Minulý týden se na internetu objevil prospekt nové Lancie Delta určený pro rakouský trh. Vyplývá z něj, že od začátku bude mít Delta v nabídce tři motorizace, známé jsou i specifikace jednotlivých verzí.
Až dokončím čo som začal, uvidíš nový Avantime podľa mojich predstáv. zatiaľ v tužke na papieri, ale chystám sa ho urobiť v 3D. ;-) Ale chvíľu to ešte potrvá, nemám na to mnoho času, mám ho rozrobeného asi pol roka.
Inak mne sa táto Lancia páči. je v tom síce jasný základ z Brava, proporcie sú zhodné, ale aj tak je to konečne po rokoch nudy a stagnácie auto s vlastnou tvárou.
Ve snaze být jiný než ostatní, zde podáváte naprosto zavádějící informace skoro o čemkoliv neněmeckém. Ceny této Lancie Delty budou v ČR jiné než v Rakousku a také úrovně výbav jednotlivých trhů jsou nastaveny odlišně - stanovuje je importér. Cena bude samozřejmě nižší. Nedávno jste také psali, že Fiat Idea se již nevyrábí - ale Musa se přitom vyrábí. Idea se vyrábí pořád, pouze se neprodává v ČR. Logika a kvalitní informace vytvářejí serióznost tisku resp. www stránek. Skoro z každého článku je vidět německý majitel www.auto.cz.
Teda nechápu proč sem motáš škodovku, ale kydž už tak aspoň nepiš bludy. Tohle auto se bude prodávat za ceny vysoce nad 500tis. Octavie začíná na 420. Co je víc? :-O
Jo a to jsi vzal kde? Delta dostala samostatny vyvoj spolecne se Saabem, a byla to uplne nova koncepce. Podvozkove, na to, ze byl vyvijen v 70 letech bezproblemu stacila az do poloviny 90 let a koncepcne je podvozek integrale a civilni delty stejny, jen misty zesileny a rozsireny a dneska si Delta Evo v zatackach da k svacine EVOIX i STi.
Přesně tak. V 80 letech měla Lancia vyrábět luxusně-sportovní automobily, dnes má být výrobcem čistě komfortních vozů. Luxusně-sportovní auta má vyrábět Alfa Romeo, i když těžkotonážní děs jménem 159 tomu rozhodně nenapovídá.
Doby Integrale jsou nenávratně pryč, dnes tuto štafetu převzali Japonci a nemá smysl se jim pokoušet konkurovat - je to ztráta času a peněz.
Viz www.integrale.cz
Nápravy známy nejsou, ale z minulých období (Lybra x Stilo x 156) se dá předpokládat, že konstrukce podvozku bude obdobná s Lybrou - tzn. příčný vodicí ramena nad sebou a trojúhelníkový podélný s vnitřní "houpačkou", řídící sbíhavost a odklon kol. Alespoň tak to měla Lybra.
Motory by měly být řady T-Jet, postupně by měly být ještě představeny 1.6/170 a 1.8/200 koní, přičemž poslední varianta by měla být snad kombinovaná se samosvorem vpředu (Q2).
Samozřejmě jsou to neoficiální informace.
Stle to iste tri fotky a dokopy nič viac...motory samozrejme z Brava ako sa dalo čakať...ja stále čakám na oficialne predstavenie a rozsiahlu galériu...
Konečně mi někdo mluví z duše, tahle Delta prostě závoďák nikdy nebude, ale nemyslím, že je to na škodu - Lancia je teď holt jinde a navíc vypadá sqěle :yes:
ježišmarja už konečně pochopte, že tohle auto má s Deltou Integrale z 80.let společné jen jméno.... Tato Delta je koncipovaná jako luxusní alternativa nižší střední, o nějakém sportu nemůže být vůbec řeči.... Představa jak se tahle Lancia s dvoubarevným lakováním a skleněnou střechou smýká sněhem někde na okruhu WRC je zcela komická.... Interiér se k tomu autu výborně hodí, ukaž mi v této třídě nějaký hezčí....
Exteriér velmi dobrý. Vidím v tom Bravo, ale neruší mě to.
Interiér je tragédie. Nuda nuda šeď šeď, absolutně nezajímavý, konfekční design. Delta, to je extravagance, technicistní pojetí, výjimečnost, osobitost, charakternost... nic z toho tam nevidím.
Vzpomínám si na staré dobré HF Turbo a jeho černé budíky se žlutou grafikou... mraky ukazatelů na všechno, co řidič potřebuje vědět... prostě nirvána. Tohle je NUDA.
Krása.Půvab.Elegance.Vytříbenost.Styl. TO JE LANCIA
Noblesa italské značky,která vztoupila i do kompaktní třídy je skvělá.Už tak skvělý interiér v božském Fiatu Bravo byl proměněn v luxusní pokoj,do kterého bych se každý den těšil.....
Motory ocakavane...raketou bude zrejme pripravovany naftak 140kW a ak som spravne niekde cital chysta sa aj ostra benzinova verzia. Vybavu ma skvelu uz od stupna Oro, teraz nech sa prihlasia ti, co hovorili, ze to ma od luxusu daleko, standartne 17" od Oro a za priplatok 18"...bude to vyzerat super. A cena? dalo sa cakat, ze bude vyssia, ale myslim si, ze rozhodne nie je vysoka, ved za auto v plnej vybave s dieslom zaplatit 750 KC s jej rozmermi si myslim je adekvatne