Duben byl pro značku Dacia nadmíru úspěšný. Její evropské prodeje meziročně vzrostly o 12,7 %, díky dvěma modelům, které to dotáhly do top 10 aut na trhu.
Přesně tak, lidi chtěj jednoduchá auta, bez blikající palubovky a podobných hloupostí, za rozumnou cenu, což právě splňuje třeba v článku vychvalovaná Dacia Sandero. Lepší, než kupovat bazarovou ojetinu s nejasným původem a stočeným tachometrem, je koupit novou Dacii s plnou zárukou.
--
Zažil jsem frontu u pokladny v supermarketu - a v autosalonu, u Dacií.
Jo, zvenčí to vypadá dobře, mamina s tím přejede ve městě i obrubník u parkoviště Lídlu a že jsou pod kapotou zkažená rendlíkovská střeva, není na první pohled vidět.
presne tak, a máš nové auto so zárukou, pohodlné, zostavíš si ho ako chceš,
ja mám už druhú Daciu, ešte k tomu benzín-plyn originál,
tá prváDacia bola výrazne spoľahlivá, robená pre východné/a stredné/ trhy, predimenzovaná,
600.000 km, pokial viem, ešte behá,
môj nový Dokker je dokonca aj pekný, pohodlný, tichý úsporný,
no nekúp to za tie prachy,
som nesmierne spokojný, doporučujem
1 - zrušit tyto zbytečně dobře prodávané modely
2 - nahradit spalováky elektrovýbavou a prodávat tyto zbytečně úspěšné modely za 2x vyšší ceny
3 - a úspěch je zaručen
a vobec to neprekvapuje... sikovne jednoduche prakticke vozy budu vzdy v kurze :yes:
za mna by to chcelo este rozsirit portfolio o nejaky dalsi model a predajmi by mozno v eu konkurovala dacia kludne aj skode bez srandy... ma podla mna velke moznosti a je skoda ze stale v podstate frci len na sandere/logane a dusteri ( dokker aj lodgy neratam .. tie ozaj nerobia velke cisla ) ... mat tak este treti alebo aj stvrty model tak ozaj bolo by to este hodne zaujimave kam by dacia poskocila v tabulkach.... a urcite by si dacia zasluzila aj nejaky sikovny cross velkosti soulu mokky ci capturu .. hodit tam 1,3tce a "nechapava" konkurencia opat zaplace ... ale aj to bude .. len to asi nejde hned
Tiguan ma kousek pred FL, ne? Taky otazka jestli se daji poridit vsechny verze (a jestli se do cisel pocita Tiguan a Tiguan XL zvlast). Nehlede na tohle vsechno, vcetne toho ze je o 8% niz, furt je to v absolutnich cislech jeden veliky uspech. Nikdo jiny z mainstreamu nic tak drahe v takovych poctech prodat neumi. Ve svetle toho je pokles nebo rust o tolik nebo o tolik asi stejne dulezity, jako jestli Bolt vyhraje stovku v novem svetaku, nebo ji "jen" vyhraje a je mi zatezko mu to tentokrat "jen vitezstvi" vycitat. ;-)
Tak je to o preferencich, koho ktere cisilko jak a cim zaujme. Ja si zkratka ty podane informace doplnil o jeden sloupecek navic, ten s cenou, a sve hodnoceni postavil takhle dvoukriterialne. :-) Vysledek tohohle dvouboje pak vybidnul k vypichnuti Tiguanu, MB A a MB C me.
Ale kdyz uz se bavime o tech skokanech, tak to me zaujala Panda. U auta na konci cyklu krasna cisla.
Evropský automobilový trh jde úplně špatným směrem. Čím víc je v háji, tím lépe na tom Dacia je.
Navíc Dacia potvrzuje, že zákazníci zkrátka moderní přetechnizované auta už nechtějí a úplně jim postačí něco jednoduššího.
Jinak řečeno, vývoj automobilek se začíná rozcházet se zájmem zákazníků. Věřím tomu, že naopak vznikne prostor pro další levné značky na trhu. Ani bych se nedivil, kdyby se tu (=v EU) objevila značka Jetta...