Novinky
0
Podla mna je Kuga z tejto trojice najkrajsia, aj interier vyzera solidne, a s tradicne skvelym fordovskym podvozkom :yes: Pristrojovka Tiguana z Golfa-Plus je otrasna, exterier nudny :no: Antara je pekna, ale predrazena ;-\ Diesely maju vsetci traja vyborne, ale VW ma jednoznacne navrch v benzinoch s turbom :yes: cudujem sa fordu ze v tomto tak zaostava...
lancer24
0
tak súhlasím mojími favoritmy z tejto trojky by boli jednoznačne Kuga a Tiguan.Antara sa mi osobne vôbec nepáči,myslím si,že dokonca Chevy Captiva sa vydarila viac...Kuga je určena skôr pre športovo založenych ludi,ktory maju radi Ford a Tiguan je skôr pre ludi ,ktorý majú radi klasické línie a eleganciu.Myslim,že Tigi bude mať navrch tým,že ponúka cestnu a terennu verziu,ale treba počkať možno aj Ford niečo vymyslí.Ale rozhodne lepšie ako nudná Rav4ka či divne CRVčko.X3 a GLK bude trošku ine kafe aj cenovo a kvalitativne.
0
Vzhledově u mě kraluje, i když musím říct, že se mi celkem líbí Nissan Qashqai 😄 Jen je podle mě škoda, že ten diesel nemá aspoň 110 KW a víc...A moc se těším na GLK, zprvu se mi hnusilo ale asi po dni prohlížení jeho fotek jsem do něho blázen >😁
0
přesně,NISSAN QASHQAI byl dokonce podle zadní partie vzorem,až na to ,že qashqai je mnohem propracovanější i v této kategorii má rozhodně větší image..
0
Antara je navic koreansky *, poruchovost je vic nez prumerna
kraaasne auticko... myslim ze krajsiu tvar auta v tomto segmente nenajdeme 😊)) velmi podarene... interier super 😄 ospevovany tiguan bude zabudnuty..... tesim sa na testy a jazdne vlastnosti ked budu take dobre ako to co je na povrchu bude to super auto!!! :yes: verim fordu ze sa znova spametava a zacina robit este lepsie auta ako doteraz 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Už toho mám dost, všechny Fordy jak přes kopírák. Jestlipak někdy slyšeli o klesající funkci mezního užitku :no: :no: :no: :no:
oni asi nie, ale ja som mal z toho skusku a su to pekne dristy >😁
>😁 proto mě to napadlo, zrovna jsem to měl na Mikru II
Ale pánové, předpokládám, že vás oba dva z těch zkoušek vyhodili, protože jestli ne a z vás vyrostou budoucí ekonomové, tak bůh s námi. Vůbec jste nepochopili o čem problematika klesajícího mezního užitku je. Jestli jste ty zkoušky skutečně udělali, tak nezbývá než doufat, že v přednáškách z "ekonomie C" to pochopíte, nebo tuto zkoušku neuděláte. Studiu zdar ! U mne byste však letěli velice, ale opravdu velice rychle.
co třebas takhle. Sledovat auta ford mi přináší užitek U... když vidím nový ford, tak si to nejprve užívám a těší mě to víc a víc. Po čase se to ale zlomí a za fordy se postupně přestanu záměrně otáčet. A nakonec mi každý nový ford zkazí den. Co vy na to?😊
Naprosto, ale naprosto špatně.
Mezní užitek vyjadřuje, o kolik vzroste celkový užitek, jestliže se SPOTŘEBOVÁVANÉ množství zvýší o jednotku. Silně pochybuji, že nějaký automobil "vyčumíš" takže tím, že se na něj koukáš, ani tím že se ti líbí či nelíbí nic nespotřebováváš. To je jako stoupnout si pod okno restaurace, koukat dovnitř jak si tam jiní žerou a myslet si, že se tím nasytíš. Jestliže-však opravdu pociťuješ nějaký užitek z toho, že projíždí v tvé blízkosti automobil, je to pouhá pozitivní externalita vyprodukovaná majitelem tohoto vozu. Jinak doporučuji doplnit znalosti např. z publikace MIKROEKONOMIE od Soukupové.
Mezní užitek vyjadřuje, o kolik vzroste celkový užitek, jestliže se SPOTŘEBOVÁVANÉ množství zvýší o jednotku. Silně pochybuji, že nějaký automobil "vyčumíš" takže tím, že se na něj koukáš, ani tím že se ti líbí či nelíbí nic nespotřebováváš. To je jako stoupnout si pod okno restaurace, koukat dovnitř jak si tam jiní žerou a myslet si, že se tím nasytíš. Jestliže-však opravdu pociťuješ nějaký užitek z toho, že projíždí v tvé blízkosti automobil, je to pouhá pozitivní externalita vyprodukovaná majitelem tohoto vozu. Jinak doporučuji doplnit znalosti např. z publikace MIKROEKONOMIE od Soukupové.
Tak mne sa cim dalej, tym menej tie Fordy pacia. Ta kyneticky vlna mi moc nesadla. Tu sa mi viac paci Tiguan (aj ked interier C-MAXu je krajsi ako Golfu Plus), aj ked predok cestnej verzie nemusim. Antara je draha a podla mna v nicom nebude z tej trojky naj. RAV4 nemusim, CR-V sa mi naopak paci, rovnako aj X-Trail. Freelander este viac.
Desing Fordu je čím dál lepší. Kuga je toho důkazem, jak zevnějškem tak interiérem. Např. Opel Antara je taky pěkné auto (ale opely nemám moc rád). Ford Kuga je nejhezčí z malých SUVŮ.
suhlasim s tebou 😊)) docela nechapem ludi co pisu ze nemusia Kinetický design ... ale ved to je buducnost.... o par rokov vsetky automobilky pojdu tym smerom ... musim napredovat o 50 rokov auta budu vyzerat zasa o nieco inak ... ja v tom vidim budunost a je dobre ze ford zacal uz teraz bude mam naskok a zasa potom pride s niecim novym..
Kinetic design je líbivý, ale rychle se okouká. A za pět let, v nové generaci, budou muset vymyslet zase zcela jiný design. V tomhle musím přiznat úspěch VW, kteří vymysleli design, co nestárne. Je nudný, nezáživný, ale i po deseti letech pěkný; někdy i lepší, než ve své době. Osobně se mi okoukal design nového Mondea pár měsíců od představení. Grande Punto jsem po roce už nemohl ani vidět, Bravo dopadlo zcela stejně.
Kuga je dynamické auto,nepostrádá jiskru.Já osobně považuji za nejkrásnější SUV Koleos a Murano.Kuga je ale také krásná,je daleko hezčí než nudný Tiguan nebo Captiva,vyzařuje z ní skutečná kinetická energie.... :yes:
Koncernaci by sa mali cervenat, pretoze ten humus "TIGUAN" nesiaha tomuto FORDu ani po ventilky na kolesach >😁
... celkom sa mi páči, aj keď pôsobí dosť "šľachovito". Môže však konkurovať iba ak Tiguanu ... Predsa len, X3 alebo GLK je iny "level" ...
...Ford prikrocil k podobne taktice jako VW(uvnitr podobne jako brachove typu Mpv)nevim,proc dozadu nemohl vsadit tri plnohodnotne sedacky(alespon to z clanku tak vypada)......Ihned by to pro urcity okruh lidi bylo este zajimavejsi.....(vcetne me 😉 )
jako většina Fordova designu poslední doby (Mondeo, plánovaná Fiesta) je to kýč a slepenina. Tvrzení, že dnes vytvořit něco originálního už není možné, neobstojí.
Viz třeba ten Fiat, i když mi to nejde z huby a před pár lety bych nevěřil, že to kdy řeknu.
Je to tragédie, tyhle tvary se okoukají ještě dřív, než tvary nudného VW, konzervativního Opelu, nebo podivných nových škodovek.
Viz třeba ten Fiat, i když mi to nejde z huby a před pár lety bych nevěřil, že to kdy řeknu.
Je to tragédie, tyhle tvary se okoukají ještě dřív, než tvary nudného VW, konzervativního Opelu, nebo podivných nových škodovek.
Podle mě je tvůj názor sice velice zajímavý, nicméně od věci.. Ty nejsi totiž žádné měřítko a že se ti okoukal dřív než si ho viděl, ostatně to samo s Fiestou, je spíš otázkou zaujatosti než toho zaq co to ve skutečnosti vydáváš 😄 Já si počkám, tohle auto je rozhodně zajímavé, ale počkám si co na živo, obrázky jsou fajn, ale to prostě nestačí.. A uvidíme co na ten tvůj plk řekne prodejnost a nemyslím tím po uvedení, ale třeba i v době před prvním faceliftem.
tiez som porovnaval, testoval, sledoval porovnavacie testy (jedneho som sa aj zucastnil)...
X3, tuscon, Rav 4, CRV, vitara, tiguan, captiva, x-trail... ani jedno nevyhovovalo bez pripomienok
a potom som, uplne necielene, mal moznost testovat kamosov forester...
Uz viac neporovnavam, netestujem
😄
a co tam po vyssej spotrebe pri takom pocite z jazdy :yes:
X3, tuscon, Rav 4, CRV, vitara, tiguan, captiva, x-trail... ani jedno nevyhovovalo bez pripomienok
a potom som, uplne necielene, mal moznost testovat kamosov forester...
Uz viac neporovnavam, netestujem
😄
a co tam po vyssej spotrebe pri takom pocite z jazdy :yes:
zatial to vidim na suboj koleos-kuga,mam pocit ze antara s tiguanom zaostavaju ale uvidime ako to bude nazivo.prvy dojem je vsak dobry az na tie motory,tie bohuzial vykonovo nestacia.
Pekne, me se libi. Ford zacina delat pekna auta.
Tak ačkoliv mám Ford rád a celkem se mi líbí i kinetický design, tohle mi moc nesedí. Kinetický design je dobrý na Mondeu, facelift C-Maxe i Fokuse se také celkem povedl, ale tohle je celkem hrůza - jako by někdo chytil Fokus za střechu a táhl nahoru 😢 Opticky teď vypadá jako jezevčík na chůdách. A přitom Ford SUV design umí - stačí se podívad na US model Edge. Ten je o třídu víš ale exteriér pro SUV je nádherný.
Takze predek je na pul cesty mezi XC90 a CRV, z boku je to Tiguan jako vysitej a zezadu Quashqai... Kvalitni prace od Fordu! 😄
Jo abych nezapomnel, neco je preci jen original Ford - minikufr 360l! >😁
Jo abych nezapomnel, neco je preci jen original Ford - minikufr 360l! >😁
že je to mix je vic než jasne panove kdo odstartoval hlad po malych SUV nebo crossowerech či babysuv je to jedno ale ohromny a nečekany uspěch nissana s malym muranem (Qashqaiem) ten dal podnět a od te doby každa automobilka honem honem spěcha s nejakou rychlokvaškou (Tigi,atd )ačkoli se jim tigi povedl je to jen boj jak urvat s tohodle strašně rychle se rozvijejicim segmentu (čeka se na vše od 4-8 měsicu) to je motivace tak honem to zvednout na pružinach dat nejake plasty nasadit aspon 800 litrů a uvidime to je dnesní doba ale ty auta maji aspon neco zajimaveho možna proto že to tady nikdy před tim nebylo jen klasiky a OFFroud a nejake kombiky a ted tohle co ukazali kluci evropsky od Nissanu kockopsa ktery se kupuje jak o život čago
Se hrabe ten pekáč / popelnice / nepojízdnej vrak Tiguan ?? >😁 Náádhera :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: