Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Lancia Delta: motory a ceny (nové fotografie)

18. 2. 2008 • 22:45
10
33
Zobrazit náhledy (10)
Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta
Minulý týden se na internetu objevil prospekt nové Lancie Delta určený pro rakouský trh. Vyplývá z něj, že od začátku bude mít Delta v nabídce tři motorizace, známé jsou i specifikace jednotlivých verzí.

Lancia Delta se bude v Rakousku prodávat ve třech stupních výbavy – Argento, Oro a Platino. Základním modelem budou Delty Argento 1,4 T-Jet a 1,6 Multijet, oba s výkonem 88 kW. Pro Oro je určený i silnější motor T-Jet naladěný na výkon 110 kW, výbavu Platino naopak nelze zkombinovat se slabším T-Jetem. Materiál se zmiňuje i o novém 1,9 JTD Multijet ve verzi 140 kW, který by se zřejmě měl poprvé objevit právě v Deltě.

K dispozici jsou i základní technické údaje. Delta s motorem T-Jet zrychlí z 0 na 100 km/h za 10,0 s (verze se 110 kW za 8,2 s), maximální rychlost je 190 km/h (respektive 206 km/h). Kombinovaná spotřeba je 6,8 l/100 km, v případě silnější verze 7,2 l/100 km. Naftový 1,6 Multijet má normovanou spotřebu v kombinovaném cyklu 4,9 l/100 km. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 11,0 s a maximální rychlost je 186 km/h.

Delta Argento bude stát na 16-palcových litých kolech, Oro a Platino budou mít ráfky standardně o palec větší. Za příplatek budou 18-palcová kola. Ta jsou i součástí paketu GranTurismo, který zahrnuje sportovně naladěný podvozek, sportovní pedály a změny v interiéru.

Ceny se v Rakousku budou pohybovat od 22.100 Euro (asi 574 tisíc Kč) za 1,4 T-Jet Argento po 28.740 Euro (750 tisíc Kč) za 1,6 Multijet Platino. Výbava bude bohatá, Oro zahrnuje například tempomat, čalounění materiálem Alcantara nebo dvouzónovou automatickou klimatizaci, Platino k tomu přidává mimo jiné prosklenou střechu a dvoubarevný lak.

Nepřehlédněte
Pohledy do historie: Lancia Delta - sedmkrát na vrcholu

Lancia Delta sdílí komponenty se sesterským Fiatem Bravo, ale například rozvor 2700 mm (o 10 cm prodloužená platforma Brava) a jemu odpovídající vnitřní prostor patří jednoznačně o třídu výše. Vnější rozměry zatím výrobce udává jen velmi orientačně: délka 4,5 m, šířka 1,8 m, výška 1,5 m.

Lancia Delta se oficiálně představí na autosalonu v Ženevě, nejprve se začne prodávat ve Francii.

Historii značky Lancia dokumentují tři články, které jsme zveřejnili v magazínu

100 let značky Lancia (1. díl) - Vincenzova vášeň

100 let značky Lancia (2. díl) - sportu zdar

100 let značky Lancia (3. díl) - pod křídly Fiatu.

Témata
20. 2. 2008 06:21
Re: Italská krása
Až dokončím čo som začal, uvidíš nový Avantime podľa mojich predstáv. zatiaľ v tužke na papieri, ale chystám sa ho urobiť v 3D. ;-) Ale chvíľu to ešte potrvá, nemám na to mnoho času, mám ho rozrobeného asi pol roka.

Inak mne sa táto Lancia páči. je v tom síce jasný základ z Brava, proporcie sú zhodné, ale aj tak je to konečne po rokoch nudy a stagnácie auto s vlastnou tvárou.
19. 2. 2008 10:33
Re: multilink
No pravdepodobne dostene stejny podvozek jako Bravo - tz. v zadu torzni tyce.
19. 2. 2008 10:31
Re: interier
Jo a to jsi vzal kde? Delta dostala samostatny vyvoj spolecne se Saabem, a byla to uplne nova koncepce. Podvozkove, na to, ze byl vyvijen v 70 letech bezproblemu stacila az do poloviny 90 let a koncepcne je podvozek integrale a civilni delty stejny, jen misty zesileny a rozsireny a dneska si Delta Evo v zatackach da k svacine EVOIX i STi.
19. 2. 2008 10:26
Re: Nic moc
Uz udelala, docela se na to ceka a hodne se o tom mluvi, tak nevim v cem vidis problem :-)
19. 2. 2008 10:26
Re: Delta
Jak muzes neco vedet o jizdnich vlastnostech a motoru z delty?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud