Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První úpravci již nabízejí tuning Škody Scala, malá krabička přidá až 29 koní

21 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
A taky superrychlý způsob, jak přijít o tovární záruku.
Anonym
No ve článku se o tom píše.
Ale vono se i to dá většinou vychytat. Zálohování a tak. Popř, u hardwarových odpojit.
Ale samozřejmě to riziko tu je.
Avatar - mrha
mrha
Komponenta nepřepisuje nic v jednotce auta. Když to odpojíte a vyndáte před dáním auta do servisu, není šance, jak to poznat...
Ondřej Beran
Taky si myslím, že to nic neprepisuje a pokud se to před návštěvou servisu odpoji tak podle me nemůže nikdo nic poznat.
BTW do jakého konektoru se to v motoru připojuje?
Avatar - mrha
mrha
Připojuje se to na 2 místa (jedno je myslím kontrola tlaku). Každé auto to má trochu jinde. Viz https😐/www.youtube.com/playlist?…
Avatar - Beefcake
Beefcake
To vazne este vahaju ? To pojde ako teple rozky... Spolu so Sportline, Scout a L&K Scala. Lala 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když mají motory TSI o 20kw více v reálu? Takže litr bude mít 136kw a jednapětka 151kw ? No to při té váze podrtí všechno na silnici... jen bacha, aby na našich cestách neodlítla v té rychlosti zadní náprava, ta tak perfektní není 😁
99matthew99
Netreba smutit za 6valcom od BMW v rade 1. Je tu viac nez dostojny nastupca menom Scala.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To teda, hlavně pro někoho, kdo řídí jen Škodovky mu nebude chybět ani lepší ovladatelnost a podvozek 😁 Jinak kufr a prostornost je u Scaly samozřejmě lepší....
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jednoduše, už nemusí nic upravovat. Přidají krabičku, co nic nedělá. >😒]
Emulgator
A s ohledem na to, ze nic nedela, ak nehrozi, ze by poskodila motor, nebo rozhodila emise, proste win win
Avatar - karoque
karoque
Přesné čísla nevím, ale mnoho VW motorů má v reálu opravdu více (cca 10-20kW) než na papíru, kde jsou nižší čísla schválně, aby se lidé vešli do levnějšího tarifu pojistky nebo silniční daně.
Avatar - Googlit
Googlit
Přesně je to 22kW, díky tomuhle fíglu mají všichni majitelé VW nejen rychlejší auta ale hlavně levnější povinné ručení.
Emulgator
Jak automobilky, ktere vali do ladeni spotreby a emisi miliony EUR maji udajne vyrazne horsi vysledek sveho snazeni, nez "par typku z garaze"....

Ze to nikoho v tech automobilkach nenapadlo si zaplatit jednoho dva profiky, a hned maji minimalne 10% na spotrebe dolu (coz pri soucasnych limitech CO2 jsou usetrene miliardy EUR)....
kalousek
Jo taky si to říkám. Snad je problém že eko režim snižuje výkon a testy spotřeby asi probíhají při standartním výkonu motoru. Tj výrobci by spotebu mohli snížit taky, ale za cenu nižšího max. výkonu. Ovšem jen hádám
tesnav
Měl jsem pár upravených aut (SW i HW) a u žádného mi nešla při obdobné jízdě na stejných každodenních trasách spotřeba nahoru. Ale u všech více či méně dolů. Připisuji to několika faktorům😒br />
1) S upraveným motorem člověk nemusí tolik řadit, protože motor má proti neupravenému základu ve stejných otáčkách lepší parametry (jízda v zátěži, do kopce, akcelerace).
2) Úpravci hledí hlavně na výkonové parametry, ale už ne třeba tak na průběh křivek, kdy se pak z klidně z motoru s velmi plochým (a zaříznutým) momentem, který je uživatelsky příjemný, stane motor s výraznou špičkou točivého momentu, který je pak obecně méně "příjemný". Dále neřeší životnost, emise atd.
3) S výkonnějším motorem se dají lépe přeskakovat kvalty, což má na spotřebu významný vliv. U 6 MT třeba běžně 3 a 5.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Mám na mysli převodovku a spojku, Pokud vím tak 1,0TSi má převodovku dimenzovanou do 200Nm ( samozřejmě s nějakou rezervou ) a 1,5 TSi a 1,6 TDi do 250 Nm. Může to znamenat podle jízdního stylu významné zkrácení životnosti.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jam2015
Pán Krabička?
holden1
clanky o tunerech boleslavskyho hnoje?
cicolably
ten trojhrnek vydrží nie 100tisíc km ale 30 😁 😁