Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
Tak já to vykopnu
| 21. 5. 2019 20:33
Za mne mnohem lepší, jen možná vodící čáry příspěvků bych trochu grafický zapracoval do roku 2019, včetně nových smajlíků ( stačí ty staré) ;). Každopádně to je určitě krok k přehlednější diskuzi :yes:
Avatar - Mikesus
Re: Tak já to vykopnu
| 21. 5. 2019 20:40
Za mne taky dobrý. Ty šipky bych u vodicích čar vyhodil a nechal jen ty čáry, aby byla vidět struktura diskuze. Je to podle mého naprostá grafická zbytečnost.
Bude i historie SZ?
Za cvhíli můžeme do SZ, to znamená za jak dlouho? U mne už chvíle utekla a pořád nic :-!

Jinak musím říct, že tohle být při zavádění, já bych byl docela i spokojen. Ovšem uvidíme na ostré verzi, jestli se tam něco neobjeví.

Ještě bych možná přihodil, když přidám smajlíka, abych mohl v klidu psát dál bez překliknutí do textového boxu. Vím, není to úplně jednoduché vymyslet, ale věřím že vaši programátoři to dají ( minimálně za trest :-) )
Avatar - traveldrive
Re: Tak já to vykopnu
| 21. 5. 2019 21:43
Len aby tie vodiace čiary boli dostatočne výrazné. V minulosti boli tenučké a v dlhých vláknach sa strácali. Možno by mohli mať viac farieb, priradených trebárs náhodne - keď je vedľa seba viac dlhších vlákien, lepšie by sa hľadal pôvodný príspevok.

Mne osobne by sa páčilo užšie písmo - niečo na spôsob Arial Narrow, teraz je to dosť rozťahané a do tých kratučkých riadkov bohviekoľko slov nevojde. A určite by potešila možnosť úprav textu - kurzíva, zvýraznenie, podčiarknutie...prípadne farba.

Tiež sa prihováram za nové smajlíky, tieto sú, pravdu povediac, úbohé. Veľmi mizerné graficky, naviac ich je žalostne málo.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Tak já to vykopnu
| 21. 5. 2019 22:06
Jo zvýraznění textu souhlas.... Nebo podtržení. Hodilo by se to i na MACZ do recenzí
Avatar - lyon667
Za mě asi dobrý...
| 21. 5. 2019 22:04
Ještě bych to nechal prohlédnout nějakým citlivým grafikem (kvůli drobnostem - třeba škvíry mezi příspěvky mi přijdou zbytečně velké, chybějící okraj okolo avataru, atd) a bude to cajk.
Re: Za mě asi dobrý...
| 22. 5. 2019 12:11
Testujete kluci? Příští st?
Avatar - lyon667
Re: Re: Za mě asi dobrý...
| 22. 5. 2019 19:25
Myslíš v Mostě? Nee, ale část jede zítra do Třince na Steelring. Je to sice motokárová dráha, ale aspoň blíž. Co bychom dali za to mít nějaký okruh poblíž Brna *cough* *cough* :-!
Avatar - Beefcake
Pripomienky
| 21. 5. 2019 22:27
Zmensit medzery medzi prispevkami.
A mat moznost nastavenia predvoleneho triedenia diskusie v profile.
A aby vsade nebol stealth :-!
Avatar - rokyta.p
Nejlepším krokem vpřed jsou dva kroky vzad
| 22. 5. 2019 01:02
Je tu hodně hluchého místa, špatně se to pod sebe řadí, smajlíky jak z roku 1980. Změny jsou jen hybridem na půli cesty mezi starým a novým nepodarkem. Nerozumím tomu, proč autor změny předložil něco, kde nešlo editovat, soukrmé zprávy a jiné. Mezery podélně i napříč ale stále zůstaly obrovské. Dříve se alespoň diskuze chronologicky řadila pod sebe, teď sice také ale moc přehledné to není. Subjektivně si myslím, že záměr byl možná dobrý, ale dokud byl budget stějně velký jak jedna plná nádrž pro menší vůz, programátoři za odpoledne udělali jen funkční torzo a na výsledku to bylo vidět. Když poodstoupím a koukám se na to čistě esteticky, tak si myslím že to dělal technik programátor, ale ne grafik. Prošel bych si pár internetových stránek firem co mají pěkné stránky nebo fóra (nemusí být motoristické) a třeba vás něco inspiruje. O tom že chybí kurzíva pro citace a vykřičník v šedém poli pro nahlášení příspěvku je jak pěst na oko ani nemluvím.
Avatar - Đawson
Utlum
| 22. 5. 2019 05:18
Ja uz si na ten novej format tak nejak zvykl, co ale pozoruju, je naprosto brutální upadek diskuzí, pod každým testem, novinkou, aktualitou je zazrak, kdyz okomentuje 30lidi a vice. Z toho je 10 prispevku jeden a ten samej sasek😀
Myslim si, ze hodne lidi zanevrelo na web tim docasnym ale dost nasr*vajicim smazanim uctu.
Re: Utlum
| 22. 5. 2019 07:08
Ano, diskuze tu velmi upadly...velká škoda.
Avatar - rokyta.p
Re: Re: Utlum
| 22. 5. 2019 11:14
Paji, jen jestli absence diskuze není také tím, že není moc o čem diskutovat. Tak shválně, kdy tu byl naposled zajímavý článek? Za sebe říkám nebýt tu Lexus470 a Buchanka od Martina Vaculíka (nejde o to zda video nebo text) tak si po pravdě nijak moc nevzpomínám. Předtím v zimě leda snad obličej Simči. Jinak jen takové nástřely z vody. Jak bych já určoval témata kardiochirurgům, když nerozeznám slezinu od jater. Začarovaný kruh, pak zaměstnavatel předstírá že plati, zaměstnanci předstírají že pracují. Nebaví to nikoho a zákazník to pozná.
Re: Re: Re: Utlum
| 22. 5. 2019 11:20
Zájmy jsou různé, za mě z testů hned co je na stránce, tak M-B, Carrera i Duster. Z článků Niki, za mě LR, Rendlík nebo sekvence. Je to hlavně ve skladbách článků a jejich umístění.
Když se pověsí třkrát recyklovaná maskovaná Octa v headlines, tak pak logicky spousta zajímavostí rovnou padá pryč.
Re: Utlum
| 22. 5. 2019 07:38
Jsem jeden z tech co sem ted pachnou uz jen zridka a za sebe reknu, ze nejake smazani uctu jsem ani nepostrehnul (zase tu nemusim byt kazdy den, ze). Co odrazuje me je ta tristni grafika a funkcnost, resp. spis nefunkcnost snad vseho. Strasna amaterina.
Konečně...
| 22. 5. 2019 07:09
...bude vidět strom. Tohle brouzdání bez nich mě nebaví. Ještě by nás redakce mohla mohla přestat oblažovat některými snad i vydržovanými trolly a snad se diskuze postupně vrátí k normálu.
Lepšie
| 22. 5. 2019 07:56
:yes: Za mna určite lepšie.Rád sem chodím diskutovať :yes:
Re: Lepšie
| 22. 5. 2019 11:27
...no právě...


To byla nadsázka ;-)
Avatar - Dinar
Osobně
| 22. 5. 2019 08:11
bych ocenil možnost zablokovat si konkrétního uživatele, jsem proti bonzování s násl. redakčním banováním, ať si každý píše, co chce, ale chtěl bych mít sám možnost si vybrat, co budu číst a čí příspěvky v diskusi vidět nemusím.

A díky, že bude vrácen diskusní strom. :yes:
Avatar - Mikesus
Re: Osobně
| 22. 5. 2019 08:50
Na jednom obrázku je vidět možnost přidat uživatele na "hatelist", doufám že to bude mít tuhle funkci.
Re: Re: Osobně
| 24. 5. 2019 23:46
"Hatelist" neni moc dobry slovo pro bezne lidi, mozna lepsi neco jako "blokovat prispevky tohoto uzivatele" nebo tak neco.
Re: Osobně
| 22. 5. 2019 11:25
Máš i nemáš pravdu, ten kdo by měl sledovat diskuze svou práci už pár měsíců nedělá a aby tu bylo víc napsaných k**d než v ústech našeho prezidenta se mi dvakrát nelíbí. I tato slova mají v životě i diskuzích své místo, když sem ale někteří přispívají, tak vyjma spojek nebo předložek jiná slova než sprosťárny nejsou.
Jde o zachování rozumné kultury diskuzí a když na to nikdo z ACZ není schopen párkrát za den kouknout, tak ať se mu aspoň rozsvítí kontrolka, že někdo s něčím nesouhlasí.
Avatar - iudex
Re: Osobně
| 22. 5. 2019 14:04
Ako píše paja diskusná demokracia je jedna vec a zachovanie aspoň elementárnej slušnosti druhá. Takže keď niekto píše blbosti o supervýhodnosti HEV alebo hejtuje nejakú značku, OK, je to názor, to sem patrí. Ale keď niekto len uráža alebo sa vyjadruje v štýle: https://www.youtube.com/watch?… a nič o autách, tak by to nejaké umravnenie zo strany reakcie chcelo.
Avatar - speedfred
Každý prvý príspevok
| 22. 5. 2019 09:39
v novom vlákne by som navrhoval výraznejší a reakcie už normálna farba písma.
Avatar - iudex
Diskusie so 100+ príspevkami
| 22. 5. 2019 09:53
Bolo by dobré zamyslieť sa ešte nad situáciou, že bude búrlivejšia diskusia a v jednom vlákne bude viac príspevkov (typicky debata Ozzman - Hamunasakra ;-) ). Preto by bolo vhodné minimalizovať spáry medzi príspevkami, možno aj zvoliť úspornejší typ písma, proste opatrenia na zamedzenie toho, že pätnásty príspevok vo vlákne bude tak úzky, že v jednom riadku bude len jedno slovo.
Re: Diskusie so 100+ príspevkami
| 22. 5. 2019 11:26
Ozzy se Sakrou nediskutují, oni takto dle mého vzájemně kopulují.
Avatar - iudex
Upozornenie na reakciu
| 22. 5. 2019 13:57
>:-[] Tak niekedy to naozaj vyzerá ako také ohryzávanie sa zvierat tesne pred... >:-[]
Ale k téme: ešte by som privítal (práve pri obsiahlejších diskusiách) nejaké upozornenie na to, že niekto na môj príspevok reagoval. Bez toho je to zbytočné a zdĺhavé hľadanie.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Diskusie so 100+ príspevkami
| 22. 5. 2019 14:46
Já ti připomenu, až budeš s Hamunou kopoluvat ty ;). Ty kdo jsi úplně bez viny , hoď kamenem ;)
Avatar - Mikesus
Re: Re: Re: Diskusie so 100+ príspevkami
| 22. 5. 2019 14:56
tak přijeď, začnu se trefovat >:-[] :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Diskusie so 100+ príspevkami
| 22. 5. 2019 15:09
Jsem ve Špindlu :D tak zítra


Sem bys nedojel, to je do kopce a zkazilo by ti to spotřebu :D
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Diskusie so 100+ príspevkami
| 22. 5. 2019 15:51
To hádzanie kameňom mi vždy pripomenie: https://youtu.be/RZBuT6c2Tjw?… >:D
Avatar - KANKUNEN
Prosím hatelist,
| 22. 5. 2019 14:41
kecy třeba cicka vůbec nemusím.
Avatar - lordlord
stále
| 22. 5. 2019 16:15
Pořád se musím přihlašovat, to si to nemůže pamatovat?
Díky za reakce
| 22. 5. 2019 16:19
Zdravím! Připomínky předávám programátorům, uvidíme, co s tím chlapci vymyslí. Jinak soukromé zprávy budou funkční snad od pondělka, zítra upřesním,
zatím díky,
Machi
Avatar - rohYpnol
Lepší, ale do dokonalosti stále světelné roky
| 22. 5. 2019 17:08
Nebudu zde hodnotit celkovou koncepci a vzhled, který je podle mě naprosto mimo rok 2019 a zůstal tak 20 let pozadu...

Ale alespoň se vrací trocha přehlednosti. Nevybavím si teď přesný vzhled staré diskuse, nicméně mám pocit, že kdyby se vrátila původní verze před poslední změnou, tak by to stále bylo lepší než tento přepracovaný návrh...

Za mě doufám, že:
1) půjde kliknout na vývodku a stránka se posune k příspěvku, na který je reagováno...
2) vrátí se staré emotionky, bo tyhle to je prostě hnus velebnosti,
3) když vložím emotionek, tak se kurzor neposune na první znak.

Šipky mi přijdou zbytečné, resp. jsou vlastně špatně orientované. Nový příspěvek se odkazuje na předchozí, takže z logiky věci by šipka, když už by mělo jít o šipku, měla směřovat opačně...

Každopádně je docela smutné, že tu tohle téma musíme řešit... I když abych to zakončil pozitivně, tak oceňuji, že se připomínkama někdo zabývá a má snahu je řešit. Budu se tedy těšit na novou verzi, která snad nebude výrazně horší jak ta původní ;-)

P.S. asi to je opravdu třeba, protože podle mě teď nastal snad největší úbytek diskuse ever... naopak na autorevue se diskuse rozjely... Myslím, že lidi se chtějí bavit o autech. Jen je třeba s tím umět pracovat.
Avatar - Beefcake
Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné roky
| 22. 5. 2019 17:21
Prosim ta, autorevue diskusie su cista zumpa a to dlhodobo. Inak aj tu niektori na tom tvrdo pracuju.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné roky
| 22. 5. 2019 17:41
já se bavil o kvantitě... ;-) a řekl bych, že někteří z ACZ skutečně přešli na AR, Jinými slovy kvalita diskuse na AR se také o něco zvedla.
Avatar - CICERO
Re: Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné roky
| 23. 5. 2019 14:19
Tak když Vám vté vaší krajině bodačka z Jaslovských Bohunic nebo Mochovce... prostě.... a pak třeba jiná MOSTSNP= UP AND DOWN... 80 metrů... Tady taky nejde mít limit, máte zvláštní děti, celé generace lidí co vzdaly život, dávno předtím než začal, chápu, že vy to chápat nemůžete.,... Nikdy jste to nepoznali a nepoznáte, jste odcizení normální a nebezpeční...


zkus říct: GALVANICKE POKOVOVANI :-! >:D
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné roky
| 23. 5. 2019 16:08
Tento náhodný zhluk slov musí generovať počítač, to ani nemôže byť človek.
A kto tomuto ešte dá dva lajky, to je úplne mimo pochop.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné rok
| 23. 5. 2019 20:04
On ma skoro vzdy dva, to vies, nahoda.
Magor zumpotvorca chcel asi potesit aj Kankunena.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné
| 23. 5. 2019 21:20
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - rohYpnol
Re: Lepší, ale do dokonalosti stále světelné roky
| 22. 5. 2019 17:42
a
4) chybí odkaz na vrácení se k článku z diskuse!

edit. už jsem zjisti, že lze kliknutím na nadpis diskuse... nepřijde mi to vůbec logické. Jak to bylo původně už nevím.
Je to lepší
| 22. 5. 2019 17:21
Je to lepší, ale on sem stejně už od nasazení té nové verze nikdo diskutovat skoro nechodí.
Avatar - rohYpnol
Re: Je to lepší
| 22. 5. 2019 17:43
ano, psal jsem výše. Podle mě největší úbytek diskusních příspěvků EVER.
Pořád je to rozbitý.....
| 22. 5. 2019 21:23
Víc jak po měsíci jsem se odhodlal vstoupit do diskuze. Sem tam se sem podívám, kam to směřuje. Asi nejsem sám, kdo zaznamenává úpadek jak webu, tak i diskuzí a diskutérů. Pár diskuzních veteránů - klasiků to nemůže spasit. Mám pocit, že to všechno začalo nepovedenou změnou formátu diskuze.

Už mě ani nenapadne po sté vypisovat co je blbě. Dělal jsem to hned na začátku, ostatně jako spousta jiných nasraných diskutérů, někteří to dělají dosud.

Je to marný, je to marný, je to marný.

Mám obavy, že výjimečný charakter a duch zdejší diskuze - a dá se říci i celé komunity diskutérů - tvořený dlouhá léta, odvál asi nenávratně čas spolu s lepším, funkčním, přehlednějším, hezčím a komfortnějším původním schématem diskuze. Názorný příklad, jak se dá dokurvit dobře fungující mechanizmus.

Všechny zdravím, omlouvám se za silnější výrazivo a zase někdy......
Avatar - Hammunasakra
Re: Pořád je to rozbitý.....
| 23. 5. 2019 07:30
:yes: :yes:
Krok spravnym smerem
| 23. 5. 2019 10:03
Za mne rozhodne krok spravnym smerem. Kvituju, ze se zrejme vraci razeni podle hodnoceni. Nevidim z obrazku, jestli vlastni prispevky budou barevne odlisene (jako byvaly).

Urcite bych redukoval vertikalni mezery - je to zbytecne roztahane (jak mezi prispevky, tak i formular pro pridani prispevku).
Re: Krok spravnym smerem
| 23. 5. 2019 10:35
Jedinej krok správným směrem by bylo vrátit předešlé schéma, které bylo ve všem lepší.

Nevím, připomeň když tak, je něco lepšího na tomhle tragickém řešení ?
Avatar - Mikesus
Re: Re: Krok spravnym smerem
| 23. 5. 2019 11:55
Třeba to, že se dá odpovídat i z mobilu. To ve staré verzi nešlo. Není to mnoho zatím, ještě je potřeba na tomto zapracovat, ale taktéž si myslím, že to jde správným směrem.
Rozhodně responzivni design je lepší, nicméně mám výtku k zobrazení. U těch mrazivých testů jsou ty tabulky moc široké a nezobrazí se poslední sloupec, pokud má člověk telefon na výšku. Dokonce nejde ani posunout obrazovku
Re: Re: Re: Krok spravnym smerem
| 23. 5. 2019 12:22
Dobrá, z mobilu jsem odpovídat nezkoušel, ale vkládat příspěvek do diskuze mobilem šlo. Přidám ještě marginální pozitivum - signalizace on-line přímo u niku.

To je ale žalostně málo, abych změnil názor.

(Jistě by šlo obojí zapracovat do předešlé verze a možná by to nemuselo trvat dva měsíce. Ale ani po těch dvou měsících se mi z "pokroku" na tomhle paskvilu podkolenky teda nesrolovávaj.) Že si můžu dát sám sobě palec je jako pokrok ?

A ti hnusní předpotopní smajlíci jsou k zblití.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Krok spravnym smerem
| 23. 5. 2019 18:22
PALCE BYCH ZRUSIL.... už mě snima nebavite…


MACHALO A ZBYTKU REDAKTORATU KU*VA CTI TO A DAVEJ IT ODDELENI NA VEDOMI !!! ... JA!? SEHR GUT KAINE PIRATES BAYSHORE ROUTE :D :D :D
Re: Re: Re: Re: Re: Krok spravnym smerem
| 24. 5. 2019 23:50
S palci nemam problem.
Ale chci videt (kdyz jsem prihlaseny) KDY a KDO palcoval. Neni nad transparentnost, ze ano :-)
Mam k tomu duvod - ja totiz nekdy neco napisu, pul hodiny nic ... a pak najednou na vsaech prispevcich v cele diskusi 4 palce dolu na kazdem z mych prispevku, to smrdi robotem nebo nekym s nekolika ucty. Takhle bych aspon videl, kdo to dava a ze to dava vzdy behem 2 minut. Ty palce mi nevadi, ale chtel bych tuto funkcionalitu, je to celkem banalni vyresit.

PS: pokud je to naprogramovane tak, ze tyto udaje nemate, nevadi. U starych prispevku se to jednoduse nezobrazi. Ale u novych ano - staci si pri akci LIKE/DISLIKE ulozit "log" "kdy, kdo, co" a tato data potom zobrazit - trivialni.
PPS: ted si uvedomuju, ze nemuzu lajkovat stejnou vec 2x tutiz je skoro jiste ze ta data mate i historicky, odhaduju

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku