Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Venca007
Za mě dobrý. Uvidíme jak budou vypadat ty ledvinka naživo, protože třeba u 7 po modernizaci to zase není tak hrozny.
Jinam si neodpustím rýpnutí do ACZ. BMW X1 je modernizované, ale škoda superb je nová 😉. Omlouvám se, ale já musel.
Jinam si neodpustím rýpnutí do ACZ. BMW X1 je modernizované, ale škoda superb je nová 😉. Omlouvám se, ale já musel.
Co myslíte? Bude i M X1 35i s 300k motorem? Nebo snad i X1 M s něčím "nadupanějším" ?
Rolu štýlovejšieho SUV hrá sesterská X2, takže tipujem, že M35i bude vyhradená pre X2. No a pre obe X1/X2 platí, že na tú platformu (motor vpredu naprieč) nič väčšieho než R4 nevojde, takže ani nič nadupanejšieho nečakám.
To jo, ale musíš uznat, že z 2.0 l R4 by BMW mohlo "vyšťourat" víc než "jen" 306k. Já vím, trvalo jim to proklatě dlouho než doladili tento čtyřhrnek na těch 306k, ale víme, že jsou ještě jiní borci, kteří se čtyřhrnky atakují i 400k..... :-!
Tak aj ja predpokladám, že v blízkej budúcnosti bude ešte silnejšia verzia než 35i (v prípade 1er, u X modelov skôr nie). Predovšetkým M135i je výkonovo ústupok oproti predošlej M140i a nie jej náhrada. V minulosti bola 140i výkonovo tak medzi konkurenčným S3 a RS3, ale vtedy mohli tvrdiť, že vďaka R6 imidžovo konkurujú RS3/A45AMG. Teraz to znížili na úroveň S3 a A35 AMG, teda jasne chýba konkurent pre RS3 a A45AMG. A silne pochybujem, že by to bavorskí nechali len tak. Je preto z môjho pohľadu takmer isté, že nejaká silnejšia verzia (M140i?) príde, dvojliter R4 zostane, len ho vyšpičkujú niekde k 400k. Nemám pochybnosti, žeby to v Mníchove nedokázali a súčasne že by prenechali pole konkurencii.
Asi máš pravdu. I když, kdo ví..prodeje a nové limity 2021, to možná zabijí. A ono to není ani asi jednoduché, MB si taky dává s A45 na čas...už měl dávno být. Asi to nebude spolehlivé. A nahradit ten 6 válec u BMW...to moc méněválcem nejde. Škoda.
A45 AMG je isté, to Mercedes jasne avizoval. A načas si nedávajú, veď len nedávno sa predstavila 35AMG, takže aj z hľadiska predajnej taktiky a nejakej postupnosti nemá zmysel hneď predstaviť silnejšiu verziu.
Nahradiť šešťvalec štvorvalcom nejde, ale A45AMG ukazuje, že ľudia prekúsnu aj R4, ak má výkon a dynamiku. A A45MAG bol prvolezec, takže teraz bavorskí už vstupujú na vyšliapanú cestu.
Nahradiť šešťvalec štvorvalcom nejde, ale A45AMG ukazuje, že ľudia prekúsnu aj R4, ak má výkon a dynamiku. A A45MAG bol prvolezec, takže teraz bavorskí už vstupujú na vyšliapanú cestu.
Přesně! Těch nových limitů se také bojím. Nakonec může být BMW přinuceno jít k těm 400k cestou hybridu.... ;-\ A s těmi limity to bude ještě horší, po tom co Zelení ekofašisté uspěli v EU volbách....
Londonbridge
Momentalne je v tejto kategorii najlepsia A35 je lepsia ako predchodzia A45 aj krajsia
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tomys69
Trochu si myslím, že BMW má jinou výkonovou politiku než MB. MB si chce udržet nejsilnější R4 za jakoukoli cenu, kdyžto BMW ho troufnout chtít nebude( a věřím, že know how na to má). BMW podle mě přemýšlý, aby R4, případně její silnější varianta v budoucnu nekonkurovala jejich R6 v řadách 2,3 a chtějí mít ty výkonové křivky smyslplně odstupnované. Pokud by měla mít silnější varianta výkon okolo 400PS, v 2er by musel dávat R6 přes 450 PS(M2) a to podle mě nechtějí aby si lezly do zelí
ve svých řadách. I když motory nové budoucí M3/M4 slibují výkon okolo 470-510PS. Budu raději když BMW bude mít slabší motory než konkurence, ale at přežije jejich R6 co nejdéle😄. a radeji se zaměřují na snižení hmotnost a možnosti přežití manuálů, aby se naplnovaly jejich slogany " Radosti z Jízdy, tím budou vyjimečné oproti konkurenci..... Ale jen můj názor.....
ve svých řadách. I když motory nové budoucí M3/M4 slibují výkon okolo 470-510PS. Budu raději když BMW bude mít slabší motory než konkurence, ale at přežije jejich R6 co nejdéle😄. a radeji se zaměřují na snižení hmotnost a možnosti přežití manuálů, aby se naplnovaly jejich slogany " Radosti z Jízdy, tím budou vyjimečné oproti konkurenci..... Ale jen můj názor.....
Londonbridge
Osobne si myslim ze na auta ako BMW1 a MB A je okolo 300 koni dost , samozrejme cest vsetkym vyznavacom okruhov a zavodnikom ktori si mozu dovolit tieto hracky a vedia to patricne vyuzit tym to dost nikdy nebude. Tak ako v hornom teste od Topspeed u je pekne vidiet ako slabsia A 35 nalozila silnejsej predch. gen. A 45 .
Tak tak. Zajímavé na tom bylo, že majitel A45 ji "naložil pěkný ranec", když řídil A35.... 😉
Tady je to ještě relativně přijatelné...
Evropa: 1,097,654 (z toho jen samotne Nemecko 319,134, VB treba 237,895, spolu s Francii pak jen tyhle 3 staty prekonavaji Cinu)
Cina: 639,953
USA: 354,698
X7 bude mat v eu minimalne predaje.. odhadujem tak 7-8 tisic kusov rocne aj to uz asi prehanam hodne ... v cine to ale kludne moze byt aj trojnasobok s tymto face-om aj s tymito pompeznymi rozmermi 😄 ...
PS: len pre orientacu taka X6 predala v r 2018 v eu "len" okolo 9 500 aut ( co je to voci takemu tigimu ze jo .. nic ) .... a tento segment drahych velkych SUV uz posledne dva tri roky pada ku dnu v eu docela prudko ked si vsimnes tabulky... takze sam som zvedavy ake predaje bude mat X7 v eu a ake v cine.. ale mam celkom jasnu predstavu kde to bude mat vacsi uspech... a ani oci nemusim zmurit a vidim to ako na dlani ako to bude 😄
Kazdopadne z celkovych prodeju BMW tvori SUV 37%. Ano, jiste, je to segment co neustale roste, ale zrovna u BMW je jasne nejprodavanejsi stale klasika 5er a 3er (na rozdil od audi, kde ty oteze prevzala Q5). Jestli to nebo ono ma nejaky fakticky dopad na prodeje tam nebo onam netusim uprimne, ale tezko to lze zjednodusit jen na evropske prodeje X6. 😉
2. Čína je (velký) stát, nikoli světadíl a v žádném státě (zřejmě včetně celých USA) neprodá BMW (samozřejmě, že zdaleka nejen BMW) tolik SUV, jako v Číně.
P.S. Kdybych tě měl (s nadsázkou) parafrázovat, "diskutujeme pod SUV od BMW, ale bavíme se o celkové produkci BMW (ze které tvoří SUV jen 37😖 z nějakého důvodu, něco mi uniká?"
Odkdy musim trh definovat pouze statni hranici? Zvlast kdyz se salamovou metodou evropa, teda pro slovickare EU, k definici statniho utvaru, rikejme mu zatim treba "jestefurtjenkonfederace", stale vic a vic blizi? Ale pristupme ted na chvilku na tvou hru, ze porovnavani kontinentu o 10mil km2 a s cca 500mil obyvatel se statem o cca 10mil km2 a s cca 1400mil obyvatel je nefer, pro Cinu 😄 , a vemme Azii jako celek. I zde a vychazejic jen z tech cisel, ktere jsem uvedl ve svem prvnim prispevku jiste naznas, ze tak jako tak Evropa furt vede a je jedno jestli to porovnas s Cinou nebo s Asii.
PS: Kazdopadne pokud chceme byt pedanti, pak tedy prodeje X1 v roce 2018😒br /> Evropa: 111496
Cina: 97215 (prodeje za celou asii se mi dohledat nepovedlo)
Sklon k jisté formě kýčovitosti (velké masky/hodně chromu...) je obecně orientovaný primárně na velký čínský trh a i BMW chce logicky na tomto trhu co nejvíc konkurovat ostatním a nezůstat za nimi v žádném ohledu...
X2 za mna ma dnes jednoznacne najlapsi face z celeho baworackeho portfolia ( aj tvarovo ladviny.. aj ich velkost aj velkost prednych svetiel a masky a ich pomer k zbytku vozu ) .... hoc krasavec to nazivo mozem povedat ze tiez nie je skor taky vizualny akoby rebel ale ladi mu to... nadalej vsak tvrdim "zlata prva elegantna X5" ... dodnes najkrajsie SUV od bmw .... kazdopadne X2 aspon proporcne je zvladnuta tak ako ma byt a u nej mi sedi vsetko .. aj velkost svetiel aj velkost a tvar masky.. aj celkove rozlozenie hmoty na predku aj zadku ... a nakoniec aj tie jej blatniky su hodne sexy... taketo hranatejsie a decentne oplastovane to ja fakt mozem ... vlastne v tom vidim este aj prave tu prvu X5 tak nejak podvedome... skoda len tej skromnejsej svetlosti ( posobi nazivo skoro az ako hatch ) ale je to hlavne cross .. uz SUV asi menej....