Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNafta nadchla Ameriku! Toto mají být nejlepší severoamerické diesely současnosti
47 komentářů
Beefcake
Takze 2017-2018=+9% , z toho vyplyva "Nafta nadchla Ameriku!" 8-s
A co este uviest cisla 2014-2015-2016-2017, cize z casu pred,pocas d-gate ? Ci sa nahodou nejedna len o pokus o navrat k predch.pomerom ?
A co este uviest cisla 2014-2015-2016-2017, cize z casu pred,pocas d-gate ? Ci sa nahodou nejedna len o pokus o navrat k predch.pomerom ?
WinDiesel
RAM také nasadil, podobně jako konkurence, k velkému dieselu "malý" 6-válcový diesel o objemu 3,0 litru.
V USA mají i výrobce vstřikovacích systémů: Pure Power Technologies, Cummins, Caterpillar.
V USA mají i výrobce vstřikovacích systémů: Pure Power Technologies, Cummins, Caterpillar.
Rasto
Naozaj neviem, či sa ACZ snaží šíriť nejakú pro-diesel propagandu (ja samozrejme proti dieselu nič nemám ak je používaný na to, na čo je dobrý so všetkými filtrami) alebo je to len úchylka niektorých "redaktorov", ale hovoriť o tom ako nafta nadchla Ameriku je fakt vtipné.
Pobavila ma najviac tá časť o Chevrolete Cruze, ako je úspešný s dieselom - bratku predalo sa ich naftových za rok 2018 celých 1474 kusov 😁. https😐/www.dieselforum.org/…-sales-dashboard
Tomu sa už povie úspech. Inak podiel nafty v US bol za rok 2018 2,62% (518 020 áut) a drvivá väčšina z toho boli pickupy (400 000 áut) - kde samozrejme diesel dáva perfektný zmysel podľa mňa. U sedanov a SUV má diesel predajnosť pár áut zväčša európskej produkcie + tých 1400 od chevroletu cruze 😁, ale vedie tam mezi alternatívnymi pohonmi hybrid+plugin hybrid s predajnosťou okolo 400 000 áut.
Takže Ondra - trápny pokus :no: .
Pobavila ma najviac tá časť o Chevrolete Cruze, ako je úspešný s dieselom - bratku predalo sa ich naftových za rok 2018 celých 1474 kusov 😁. https😐/www.dieselforum.org/…-sales-dashboard
Tomu sa už povie úspech. Inak podiel nafty v US bol za rok 2018 2,62% (518 020 áut) a drvivá väčšina z toho boli pickupy (400 000 áut) - kde samozrejme diesel dáva perfektný zmysel podľa mňa. U sedanov a SUV má diesel predajnosť pár áut zväčša európskej produkcie + tých 1400 od chevroletu cruze 😁, ale vedie tam mezi alternatívnymi pohonmi hybrid+plugin hybrid s predajnosťou okolo 400 000 áut.
Takže Ondra - trápny pokus :no: .
… no podíl dieselů je stejně velký jako podíl elektrik, což je na Ameriku úspěch
a nezapomeň že se většina menších uvedených motorů (1,6 GM, 2,8 GM, 2,7 Cummins, 3,0 Chrysler, 3,0 GM, 3,0 Ford, 2,2 Mazda apod.)
… začala prodávat až před rokem, nebo se dokonce začíná prodávat až letos.
Takže trpělivost, 9% každý rok a brzy to bude velice slušný podíl na trhu.
a nezapomeň že se většina menších uvedených motorů (1,6 GM, 2,8 GM, 2,7 Cummins, 3,0 Chrysler, 3,0 GM, 3,0 Ford, 2,2 Mazda apod.)
… začala prodávat až před rokem, nebo se dokonce začíná prodávat až letos.
Takže trpělivost, 9% každý rok a brzy to bude velice slušný podíl na trhu.
dakk68
..jezdim v zánovnim 25.letem autě,vyšší střední třidy,skvělé jizdní vlastnosti,bezpečné,ovladatelné,nekoroduje,nekazí se,vše má puvodní,,(v devadesatych letech byl aut.prum na vrcholu,po vsech racionalnich strankach),,,,,krom repasovaných pomocných agregátu a běžných spotřebních dilu.auto ma nezavislé topení,manualní klimatizaci,podelné uloženy motor(ne jak levná alternativa vzatá za normu,napřič),,motor spotřebovává 4.5 aź 5,5litrů nafty na 100km,olej 1lmax na 10tiskm.Bezpečně jezdí i 200km/h.Vyfuk nerezový původní,,.Motor 1.9tdi 66kw , karoserie libivá nepodlehajici modnim vlivům s nulovým dizajnem a auto celkově perfektně a betelně sestrojené.Ujeto mám cca 650tikm,(možná víc)..Tento vůz euro jedna neprodukuje smrtonosné saze,jako dnešni euro5 a euro6,kdy primitivové bez technického povědomí ,,ve směšně podbizivych dizajnovkách jak z komiksu s je***m životem vytloukaji fapy a tim ohrožuji zdravi nas všech,,kdy tyto radoby ekologické křapy,tvarici se moderně musí vyrabět třikrát rychleji a zasirat tak planetu premnozenim techto pseudoaut,,kdy vyroba a nasledna likvidace dava prirode mnohonasobne vic zabrat,,nez néjaké ješté normálni auto,,sloužicí bezproblemově generaci a víc,,co se nekazí,nic nevyžaduje,a jezdi si v klidu za nizkou nikoho neohrozujici spotrebu s trochou sazema,ktere nenaruši ani krevni řečiště,ani buněčnou soustavu..Ano ja se chovam ekologicky,a to proto,,že nekupuji a nespotřebovávám ..Uzakonit by se mělo,,pokud běžný automobil (neberu specialy a exotická auta,ta ničemu nemohou uškodit)nevydrži minimalně 700tiskm se zakladnim servisem,karoserie zarukou 20 let,,tak nemá dělat co na cestě,,a fabrika co to neumi,,, by se měla zavřit.Pokud by se někomu jednalo o vzhled,,vozy by mohly byt na modulárni a obněnitelné urovni..Toto je ekologie,,nevyrabět,,nespotřebovavat zbytecnosti a tou je,, že se vyrábi miliony nesmysknych kramu a k ničemu......
Mohu se jen zeptat ze zvědavosti, které auto vyšší střední třídy v 90. letech, popřípadě kdykoliv jindy, mělo motor 1.9 TDI 66kw ? Děkuji za odpověď.
Vytuneny Passat alebo Octavia. Ten tuning pridal 1-1.5 triedy.
Leda 😁 Jakože navařil ještě něco na nárazníky, aby délkou dorovnal Eklasse? 😁 To asi ani nechci vidět 😁 Brutální bodykit 😁
Mohlo by to být Audi A6 (Audi 100 po faceliftu)to TDI 1,9 66kW mělo.
No každopádně to není zánovní vůz, ale jednoduše starej pekáč.
No každopádně to není zánovní vůz, ale jednoduše starej pekáč.
Mikul Vad
...jako za SSSR - trapna manipulace. Za rok 2018 se na severoamerickem trhu nabizelo 11 modelu s naftovym motorem (30 modelu pokud zapocitame ruzne varianty jako sedan/kombi apod...). Tady staci napsat, ze se zvedly prodeje o masivnich 9% a neni potreba uz dokladat z kolika na kolik >😁 Takze doplnim - ze 17,3 mil prodanych vozu si 132 tis lidi koupilo naftak, coz je narust o 11 tis vozu oproti roku 2017. Doslova se jdou UTLOUCT PO NAFTE! Hlavne je treba odorovat za VW a naftu. Je mi za vas trapne
To víš no..... oni to adorují za dieslové pikapy a všichni výrobci chystaj elektrický.....tak proč nechystaj smršt nových dieslů když to tak letí nahoru? Trapný kecy no.
Beefcake
https😐/subarufanclub.cz/…ownload/file.php?…
Dnes som isiel za niecim podobnym, akurat fesacik majster sveta s okuliarkami a bola to A6, co dymila ako z komina.
Dnes som isiel za niecim podobnym, akurat fesacik majster sveta s okuliarkami a bola to A6, co dymila ako z komina.
kupují ho protože je levnější
no a v ojetinách už koukám zvuk moc velkou roli nehraje komiku :-! :-! :-!
60% v dieselu, 40% v benzínu :-!
jo takové ječící Subaru v benzínu s vysoce vytočeným CVT - to je opravdu zajímavý zvuk :-!
Tak mu hovorím - kúp nejaký lacnejší kombík, kým prejde tzv "kočíkové obdobie" a potom si kúp niečo, čo naozaj chceš. Na druhej strane - keď si človek raz zvykne na priestor v kombi, prípadne na diesel... ťažko bude potom chcieť japonský hatchback s atmosférou pod kapotou (najčastejšie japonské auto).
Pokud tomu tak není, pak se tu klube další podvod ze strany VW, což samozřejmě by nebylo nijak překvapivé.
https😐/www.auto.cz/…z-29-koni-129609
Co se bohužel upravuje, je odhlučnění některých částí auta, což za mě je trochu fail, protože reálně to takhle tiché nikdy nebude.
jer to asi tak 10 ročníků co se vyrábí a smaží do vzduchu mikročástice tam, kde už diesely mají DPF
:-! :-! :-!
Ještě jednou, oxidy dusíku a benzopyreny ve městech jsou z benzínu? Dle tvé reakce je jasné, že nejsou. Diesely jsou super na dálniční přesuny, ale do měst by měly být zakázané.
A když už jsme u těch DPF/GPF, těch dieselů, které mají mít DPF a hulí jak spalovna, potkávám spoustu. U benzínu uvidíme, jak to primitivové budou vyndavat, nebo jestli se taková sorta vyskytuje jen s dieselovými auty.
Realita - nafta smrdí pořád a na volnoběh je to taky slyšt pořád 😄 Akorát je to realtivně tichý za jízdy mimo město nebo se zavřenými okny. Jinak jasně poznáš co je diesel a co ne