Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
rtomas
"Jako již tradičně má mladoboleslavská značka v top 20 ještě jednoho zástupce, Fabii. Tentokrát obsadila 22. příčku"
ha ha ha ho ho ho hi hi hi he he he hu hu hu :-! :-! :-!
jako kluci jsme říkali: "ten je bubej nebo navedenej"
dávám tady anketu
A - bubej
B - navedenej
C - zaplacenej
jako kluci jsme říkali: "ten je bubej nebo navedenej"
dávám tady anketu
A - bubej
B - navedenej
C - zaplacenej
WinDiesel
1 - zrušit tyto zbytečně dobře prodávané modely
2 - nahradit spalováky elektrovýbavou a prodávat tyto zbytečně úspěšné modely za 2x vyšší ceny
3 - a úspěch je zaručen
tak víš Dacia co máš dělat?!
2 - nahradit spalováky elektrovýbavou a prodávat tyto zbytečně úspěšné modely za 2x vyšší ceny
3 - a úspěch je zaručen
tak víš Dacia co máš dělat?!
3_diamanty
a vobec to neprekvapuje... sikovne jednoduche prakticke vozy budu vzdy v kurze :yes:
za mna by to chcelo este rozsirit portfolio o nejaky dalsi model a predajmi by mozno v eu konkurovala dacia kludne aj skode bez srandy... ma podla mna velke moznosti a je skoda ze stale v podstate frci len na sandere/logane a dusteri ( dokker aj lodgy neratam .. tie ozaj nerobia velke cisla ) ... mat tak este treti alebo aj stvrty model tak ozaj bolo by to este hodne zaujimave kam by dacia poskocila v tabulkach.... a urcite by si dacia zasluzila aj nejaky sikovny cross velkosti soulu mokky ci capturu .. hodit tam 1,3tce a "nechapava" konkurencia opat zaplace ... ale aj to bude .. len to asi nejde hned
dacia :yes:
za mna by to chcelo este rozsirit portfolio o nejaky dalsi model a predajmi by mozno v eu konkurovala dacia kludne aj skode bez srandy... ma podla mna velke moznosti a je skoda ze stale v podstate frci len na sandere/logane a dusteri ( dokker aj lodgy neratam .. tie ozaj nerobia velke cisla ) ... mat tak este treti alebo aj stvrty model tak ozaj bolo by to este hodne zaujimave kam by dacia poskocila v tabulkach.... a urcite by si dacia zasluzila aj nejaky sikovny cross velkosti soulu mokky ci capturu .. hodit tam 1,3tce a "nechapava" konkurencia opat zaplace ... ale aj to bude .. len to asi nejde hned
dacia :yes:
pradeda777
MB A růst 63.9% na 20 místě......to také stálo za zmínku ne, redaktore......?
fOE
Za me Tiguan, MB A a MB C, uz jen proto ze jsou tohle jedine dve znacky co dokazi do top20 proklouznout i s takhle drahymi vozy.
Noo... Tiguan je takový ANO-vítěz, čísla to jsou slušná, ale je tam -8%.
Mně se líbí Focus, tam jsem čekal, že půjde nahoru... a po delší době je na #2 mezi kompakty.
Mně se líbí Focus, tam jsem čekal, že půjde nahoru... a po delší době je na #2 mezi kompakty.
Tiguan ma kousek pred FL, ne? Taky otazka jestli se daji poridit vsechny verze (a jestli se do cisel pocita Tiguan a Tiguan XL zvlast). Nehlede na tohle vsechno, vcetne toho ze je o 8% niz, furt je to v absolutnich cislech jeden veliky uspech. Nikdo jiny z mainstreamu nic tak drahe v takovych poctech prodat neumi. Ve svetle toho je pokles nebo rust o tolik nebo o tolik asi stejne dulezity, jako jestli Bolt vyhraje stovku v novem svetaku, nebo ji "jen" vyhraje a je mi zatezko mu to tentokrat "jen vitezstvi" vycitat. 😉
PS: Jo, focus vypada dobre.
PS: Jo, focus vypada dobre.
Však já Tiguanu nic nevyčítám, ale kdybych měl něco z těch čísel vypíchnout, tak by to Tiguan nebyl.
Tak je to o preferencich, koho ktere cisilko jak a cim zaujme. Ja si zkratka ty podane informace doplnil o jeden sloupecek navic, ten s cenou, a sve hodnoceni postavil takhle dvoukriterialne. 😄 Vysledek tohohle dvouboje pak vybidnul k vypichnuti Tiguanu, MB A a MB C me.
Ale kdyz uz se bavime o tech skokanech, tak to me zaujala Panda. U auta na konci cyklu krasna cisla.
Ale kdyz uz se bavime o tech skokanech, tak to me zaujala Panda. U auta na konci cyklu krasna cisla.
LuCZiano
Co stojí za takovým nárůstem?
Na to, že je na trhu už 8 let, klobouk dolů...
Na to, že je na trhu už 8 let, klobouk dolů...
rohYpnol
Evropský automobilový trh jde úplně špatným směrem. Čím víc je v háji, tím lépe na tom Dacia je.
Navíc Dacia potvrzuje, že zákazníci zkrátka moderní přetechnizované auta už nechtějí a úplně jim postačí něco jednoduššího.
Jinak řečeno, vývoj automobilek se začíná rozcházet se zájmem zákazníků. Věřím tomu, že naopak vznikne prostor pro další levné značky na trhu. Ani bych se nedivil, kdyby se tu (=v EU) objevila značka Jetta...
Navíc Dacia potvrzuje, že zákazníci zkrátka moderní přetechnizované auta už nechtějí a úplně jim postačí něco jednoduššího.
Jinak řečeno, vývoj automobilek se začíná rozcházet se zájmem zákazníků. Věřím tomu, že naopak vznikne prostor pro další levné značky na trhu. Ani bych se nedivil, kdyby se tu (=v EU) objevila značka Jetta...
--
Zažil jsem frontu u pokladny v supermarketu - a v autosalonu, u Dacií.
ja mám už druhú Daciu, ešte k tomu benzín-plyn originál,
tá prváDacia bola výrazne spoľahlivá, robená pre východné/a stredné/ trhy, predimenzovaná,
600.000 km, pokial viem, ešte behá,
môj nový Dokker je dokonca aj pekný, pohodlný, tichý úsporný,
no nekúp to za tie prachy,
som nesmierne spokojný, doporučujem