Protože každá brzda z tohoto tisíciletí umí odpory mezi motorem a koly změřit a k hodnotě naměřené na kolech připočíst, takže výsledkem je vždy výkon motoru a ne výkon na kolech
Taky mi to přišlo hodně divný, když mi úprava od Racechipu seděla na brzdě úplně na chlup a v článku jsem se dočetl, že by měla být naměřena hodnota o 30% nižší:)
Trochu tě minulo, na co jsem mířil můj příspěvek... a o Toyotu tentokráte nešlo... Navíc, přečti si ten místní článek jak je věrohodně a profesionálně interpretováno měření :D
Moderne brzdy ti "odmeraju" aj straty pri dobehu motoru, takze tam ti to bude +- sediet. Ono ti chip tunery urcite nebudu vyberat motor z auta a ladit ho na stolici, takze ich odmerane hodnoty budu tiez len aproximacia z brzdy (nie motorovej), preto ti to sedi.
Tu to asi merali na nejakej zastaralej brzde, ak nevedeli zistit mechanicke straty. V tom pripade je ale dost otazna presnost. Ta okrem ineho zavisi aj od toho na ake vykony je brzda stavana, ideal je ak sa hybes v strede odporucanej max. hodnoty - to bude presnost najvyssia.