Na stánku francouzské automobilky nebude mít premiéru pouze praktické provedení modelu 308 s označením SW, ale také verze, která pod zkratkou GT ukrývá výkonnou přeplňovanou šestnáctistovku.
Že tebe ty Peugeoty nějak fascinujou. Jak se někde o nich objeví článek, hned tam si.
Je vidět, že trh si o designu třeba nové 207 myslí trochu něco jiného a prodeje to jen potvrzují.
A jaká designová perla je podle tebe v nižší střední třídě, protože zatím od tebe čtu jen kritiku. Tak, aby jsme se taky něco dozvěděli.
Škoda, že tady není foto interiéru verze 308 Féline, protože přístrojovka v červené kůži, to je něco. Vůbec interiér tohoto lva se opravdu povedl :yes: .
Mě neberou právě vůbec, ale tohle je přímo antidesign, pokud nevíš co je v tomto segmentu klenotem designu, pak věř, že je to Bravo,máš zásadní nedostatky. ;-)
interier je na úrovni to s tebou musím súhlasiť,ale ten rozkysnuty exterier podobne ako 207 vyzera nie moc dobre a ta podobnosť s menšou 207 tiež neprispieva lepšiemu dojmu...najdu sa aj krajšie auta ako napriklad Focus II či Proceed sa 3dv verzii 308 kludne vyrovna...
Todle auto je opravdu seredne, taky jsem uz dlouho nic takvyho nevidel .. :no: .. I jiny modely se mi hnusy tim jak vsechny maj stejnou tlamu a neznamena, ze kdyz se prodavaj, ze musi libit :no: ..
Tenhle kabátek mu sluší, líbí se mi barva. Jediné, co mi u nové 308 nesedí, je záď. Připadá mi podivná, zvláštně rozplizlá. Naopak se mi čím dál více začíná líbít přední část.
Bylo by zajímavé si GT jen tak na zkoušku projet...
Vidíš, já zas v tý zádi cítím takovou ryzí "francouzštinu". Prostě tohle auto má svojí rrráčkující eleganci. A vždycky, když zavítám do končin, odkud pochází, říkám si "sakra, tohle auto sem neskutečně sedí". A to se týká většiny jejich produkce. Podobně na mě působí třeba Laguna II. Jen mě zaráží, že nejvýkonnější verze má "jen" 175 koní. Přeci jen, konkurence je o fous výš.
175 koní není "jen", podle mého. GT určitě nechce konkurovat Focusům ST a Golfům GTI, je to prostě jen sportovní verze 308, pohodlný a rychlý dostavník na dlouhé trasy, se kterým si více užiješ i klikatou okresku. Nebude na ní tak suverénní jako dva předchozí zmínění konkurenti. Asi nejvíc by se mi pro to hodilo přirovnání "francouzsky sportovní" - rychlé a obratné auto, které z posádky nevytřepe vnitřnosti a oběd. Tak doufám, že Frantíci nezklamou.
Jo, souhlas. Proto to "jen" bylo v uvozovkách. Myslím, že i se 175 koníkama se dá užít dost zábavy. Rozhodně si umím představit cestu po azurovým pobřeží od Nice do St. Tropez podél moře... ;-)
Pri 308 plati,ze motor je rychlejsi ako podvozok.A netreba zabudat aky "zazrak" sa skryva vzadu-jednoducha vlecena zadna naprava...tu nema zmysel porovnavat ho s Golfom a uz detto nie s Focusom ST!!!
A máme tu dalšího, kdo podlehl modle víceprvkové nápravy.
Zajímalo by mne, kdy lidé konečně pochopí, že ne všichni výrobci chtějí stavět superhothatche přes kopírák.
Mám to podobně, záď z 3/4 pohledu, když očima sjedeš po boku k předním světlům, hodně působivé. Ten prolis na boku vůz pěkně odlehčil, plocha dveří se nezdá tak rozměrná. Velmi dobře vypadá i zadní nárazník.
A pak, je tu ten přední "zobák", ze strany ještě výraznější, vůz je dostatečně elegantní s dávkou agrese.
No, myslím, že tohle není vrcholná motorizace. I v článku píší "prozatím nejvýkonnější". Jako vrchol bych čekal nějakou silnou naftu, třeba 2.2HDi. Dobrou zprávou je 6° převodovka! Ta u 207 RC není.
S tou naftou se mi trochu ježí vlasy. Přece jenom mě ten trend moc nebere. Motor v otáčkách má pro mě pořád větší kouzlo. Ta "agresivní elegance" je přesná. :yes:
Taky nejsem zastáncem naft, ale Peugeot na tom poslední dobou staví a má co nabídnout, proto by mě to ani nepřekvapilo.
Jinak pokud si dobře pamatuju, pak studie 308 RC Z měla 1.6 THP se 160kW ;-)
No tohle asi moc nebude konkurent např. golfu GTi, kterej má buď 200 nebo 230 koní a hlavně motor s lepším průběhem točivého momentu vč. jeho hodnoty... možná ten peugeot bude levnější a horší alternativou... uvidíme jaké budou ceny. Každopádně to zatím vidím spíše jako zklamání.
a o to právě jde. Cena je směrníkem. Je docela možné že místo jednoho Golfu GTi si budeš moct koupit dva tyto pažouty... Jak znám Peugeot. To že tohle není žádný rekordman, to každý vidí. Myslím že bude nabízet dobrou kvalitu a vlastnosti za slušný peníz. A la Ceed.
Vo svojej kategorii najrychlejsie seriove auto na starom Nurburgringu - 8:39 public day, teda nie na cistej trati, bez akychkolvek uprav, seriove pneu.
Ne každý potřebuje mít pod zadkem výkon raketoplánu, aby se sportovně projel. 99% řidičů nikdy nedostane auto ani na dohled jeho mezím při běžné jízdě. V tom zbylém jednom procentu jsou ti, kteří to umí, a ti, kteří si mysleli, že to umí a nezvládli to. A naštěstí je jich menšina.
Tento Peugeot je přesně tím, čím má být. Sportovní auto pro normální lidi. Nechystá se na okruhové závody ani na sprinty tuzingových fanoušků. Ti maji jiné modly, které se nejmenují komfort a pohoda.
Ej veru bolo...stale si na nej rad zajazdim, ked mam moznost. Rapid 136 to je/bolo vozenie...neslo o tom kolko koni to malo, dalo sa na nej sportovo zajazdit aj s jej 58ps. Neporovnatelne vozenie s obycajnymi skodovkami...keby konecne skoda urobila nastupcu nebol by som proti, to by bol velmi mudry krok pokracovat v tradicii 2dverovych kupe
Vidíš, ja som sa vozil so 110R a tiež mi pripadala športová. A niektorým býkom tu je málo 175 koní, pričom je jasné, že reálne nemusia zvládnuť ani polovicu z nich...
Jasne ved v beznej premavke chce ako niekto vyuzit 200ps?300ps? nijako...je to nevyuzitelne a majitelia cim vacsieho vozidla s cim vacsim vykonom si podla mna kompenzuje velkost penisu ;-)
Možná spíš velikost a kapacitu mozku, jak velikost penisu. Freud je už dlouhá léta pod zemí, tohle je jediné, co po něm zůstalo... převracet všechno na sex.
Hehe no...je to typicky priklad pre americanov. Mam znameho, ktory prisiel do Europy pracovne na 3 roky a ked som videl co si priviezol zo sebou...on Jeep GrandCherokee 5,7V8 a jeho zena mala Grand Voyager 3,8 tusim...no tak co ti mam na to povedat. A ja vedla nich so svojou 1,25 16v a sluzobnou 2,5TDI som si pripadal nejak divne hehe
V čem je problém, že auta mají 300 i více koní. Spousta lidí vidí výkon, třeba nedávno uvedené SL65AMG. Má přes 600 koní a někomu bylo divné, že má maximálku "jen" 250. Vždyť o tom to přeci není. Důvod koupě těchto vozů je přece akcelerace. Prostě to zatneš a ty koně tam jsou. Je to o schopnost zrychlovat z jakékoliv rychlosti. Ten přebytek výkonu vždy a všude. To pro mě znamená využitelnost výkonu.
Takže ano 300 koní je hodně, ale já říkám proč ne.
Ked ho beriem ako celok tak sa mi aj trochu paci a to je co povedat, kedze francuzov nemusim. Dizajnovo typicky peugeot neda sa ho pomylit s inym autom, co je myslim dobre. K pomerne agresivnemu predku s velkou papulou mi nesedi zadna cast, ta je prilis jednoducha a naozaj aspon mne nekoresponduje s predkom. Interier aspon podla foto vyzera pekne, neviem preco mi tam ale nesedia tie kruhove vyduchy ventilacie..tato farba mu velmi pristane. Co sa tyka motora, urcite ho peugeot nenasadil, aby konkuroval GTi, ST ci MPS...v prvom rade je to malolitrazny(uspora ci poistka ci benzin) vysokovykonny turbomotor, ktory moze a podla mna bude mat uspech zalezi od ceny a uvedenia na trh. Je doba downsizingu a pokial niekomu nevadi ze namiesto 2,0 ma pod kapotou moderny a vykonny turbo 1,6 nie je co riesit. Mne to rozhodne nevadi :-)
Z diskuzi na Auto.cz jsem pochopil ohledne designu aut jednu zakladni vec - VZDYCKY JE TO SPATNE >:D , vsichni nad vsim blejou, vsechno by udelali lepe. Tomu se muzu jen smat :-):no: To uz vazne nedokazete byt ani trochu pozitivni?
Dle me je to moc hezke auto, jine nez ostatni a to je dobre. :yes:
Tak to má být, prosazovat vlastní i když krásou moc neoplývá. Pro francouze je to národní automobilka jako pro čecha Škodovka. Francouzi musí srandu z toho, že Octávka je konkurencí Laguny.