Ekonomika
Zpět na článek
Vznikne obří automobilový kolos? Fiat a Renault jednají o možném spojení
12 komentářů
Ada je zase tady
Zřejmě budou tyto situace častější: https😐/www.pozary.cz/…-a-dreveny-plot/
Anonym
co může vzniknout, kdy se daj dohromady taliáni, amíci, frantíci a japonci. To bude dobrota 😄 😄
Jako když pejsek a kočička vařili dort 😄
No FCA těžce docházejí peníze, vydělává v podstatě jen Jeep, RAM a užitkáče Fiat + Ferrari. Jinak nic.
Jako když pejsek a kočička vařili dort 😄
No FCA těžce docházejí peníze, vydělává v podstatě jen Jeep, RAM a užitkáče Fiat + Ferrari. Jinak nic.
3_diamanty
v buducnosti uz len par velkych koncernov ( kedze len tak sa da prezit ) dnes uz vie aj automobilovy laik... takze nic prekvapujuce keby doslo k tomuto ( dalsiemu ) spojeniu ... uz v r 2000 ktosi mudry predpovedal ze za 20-30 rokov budeme mat uz len par velkych automobilovych gigantov .. a ono to tak fakt aj bude
Anonym
Alfa a Maserati se neprodávaj nikde, zajímavý.
Osobáky Fiat jen v itálii a pár dalších zemích.
Chrysleru se se započítáním Evropy a dalších trhů, které ztratil prodá proti nejsilnějším letům 04-08 asi tak 15-19% 😊))
Zisk vychází díky minimálním investicím, ale to je dlouhodobě neudržitelné, proto chtěj fůzovat s Renaultem 😄
Osobáky Fiat jen v itálii a pár dalších zemích.
Chrysleru se se započítáním Evropy a dalších trhů, které ztratil prodá proti nejsilnějším letům 04-08 asi tak 15-19% 😊))
Zisk vychází díky minimálním investicím, ale to je dlouhodobě neudržitelné, proto chtěj fůzovat s Renaultem 😄
Mr.Murphy
... zase čísla zcela náhodně vytrhaná z kontextu, jak jinak....
ten kontext říká, že dlouhodobě to funguje a je to stabilně v zisku, jednou víc, jednou míň.... že se teď někde něco neprodává je samozřejmě pravda, ale u takového koncernu jde o dlouhodobá data a trendy....
ten kontext říká, že dlouhodobě to funguje a je to stabilně v zisku, jednou víc, jednou míň.... že se teď někde něco neprodává je samozřejmě pravda, ale u takového koncernu jde o dlouhodobá data a trendy....
Anonym
Jojo, taky ty prodejní výsledky vid. Chrysler v dubnu meziroční pokles 37%, Fiat 34% Dodge 24%, Alfa 14% a Jeep 8%.
výsledky za 1-4/19 jsou meziroční pokles 42% Fiat, 33% Chrysler, 23% Alfa, 10% Dodge a 7% Jeep.
Vyloženě jim to v USA šlape, zejména značka Chrysler aktuálně prodává asi 25% objemu co v roce 2006 😄 😄 😄
A jediný čeho se jim daří prodávat víc sou pikapy RAM 😄 Kterým jste se tu smáli že sou to vobludy.
😄
výsledky za 1-4/19 jsou meziroční pokles 42% Fiat, 33% Chrysler, 23% Alfa, 10% Dodge a 7% Jeep.
Vyloženě jim to v USA šlape, zejména značka Chrysler aktuálně prodává asi 25% objemu co v roce 2006 😄 😄 😄
A jediný čeho se jim daří prodávat víc sou pikapy RAM 😄 Kterým jste se tu smáli že sou to vobludy.
😄
Mr.Murphy
Ty vole to musi zakonite velmi brzo kleknout.... davam jim rok, maximalne dva....
PS: pamatujes jak Fiat doslova zadarmo ziskal a vytuneloval Chrysler, to byl tehdy hnus, co...?
PS: >😁 >😁 >😁 >😁
PS: pamatujes jak Fiat doslova zadarmo ziskal a vytuneloval Chrysler, to byl tehdy hnus, co...?
PS: >😁 >😁 >😁 >😁
Beefcake
Podla mna automobilka funguje plne nezavisle, musi si na seba zarobit a so zvyskom to nic nema.
xxc
Ferrari uz je vraj samostatne. Tu by som charakterizoval, ze vrana k vrane sada.
Napriek tej prognoze si myslim, ze napriklad Mazda tu bude este aj v roku 2030, a tipujem ze stale ako v podstate nezavisla automobilka. Ze to zvladaju pri produkcii asi jeden a pol miliona aut (a vacsina vyrobena priamo v Japonsku), to je asi maly zazrak, ale ide to. Dokonca by som povedal, ze odkedy sa "odsekli" od Fordu, su na tom ovela lepsie...
Su aj dalsi "mali", ale Mitsubishi uz nie je tak celkom nezavisle (30% vlastni Nissan), a Subaru existuje v ramci vacsieho koncernu ktory robi okrem aut aj do letectva.