Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První úpravci již nabízejí tuning Škody Scala, malá krabička přidá až 29 koní

21 komentářů

Emulgator
Jak automobilky, ktere vali do ladeni spotreby a emisi miliony EUR maji udajne vyrazne horsi vysledek sveho snazeni, nez "par typku z garaze"....

Ze to nikoho v tech automobilkach nenapadlo si zaplatit jednoho dva profiky, a hned maji minimalne 10% na spotrebe dolu (coz pri soucasnych limitech CO2 jsou usetrene miliardy EUR)....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když mají motory TSI o 20kw více v reálu? Takže litr bude mít 136kw a jednapětka 151kw ? No to při té váze podrtí všechno na silnici... jen bacha, aby na našich cestách neodlítla v té rychlosti zadní náprava, ta tak perfektní není 😁
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Mám na mysli převodovku a spojku, Pokud vím tak 1,0TSi má převodovku dimenzovanou do 200Nm ( samozřejmě s nějakou rezervou ) a 1,5 TSi a 1,6 TDi do 250 Nm. Může to znamenat podle jízdního stylu významné zkrácení životnosti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jednoduše, už nemusí nic upravovat. Přidají krabičku, co nic nedělá. >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
To teda, hlavně pro někoho, kdo řídí jen Škodovky mu nebude chybět ani lepší ovladatelnost a podvozek 😁 Jinak kufr a prostornost je u Scaly samozřejmě lepší....
99matthew99
Netreba smutit za 6valcom od BMW v rade 1. Je tu viac nez dostojny nastupca menom Scala.
Ondřej Beran
Taky si myslím, že to nic neprepisuje a pokud se to před návštěvou servisu odpoji tak podle me nemůže nikdo nic poznat.
BTW do jakého konektoru se to v motoru připojuje?
kalousek
Jo taky si to říkám. Snad je problém že eko režim snižuje výkon a testy spotřeby asi probíhají při standartním výkonu motoru. Tj výrobci by spotebu mohli snížit taky, ale za cenu nižšího max. výkonu. Ovšem jen hádám
Avatar - CHerokee
CHerokee
A taky superrychlý způsob, jak přijít o tovární záruku.
cicolably
ten trojhrnek vydrží nie 100tisíc km ale 30 😁 😁
Avatar - mrha
mrha
Připojuje se to na 2 místa (jedno je myslím kontrola tlaku). Každé auto to má trochu jinde. Viz https😐/www.youtube.com/playlist?…
tesnav
Měl jsem pár upravených aut (SW i HW) a u žádného mi nešla při obdobné jízdě na stejných každodenních trasách spotřeba nahoru. Ale u všech více či méně dolů. Připisuji to několika faktorům😒br />
1) S upraveným motorem člověk nemusí tolik řadit, protože motor má proti neupravenému základu ve stejných otáčkách lepší parametry (jízda v zátěži, do kopce, akcelerace).
2) Úpravci hledí hlavně na výkonové parametry, ale už ne třeba tak na průběh křivek, kdy se pak z klidně z motoru s velmi plochým (a zaříznutým) momentem, který je uživatelsky příjemný, stane motor s výraznou špičkou točivého momentu, který je pak obecně méně "příjemný". Dále neřeší životnost, emise atd.
3) S výkonnějším motorem se dají lépe přeskakovat kvalty, což má na spotřebu významný vliv. U 6 MT třeba běžně 3 a 5.
holden1
clanky o tunerech boleslavskyho hnoje?
jam2015
Pán Krabička?
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Googlit
Googlit
Přesně je to 22kW, díky tomuhle fíglu mají všichni majitelé VW nejen rychlejší auta ale hlavně levnější povinné ručení.
Avatar - karoque
karoque
Přesné čísla nevím, ale mnoho VW motorů má v reálu opravdu více (cca 10-20kW) než na papíru, kde jsou nižší čísla schválně, aby se lidé vešli do levnějšího tarifu pojistky nebo silniční daně.
Emulgator
A s ohledem na to, ze nic nedela, ak nehrozi, ze by poskodila motor, nebo rozhodila emise, proste win win
Avatar - Beefcake
Beefcake
To vazne este vahaju ? To pojde ako teple rozky... Spolu so Sportline, Scout a L&K Scala. Lala 😊
Anonym
No ve článku se o tom píše.
Ale vono se i to dá většinou vychytat. Zálohování a tak. Popř, u hardwarových odpojit.
Ale samozřejmě to riziko tu je.
Avatar - mrha
mrha
Komponenta nepřepisuje nic v jednotce auta. Když to odpojíte a vyndáte před dáním auta do servisu, není šance, jak to poznat...