Jo.
Ale co mi hlava nebere uz vubec je, proc to lidi kupujou... dokud maji i jinou sanci.
Oni potrebuji primarne prodat. Kdyz to nebudeme kupovat, tak to nebudou vyrabet.
Howgh.
Už jsem viděl kdeco, ale trojúhelníkovej blok motoru rozhodně ne. A neviděl ho ani nikdo z redakce - což jim ale nebrání tyhle hovadiny psát na web.
Ten motor má přibližně trojúhelníkovej řez hlavou, ne blokem. :D
článku tesat do kamene: ....... bla, bla, .... aby automobilky prošly náročnými normami euro 6 a WLTP,, které se více blíží reálným provozním podmínkám, .............. tak automobilka mění skoro celé motorové portfolio. :-[] Aha, takže doposud jsme přes 10 let dělali co? Snažili se splnit předešlou normu, která sice v reálu byla na how.o, ale náramě ji náhodou vyhovoval axiom - čím menší obsah a počet válců tím líp? Že jsme sice v laboratorních podmínkách na 0,9 tříhrnku trubo udělali spotřebu 4,5, ale v reálu klidně 8? Že budeme dělat ze zákazníka hlupáka?
Btw. že tohle vymýšlí politici bych ještě pochopil, tí většinou ví, že auto má 4 kola. Ale žo to budou s nimi hrát i tiše automobilky i za cenu poškození zákazníka, to nikdy nepochopím. :no:
Když tu cca. 70-80% výrobců nabízelo jen malé tříhrnky, tak už jistá skupiny zákazníku je nucena kupovat malé tříhrnky. Bavíme se o určité cenové relaci, ze které spousta už nemůže vystoupit.
1.8 to je takova osvedcena kubatura. Ani velky, ani maly motor. Pokud je nadopovany turbem, je z nej paradni kousek. Byl tedy ve VW group.
Tady je to taky 1.8 s turbem a rad si necham vypravet, jak krasne se s nim jezdi.