Zcela nový patrový autobus značky Hyundai s čistě elektrickým pohonem zaujme svým pohonným systémem, dojezdem, časem dobíjení baterií i komfortem poskytovaným cestujícím.
Naviac nám pod nos strčili len maľovánku s pekným nápisom a pár suchých "informácií" v texte. Myslím, že to až tak horúce nebude.
Inak zaujala ma stredná náprava náprava, planétové prevody v nábojoch kolies sa minimálne u autobusov už nejaký čas nenosia. nebudú tie obrázky predsa len trošku staršieho dáta?
Do města nebo na příměstské trasy fajn... přeci jen autobus občas stojí a může nabíjet na konečné a tím se rádius prodlouží.. Ale nakrmit ty baterky za 1.25 hod znamená nabíječku aspoň 300kw, tj 0,3 mw! To by musely být hodně tlustý dráty a vlastní elektrárna :). Nebo asi počítají s paralelním zapojením 3-4x 100kw nabíječek :-O takže na supercharger napříč, vytlačit všechny osobáky…
To je autobus urceny do mesta. Ale kdyz jsme u toho: uz dlouho jsem takovym autobusem nejel, ale co si pamatuju tak bylo nekolik curacich zastavek, ktere kvuli frontam na zachodech nebyly zas tak kratke, takze mozna i to nabijeni by se dalo stihnout.
Takže při zimní cestě do Itálie na lyže (cca 800 km), budeme vzhledem k zapnutému topení stavět minimálně 4 x kvůli nabíjení. Takže cesta nepotrvá 11, ale 13 - 14 hodin. To se určitě vyplatí. A ještě si to zaplatíme v daních, protože budou nabíjet zdarma. Fakt super.!!!