Novinky
To vazne este vahaju ? To pojde ako teple rozky... Spolu so Sportline, Scout a L&K Scala. Lala 😊
Když mají motory TSI o 20kw více v reálu? Takže litr bude mít 136kw a jednapětka 151kw ? No to při té váze podrtí všechno na silnici... jen bacha, aby na našich cestách neodlítla v té rychlosti zadní náprava, ta tak perfektní není 😁
Netreba smutit za 6valcom od BMW v rade 1. Je tu viac nez dostojny nastupca menom Scala.
Jednoduše, už nemusí nic upravovat. Přidají krabičku, co nic nedělá. >😒]
Přesné čísla nevím, ale mnoho VW motorů má v reálu opravdu více (cca 10-20kW) než na papíru, kde jsou nižší čísla schválně, aby se lidé vešli do levnějšího tarifu pojistky nebo silniční daně.
Jak automobilky, ktere vali do ladeni spotreby a emisi miliony EUR maji udajne vyrazne horsi vysledek sveho snazeni, nez "par typku z garaze"....
Ze to nikoho v tech automobilkach nenapadlo si zaplatit jednoho dva profiky, a hned maji minimalne 10% na spotrebe dolu (coz pri soucasnych limitech CO2 jsou usetrene miliardy EUR)....
Ze to nikoho v tech automobilkach nenapadlo si zaplatit jednoho dva profiky, a hned maji minimalne 10% na spotrebe dolu (coz pri soucasnych limitech CO2 jsou usetrene miliardy EUR)....
Jo taky si to říkám. Snad je problém že eko režim snižuje výkon a testy spotřeby asi probíhají při standartním výkonu motoru. Tj výrobci by spotebu mohli snížit taky, ale za cenu nižšího max. výkonu. Ovšem jen hádám
Měl jsem pár upravených aut (SW i HW) a u žádného mi nešla při obdobné jízdě na stejných každodenních trasách spotřeba nahoru. Ale u všech více či méně dolů. Připisuji to několika faktorům😒br />
1) S upraveným motorem člověk nemusí tolik řadit, protože motor má proti neupravenému základu ve stejných otáčkách lepší parametry (jízda v zátěži, do kopce, akcelerace).
2) Úpravci hledí hlavně na výkonové parametry, ale už ne třeba tak na průběh křivek, kdy se pak z klidně z motoru s velmi plochým (a zaříznutým) momentem, který je uživatelsky příjemný, stane motor s výraznou špičkou točivého momentu, který je pak obecně méně "příjemný". Dále neřeší životnost, emise atd.
3) S výkonnějším motorem se dají lépe přeskakovat kvalty, což má na spotřebu významný vliv. U 6 MT třeba běžně 3 a 5.
1) S upraveným motorem člověk nemusí tolik řadit, protože motor má proti neupravenému základu ve stejných otáčkách lepší parametry (jízda v zátěži, do kopce, akcelerace).
2) Úpravci hledí hlavně na výkonové parametry, ale už ne třeba tak na průběh křivek, kdy se pak z klidně z motoru s velmi plochým (a zaříznutým) momentem, který je uživatelsky příjemný, stane motor s výraznou špičkou točivého momentu, který je pak obecně méně "příjemný". Dále neřeší životnost, emise atd.
3) S výkonnějším motorem se dají lépe přeskakovat kvalty, což má na spotřebu významný vliv. U 6 MT třeba běžně 3 a 5.
Mám na mysli převodovku a spojku, Pokud vím tak 1,0TSi má převodovku dimenzovanou do 200Nm ( samozřejmě s nějakou rezervou ) a 1,5 TSi a 1,6 TDi do 250 Nm. Může to znamenat podle jízdního stylu významné zkrácení životnosti.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale vono se i to dá většinou vychytat. Zálohování a tak. Popř, u hardwarových odpojit.
Ale samozřejmě to riziko tu je.
BTW do jakého konektoru se to v motoru připojuje?