Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Kia Optima SW PHEV – V elektrickém dojezdu jsme dosáhli téměř optima!
38 komentářů
Orm
Cena je ale hodně sebevědomá, uvidíme, jak se bude prodávat. A platí to, co jsem už vícekrát psal - ve městě tahám v podstatě motor zbytečně, na dálnici tahám zcela zbytečně akumulátory a na servisu určitě nic neušetřím. A životnímu prostředí také v podstatě nepomůžu.
základný omyl - neťaháš ich zbytočne.
K čemu potřebuji akumulátory na dálnici ?
Na ceskych dalnich si myslim ze to da spotrebu dolu. Brzdit je treba dost casto a nejakou rekuperaci to udela. V civilizovanych zemich, kde se ti lidi nenacpou na posledni chvili pred tebe do leveho pruhu a nejsou co 10km zuzeni to smysl nema.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jazdíš výlučne po diaľnici? Aj na nej bývaš alebo máš firmu?
Po Praze toho skutečně moc autem nenajezdím, nevyplatí se to, je pořád ucpaná náplavami. Takže 80% najezdím na dálnicích a 1. třídách. Chápu, že někdo denně jezdí autem do práce, ale má to spoustu nevýhod, ale bohužel z hromady je jakž tak použitelný vlak a metro. Pokud by to politici mysleli se životním prostředí vážně, zabývali by se hromadou, aby nám do Prahy nejezdily denně více jak 200 tis. aut.
buď rád, že máte metro, to vám môžeme len závidieť. Ja tu dnes vystupujem ako obhajca hybridu, ale sám hybrid ani elektriku nemám, ale chápem ľudí čo to kúpia, aj tých, čo to nechcú. Mne sa na tom celkom páči, že ak bývam a pracujem v meste a okolí, jazdím väčšinou elektro, ale nemusím sa furt báť, že nemám dojazd na dlhšiu trasu alebo že musím čakať 3 h, kým niekam môžem ísť. Nie je to ošetrení, to je nepochopenie, je to o tom, že chcem elektro (tiché a bez výfukových plynov), ale poistené normálnym motorom keby dačo
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já jsem se v tech. parametrech našel: kombinovaná spotřeba 1,4 l / 100 km, dojezd v kombinovaném režimu 1120 km - tak tomu říkám matení zákazníka.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nerozumíme si - ty údaje evokují, že při dojezdu přes 1000 km má spotřebu pod 2 l - což je sice možné, ale jen za přesně daných podmínek a s neustálým dobíjením akumulátoru ze zásuvky nebo rekuperací. Realita je násobně jiná. U benzínového dvoulitru bych to odhadoval 7 - 8 l při klidné jízdě a při váze téměř 2 t..
honzaHK
...jsem nikde nenašel. V nadpise se tím oháníte, ale v článku jednoznačnou hodnotu nenacházím. A přitom docela důležitá věc u PHEV.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kalousek
Citace: "..vyspělé vytápění kabiny,....místo elektrického ohřevu využívá pokročilou technologii tepelného čerpadla. To umí pracovat s odpadním teplem z klimatizace ..."
Jestli rozumím správně, když si chci v zimě zatopit tak musím napřed začít klimovat ??
Jestli rozumím správně, když si chci v zimě zatopit tak musím napřed začít klimovat ??
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
wakantanka
Koľko že stojí/bude stáť hybridný podobne vybavený Superb? Oveľa menej to určite nebude. Takže otázka je, že akú cenu by si redakcia predstavovala?
Cena Superbu má být řádově na úrovni silnější nafty, která je ve Style s DSG okolo milionu.
Co si představuje redakce je celkem fuk, ale nevím, co si představuje Kia. Podobný problém byl i s GT - celkem by se mi to auto i líbilo, ale v nějaké prostřední výbavě kolem 800 s DPH po slevě. Jenže smůla, dostupné je to jen ve full za milion+ a slevy nic moc... a takové kupce u nás Kia nemá a mít nebude.
Co si představuje redakce je celkem fuk, ale nevím, co si představuje Kia. Podobný problém byl i s GT - celkem by se mi to auto i líbilo, ale v nějaké prostřední výbavě kolem 800 s DPH po slevě. Jenže smůla, dostupné je to jen ve full za milion+ a slevy nic moc... a takové kupce u nás Kia nemá a mít nebude.
3_diamanty
ak zvazime ze za 1.099.000 kc sa da kupit hybridny outlander este k tomu aj v 4kolke a s kusok vacsim kufrom ( 463L ) a hlavne lepsou svetlostou a celkovou pouzitelnostou ... a to je vraj pridrahy.... za mna vobec nie... skor optima phev je draha... a aj jej svetove predaje ukazuju ze nadalej sa jedna o docela nepredajny kusok a skor len do poctu... ono hybridne sesterske niro vie stat doslova polovicu z takejto predrazenej optimy pritom v kabine je mensie len o chlp od nej.. navyse ma aj lepsiu svetlost ako optima ktora je s tym bruchom na zemi dnes uz docela tazkopadna... ale aj predaje nira podobne ako aj outlanderu ukazuju vlastne neschopnost phev optimy ... kazdopadne voci predoslej generacii tu vidiet snahu a pokrok.. ale za mna nadalej docela nepredajny kusok .. skoda 😒
Nevím, k čemu 4x4 - leda tak do zapadlých horských vísek, já jsem sněhové řetězy použil naposledy před 20 lety a to jezdím celoročně včetně Dolomit a Alp. Stejně tak světlost - SUV je těžkopádné svým vysokopoloženým těžištěm. SUV je jen trendy úlet.
Meky
Svedectvo obrovského technologického pokroku, ktory predvádza kia/hyundai!
EV; hybrid; plugin; vodík; diesel - korci su borci.
Technologická špička moderneho inzinieringu.
Btw: na autoturnal.com je test etron vs Tesla.
Tesla etron doslova spláchla.
Nemci sa este maju co učiť.
EV; hybrid; plugin; vodík; diesel - korci su borci.
Technologická špička moderneho inzinieringu.
Btw: na autoturnal.com je test etron vs Tesla.
Tesla etron doslova spláchla.
Nemci sa este maju co učiť.
Myslis tady ten?: https😐/autozurnal.ta3.com/…buju-na-dialnici
Tak v tom pripade mas zjevne dost vyznamne problemy s chapanim textu. Ale jinak jsou to oba nepouzitelne kramy,
Tak v tom pripade mas zjevne dost vyznamne problemy s chapanim textu. Ale jinak jsou to oba nepouzitelne kramy,
Vyšší maximálky, lepší zrychlení, delší dojezd, nižší hmotnost, nižší spotřeba vs Audi 😄
Nechápu, proč je ve fotogalerii nejdříve Optima 1.6T-GDi to mě zpočátku zmátlo a až po té jsem si všiml správných foto níže.
Keby všetko bolo len o návratnosti investície a spotrebe, tak všetci jazdia na trojvalcových dízloch. A čuduj sa svete nejazdia. 😉