Novinky
za 2 roky ? a proč si dávají tak naspěch ? 😁 Citroen má přece spoustu času.....
Když před deseti lety mluvili o Metropolisu s hydropneumatickým podvozkem a šetiválci vypadalo to zajímavě, teď po deseti letech nicnedělaní a odkladech působí všechny zmínky o luxusním sedanu akorat trapně, stejně jako skleník na střeše Notre Dame 😉
Když před deseti lety mluvili o Metropolisu s hydropneumatickým podvozkem a šetiválci vypadalo to zajímavě, teď po deseti letech nicnedělaní a odkladech působí všechny zmínky o luxusním sedanu akorat trapně, stejně jako skleník na střeše Notre Dame 😉
Protože rozhoduje ekonomika = a střední třídě se v Evropě napříč značkama nedaří http😐/www.autoforum.cz/…li-skode-superb/ už i v prémii BMW 3 celý roky taky jen padá = uvidíme co aktuální asi dost povedená generace ale na zlom to nevidim
Luxusní sedan od Citroenu = je jen prestižní věc = mnohem důležitější je viz já 22:10 a 9:06
Pokud by po Oplu dokázali do plusovejch čísel dost Jag s Land Roverem = to by byl majstrštyk. Proti tomu je Metropolis j👋ne nebo teď tahle aktuální verze = nic
Starý dávno vyhozený vedení = ctilo ty tradice po kterejch tu pár lidí volá = a dovedlo Citroen i PSA do hodně nepěknejch čísel
Mám shodou okolností víc praktickejch zkušeností s C5 než je běžný a kolega by si asi po letech s 2.2 HDI koupil novou verzi = ale nakonec se vyrábělo asi 30 t. ks ročně = to prostě nestačí
Vtipný že jako ojetinu = by si to auto podle všeho koupil i násobek lidí 😉
Luxusní sedan od Citroenu = je jen prestižní věc = mnohem důležitější je viz já 22:10 a 9:06
Pokud by po Oplu dokázali do plusovejch čísel dost Jag s Land Roverem = to by byl majstrštyk. Proti tomu je Metropolis j👋ne nebo teď tahle aktuální verze = nic
Starý dávno vyhozený vedení = ctilo ty tradice po kterejch tu pár lidí volá = a dovedlo Citroen i PSA do hodně nepěknejch čísel
Mám shodou okolností víc praktickejch zkušeností s C5 než je běžný a kolega by si asi po letech s 2.2 HDI koupil novou verzi = ale nakonec se vyrábělo asi 30 t. ks ročně = to prostě nestačí
Vtipný že jako ojetinu = by si to auto podle všeho koupil i násobek lidí 😉
ono je uplně fuk co udělají, protože prostě svoji šanci s Citroenem/DS naprosto promrhali..... Skončí to zase nějakým pokusem, který nenaplní očekávání (ostatně jako vždy) a nakonec sami uznají, že nejlepší bude vyrábět jen menší auta a zaměřit se na zisk 😉
Pokud by eventuelně došlo k akvizici Jaguaru, tak jejich luxusní značka DS přestane být relevantní. Tedy, ne že by by byla nějak relevantní už dnes :😉 Dovolil bych si říct , že ve schopnosti si něco nalhávat patří francouzi k naprosté špičce.
Pokud by eventuelně došlo k akvizici Jaguaru, tak jejich luxusní značka DS přestane být relevantní. Tedy, ne že by by byla nějak relevantní už dnes :😉 Dovolil bych si říct , že ve schopnosti si něco nalhávat patří francouzi k naprosté špičce.
Dnes to už není o tom, jak auto jezdí, ale jaký má display a kontektivitu.
OK
A teď když sou plusy = může přijít nějakej bonbónek typu třeba tohohle sedanu možná i https😐/www.auto.cz/…tentokrat-128387
Rezignace na střední třídu = se týká všech. Toyota i Ford sem jen vozej svoje mimoevropský modely = po skončení snah prodávat střední jako Seat perspektivně o zrušení Pašíka a výrobě jen jednoho modelu třídy = Supu = zvažuje dokonce i VW
Tohle ti jistě neuniklo https😐/www.auto.cz/…mborghini-129163 stejně jako https😐/www.theguardian.com/…r-to-frances-psa
Takže u PSA to viz odkazy a růstový výsledky z posledních let = je to spíš přesně naopak = ne bída ale spíš super úspěchy