A nutí vás někdo chodit na náš koncernový server? Tady se scházíme kvůli škodověnkám a našemu Velkému Bratru VW. Ostatní méněcenné značky se propagují jinde. :-)
No to je asi to čecháčkovství, že se zdejším firmám nepřeje a radši tady skupina exotů básní o japonských autech místo aby si vážili toho co je tu, resp. kousek za hranicemi. Už z principu bych si radši koupil mnohem radši VW než dávat peníze někam do japonska nebo nepřímo USA a to i kdyby ty zámořské značky skutečně vyráběli lepší auta. Ale je tu stále spousta lidí co si neuvědomujou, že český životní standart je z velké části založen právě na německých investicích i od VW. Přeju VW hodně štěstí ve spanilé jízdě dobívání světových trhů... :yes::yes::yes:
A ted mi rekni, proc z jakeho duvodu by meli zakaznici na svetovejch trzich kupovat nejaky VW, kdyz muzou podporit tu svoji znacku tak aby si vazili toho co je doma. Dost by me zajimalo na puvod kompijutru na kterym jsi napsal tenhle blabol. Od Ciny az po Redmond co? Co televize doma - Orava?
Problém s asijcema je ale trosku jiný. Oni jsou velmi disciplinovaní a něž aby zadali zakázku evropské firmě, raději tady postaví svoji vlastní továrnu.
Tohle je reálná zkušenost. Oni obchodují prostě mezi sebou a nikoho nejsou ochotni připustit.
Hele [77.236.194.XXX]---ty už začni makat a šetřit,ať si vyděláš na svoji vysněnou jetou Jettu,co je takový německý ingot....nebo to psal starší brácha o tom ingotu,kousek jinde?? :-O Tak už vám chodí na průmku,tam se někdy v prváku(?) učí o ingotech,to si ještě pamatuji,ale ve spojitosti s autem,to je mi novinka. Krom auta je dobré koupit gramatiku češtiny, nejspíš v knihkupectví.Je to docela smutné, když přej. technik píše:"výměna- čepi", nebo slůvko "vyráběli" psáno v kontextu má být správně "vyráběly", jasné,to je ta německá důslednost v praxi,ne kecat,ale realizovat...když mi dorazí na stůl "Životopys", neb i to se už stalo tak jak píši,pak se ani dál nečte,že jo,proč ztrácet čas...?
dík nebo dýk za lekci češtiny... to víš nebýt tebe, tak by ze mě byl úplnej analfabet... takže ještě jednou děkuji... >:D jinak v současné době vlastním svoje 7 auto a poslední tři jsem kupoval jako nové, takže tvé představy asi trošku nesplňuji. Nevím jaké máš nebo spíše nemáš skutečné zkušenosti s VW, ale já s touto značkou najezdil cca. 350 tisíc km (celkem se 4 různýma autama) a stěžovat si nemůžu vůbec na nic. Jediná závada, která přišla byla výměna zapalovací cívky u Golfu IV, na což ale suprově zafungovala záruka mobility s téměř okamžitým přistavením náhradního auta a druhý den jsem jenom zajel vyměnit půjčené auto za své opravené. Jinak nejsem žádný fanatik do VW, ale když někdo píše nesmysly, tak na to reaguji, což je právě tvůj případ. Jinak ti udělám radost i v tom, že jsem celkem vlastnil automobily od 4 různých značek a to, že v současné době dávám přednost VW je z čistě pragmatických důvodů... Taky si nevzpomínám na to, že bych tě přesvědčoval o koupi této značky. Kup si co chceš, třeba i30 nebo Kia Rio pokud na to skutečně máš, pane VŠ s 25 letou praxí... >:D
VW musí přeorientovat svojí politiku a flexibilně a energeticky prosazovat nové postupy. Hlavně v USA, kde jsou daleko více zastoupeny trucky (velké pick-upy) zejména v mimoměstských zemědělských oblastech, má problém v produktové a teritoriální odbytové strategii. Tak snad… [odkaz]
Za oceánom očakávam dobré prijatie CC - podstatne lepšie, ako v Európe a tipujem, že 70% celkovej produkcie predajú práve tam. Prečo? Domáci si vybavia obľúbený Ford Taurus, ktorý hlavne v tretej generácii prebudí spomienky a vyženie ich do autosalónov. Rozhodovať bude samozrejme cena, ale rozhodne je pooodstatne väčšia šanca ako pri "zajacovi" a Jette, ktorú nespasili ani masívne výpredaja, ani obrovská kampaň "Drivers wanted".
Hodne zvedavý som na Tiguan...