Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Beefcake
Bmw .
| 2. 6. 2019 19:12
Sef mal 20 rokov dozadu 750iL s benzinovym V12 a bolo to nadherne auto, co jazdilo pekelne. Asi to bolo este E32.
Neviem, ci to nemalo 5.5l benzin.
Avatar - J@...
Re: Bmw .
| 2. 6. 2019 19:46
Taky to byly poctivě stavěná auta, v souladu s filozofií značky, včetně promyšleného designu. Po cca. 30ti letech je pořád elegantní a krásné. Pochybuji, že stejného úspěchu dosáhnou obří ledvinky, .... po těch za pár let ani pes neštěkne.
Avatar - CICERO
Re: Bmw .
| 2. 6. 2019 20:47
5,6 když už... ale jo slovensko… chápu, čapuuu z MOST-HÍD :-!
Avatar - Beefcake
Re: Re: Bmw .
| 2. 6. 2019 21:19
5.4 (a prave neviem, ci nie 5.7), tak nekecaj. A vezmi lieky, magor.
obrie obličky
| 2. 6. 2019 20:19
Obrie obličky robil este Kabaň.

A ten to vie.


Pozri, co urobil s embeckami - octavia ide parádne, superb lepsie ako passat a kodiak a karok sa nestíhajú vyrábať.
A chcala sa bude tie predavat dobre.

Takze, ak Kabaň povedal, ze obrie obličky su pre BMW super, tak to bude super.

Konecne im našiel dizajnovú cestu.
to byly ještě časy
| 2. 6. 2019 23:23
...kdy se auta dělala s citem a nebrala se jako spotřebák. Kdy si motoráři dali záležet i na zvuku motoru a ne jako dneska, že si koupíte BMW Mkové řady a zvuk Vám žene reprudoktor.
Doba kdy ještě kůže byla poctivá kůže a ne umělá koženka, která se za dva roky oloupe.

Tyhle auta měly ještě duši.
Re: to byly ještě časy
| 3. 6. 2019 00:12
>:D Presne tak krasna doba kdy se delala krasna auta. Vetsina mistnich eko pomatencu a elektro propagatoru tou dobou chodila tak na prvni stupen >:D
Avatar - Zetti
Re: Re: to byly ještě časy
| 3. 6. 2019 06:49
Ty si porad pletes dojem a pojem. Produkci emisi omezuje Europarlament a pod tim tlakem se do aut pridavaji kurvitka aby se ty normy plnily. Osobne bych nemel problem koupit auto na naftu se sestivalcem bez DPF, SS nebo mocoviny, ale kdyz takove (nove) auto na trhu uz dneska neni, tak se stavam se svym PHEV automaticky e-pomatencem.

Ja do unie nechtel
Re: Re: Re: to byly ještě časy
| 3. 6. 2019 14:00
Noo ono nebe bylo modrejsi a trava zelenejsi kdyz jsme byli mladsi.
Naftoveych 6ti valcu si muzes koupit spoustu a jediny rozdil je, ze tam obcas nalejes mocovinu - to jako velky problem nevidim.

BTW EU je druha nejlepsi vec co se CR stala za poslednich 30 let (hned po vstupu do NATO).
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: to byly ještě časy
| 3. 6. 2019 16:28
...rekl technicky analfabet.....
Re: Re: Re: to byly ještě časy
| 7. 6. 2019 15:34
Já chtěl, ale ono si nemusíš kupovat PHEV. Nikdo ti ho nenutí. On diesel s DPF a močovinou taky funguje. Nebo si kup benzín.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: to byly ještě časy
| 7. 6. 2019 18:16
Funguje ale ne pro mne, nemam kdy a kde regenerovat filtr. Staci ti to jako argument? Najezdim mesicne po meste a okolo asi 1100 km. Dneska jsem musel koupit benzin, v kvetnu sem ho nekupoval vubec a predtim asi v dubnu. Poznam to podle vypisu z uctu. O tom je PHEV. To sem presne potreboval. 200 koni a male naroky na provoz. Elektricky pohon posunuje auto o tridu vys, nez fosilni bracha.
Re: Re: Re: Re: Re: to byly ještě časy
| 11. 6. 2019 09:09
V tom případě je ten PHEV asi rozumná volba. Jestli to provozuješ čistě ve městě, tak se ti to vyplatí.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: to byly ještě časy
| 11. 6. 2019 09:28
Konecne rozumny prispevek. Ty motory by se mely kupovat podle pouzivani ne podle papiroveho vykonu nebo papirove spotreby.
Clanek plny nepresnosti
| 3. 6. 2019 07:50
Po zjisteni, ze na ACZ vysel clanek o jednom z mych oblibenych aut (sam mam doma jeden v pofaceliftove verzi), ale po precteni clanku nemohu vyjadrit nic nez zklamani.
Proc nekdo takto dokaze odbyt clanek, kdy si neni schopen zjistit zakladni informace k tomuto modelu?

To, ze se recenzuje veleuspesna verze (ze 340 tisic celkovych prodeju zastoupena celymi 12!!! tisici) nebudu hodnotit. I kdyz si myslim, ze sehnat nejaky z krasne znejicich V8, nebo charakternich V12 by nebyl takovy problem ...

Ale par veci k clanku:
- malo mista na zadnich sedadlech... mozna by stalo za to zminit, ze kdo chtel vice mista vzadu, mohl si koupit prodlouzenou verzi (nejcasteji ve verzi 740iL/750iL)
- elektronicke nastavovani sedadel/volantu v serii ... tak to ani nahodou, sedadla el.nastavitelna byla za priplatek a el.nastaveni volantu samozrejme take...
- nestandardni vybava? Xenony mela uz generace E32 (jestli se nemylim jako prvni na svete), ostrikovace svetel taktez (ostrikovace svetel byly dokonce i na 3kove rade E30, 5kove E34 davno pred E38), palubni pocitac (take vec, ktera byla v te dobe v ruznych podobach dobre znama). E32 mela dokonce i ostrikovace prednich mlhovek!
- zajimava vybava, ktera ani nebyla zminena: napriklad bych na danou dobu mohl zminit ne uplne obvykle elektronicky rizene tlumice (EDC), samozatmavovaci zrcatka (vnitrni i vnejsi), moznost lednicky za zadni loketni operkou (tuto moznost vybavy take mela uz predchozi E32), masazni sedacky,3zonova klimatizace (vepredu oddelena P a L strana a spolecne nastaveni pro zadni lavici) a spousta dalsich prvku, ktere by staly za zmineni misto toho, co bylo v clanku. Samozrejme vse
- a poprosil bych autora, aby nezamenoval dvojita skla (z duvodu snizeni hluku) za neprustrelna skla... bohuzel tato blbost se casto objevuje v inzeratech, ale predpokladal bych jistou schopnost autora zjistit si informace. Samozrejme najde se i verze, ktera mela skla neprustrelna, ale jednalo se o specialni Panzer verzi, ktera mela
Avatar - rokyta.p
Re: Clanek plny nepresnosti
| 3. 6. 2019 10:12
Easy, protože to psal pan Tolar. Sice často popisuje auta co mám rád, ale jeho texty už nečtu, protože bývají dost slabé. Ale co bys chtěl po redaktorovi, když sám šéfredaktor udělá facelift co odpovídá tak internetu z roku 1995. Dost lidí proto začíná chodit jinam. Jooo, za pánů Babiše a Machaly to šlo do kytek. :-|
Clanek plny nepresnosti - cast 2
| 3. 6. 2019 07:52
ruzne stupne zabezpeceni vcetne ochrany karoserie proti palnym zbranim. Vzhledem k tomu, ze autor nebyl schopen zminit ani long verzi ani L7 verzi (dalsi prodlouzeni proti longu), neocekavam povedomi o Panzer verzi.

Pro priste by asi bylo vhodne prenechat podobne clanky kolegum z rubriky veteran.auto, kteri si vetsinou daji s clankem vice prace, pripadne se s korekci clanku obratit na BMW klub, 7er klub a podobne...
Avatar - Dinar
Úplně nejlepší je
| 3. 6. 2019 09:27
elektronicky nastavitelný volant, to je naprostý unikát, který i v současné době mají snad jen formule 1. >:D
Re: Úplně nejlepší je
| 3. 6. 2019 10:02
Tech nepresnosti a vylozenych blbosti je tam vice. :-)
Avatar - Dinar
Sedmičku
| 3. 6. 2019 09:33
jsem sice neměl, ale dvě E39 po sobě od 1997 do 2004 a musím říct, že tyhle oslavné ódy na to, jaký to kdysi bejvávaly časy a auta, mě vždycky pobaví. Pravdou je, že bmw tehdy v konfekčních sedanech čnělo nad konkurencí jízdními vlastnostmi, soudobé mercedesy nebo audi byly prostě horší, ale že by ta auta byla bezporuchová, spolehlivější než dnešní produkce, to ani náhodou.
Re: Sedmičku
| 3. 6. 2019 10:12
Hlavne v dnesni dobe, kdy maji tato auta najeto statisice kilometru a vek, kdy prvni kusy budou za par let atakovat hranici veteranskeho veku se o spolehlivosti neda hovorit. Muzou byt kusy, ktere jsou i dnes vicemene vyzadujici zakladni udrzbu, ale ve vetsine pripadu jsou to kusy, ktere vyzaduji vysoke investice ...
Samozrejme zalezi k cemu to clovek ma, ale na kazdodenni vyuziti to dnes nedava smysl.

Co se tyka toho podvozku, auto nejede spatne a pozitek z jizdy dokaze nabidnout (se silnejsimi motory jednoznacne) zajimavy i dnes. Ale netreba si to zase idealizovat az nesmyslne.

Za me bych to hodnotil tak, ze na tehdejsi dobu to byla pecka, dnes to auto i designem dokaze stale zaujmout a u zachovalych kusu prekvapi bytelnost, s jakou bylo auto postaveno. Vse je na pocit takove poctive.
Ale pohledem dnesniho kazdodenniho pouziti... pekne kousky je skoda tahat do soli v zimnim obdobi a zbytek uz zase nema smysl uzivat kazdy den, protoze vas muze nekde nechat jeste pravdepodobneji nez zachovaly kus (nerikam, ze moderni zanovni auto nemuze - taky jsem uz mel to stesti).
Avatar - Dinar
Re: Re: Sedmičku
| 3. 6. 2019 10:40
Jasně, dneska to jsou skoro youngtimery, tam bych nějakou spolehlivost vůbec nehodnotil, ta auta mají odslouženo, ale když porovnám četnost návštěv servisu, které jsem měl s E39 oproti následujícím generacím, osobně mám opačnou zkušenost, s následnou E60 nebo akt. G30 (i 3er F30, kterou mám taky ve firmě) jsem neměl/nemám jedinou neplánovanou návštěvu servisu. S E39 jsem tam za ty tři až čtyři roky, co jsem každou měl, párkrát musel, a pokud se pamatuju tak s předface častěji než s faceliftem, oboje byly R6 benzíny. Dnes se na otázku spolehlivosti dívám spíše jako ne/štěstí na kus než nějaký trend, lepší nebo horší oproti min. generacím.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku