Aj pomerne maly vyrobca stale moze existovat, ak ponukne atraktivnu paletu vyrobkov (v ramci svojich moznosti) a odlisuje sa od vacsiny toho, co produkuju ostatni.
Napriek tej prognoze si myslim, ze napriklad Mazda tu bude este aj v roku 2030, a tipujem ze stale ako v podstate nezavisla automobilka. Ze to zvladaju pri produkcii asi jeden a pol miliona aut (a vacsina vyrobena priamo v Japonsku), to je asi maly zazrak, ale ide to. Dokonca by som povedal, ze odkedy sa "odsekli" od Fordu, su na tom ovela lepsie...
Su aj dalsi "mali", ale Mitsubishi uz nie je tak celkom nezavisle (30% vlastni Nissan), a Subaru existuje v ramci vacsieho koncernu ktory robi okrem aut aj do letectva.
v buducnosti uz len par velkych koncernov ( kedze len tak sa da prezit ) dnes uz vie aj automobilovy laik... takze nic prekvapujuce keby doslo k tomuto ( dalsiemu ) spojeniu ... uz v r 2000 ktosi mudry predpovedal ze za 20-30 rokov budeme mat uz len par velkych automobilovych gigantov .. a ono to tak fakt aj bude
Alfa a Maserati se neprodávaj nikde, zajímavý.
Osobáky Fiat jen v itálii a pár dalších zemích.
Chrysleru se se započítáním Evropy a dalších trhů, které ztratil prodá proti nejsilnějším letům 04-08 asi tak 15-19% :)))
Zisk vychází díky minimálním investicím, ale to je dlouhodobě neudržitelné, proto chtěj fůzovat s Renaultem :-)
... zase čísla zcela náhodně vytrhaná z kontextu, jak jinak....
ten kontext říká, že dlouhodobě to funguje a je to stabilně v zisku, jednou víc, jednou míň.... že se teď někde něco neprodává je samozřejmě pravda, ale u takového koncernu jde o dlouhodobá data a trendy....