Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

zmysel
| 3. 6. 2019 14:59
Aky to ma zmysel ked cisto benzin o dost vykonnejsi stoji o 500k menej a ma spotrebu o 2l vyzsiu (a ma relativne zmysel). Kolko km musim prejst aby sa mi to vratilo? Vyse 800tis km. Pochybujem ze sa niektore z tych vyrobenych aut dozije takeho najazdu.
Avatar - Dzakobo
Re: zmysel
| 3. 6. 2019 15:11
Je to varianta pro Norsko a další poblbané země, kde bují zdaňování aut s normálním motorem.

Nechápu, proč je ve fotogalerii nejdříve Optima 1.6T-GDi to mě zpočátku zmátlo a až po té jsem si všiml správných foto níže.
Avatar - Emel
Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 16:42
Protože testovali dvě verze současně.
Avatar - Dzakobo
Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 20:07
Tak to mají napsat do nadpisu, že jde o dvojtest, jde to tady do pr...
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 21:36
Vříítili sme se do řiti !! :O A ani sme si nevšimli...
Re: zmysel
| 3. 6. 2019 15:12
aký má zmysel kupovať si prémiu, keď sa ti to finančne nikdy nevráti?
Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 15:18
Je Optima prémie ? Je Superb prémie ?
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 15:20
Pro někoho ano... Prémie = všechno nad 1mio :D
Re: Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 15:50
borci nepíšem, že kia je prémia, ale že ak sa na to pozeráte len cez prachy, tak sa prémia tiež neopla.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 16:40
Opäť to čítanie s porozumením... Nonsens nikde nepíše, že Kia je prémia, ale prémiu dáva ako príklad, že mnohé autá sa kupujú nielen cez prizmu value for money. Kupujúci trebárs A4 2,0TDI sa nezamýšľa nad tým, či sa mu tie peniaze naviac oproti technicky podobnému Passatu 2,0TDI nejak vrátia, proste tou pridanou hodnotou niekedy je len dobrý pocit kupujúceho (zo znaku na kapote, prestíže, image). A podobnou pridanou hodnotou môže byť hybrid, proste kupujúcemu sa môže páčiť pocit, že vie jazdiť čisto na elektrinu, neotravuje vzduch doma či v meste a cíti sa ekologicky.
Keby všetko bolo len o návratnosti investície a spotrebe, tak všetci jazdia na trojvalcových dízloch. A čuduj sa svete nejazdia. ;-)
Re: Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 19:56
Nevím, jak se někdo může cítit ekologicky, když ekologicky zatíží naši planetu výrobou el. energie, akumulátorů, FV panelů, větrníků ... a přitom nic nedělá proti tomu, že Čína používá freony a spolu s Indií kašle na ekologii, že stále jezdí auta, která nemají ani Euro 1 atd.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: zmysel
| 3. 6. 2019 21:44
A co mají Ti lidi, chudáci dělat??? Jo už vím !!! Necítit se ekologicky !!! Háááá ;-)
(domácí úkol za jedna... )

Máš tady na TO: ´´5 minut´´ tak se stím neser... (upřímně mě faaakt nezajímá čím si budou leštit kolibříky a tunýlky, Ti co budou připomínat lidské pokolení, narození po roce 2050 až budou oni dospělí... )

život je pestrý, a vždy končí smrtí, než přijde, si dovolí Ti ten život X lidi změnit a dát mu nový směr... Je jen na Tobě, jak se necháš ovlivnit, či nikoliv a pojedeš si to svoje, pro co žiješ ted… :-) Ahoj :-)
Cena
| 3. 6. 2019 15:08
Cena je ale hodně sebevědomá, uvidíme, jak se bude prodávat. A platí to, co jsem už vícekrát psal - ve městě tahám v podstatě motor zbytečně, na dálnici tahám zcela zbytečně akumulátory a na servisu určitě nic neušetřím. A životnímu prostředí také v podstatě nepomůžu.
Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:14
základný omyl - neťaháš ich zbytočne.
Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:20
K čemu potřebuji akumulátory na dálnici ?
Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:28
Na ceskych dalnich si myslim ze to da spotrebu dolu. Brzdit je treba dost casto a nejakou rekuperaci to udela. V civilizovanych zemich, kde se ti lidi nenacpou na posledni chvili pred tebe do leveho pruhu a nejsou co 10km zuzeni to smysl nema.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:48
To je uplná blbost... Tam přijedeš zaparkuješ, počkáš až to rozestavěný parkoviště dostaví a popojedeš o kousek dál... Jaká rekuperace? Potřebuješ přijet s plnou a opustit parkoviště D1 s prázdnou... :-) Protože řepka potřebuje vydělávat, ikdyž sedí na poli...
Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:52
jazdíš výlučne po diaľnici? Aj na nej bývaš alebo máš firmu?
Re: Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 16:01
Po Praze toho skutečně moc autem nenajezdím, nevyplatí se to, je pořád ucpaná náplavami. Takže 80% najezdím na dálnicích a 1. třídách. Chápu, že někdo denně jezdí autem do práce, ale má to spoustu nevýhod, ale bohužel z hromady je jakž tak použitelný vlak a metro. Pokud by to politici mysleli se životním prostředí vážně, zabývali by se hromadou, aby nám do Prahy nejezdily denně více jak 200 tis. aut.
Re: Re: Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 16:15
buď rád, že máte metro, to vám môžeme len závidieť. Ja tu dnes vystupujem ako obhajca hybridu, ale sám hybrid ani elektriku nemám, ale chápem ľudí čo to kúpia, aj tých, čo to nechcú. Mne sa na tom celkom páči, že ak bývam a pracujem v meste a okolí, jazdím väčšinou elektro, ale nemusím sa furt báť, že nemám dojazd na dlhšiu trasu alebo že musím čakať 3 h, kým niekam môžem ísť. Nie je to ošetrení, to je nepochopenie, je to o tom, že chcem elektro (tiché a bez výfukových plynov), ale poistené normálnym motorom keby dačo
Avatar - CICERO
Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:14
Takže nafta? :-) :yes:

Jinak článek celkem pěknej, docela jsem si početl... Co mě zaujalo? ...elektrohydraulický brzdový posilovač, který pracuje i v okamžiku, kdy spalovací motor neběží. = vlastnost hybridů,konkrétního auta, nebo to můžou mít teoreticky všechny el.hydrauliky? :-) :D ...máňa bude tlačit wagen k lizu voltampérů, jí to zadupnu a mam na krku žalobu :D jáááj Dycky Problééém… Hlavně: V řetězech... ( a pouštět to, jenom na krátko... :-) )
Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:25
Já jsem se v tech. parametrech našel: kombinovaná spotřeba 1,4 l / 100 km, dojezd v kombinovaném režimu 1120 km - tak tomu říkám matení zákazníka.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:28
určitě.... v palubnim menu na obrazovce mají dojezd 800km... :-) to je realita plus tak 40 dá li buh na baterii... a sme na 840 cca... a spis ani to ne realně… OK :-)
Re: Re: Re: Re: Cena
| 3. 6. 2019 15:43
Nerozumíme si - ty údaje evokují, že při dojezdu přes 1000 km má spotřebu pod 2 l - což je sice možné, ale jen za přesně daných podmínek a s neustálým dobíjením akumulátoru ze zásuvky nebo rekuperací. Realita je násobně jiná. U benzínového dvoulitru bych to odhadoval 7 - 8 l při klidné jízdě a při váze téměř 2 t..
Avatar - honzaHK
Reálný dojezd čistě na elektřinu...
| 3. 6. 2019 15:13
...jsem nikde nenašel. V nadpise se tím oháníte, ale v článku jednoznačnou hodnotu nenacházím. A přitom docela důležitá věc u PHEV.
Avatar - CICERO
Re: Reálný dojezd čistě na elektřinu...
| 3. 6. 2019 15:15
27km? fotka Prahy v infotainmentu v galerii :D ;-) Je ale fakt, že vedle toho je ikonka baterie a ta je plna přes polovinu, tak těžko říct...
tepelné čerpadlo
| 3. 6. 2019 15:19
Citace: "..vyspělé vytápění kabiny,....místo elektrického ohřevu využívá pokročilou technologii tepelného čerpadla. To umí pracovat s odpadním teplem z klimatizace ..."

Jestli rozumím správně, když si chci v zimě zatopit tak musím napřed začít klimovat ??
Avatar - CICERO
Re: tepelné čerpadlo
| 3. 6. 2019 15:24
Asi... a de facto, když jako pojedeš od začatku na EL. řekl bych že tak nějak... :-) A nebooo, TO MUZES ZAPALIT jako TUSK ! :D
Avatar - wakantanka
Poznámka k cene
| 3. 6. 2019 15:20
Koľko že stojí/bude stáť hybridný podobne vybavený Superb? Oveľa menej to určite nebude. Takže otázka je, že akú cenu by si redakcia predstavovala?
Avatar - Emel
Re: Poznámka k cene
| 3. 6. 2019 16:50
Cena Superbu má být řádově na úrovni silnější nafty, která je ve Style s DSG okolo milionu.

Co si představuje redakce je celkem fuk, ale nevím, co si představuje Kia. Podobný problém byl i s GT - celkem by se mi to auto i líbilo, ale v nějaké prostřední výbavě kolem 800 s DPH po slevě. Jenže smůla, dostupné je to jen ve full za milion+ a slevy nic moc... a takové kupce u nás Kia nemá a mít nebude.
Avatar - 3_diamanty
relativne odvazna cena
| 3. 6. 2019 17:26
ak zvazime ze za 1.099.000 kc sa da kupit hybridny outlander este k tomu aj v 4kolke a s kusok vacsim kufrom ( 463L ) a hlavne lepsou svetlostou a celkovou pouzitelnostou ... a to je vraj pridrahy.... za mna vobec nie... skor optima phev je draha... a aj jej svetove predaje ukazuju ze nadalej sa jedna o docela nepredajny kusok a skor len do poctu... ono hybridne sesterske niro vie stat doslova polovicu z takejto predrazenej optimy pritom v kabine je mensie len o chlp od nej.. navyse ma aj lepsiu svetlost ako optima ktora je s tym bruchom na zemi dnes uz docela tazkopadna... ale aj predaje nira podobne ako aj outlanderu ukazuju vlastne neschopnost phev optimy ... kazdopadne voci predoslej generacii tu vidiet snahu a pokrok.. ale za mna nadalej docela nepredajny kusok .. skoda :-(
Re: relativne odvazna cena
| 3. 6. 2019 19:22
pokukuješ po suv, ale nie všetci to tak majú.
Re: relativne odvazna cena
| 3. 6. 2019 20:07
Nevím, k čemu 4x4 - leda tak do zapadlých horských vísek, já jsem sněhové řetězy použil naposledy před 20 lety a to jezdím celoročně včetně Dolomit a Alp. Stejně tak světlost - SUV je těžkopádné svým vysokopoloženým těžištěm. SUV je jen trendy úlet.
ďalšie
| 3. 6. 2019 20:29
Svedectvo obrovského technologického pokroku, ktory predvádza kia/hyundai!

EV; hybrid; plugin; vodík; diesel - korci su borci.

Technologická špička moderneho inzinieringu.


Btw: na autoturnal.com je test etron vs Tesla.

Tesla etron doslova spláchla.

Nemci sa este maju co učiť.
Avatar - Katikakus
Re: ďalšie
| 4. 6. 2019 09:53
Myslis tady ten?: https://autozurnal.ta3.com/…buju-na-dialnici

Tak v tom pripade mas zjevne dost vyznamne problemy s chapanim textu. Ale jinak jsou to oba nepouzitelne kramy,
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: ďalšie
| 4. 6. 2019 11:44
Vyšší maximálky, lepší zrychlení, delší dojezd, nižší hmotnost, nižší spotřeba vs Audi :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku