Technika
Zpět na článek
Renault nasazuje novou generaci motorů. Odhaluje jejich tajemství a nechal nás je vyzkoušet
11 komentářů
pavelsvoboda
3
To byl megane II, takže auto do roku výroby cca 2008.
Přejít do diskuze
Ja Prvni 123
Jo.
Ale co mi hlava nebere uz vubec je, proc to lidi kupujou... dokud maji i jinou sanci.
Oni potrebuji primarne prodat. Kdyz to nebudeme kupovat, tak to nebudou vyrabet.
Howgh.
Ale co mi hlava nebere uz vubec je, proc to lidi kupujou... dokud maji i jinou sanci.
Oni potrebuji primarne prodat. Kdyz to nebudeme kupovat, tak to nebudou vyrabet.
Howgh.
Ondris
Už jsem viděl kdeco, ale trojúhelníkovej blok motoru rozhodně ne. A neviděl ho ani nikdo z redakce - což jim ale nebrání tyhle hovadiny psát na web.
Ten motor má přibližně trojúhelníkovej řez hlavou, ne blokem. 😁
Ten motor má přibližně trojúhelníkovej řez hlavou, ne blokem. 😁
Uživatel_5340709
článku tesat do kamene: ....... bla, bla, .... aby automobilky prošly náročnými normami euro 6 a WLTP,, které se více blíží reálným provozním podmínkám, .............. tak automobilka mění skoro celé motorové portfolio.
😒] Aha, takže doposud jsme přes 10 let dělali co? Snažili se splnit předešlou normu, která sice v reálu byla na how.o, ale náramě ji náhodou vyhovoval axiom - čím menší obsah a počet válců tím líp? Že jsme sice v laboratorních podmínkách na 0,9 tříhrnku trubo udělali spotřebu 4,5, ale v reálu klidně 8? Že budeme dělat ze zákazníka hlupáka?
Btw. že tohle vymýšlí politici bych ještě pochopil, tí většinou ví, že auto má 4 kola. Ale žo to budou s nimi hrát i tiše automobilky i za cenu poškození zákazníka, to nikdy nepochopím. :no:
😒] Aha, takže doposud jsme přes 10 let dělali co? Snažili se splnit předešlou normu, která sice v reálu byla na how.o, ale náramě ji náhodou vyhovoval axiom - čím menší obsah a počet válců tím líp? Že jsme sice v laboratorních podmínkách na 0,9 tříhrnku trubo udělali spotřebu 4,5, ale v reálu klidně 8? Že budeme dělat ze zákazníka hlupáka?
Btw. že tohle vymýšlí politici bych ještě pochopil, tí většinou ví, že auto má 4 kola. Ale žo to budou s nimi hrát i tiše automobilky i za cenu poškození zákazníka, to nikdy nepochopím. :no:
Uživatel_5340709
Když tu cca. 70-80% výrobců nabízelo jen malé tříhrnky, tak už jistá skupiny zákazníku je nucena kupovat malé tříhrnky. Bavíme se o určité cenové relaci, ze které spousta už nemůže vystoupit.
Jenik3
1.8 to je takova osvedcena kubatura. Ani velky, ani maly motor. Pokud je nadopovany turbem, je z nej paradni kousek. Byl tedy ve VW group.
Tady je to taky 1.8 s turbem a rad si necham vypravet, jak krasne se s nim jezdi.
Tady je to taky 1.8 s turbem a rad si necham vypravet, jak krasne se s nim jezdi.
xxc