Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Srovnali jsme nové extrémní Ferrari SF90 Stradale s jeho předchůdci. Lepší je ve všem

9 komentářů

kalousek
Tak třeba má jen osmiválec, přechůdci měli dvanáctiválce
Výkonem samotného spalováku je na druhém místě
V maximálce je az na třetím místě
V hmotnosti je na předposledním místě

Kromě toho jsou v tabulce poněkud zmatlané parametry hybridních verzí,kdy se krouťák týká jen samotného spalováku ale výkon je systémový včetně elektromotorů
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jednoznacne najkrajsi kusok https😐/img2.auto.cz/…ull/4704546_.jpg

teda co je krasne a elegantne na tom novom 1,6 tonovom monstre s megakolami co ma milion koni a tvari sa jak prezvejakna zuvacka .. hmm.. zlate 288GTO ... kdeze zlate casy su .. ach jo ... viem ze uz nezijem v prave idealnej automobilovej dobe ale aj napriek tomu si myslim ze vacsina sportiakov dnes uz nehra ani na krasu ani na nejakeho ducha ale idu cielene uz len na vykon sekundy koniky a casy na ringu... a to sa potom odraza aj na ich vzhlade a celkovo nesymetrickej az krcovitej koncepcii .... mna teda stradale nechava maximalne chladnym bez ohladu na vykon aj megakola .. zlate lambo miura alebo 288GTO ... pri nich sa aj ja uz docela roztapam ale pri stradale? sama zima
Anonym
Přesně... :yes:
Zepředu vypadá jako bezejmenný koncept nějakýho startupu elektrofreaků...kterej niky nevyjede.
A co hůř...zezadu jako Camaro.
A celý je to na Ferrari strašně voteklý. Proto třeba nemusím Veyron. Ten je přímo odulej.
Zlatý Paganni.
Somperle
Je to pekné auto! mňa napadá skôr iné.. musí Ferr platiť za tie predne svetlá licenciu Renaultu? ...
Anonym
Váží o 410kilo víc, než 288....
Váží dokonce skoro stejně jako La s v12kou...
Proč asi...tahá elektrovýzbroj. Na brzdách, v zatáčkách...všude...
Výborně. Tolik vážily nedávno kombíky vyšší střední s V6kou v naftě.
Lehkonohý supersport….
Moje V10 atmo ve čtyrkole váží jen o 60kg víc.
A právě ta maximálka je taky nic moc na 1000 koní. Vlastně na 1000 koní je ubohá. Opakuji "na 1000 koní" jinak je dostačující.
Somperle
porovnanie by bolo dobré na trati, to by si videl čísla, nie tieto "parametre". Tak keď je to hybrid tak asi to niečo váži...
Somperle
Treba pochváliť redakciu, parádny článok!!! :yes: :yes: :yes:
rasple
Tak znova, jak už vám go tady včera vysvětlovali..
Tohle není nástupce LaFerrari!!!!! 8-s 8-s . až sem si kvůli tomu musel udělat registrace... demence tohle
LaFerrari bude mit nástupce až za par let jak se sami zástupci automobilky celkem nedavno vyjádřili... :yes: :-!
Fitipaldi7274
Hmmm,turbo dává tlak 350 barů? Autor článku je určitě znalec....ale spíše by se měl vrátit do školy.