baterky bude tahat za sebou na voziku 😉 .... pri "technickej vyspelosti" buchanky by to aj tak asi inak neslo ... ale dost bolo srandy... mne sa to auto paci... ma svoj zmyslel aj svoje vyuzitie tak to treba brat tak ako to je... ja som ju u nas videl asi pred necelym rokom v lete v slovenskom krase pri jednej chate ... dodnes lutujem ze som si ju "nezvecnil" fotakom na pamiatku... ach jaj ... co uz teraz
rokyta.p
A jéje, tady někdo bere vojenskou přehlídku okupantů z 9. Máje docela vážně. Jednou na ty Rusáky dojedete 😁
Ale představení Martinem opět velice hezké :yes: Nejlepší český motoristický redaktor je po léta jasný :-! Ahaaa eureka, vidíte a já si vždycky myslel, že přední diferák bývá vždycky vyosený kvůli světlé výšce. Nejlepší věta testu ale je, jak s tím budou čeští motorističní novináři jezdít další turnusy, tak mám úplně osypky 😁 Motor Jamz 2.7 není španý njn, zpřevodování pak příjemné překvapení. Po Mongolsku bych se po pravdě raději flákal i s jedničkovým Forestrem za 50k + stanem nebo Terranem II za 100k se spaním uvnitř než s Bochníčkem, ale nostalgie hezká. Nový veterán je asi nejlepší označení.
Ale představení Martinem opět velice hezké :yes: Nejlepší český motoristický redaktor je po léta jasný :-! Ahaaa eureka, vidíte a já si vždycky myslel, že přední diferák bývá vždycky vyosený kvůli světlé výšce. Nejlepší věta testu ale je, jak s tím budou čeští motorističní novináři jezdít další turnusy, tak mám úplně osypky 😁 Motor Jamz 2.7 není španý njn, zpřevodování pak příjemné překvapení. Po Mongolsku bych se po pravdě raději flákal i s jedničkovým Forestrem za 50k + stanem nebo Terranem II za 100k se spaním uvnitř než s Bochníčkem, ale nostalgie hezká. Nový veterán je asi nejlepší označení.
KANKUNEN
Buchanka trpí tím, že vlastně nikde ve světě se takové auto nevyrábí a proto ho rusáci nemají od koho zkopčit. Sami jsou schopni stvořit jedině věci určené k zabíjení lidí.
Já myslím že se to vyrábí proto, že je to jednoduchý, opravíš to kladívkem, což je v Mongolsku nutnost a výroba stojí 0,0 nic. Takže na tom výrobce pořád má slušný zisk.
Kdo chce něco modenrího, co ale tolik nevydrží tak Gazelle nebo Next sou taky 4x4...
Někdy do roku 2013 byla ještě alternativa minibus či bednobus na podvozku ZIL Byčok.
Kdo chce něco modenrího, co ale tolik nevydrží tak Gazelle nebo Next sou taky 4x4...
Někdy do roku 2013 byla ještě alternativa minibus či bednobus na podvozku ZIL Byčok.
v rusku maju buchanku a v japonsku ci na taiwane pre zmenu mitsubishi delicu https😐/img2.auto.cz/…ull/5503599_.jpg .. kazdopadne uz na pohlad jedna "sialenost" vacsia ako druha 😁 . .. ale nie vazne... obe auta su za mna uzasne.. len kazde z nich podla toho v akej vyspelej zemi operuje 😁 ....
buchanka ma za mna krasny retro dizajn https😐/img2.auto.cz/…ull/5699945_.jpg ... kludne podla mna porovnatelny v tomto smere aj s wranglerom ci Geckom :yes😒br />
PS: vie niekto preco tie posledne zadne bocne okienka su "slepe" ? dovod? lebo kusok to vizualne "spati" na tom inak peknom "zadku"
buchanka ma za mna krasny retro dizajn https😐/img2.auto.cz/…ull/5699945_.jpg ... kludne podla mna porovnatelny v tomto smere aj s wranglerom ci Geckom :yes😒br />
PS: vie niekto preco tie posledne zadne bocne okienka su "slepe" ? dovod? lebo kusok to vizualne "spati" na tom inak peknom "zadku"
Ja Prvni 123
Zejména proto, že Španělsko má na jednoho obyvatele v rámci EU ten HDP nízko... a kolikrát má Rusko více obyvatel?
rohYpnol
Ne obsah, ale FORMÁT. Resp. platforma nebo jak to nazvat. Neustále se seká. První video, co jsem chtěl prohlédnout poté, co jsem zjistil, že komentuje p. Vaculík (jinak bych se nedíval)... V podstatě nelze prohlédnout video vůbec.
Problém? Jednoduše nenačítá do mezipaměti. Nikde jinde jsem problémy s přehráváním videa nikdy neměl, PC nový a připojení stabilní. Prohlížeč Chrome, Takže čím to asi bude...
Opravdu nové stránky jsou otřesné. :no:
Mimo jiné chyby ve formuláři diskuse (kurzor skočí po vložení emotionku na první znak, dvojitý poklep nezvýrazní slovo, ale vše atd. ...
Problém? Jednoduše nenačítá do mezipaměti. Nikde jinde jsem problémy s přehráváním videa nikdy neměl, PC nový a připojení stabilní. Prohlížeč Chrome, Takže čím to asi bude...
Opravdu nové stránky jsou otřesné. :no:
Mimo jiné chyby ve formuláři diskuse (kurzor skočí po vložení emotionku na první znak, dvojitý poklep nezvýrazní slovo, ale vše atd. ...
chetoos
Tohle zajímavé auto jsem vídával, když jsem byl na dovolené na Ukrajině. Tam je jich spousty a dokonce slouží i jako sanitka. Už jen ten pocit že mě vezou do nemocnice tímhle autem tak se mi přitíží. Ale pochvaluju jednoduchou konstrukci a levný a nenáročný servis. A moc se mi libí i vzhled taková milá dodávečka.
To platí i pro případné další stále vyráběné "veterány" (prakticky bez výjimky z Ruska), pokud je budete testovat 😄
viz můj druhý příspěvek, za danou cenu je to spása pro zapadlé chudé oblasti, kde potřebujete doslova tank k tomu abyste někam dojeli
u Lady už pouze Niva, výroba krabice, samary, 110 řady i faceliftu Priora byla už dávno ukončena).
U UAZu jen typ 469 Hunter a Buchanka.
Moskvič není, Iž není, LuAZ není, ZIL není, GAZ osobáky nedělá, a ZAZ dělá jen čínské modely a staré korejské Daewoo.
Pár veteránů zbylo ještě u nákladáků, některé vojenské modely BAZ, Kamaz a Ural.
ZIL skončil, GAZ nic starého už nedělá (jedou se dodávky Next, Gazelle, Valdaj )
Kraz je ted ukrajinský a MAZ běloruský.