Máš naprostou pravdu, taky není do terénu záměrně určeno. Většina stejně do skutečného terénu nejezdí. Asi bude problém s místem pro hlavu na zadních sedadlech pro vyšší postavy. Jinak celkově povedený kousek pro majetnější vrstvy ke zpestření jejich vozového parku. Tipuju, že X6 bude u této klientely úspěšná.
Jo, máte recht, ale takový vůz prostorově bohužel nebude to pravé ořechové pro početnější rodiny našich romských spoluobčanů. Ti hold musí využívat spíše mikrobusy. Ten 5-ti litr bude určitě výborný, ale, ruku na srdce, je tak silný motor skutečně potřeba v běžném provozu? Budu-li chtít s někým závodit, tak půjdu spíše do STI, toto je spíš taková "lakýrka", u které navíc paradoxně ani nejde o využití prostoru, byť je to jakýsi poddruh SUV. Mě by osobně vadilo, kdybych jel víceméně stejnou rychlostí jako ostatní, jen s dvojnásobně vyšší spotřebou. No a má to cenu? A jsme furt u toho stejného problému. Jo, extra-silný motor je O.K., chci ho, ale ta spotřeba, ručení, atd. Jak z toho ven?
no ved prave to uplne vystihuje novu x6..ta chybajuca pointa... skor marketingovy tah.... ale suhlasim s Vami, ze bude urcite uspesnym spestrenim vozoveho parku majetnejsich spoluobcanov, ktory trpia slabostou na suvcka a podobne crossovery mimochodom tuto nedelu som sa presiel po north bringe v edinburghu a z priblizne 50 zaparkovanych aut bolo asi 30/35 suv :-) celkom ma to pobavilo .. a este aj slogan s ktorym sa predava vw tiguan v uk, ze idealne auto do mesta
ale ludia to kupuju, lebo maju pocit robustnosti a bezpecia, a svoje deti chcu doniest do skoly ako vo vaticke, ale urobil sa jeden crashtest suv a mpv a suvecko z toho vyslo horsie, takze fakt neviem preco to je taky kasovy trhak
Je uplne jedno, na com jazdi clovek, ktory hodnoti marketing tej ci onej znacky. Hadam si nemyslis, ze BMW je nemozne kritizovat alebo ze nemoze slapnut vedla. Ved momentalne to vyzera tak, ze BMW sa kupuju na dlzku - su nudne rovnake. Dobry den, chcem 4 metre BMW. A, tak to mame 1 Series. Nech sa paci.
Pravo na nazor ma kazdy.
Pre mna BMW reprezentuje obycajnu nemecku znacku. Status legendy ma par aut z jej portfolia, napr. "batmobile". Ale ako celok BMW legendou urcite nie.
Jasně, to je tady věčná písnička, každý má svýho favorita podle značky, ale jsou prostě auta a auta. To, že češi a potažmo slováci budou kritizovat cokoli, třeba i Rolls Royce, je jasný, je to ubohá vlastnost tohoto "národa lokajů", jak nás nazval již před dávnými lety sám Cassanova. Pro mě je BMW legenda, a jejich marketing si nedovolím kritizovat. Je to marketing (a design) ucelený, bez pokusů, jako jsou malá auta, náklaďáky, dodávky atd... Ostatně, já jsem cílovka pro X6, klidně bych si ji koupil. Ale říkám to z pozice, že si ji koupit můžu a né, že se ve mně bije závist s mooudrostí "brouka pytlíka".
Tak nevím, logicky vzato je tohle auto do nebe volající nesmysl. Když už SUV, tak taky proto že je v něm taky hodně místa. Je přeci dost divný udělat veliký auto a pak ho udělat vlastně malý. Je ale dost možný, že právě proto že to vyrábí BMW to bude trhák a ostatní už nezbude než se jen o***t (když opomineme že prvním SUV coupé je vlastně Ssangyong Actyon). Přijde mi ale, že celý humbuk okolo vozů cross-over si vymýšlejí marketingoví experti, aby prokázali činnost a že trh na podobné věci reaguje dost vlažně. Vezměte si propadáky typu velkoprostorové coupé Renault Avantime nebo americký úlet velkoprostorové coupé SUV Pontiac Aztek. A že se podobné "seky" dějí i v lepších rodinách dokazuje Mercedes s podivným velkoprostorovým combi 4X4, tedy třídou R, který také neláme prodejnín rekordy a to ani v USA pro kterou byl primárně konstruován. Jednou to ale budou hezcí a výjimeční veteráni. ;-)