Novinky
...zkuste psát o autech, ne o ekonomických pojmech, kterým za mák nerozumíte. Ferrari nepatří žádné skupině IPO. IPO je i u nás běžně používaná zkratka anglického termínu Initial Public Offering, kterým se označuje první veřejná nabídka obchodovatelných akcií - vstup společnosti na burzu (v tomto případě na newyorskou). A těch akcií koncern FCA uvolnil 10 %. Zbytek se přerozdělil mezi akcionáře FCA a Pietra Ferrariho. Obdobně teď postupoval Uber. Stačilo by vám otevřít Wikipedii.
Dokud bude větší zájem mládeže o elektroniku než o inovativní konstrukci strojírenskou a elektrotechnickou, bodou i legendární značky padat a nikdo a nic tomu nezabrání. Bez inovací to nejde, přičemž inovací je překopání původního biturba na motor plnící emisní normy. Kdo tvrdí, že to nejde, jen dokazuje, že není inovace schopen. Přitom se stačí pověnovat třecím parametrům, dávkování paliva, konfigurace spalovacího prostoru a optimalizovat ECU. Na třecí plochy jsem e😜ert, ostatní rád přenechám schopnějším. Kdo nabídneme FCA tvůrčí spolupráci?
Navíc Maserati by potřebovalo V8 s plochou klikovou hřídelí kvůli svému typickému zvuku, je škoda, že se s Ferrari nedohodnou.