Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První úpravci již nabízejí tuning Škody Scala, malá krabička přidá až 29 koní

Zatímco mladoboleslavská automobilka ještě stále váhá nad stvořením ostré Škody Scaly RS, úpravci už se dali do práce a pomalu začínají se zvyšováním výkonu sériových modelů.
Zpět na článek
10. 6. 2019 11:44
10. 6. 2019 11:50
10. 6. 2019 12:02
11. 6. 2019 22:10
10. 6. 2019 14:50
10. 6. 2019 18:21
10. 6. 2019 21:32
10. 6. 2019 20:43
18. 6. 2019 23:13
Avatar - CHerokee
10. 6. 2019 11:44
Super
A taky superrychlý způsob, jak přijít o tovární záruku.
Rozbalit vlákno
4
10. 6. 2019 11:50
Re: Super
No ve článku se o tom píše.
Ale vono se i to dá většinou vychytat. Zálohování a tak. Popř, u hardwarových odpojit.
Ale samozřejmě to riziko tu je.
Avatar - mrha
10. 6. 2019 12:02
Re: Super
Komponenta nepřepisuje nic v jednotce auta. Když to odpojíte a vyndáte před dáním auta do servisu, není šance, jak to poznat...
10. 6. 2019 22:32
Re: Super
Taky si myslím, že to nic neprepisuje a pokud se to před návštěvou servisu odpoji tak podle me nemůže nikdo nic poznat.
BTW do jakého konektoru se to v motoru připojuje?
Avatar - mrha
11. 6. 2019 22:10
Re: Super
Připojuje se to na 2 místa (jedno je myslím kontrola tlaku). Každé auto to má trochu jinde. Viz https://www.youtube.com/playlist?…
Avatar - Beefcake
10. 6. 2019 12:09
Škoda Scala RS
To vazne este vahaju ? To pojde ako teple rozky... Spolu so Sportline, Scout a L&K Scala. Lala :)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
10. 6. 2019 12:33
A jak to funguje
Když mají motory TSI o 20kw více v reálu? Takže litr bude mít 136kw a jednapětka 151kw ? No to při té váze podrtí všechno na silnici... jen bacha, aby na našich cestách neodlítla v té rychlosti zadní náprava, ta tak perfektní není :D
Rozbalit vlákno
6
10. 6. 2019 12:41
Re: A jak to funguje
Netreba smutit za 6valcom od BMW v rade 1. Je tu viac nez dostojny nastupca menom Scala.
Avatar - Ozzman
10. 6. 2019 13:13
Re: A jak to funguje
To teda, hlavně pro někoho, kdo řídí jen Škodovky mu nebude chybět ani lepší ovladatelnost a podvozek :D Jinak kufr a prostornost je u Scaly samozřejmě lepší....
Avatar - Mikesus
10. 6. 2019 13:39
Re: A jak to funguje
Jednoduše, už nemusí nic upravovat. Přidají krabičku, co nic nedělá. >:-[]
10. 6. 2019 14:51
Re: A jak to funguje
A s ohledem na to, ze nic nedela, ak nehrozi, ze by poskodila motor, nebo rozhodila emise, proste win win
Avatar - karoque
10. 6. 2019 17:11
Re: A jak to funguje
Přesné čísla nevím, ale mnoho VW motorů má v reálu opravdu více (cca 10-20kW) než na papíru, kde jsou nižší čísla schválně, aby se lidé vešli do levnějšího tarifu pojistky nebo silniční daně.
Avatar - Googlit
10. 6. 2019 19:24
Re: A jak to funguje
Přesně je to 22kW, díky tomuhle fíglu mají všichni majitelé VW nejen rychlejší auta ale hlavně levnější povinné ručení.
10. 6. 2019 14:50
Zajimave
Jak automobilky, ktere vali do ladeni spotreby a emisi miliony EUR maji udajne vyrazne horsi vysledek sveho snazeni, nez "par typku z garaze"....

Ze to nikoho v tech automobilkach nenapadlo si zaplatit jednoho dva profiky, a hned maji minimalne 10% na spotrebe dolu (coz pri soucasnych limitech CO2 jsou usetrene miliardy EUR)....
Rozbalit vlákno
2
10. 6. 2019 18:21
Re: Zajimave
Jo taky si to říkám. Snad je problém že eko režim snižuje výkon a testy spotřeby asi probíhají při standartním výkonu motoru. Tj výrobci by spotebu mohli snížit taky, ale za cenu nižšího max. výkonu. Ovšem jen hádám
10. 6. 2019 21:32
Re: Zajimave
Měl jsem pár upravených aut (SW i HW) a u žádného mi nešla při obdobné jízdě na stejných každodenních trasách spotřeba nahoru. Ale u všech více či méně dolů. Připisuji to několika faktorům:

1) S upraveným motorem člověk nemusí tolik řadit, protože motor má proti neupravenému základu ve stejných otáčkách lepší parametry (jízda v zátěži, do kopce, akcelerace).
2) Úpravci hledí hlavně na výkonové parametry, ale už ne třeba tak na průběh křivek, kdy se pak z klidně z motoru s velmi plochým (a zaříznutým) momentem, který je uživatelsky příjemný, stane motor s výraznou špičkou točivého momentu, který je pak obecně méně "příjemný". Dále neřeší životnost, emise atd.
3) S výkonnějším motorem se dají lépe přeskakovat kvalty, což má na spotřebu významný vliv. U 6 MT třeba běžně 3 a 5.
Avatar - Verny_2013
10. 6. 2019 15:30
a nebude při tom trpět harware?
Mám na mysli převodovku a spojku, Pokud vím tak 1,0TSi má převodovku dimenzovanou do 200Nm ( samozřejmě s nějakou rezervou ) a 1,5 TSi a 1,6 TDi do 250 Nm. Může to znamenat podle jízdního stylu významné zkrácení životnosti.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CICERO
10. 6. 2019 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2019 20:07
A kto zaplatí taxu za vyššie emisie?!
Pán Krabička?
Rozbalit vlákno
0
10. 6. 2019 20:43
to zacinaj
clanky o tunerech boleslavskyho hnoje?
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2019 23:13
a nakoniec
ten trojhrnek vydrží nie 100tisíc km ale 30 :D :D
Rozbalit vlákno
0