Novinky
Valentino307
4
Protože každá brzda z tohoto tisíciletí umí odpory mezi motorem a koly změřit a k hodnotě naměřené na kolech připočíst, takže výsledkem je vždy výkon motoru a ne výkon na kolech
Přejít do diskuze
Takže vám SUPRA dává neuvěřitelné 3kw zadarmo !!!! Čert to vem, protože Škodovka vám dá na TSI 20kw navíc ! 😁
Jako fakt? :-!
Všude to sežrali https😐/jalopnik.com/…-more-1834928175https😐/www.motorauthority.com/…-than-advertised jen hrstka diskuktérů ACZ = se nedala 😉
Všude to sežrali https😐/jalopnik.com/…-more-1834928175https😐/www.motorauthority.com/…-than-advertised jen hrstka diskuktérů ACZ = se nedala 😉
realne (ale stale priblizne) urovne strat😒br />
■FW😱 10-15% loss
■RW😱 10-18% loss
■AW😱 17-25% loss
■RW😱 10-18% loss
■AW😱 17-25% loss
Měření působí velmi diletantským dojmem a stejný pocit mám i z interpretace výsledků v článku
Taky mi to přišlo hodně divný, když mi úprava od Racechipu seděla na brzdě úplně na chlup a v článku jsem se dočetl, že by měla být naměřena hodnota o 30% nižší😊
Místni článek je jako většina o technice na ACZ = tristní
Machi(avelli) stáhnul ACZ na svoji úroveň. Myslím odbornou = sám si docela užívá
Machi(avelli) stáhnul ACZ na svoji úroveň. Myslím odbornou = sám si docela užívá
Trochu tě minulo, na co jsem mířil můj příspěvek... a o Toyotu tentokráte nešlo... Navíc, přečti si ten místní článek jak je věrohodně a profesionálně interpretováno měření 😁
Moderne brzdy ti "odmeraju" aj straty pri dobehu motoru, takze tam ti to bude +- sediet. Ono ti chip tunery urcite nebudu vyberat motor z auta a ladit ho na stolici, takze ich odmerane hodnoty budu tiez len aproximacia z brzdy (nie motorovej), preto ti to sedi.
Tu to asi merali na nejakej zastaralej brzde, ak nevedeli zistit mechanicke straty. V tom pripade je ale dost otazna presnost. Ta okrem ineho zavisi aj od toho na ake vykony je brzda stavana, ideal je ak sa hybes v strede odporucanej max. hodnoty - to bude presnost najvyssia.
Tu to asi merali na nejakej zastaralej brzde, ak nevedeli zistit mechanicke straty. V tom pripade je ale dost otazna presnost. Ta okrem ineho zavisi aj od toho na ake vykony je brzda stavana, ideal je ak sa hybes v strede odporucanej max. hodnoty - to bude presnost najvyssia.