Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Fiesta: první informace, oficiální fotografie a staronové jméno

První oficiální fotografie několik týdnů před zahájením autosalonu v Ženevě doprovází ujištění automobilky: Verve byl koncept, ale produkční model ponese jméno Fiesta.
Zpět na článek
15. 2. 2008 09:19
neregistrovaný "Jaj"
15. 2. 2008 09:28
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 12:57
anonym
15. 2. 2008 13:14
neregistrovaný "Jaj"
15. 2. 2008 13:15
neregistrovaný "Jaj"
16. 2. 2008 10:31
anonym
16. 2. 2008 14:04
neregistrovaný "kluboš"
15. 2. 2008 12:43
15. 2. 2008 09:23
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 09:38
anonym
15. 2. 2008 09:56
anonym
15. 2. 2008 10:25
neregistrovaný "yuray"
15. 2. 2008 11:02
anonym
15. 2. 2008 13:05
15. 2. 2008 14:02
neregistrovaný "yuray"
16. 2. 2008 15:10
neregistrovaný "Chris K."
15. 2. 2008 09:52
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 12:49
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 09:51
15. 2. 2008 13:36
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 11:08
neregistrovaný "lakes"
16. 2. 2008 11:18
neregistrovaný "spitrensk"
15. 2. 2008 11:26
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 15:03
neregistrovaný "yuray"
15. 2. 2008 15:14
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 11:33
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 13:15
15. 2. 2008 14:37
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 14:48
15. 2. 2008 16:23
15. 2. 2008 18:55
neregistrovaný "Michal Polan"
16. 2. 2008 15:13
neregistrovaný "Chris K."
15. 2. 2008 11:43
neregistrovaný "spokojený"
15. 2. 2008 12:54
neregistrovaný "Vasek"
15. 2. 2008 12:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 2. 2008 13:13
neregistrovaný "paci sa"
15. 2. 2008 14:40
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 13:14
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 13:36
anonym
15. 2. 2008 16:26
15. 2. 2008 13:41
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 13:54
neregistrovaný "Krutibrk"
15. 2. 2008 17:28
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 17:41
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 22:18
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 13:45
anonym
16. 2. 2008 12:54
neregistrovaný "wawawa."
15. 2. 2008 13:47
15. 2. 2008 13:50
anonym
15. 2. 2008 13:51
anonym
15. 2. 2008 13:50
15. 2. 2008 15:33
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 13:57
neregistrovaný "ER"
15. 2. 2008 14:07
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 14:45
15. 2. 2008 15:04
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 16:41
neregistrovaný "FX_"
16. 2. 2008 17:35
neregistrovaný "LT"
15. 2. 2008 15:24
neregistrovaný "BeranK"
16. 2. 2008 17:29
neregistrovaný "LT"
16. 2. 2008 20:43
15. 2. 2008 14:38
15. 2. 2008 14:58
neregistrovaný "Richie77"
15. 2. 2008 15:36
neregistrovaný "ER"
15. 2. 2008 15:17
neregistrovaný "no co..."
15. 2. 2008 15:45
neregistrovaný "yaroukh"
16. 2. 2008 15:15
neregistrovaný "Chris K."
15. 2. 2008 16:49
anonym
15. 2. 2008 17:44
neregistrovaný "Foxypeto 01"
15. 2. 2008 20:12
15. 2. 2008 20:25
neregistrovaný "Alessio."
15. 2. 2008 22:34
15. 2. 2008 22:53
neregistrovaný "Alessio."
15. 2. 2008 22:58
15. 2. 2008 20:31
neregistrovaný "ValentinoR"
15. 2. 2008 22:39
16. 2. 2008 08:40
16. 2. 2008 13:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 2. 2008 21:23
neregistrovaný "lasička"
16. 2. 2008 13:37
neregistrovaný "lasička"
15. 2. 2008 21:26
anonym
16. 2. 2008 14:15
neregistrovaný "cgy"
16. 2. 2008 15:18
neregistrovaný "jam9"
15. 2. 2008 21:41
neregistrovaný "lasička"
15. 2. 2008 22:47
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 2. 2008 23:45
neregistrovaný "mimino4"
16. 2. 2008 06:51
neregistrovaný "antiVW2"
16. 2. 2008 07:06
neregistrovaný "assasin-cz"
16. 2. 2008 11:27
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 12:24
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 14:32
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 14:48
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 22:43
anonym
16. 2. 2008 15:15
neregistrovaný "Petr Forďák"
16. 2. 2008 16:50
neregistrovaný "SOUMAR"
16. 2. 2008 23:16
17. 2. 2008 08:47
neregistrovaný "Kryšpín"
17. 2. 2008 11:34
anonym
17. 2. 2008 09:10
anonym
17. 2. 2008 00:13
neregistrovaný "Přemýšlivý"
17. 2. 2008 11:07
17. 2. 2008 11:35
anonym
17. 2. 2008 13:05
anonym
17. 2. 2008 20:39
neregistrovaný "yxc"
17. 2. 2008 21:10
neregistrovaný "mirekrt"
neregistrovaný "Jaj"
15. 2. 2008 09:19
Tak toto...
... je přesný příklad toho, že být jiný, neznamená vždy přínos. Vypadá to jako pouťová atrakce se čtyřstupňovým automatem...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 09:28
Re: Tak toto...
Předek je dobrej (byť na Focusu mám radší ten původní look než tohle), ale zadek budu radši hodnotit až naživo. Každopádně proti stávající Fiestě je to, mluvíme-li o designu, výrazné zlepšení... tedy IMO. :)

Ještě aby nějak zmákli nástupce Fusiona, bude-li jakej. Kvalitou to je/byla špička, a snad se už ke konci (po slevách :) dobře prodává. Jenom byl "takovej divnej".
anonym
15. 2. 2008 12:57
Re: Tak toto...
fusion je super. keby ho o desat centi predlzili a strcili donho tu 85kW jednasestku bol by bez konkurencie.
neregistrovaný "Jaj"
15. 2. 2008 13:14
Re: Tak toto...
Souhlas. Poněkud mi to zapadá do současného Ford trendu, zalíbit se i za cenu kýče. Podobně jako nové Mondeo, které mi přijde krajně vyumělkované, byť (až na zadek) hezké. Ale tohle, to je klínovitý patvar na kolech, světla opírající se o stěrače, přístrojová deska mi nejvíc svým tvarem střední části a použitým plastem připomíná hifi věže druhořadého čínského výrobce spotřební elektroniky... Toto auto mi prostě přijde jako další pokus o rádoby sporťák, ale se 44kW a případně čtyřstupňovým automatem... Osobně se mi to velmi nelíbí.
neregistrovaný "Jaj"
15. 2. 2008 13:15
Re: Tak toto...
Omluva, chtěl jsem reagovat na Kolosse :-(
anonym
16. 2. 2008 10:31
Re: Tak toto...
tvary aut sa u jednotlivých automobiliek podobajú ako vajce vajcu vid fiaty bravo mazda 2 a tento audiovský predok už bude u všetkých aut proste nové kisne tč idú tzv sportovejší design ,proste je to velký cirkus :-!
neregistrovaný "kluboš"
16. 2. 2008 14:04
Re: Tak toto...
no já fusiona kupoval právě proto že byl jinej, jednoduchý tvary krabice a prostor na malým podvozku. při porovnání s příbuznou starou dvojkou mazdy u mě vyhrál.
15. 2. 2008 12:43
Re: Tak toto...
Zkus se trochu rozepsat, pokud máš názor, měl by se o něco opírat.
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 09:23
OT: další pokus na téma "nové Ka"
[odkaz]
Neni to tak hrozný, jako to, co ukazovali posledně, ale je to nevýrazný, zaměnitelný s kdejakou Toyotou Aygo nebo Peugeotem 1007.
Doufám, že to je další nesmysl by Autoexpress.
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2008 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
15. 2. 2008 11:02
Re: OT: další pokus na téma "nové Ka"
Tak pod fotkou je uvedenej puvod : Lehmann ;-) Takze bych zatim byl v klidu
anonym
15. 2. 2008 09:38
interier
Super interier :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
7
anonym
15. 2. 2008 09:56
Re: interier
A este zeby bol otvor palivovej nadrzi na lavej strane ako to maju japonske auta? :-!
neregistrovaný "yuray"
15. 2. 2008 10:25
Re: interier
Na lavej strane to ma aj sucasna generacia. Ja to mam rad, lebo ked cerpam, nemusim obiehat auto:)
anonym
15. 2. 2008 11:02
Re: interier
Ok dik, nevsimol som si nikdy, ja tak tankujem uz od 96striedam len japonske :-)
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 13:05
Re: interier
..a navíc většinou je volnejch víc "správnejch" stojanů ;-) jojo.. levá je levá :-)
neregistrovaný "yuray"
15. 2. 2008 14:02
Re: interier
presne ako hovoris;-)
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:15
Re: interier
Fiesta mala vzdy tankovanie vlavo...od MkIII urcite tie stare si nie som az taky isty
neregistrovaný "Chris K."
16. 2. 2008 15:10
Re: nadrz
Mal som Mazdu 626 z roku 1998 s volantom vpravo a mala nadrz na lavej strane.
Teraz mam Mazdu 3 s volantom vlavo a nadrz na pravej strane.

Takze tvrdit, ze Japnci maju nadrze na lavo je .... zavadzajuce :-) Je to koniec koncov jedno. Clovek si zvykne.
Avatar - micaello
15. 2. 2008 09:45
Ehm, tak i zde napisu to same :)
Tak jsem netrpelive cekal, kdyz jsem videl koncept Verve, tak mi spadla celist a ja zvolal velke WOOOOOOW.
Jenze kdyz tak koukam na tu Fiestu tady...zadne WOW, byt male, se nekona :(. To auto je pro me hezke tak maximalne zepredu, zadek je slatanina Grande Punta a Cckoveho Mercedesu, bocni linie jak C4 coupe a navic jsem zvedav, jak lidi budou vystupovat s takovyma velkyma dverma na tech nasich mikroidnich parkovistich...a ty svetla skoro az u dveri, no...co uz... :-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 09:52
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
3dv. maj zpravidla větší dveře kvůli přístupu na zadní sedačky. Tipnul bych, že 5dv. bude mít dveře běžnejch rozměrů.
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 12:49
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
Ale plno 3D aut má ty dveře v rozumné velikosti, aby na parkovišti napotřebovala místo jako pro náklaďák. Tohle se mi moc nepozdává.
15. 2. 2008 14:27
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
Mně ty dveře nepřijdou nijak zvlášť velký, třeba Grande Punto to má stejně. Hodně dělá ta stoupající linie okna, kdy celková plocha lakovaného plechu roste, ale při otevírání to nezasáhne dál, než u toho Grande Punta.
15. 2. 2008 15:43
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
vidim v tom súčasný Mercedes A
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:17
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
Navštív očného
15. 2. 2008 16:45
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
základný tvar karoserie 3dv Mercedes A sučasnej generacie...pozri si v googly a pokial maš OK oči tak to tam snad uvidiš aj ty...
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:48
Re: Ehm, tak i zde napisu to same :)
V tejto triede a dnesnej dobe dokazes vymysliet nieco co sa nedokaze na nic podobat,no dotoho bude s teba milionar :-)
Avatar - sargis
15. 2. 2008 09:51
interier
Zvonku vyzera dobre, aj ked niektore detaily sa snazia byt prilis atraktivne...snad rychlo "opticky" nezostarne. Ako zaklad pre ST (ak bude) je dobry. Ten interier je trosku prilis, okolo 40 tlacidiel a spinacov, ked to porovnam napr. s plne vybavenou novou Corsou tak mam pocit, ze Opel ma asi desatinu vybavy tohto Forda. Nie su tieto auta tak trosku zamerane aj na zenske publikum? Byt zenou, asi ma ten stredovy panel odradi. Tato splet vyzera rozne, nie vsak jednoducho.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2008 09:57
Mí se to líbí
207ka se taky nikomu nelíbila a je to nejprodávanější auto. Fiesta má v Evropě šanci. My Češi jsme příliš konzervy.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 13:08
Re: Mí se to líbí
Mno...jak v čem...podívej se na prodeje novýho Civicu ;-) čekal jsem, že tenhle design u nás osloví daleko mín lidí... a vzhledem k tomu, že vypadá, jakoby právě přistál z Marsu se domnívám, že má Fiesta šanci i u nás...
15. 2. 2008 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:18
Re: Mí se to líbí
Bohužial ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 13:36
Re: Mí se to líbí
> 207ka se taky nikomu nelíbila

???
neregistrovaný "lakes"
15. 2. 2008 11:08
bude to bomba
Většinou negativní reakce. S čím ale toto auto srovnáváme? Pokud vezmu za modlu fábii a další koncernovou produkci, pak je tento Ford výstřední. Myslím si, že se najde mnoho zájemců - kupujících, které tento mladistvý, lehký styl osloví. Můj názor je ten, že dosavadní krabicoidní design s důrazem jen na účelnost je překonán a automobilka se přiklání k doplnění původních vlastností o emoce, výbušnost, poutavost. Určitá konzervativnost u velkých modelů je vzhledem ke klientele žádoucí. U vozů této kategorie je tvarová odvaha na místě.
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2008 12:56
Re: bude to bomba
Souhlas, mladá generace nemá prachy na velký auta a když už teda něco malého, tak to musí být vzhledově zajímavé. Proto se ta 207 tak prodává, protože se mladým líbí a na ni ty peníze ještě našetří. Převládájící prodeje Fábií jsou důchodci a firmy, které se snaží zákazníka neodradit nějakou výstředností. Ford udělal krok správným směrem, každý kdo nebude chtít zapadnout do stříbrné šedi, vezme novou Fiestu do úvahy.
neregistrovaný "spitrensk"
16. 2. 2008 11:18
Re: bude to bomba
přesně tak souhlasím s Tebou . -tohle je přesně to auto ,, za kterým se člověk otočí-což majitelům Fabií se nikdy nestane. Navíc k výtkám co se týče nepřehlednosti a argonomii palubky ??? že je špatná ?? Proboha a seděli jste někdy třeba ve focusu I generace --taky ta palubka je různorodá ,ale ergonomie je na špičkové úrovni a to samé bude tato fiesta . Takže poznámky , že palubka je nepřehledná a tím nebezpečná provozu ? tyto poznámky zaznívají max od toho , kdo nikdy ve fordu neseděl..
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 11:26
Skutečnost....
Koncept Verve vypadal trošku dynamičtěji, zřejmě kvůli odstínu barvy a dalším detailům, když se totiž podívám na dnešní fotografie nové Fiesty, už mi tolik úžasná nepřipadá a zjišťuji, že dominantnost Grandepunta ve směru designu a invence nebude ohrožena. Shrnuto, pouze kopírování základního směru (proporcí) s mírnými detailovými změnami nemusí vždy znamenat výsledek.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yuray"
15. 2. 2008 15:03
Re: Skutečnost....
cau, ja dominantnost GP nevidim, Fiesta sa stale predavala viac ako GP.
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 15:14
Re: Skutečnost....
Ahoj, milý yuray, pakliže chceš reagovat, je nutné, přečíst větu do konce.. ;-)
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 11:33
:(
Přední část je pro mě bez výhrad, i když se nejspíš okouká stejně rychle, jako celé nové Mondeo. Nový kinetic design nějak v paměti nezůstává.
Děsí mě boční linie. U auta s předpokládaným užitím více do města, jako druhé do rodin (pro ženy, dcery a další...) se mi to zdá být dost limitující z hlediska výhledu ven a bezpečnosti. Do kufru bych nechtěl nakládat nic víc, než tašku s nákupem nebo batoh s inlinama a oblečením na závody.
Interiér... nějak mě nechává chladným. Celkově trošku zklamání. Současná Fiesta je výborné auto.
Rozbalit vlákno
6
15. 2. 2008 13:15
Re: :(
Taky mi ta plocha za dveřma přijde příliš velká, ale počkejme na čtyř nebo pětidvéřovou verzi, tam to už bude OK.

V interiéru jsem s povděkem přijal odstranění gumové manžety na řadící páce, to bylo na dosluhující Fiestě děsné a bylo to dokonce i ve Fiestě ST.
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 14:37
Re: :(
Na 5D jsem zvědavý. Ale pokud se chtějí vyhnout Bravo-syndromu (mikrookna v zadních dveřích), budou muset zcela změnit spodní linii bočních oken.
15. 2. 2008 14:48
Re: :(
Souhlas, ale myslím si, že se nemusíme bát, od prvního sloupku to bude překopané dost výrazně.
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:23
Re: :(
Prečo by to malo byť len ako 2-he auto do rodiny a preco iba pre zeny a dcery??? A to s tou bezpecnostou ako to myslis vazne? Vyhlad bude obmedzeny asi rovnako ako u vsetkych novodobych malych hatch. zacinajuc Gpuntom a konciac novou dvojickou-mazdou 2

Fiesta ma podareny vzhlad, je zaujimava, keby nebola tolko by sa o jej vzhlade nediskutovalo..a o to ide...zaujme vzhladom ci negativne alebo pozitivne to je jedno ale zaujme.
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 18:55
Re: :(
Bepečností nemyslím tolik milované výsledky nárazových testů, ale bezpečnost provozu samotného - výhled z auta, přehlednost, prostorová orientace. Tedy ta bezpečnost, která umožňuje předcházet kritickým situacím a nehodám.
Ten výhled mi taky u většiny současných malých hatchů dost vadí (asi proto se mi líbí pojízdný skleník Fabia a Roomster).
neregistrovaný "Chris K."
16. 2. 2008 15:13
Re: :(
Mazda 2 ma vyhlad dozadu OK.
neregistrovaný "spokojený"
15. 2. 2008 11:43
Tvůrce vozu absorboval lihoviny v množstvím větším, než mal
Zběsilá směs tvarů a linek, tu kus 207, tu kus áčka, to vše dovršené brutálním interiérem, pomačkané tubusy přístrojů, tvary středového panelu jak ze sci-fi kosmické lodi. Tohoto vozu bych se asi každé ráno polekal. Na to, že se to bude prodávat dalších minimálně 5 let beze změny, tak to je hodně odvážné ;-\
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2008 14:51
Re: Tvůrce vozu absorboval lihoviny v množstvím větším, než
Příliš to zjednodušuješ. 4 kola, volant, vpředu světla má každé auto. Díváš se na to příliš zevrubně, jsou sice auta podobná, ale přesto jiná. Nikdo nemá patent na design, úplně něco jiného se jen tak vyrobit nedá.
neregistrovaný "Vasek"
15. 2. 2008 12:54
Nesouhlas
Zdravim. Podle me je dnes tezke vytvorit auto ktere neni nicemu trochu podobne, v tom tedy nesouhlasim s vama, ze je to zplacanina vseho mozneho. Dokonce tu nekdo psal ze zadek je podobny MB C !! To sem teda asi slepej.
Me osobne se celkem libi, ikdyz se priklanim take k tomu nazoru ze se rychle tento design okouka. Tak jako v mych ocich Mondeo, poprve jsem na nej ziral jak je pekny a kdyz ho ted vidim na ulici vubec me nebere :(.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:24
Re: Nesouhlas
Ty nie..ten co to napisal je zrely na navstevu ocneho hehe
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 2. 2008 12:54
Fiesta
Konečně další Ford,který vypadá skutečně k světu.První bylo Mondeo,S-MAX a Galaxy mě moc nedostaly...
Ale tahle Fiesta je kus!Sice bych jí dal jméno Verve,ale tradice je tradice...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 13:11
Koupil bych si automat!!
Protože středová konzola se v tomhle autě tváří, že by mi při prvním pokusu o řazení ukousla ruku... :-) Pěkně naštvaná :*) na takové "milounké mazlivé vozítko"....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paci sa"
15. 2. 2008 13:13
paci sa
myslim ze velmi pekne auto..z pohladu mladeho cloveka urcite atraktivne, z pohladu starsich asi prilis extravagantne ale mne sa to osobne velmi paci..zase nieco nove a vzdy lepsie ako ten automat na bagety..tusim fabia sa to vola..peace
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Michal Polan"
15. 2. 2008 14:40
Re: paci sa
Ve věku 26 let se necítím být starý, přesto považuju současnou produkci Fordu za příliš extravagantní. Ty soudy o věku a vztahu k autům bych nechal stranou.
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 13:14
Kdo má rád Forda......
....tak se musí radovat. A nám ostatním, kterým je euro Ford sympatický a cení si ho udělá taky dobře a budeme blahopřát. Bál jsem se, co udělají v Kolíně nad Rýnem z konceptu a zdá se, že postupovali (zaplaťpánbůh) stejně jako Honda s posledním Civicem. Když si vezmeme koncept, tak se zase tolik nezměnilo a jestli byla dosud mezi novými kompakty designově nejlepší asi Fiesta (zejména čtyřdvéřová) tak Ford zvládl zadní partie líp a auto působí z hlediska designu velice vyváženým dojmem. Fiesta má podle mého názoru příliš malá zadní světla a proti poměrně mohutnému předku subtilní záď. Přesto je povedená, což se projevuje i na prodejích.

Prostě mně se nová Fiesta hodně líbí, koncept jsem viděl naživo a barva, kterou tady použili je tak nevýrazná, že v něčem atrkativnějším to bude ještě lepší. Auto není ani nesourodé a nabubřelé jako Punto s komicky použitou maskou jiné (a poněkud exkluzivnější) značky, ani tak natvrdo řezané jako Clio, je jednoznačně nové, nesnaží se rozvíjet už poněkud vyčerpaný design jako 207 (i když ta se líbí a je nejprodávanější) - prostě paráda. A má styl, styl Fordu (evropského). A to lze jednoznačně ocenit. Tohle je auto pro mladší, proto si může dovolit extravagance. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 2. 2008 13:36
fiesta
tak mne sa lubi mohli ju dat do inej farby teraz uvidim grande punto alebo nova fiesta? :)aj ked asi tento rokked nahodou sa dostane na nas trh asi bude fiesta predrazena
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MajoThePuk
15. 2. 2008 16:26
Re: fiesta
Tiez mam podobnu dilemu..co vybrat?novu fiestu alebo Gpunto?heh..kuaaa
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 13:41
Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Mladý bejčci tu pohádku nepamatují, ale pro připomenutí by stála za to i dnes. Ten dort tehdá oba pekli s nejlepším úmyslem.. aby byl dobrý... Takže do něj nasázeli cukr i sůl, ryby a čokoládu, mouku i krupici.. prostě všechno. A ono se to nedalo jíst! >:-[] Když se mi tu nějaký koncept nebo hotový vůz nelíbí, obvykle si to nechám pro sebe, ale tentokrát to už opravdu nejde. Předchozí model ničím nevybočoval, byl snad až příliš umírněný, ale byl také vyvážený a jaksi "originilně fordovský".. Ale tenhle dortík je viditelnou snahou zalíbit se těm zákazníkům, kteří si kupují opravdu to nejlepší v malých vozech, především 207 (zrcátka na dveřích, protáhlé světlomety) a Corsu (celkový boční look).. Ale ono to dohromady nejde a chutná to jako rybí čokoláda, prostě strašně. K interiéru se snad ani nejde vyjádřit, ale design je neuchopitelný a každému se líbí něco jiného.. Přeci jen ale.. Podívejte se na interiér takové 207čky.. Je dokonalý, všechno je tam tak, jak to to má být a jak to řidič očekává, ergonomické a téměř luxusní.. Kolotočář Eda se uvnitř vyřádil víc, než venku a to je už co říct. Ne, tehle rE-PAS je zralý na reparát :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - da_b0mb
15. 2. 2008 13:47
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Ja myslim, ze tam dali i mydlo ;-)
neregistrovaný "Krutibrk"
15. 2. 2008 13:54
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Evidentně neholduješ moderně:-) Interiéry znám lepší, ale je to posun, zvenku je dynamická, pružná a svébytná. Co chceš víc? A sorry, ale 207 je strašidelný zaoblený mainstream s tlamou jak od plejtváka myšoka - na těle kapříka.
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 17:28
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Naopak, moderní v tom dobrém slova smyslu velice vítám. Souhlasím ale s tvrzením, že "zvenku je svébytná".. velmi svébytná :-) Proč chtít víc? Myslím si, že v tomto konkrétním případě by to chtělo spíš o něco "míň". 207 je přesně to, co evropští zákazníci chtějí a očekávají. Není to jen o designu, je to o mimořádně dospělém pocitu uvnitř a za volantem, o bytelném kusu auta, protože to je přesně to, co z ní vyzařuje. Plejtvák neplejtvák, důkazů je asi 460 tisíc ročně ;-)
15. 2. 2008 14:39
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Takže bych to shrnul - nelíbí se ti to. To ještě neznamená, že to je špatné. Co je tam neuchopitelného? Na svou kategorii má Fiesta interiér nádherný, proti příliš spartánské předchozí verzi je toto super. Kde máš něco, co by nesedělo k tomu zbytku? Mně to pasuje dohromadu perfektně, skoro bych řekl, že to je hezčí než v Mondeu. Hliníkový středový panel krásně kontrastuje s tmavě fialovou palubkou, volant s hliníkovým doplňkem pasuje mezi palubku a dveře s hliníkovým madlem. Fakt nevidím rybu politou čokoládou, asi jsi špatně obědval.
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 17:41
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Neuchopitelným jsem nazval design. A to jak v obecné rovině - protože na ten se dívá každý vlastníma očima, tak konkrétně u tohoto "šperku". Směsice nejrůznějších stylů v disharmonickém celku.. Chybí už jen stříbrná cinkrlátka a nezbytné modré diody na ostřikovačích. Nikomu ten názor necpu jako jedinou pravdu, protože tisíc lidí - tisíc chutí, z mého pohledu jde ale o velmi dekadentní úpadek, kdy Ford stravuje sám sebe v kinetickém pekle oblých hran a píár blábolů. Samozřejmě až čas rozsoudí kvalitu práce designérů i techniků a prodejní výsledky ukáží, jestli to byl krok vedle, či ne. Když tu byly zveřejněny první snímky 207čky, moudří diskutéři předpovídali propad prodejů a tragický neúspěch - dokonce si to povětšinou i přáli. A dnes? ;-) Takže, čas ukáže, já osobně jsem ale skeptický - Corsa, 207 a Clio mají své jisté.
15. 2. 2008 17:56
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Tak to si dovolím nesouhlasit - nic laciného tam nevidím, naopak to má výrazný styl, který je navíc jednotný. S těmi stříbrnými cingrlátky to už přeháníš úplně. Toto rozhodně není nějaká spatlanina, celé to má jednotný (i když výrazný) rukopis. Nenutím ti, aby se ti to líbilo, ale když píšeš o disharmonii, tak napiš, co v interiéru nejde dohromady. A pokud píšeš o cingrlátkách, tak by to neměla být nějaká maličkost, ale třeba 5 věcí, kde je každá jiná. Já tam na těch fotkách nic takového nevidím a předpokládám že jsi v tom neseděl, aby mi řekl o přepínači u střešního světla.
neregistrovaný "Perun."
15. 2. 2008 22:18
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Nemusíš souhlasit, píšu o svých pocitech a dojmech.. Zanedlouho mohu být v situaci, že se budu rozmýšlet o koupi a výše zmíněné důvody mi s rezervou stačí, abych v této kategorii hledal jinde, než u Fordu. Můj osobní dojem z interiéru po designové stránce jsem již napsal.. Roztříštěnost tvarů a naopak nejednotnost stylu, neestetické ztvárnění místa, kde především (!) řidič tráví většinu času.. Ten rukopis je dle mého soudu příliš manýristický, extravagantní a co je opravdu smutné - agresivní. To je dnes takový trend, ukazovat ostré hrany, nasazovat mračítka na světlomety a hrát si na ostrý hochy.. Stříbrošedý plastový mnohoúhelník mi prostě připadá samoúčelný a kýčový. Tohle má světová automobilka buďto setsakra dobře spočítané, nebo si zadělává na průšvih.. Čili když píšu o cingrlátkách, píšu o stylu a ne o konkrétních ovládacích prvcích, protože to by mi nestačila ani celá stránka. Zkrátka, dokud neuvidím Fiestu na vlastní oči a nepřesvědčí mně o opaku, je to zatím největší automobilové zklamání za poslední dobu ;-\
18. 2. 2008 09:57
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Taky souhlasit nebudu, protože pleteš dvě věci dohromady. Nelíbí se ti to, na to máš právo, to ti uznávám. Problém máš v tom jak to zdůvodnit.

Slova agresivní, extravagantní i manýristický beru, v tom se opět shodneme. Ford se poslední dobou vydal na cestu, která vyvolává velké emoce. Odmítá se zalíbit každému, jako to dělá VW, prostě se pokusí udělat auto, které má nějaký výraz a jde do rizika, že se určité části líbit nebude. Tady ale není nic exaktního, na čem by se dalo dokázat, proč je něco hezké a něco škaredé.

Znovu ale důrazně nesoulasím se slovy nejednotnost stylu. To je věc, která je zdůvodnitelná, nejlépe na příkladech. Novému Mondeu třeba vyčítají přepínač střešního světla, který zůstal ze starého modelu a k ostatním tlačítkům v interiéru se nehodí. To je ale spíš hnidopišské hledání drobností, když se celku nedá moc vytknout.

Jsou lidi, kterým se nelíbí stříbrná zadní světla na Mazdě 6. Jenže proč by nutně měla být červená, když vpředu jsou stříbrná? Je to dodržení stylu s tím, že ne každému se to musí líbit. Stříbrnošedý plastový mnohoúhelník ve Fiestě zapadá do celkového stylu interiéru, protože hliníkové doplňky najdeš na volantu, na obroučkách budíků, na madlu dveří. Není to nesoulad, jako má Mondeo, když velká hliníková plocha na středovém panelu nemá oporu nikde jinde v interiéru. Ovládání rádia prostě nezapadá do rozměrů ISO ani 2xISO, má to své plusy i mínusy - těžko si rádio vyměním, ale zase mi ho nikdo neukradne.

Chceš nesoulad? Co vidím, tak kroužek kolem tlačítka Start je chromový, měl by být hliníkový. To je ale málo na odsouzení celého interiéru. Na spatlaninu musíš najít výranějši kontrasty a musí jich být víc. Jestli se ti to prostě nelíbí, tak i cingrlátka k takovému soudu beru, ale spatlaninu prostě ne.
18. 2. 2008 10:14
Re: Kterak pejsek s kočičkou pekli dort
Musím si ten nesoulad hledat sám - jedna blbost tam přece jen je a docela velká. Výdech ventilace - na středovém panelu je obdélníkový s klasickou žaluzií, u okna je kruhový s dvojitou klapkou jako z Mazdy (tyhle kruhové klapky mi neseděly už v Mazdě 6, tam ale bylu všechny stejné, ve středu i na kraji).

Ale ani to mi nestačí na slovo spatlanina.
anonym
15. 2. 2008 13:45
Co dokazi spatne fotky
Kdyz tu byly zverejneny fotky Verve, 99% diskuteru rvalo nadsenim. Dnes 99% diskuteru auto zatracuji. Tady nazorne vidite, co dokazi dobre fotky a spravne zvolena barva udelat s naladou ctenaru. Ono totiz, kdyz se podivate na ten koncept, tak se od dnes uvedene seriovky lisi opravdu jen nepatrne v malych detailech. Urcite ne tak, aby zadal pricinu k totalni zmene hodnoceni. Ale ty fotky se proste hrube nepovedly. Budiz to vystrahou obchodnim oddeleni automobilek, jak mnohdy o nalade kupujicich rozhoduji blbiny. Budiz to podnetem k zamysleni i diskutujicim, jak snadno podlehaji prvoplanovym dojmum.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wawawa."
16. 2. 2008 12:54
Re: Co dokazi spatne fotky
No ta farba je fakt humus, v nej by kazde auto vyzeralo zle
15. 2. 2008 13:47
Ford Fiesta
Zvonka nemám výhrady, dynamický dizajn, krivky a plochy, ktoré sa môžu páčiť. Súčasná móda, športový look, ako inak by malo vyzerať malé a relatívne lacné auto? Za exteriér určite :yes:. Manťákov, ktorí budú tvrdiť že je to len kópia desiatich iných áut sa vždy nájde dosť, aj keby to auto bolo totálny originál do poslednej skrutky.
Interiér ma ale už tak nenadchol. Najmä ten strieborný plast je divoký ako z Číny, a aj tak lacno vyzerá. Voči solídnej palubke súčasnej Fiesty a Fusiona je to bieda. Tu má Mazda 2 hodne navrch.
Rozbalit vlákno
3
anonym
15. 2. 2008 13:50
Re: Ford Fiesta
Mozno v sucasnej fieste je v klasickom ponati palubovka, ale je aj hrozne spartanska.
anonym
15. 2. 2008 13:51
Re: Ford Fiesta
Kvalitou materialu som myslel.
15. 2. 2008 14:10
Re: Ford Fiesta
Ano, je jednoduchsia, ale vyzera solidnejsie ako vsetky tieto patvary z lacneho plastu.
15. 2. 2008 13:50
Hezký auto
Teda jako musim říct, že sem se o Forda nikdy nezajímal ale tohle je fakt povedený - teda až na tu hnus barvu int. a ext. - kdyby to mělo bezrámový B sloupky jako to bylo ve studii tak be to bylo hustý auto...a pokud se dostane do prodeje což bude asi nejdřív napodzim, spíš až na novej rok tak oní budu dost uvažovat :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 15:33
Re: Hezký auto
Co se týká té barvy interieru, tak mám takový pocit, že je z konceptu Verve. Předpokládám, že k barvě, která je na fotkách by nikdo soudný fialovou nepoužil. S úpravami na karoserii se dalo počítat, prachy jsou prachy a technologie je technologie, ale tady to podle mně dopadlo daleko líp, než u řady jiných studií. Nemám rád studie, které vypadají fantasticky a produkční auto pak zklame. Tady to tak není, alespoň podle mně.
15. 2. 2008 13:55
Zakladnou toazkou zostava cena.
Ale kedze aj mazda 2 nahodila skutocne slusnu cenu, ocqakavam ze foird na to bude podobne. Ak to pojde takto aj u inych automobiliek, tak za chvilu bude fabka najdrahsie auto v segmente malych vozidiel
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2008 14:10
Re: Zakladnou toazkou zostava cena.
jo a len pre zaujimavoist, minule som pozeral cennik novej Mazdy 2. za 420t clovek dostane motor 1.3, 4-valec s 86 konmi, radio s CD+MP3 a ovladanim na volante, automatickou klimou a inymi hovadinkami, chyba jej len palubny pocitac, ale aj tak mam tato cenova ponuka milo prekvapila. Mazdu som mal totiz vzdy za jednu z drahsich znaciek
neregistrovaný "ER"
15. 2. 2008 13:57
O la la
Opravdu podařený facelift - facelift Grande Punta. Inspiraci Fiatem je zřejmá a vlastně nemám nic proti, pro filosofii auta této kategorie je sportovní design nutný. Zatímco současná fiesta oslovuje spíše ženy a starší páry, nová má šanci lovit jinde mezi muži jednotlivci a mladými páry bez závazků. Takže BRAVO FORDE !!!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 14:07
Re: O la la
Konečně někdo, kdo vidí. :yes:
15. 2. 2008 14:45
Re: O la la
Podobnost s Grande Puntem? 4 kola a volant. >:D
neregistrovaný "A2"
15. 2. 2008 15:04
Re: O la la
Podobnost tebe se znalcem? Bohužel žádná. >:D
neregistrovaný "FX_"
15. 2. 2008 16:41
Re: O la la
Což platí i pro tebe...
neregistrovaný "LT"
16. 2. 2008 17:35
Re: O la la
Nevim, na co sem lezou takový blbouni, kteří jen uráží a snaží se zdiskreditovat plnohodnotné názory, na které se zde plno čtenářů těší.
Jděte si to vyřizovat jinam.. BeranG, FXY a další..
neregistrovaný "BeranK"
15. 2. 2008 15:24
Re: O la la
Nech ho plavat, pitomec A2 všude cpe Fiaty. Co není fiat není auto. Pár takovýhle hovádek tady holt bude opruzovat pořád. Nemá cenu na ně reagovat, stačí si přečíst jejich příspěvky ve více diskuzích a víme, co je to zač. S blbostí není potřeba bojovat, jenom se jí člověk nesmí přizpůsobit.
neregistrovaný "LT"
16. 2. 2008 17:29
Re: O la la
Tak urážení všech okolo ti jde dobře, ty inteligente, ještě, aby ses na stejnou úroveň dostal i ve znalostech automobilů a bude to dobrý, zatim seš tu totiž jen za ubožáka..
16. 2. 2008 20:43
Re: O la la
Přestaň moralizovat, od tebe se tu taky nedočtu žádný normální a hodnotný názor.
Vy italomilci máte totiž jeden velký problém. Píšete pořád to samý, pořád do kola a pořád na stejně nízké úrovni.
15. 2. 2008 14:38
krok do predu
fiesta je fajn auto a vo vseobecnosti si myslim ze ford napreduje... ma vela odporcov ale tak ci onak ide ku predu!!!
nove mondeo je proste super pokrokove a docela predbehlo konkurenciu fiesta robi to iste s rozdielom ze konkurenciu predbieha omnoho viaaaaaac.... male auticko buducnosti :)))
myslim ze dobry krok...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Richie77"
15. 2. 2008 14:58
Agresivní
Je to auto pro opravdu odvážné lidi! Já večer dojít do garáže...rozsvítit...a uvidět tohle tak se leknu! Kdo je cílovým zákazníkem tak agresivního vozu? Tvrdý chlap v kovbojském klobouku měřící 155cm? Už vidím jak mě to všemožně předjíždí a dává najevo: Mě to taky jede!!! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ER"
15. 2. 2008 15:36
Re: Agresivní
Není agresivní, ale je kinetický a ten nemusí vyhovovat jen ranařům tebou popsaného typu. Určitě Ford příjde o české důchodce, ale on se neorientuje na český trh. Věřím, že Ford dobře ví kde se nachází jeho potencionální kupci.
neregistrovaný "no co..."
15. 2. 2008 15:17
BLA BLA BLA BLA BLA BLA....
BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA...................
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yaroukh"
15. 2. 2008 15:45
Re: BLA BLA BLA BLA BLA BLA....
Můžeš svoje (IMO dost odvážné) tvrzení něčím podepřít?
neregistrovaný "Chris K."
16. 2. 2008 15:15
Re: BLA BLA BLA BLA BLA BLA....
Aha, niekto objavil CTRL-C a CTRL-V....
anonym
15. 2. 2008 16:49
To už jsem někde viděl
Nezlobte se na mě, ale není tohle Citroen s nápisem Ford ? Já myslel, že takové věci se dělají jenom v Asii a ono i Evropa.
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2008 17:18
Tak.... sestřička....
....od Mazdy je designově určitě povedenější, ale oproti té hranaté beztvaré krabicik, kterou Ford vyráběl doteď, je to alespoň nějaké zlepšení směrem k jisté výstřednosti.... Ale až uvidíme naživo, budeme moudřejší :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Foxypeto 01"
15. 2. 2008 17:44
Waw
Tak ked daju priaznivu cenu tak sa toto auto stane trhakom :-)
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2008 20:12
BOBR
Žádná Fiesta... Bobr. Tak, bohužel, nám tuční už i subkompakty. Jak GP, tak Fabia, 207 i Clio stojí rovnejma nohama na zemi a ctí zákony estetiky minimálně v tom směru, že vypadají jako auta, to znamená že mají předek z něhož se v jistém úhlu zvedá přední sklo. Corsa s tímhle trochu zacloumala a Fiesta bude asi první auto, u něhož v přímce navazuje sklo na přední kapotu. Kdo tohle vlastně chce? Kdo chce, aby malá auta rostla do výšky? Pak se to z boku dohání děleným bočním oknem a zpětnýma zrcátkama přilepenýma někam do poloviny dveří. Tak to pro mne není žádná estetika... Když budu chtít malé auto v postavení malého MPV, půjdu si koupit malé MPV. A když budu chtít hatchback, chci hatchback.

Současnou Fiestu považuji za mistrovsky střiženou. Má tvar, je uchopitelná, milá. Snažím se sám sebe vtěsnat do budoucích let a hledat chybu ve vlastním náhledu na tohoto bobra... Nejde to, mě prostě neestetičnost zpětných zrcátek, obrovitost přední tlamy, šikmookost (jsem evropan) světel a opuchlost výkrojů blatníků neříka takřka nic. A uvnitř? Koukám, že svět Transformerů zasahuje až do autoprůmyslu... No, tak to už neberu vůbec.

P.S. Někdo tu skloňuje dynamické linie. Dynamické linie má například Grande Punto. Nejodvážnější linie má Fabia. Corsa podle mého definoval maximum nově možného. Jenže to jsem zatím neviděl bobra...
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Alessio."
15. 2. 2008 20:25
Re: BOBR
Já bych ti sem dal i palec, ale jedna věta v "PS" mě teda totálně rozesmála a tak palec nedostaneš >:D ;-)
neregistrovaný "Alessio."
15. 2. 2008 22:53
Re: BOBR
...ta poslední, ta je na ventilek v kategorii "nejlepší dvojsmysl" >:-[] >:D
neregistrovaný "ValentinoR"
15. 2. 2008 20:31
Re: BOBR
tak jestli je fabia dynamicky střižená, tak já jsem asi asiat. Větší hnus současného designu sem opravdu neviděl. A co se týče corsy, kdyby ji přidali na šířce, určitě by to nebylo na škodu. Ale jinak ta fiesta celkem nic moc no. Takový zelený bobr a zezadu mi to trošičku připomíná hyundai i30
15. 2. 2008 22:39
Re: BOBR
Jo, ten blinkr míří směr Nošovice. Ta Fabia... za tři roky ji budeš vynášet do nebes... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2008 13:31
Re: BOBR
:yes:
neregistrovaný "lasička"
15. 2. 2008 21:23
Re: GTI je starý BOBR
Zase totálne mimo. Ty si mimozemšťan z nejakej podivnej planéty. Toľko blbostí na jednej kope, protirečenia samého proti sebe - to môže napísať jedine GTI.

Najlepšími príkladmi "tučnoty" subkompaktov sú prakticky všetky subkompakty. Pretože s každou generáciou rastú a "tučnejú". Výnimky sú v poslednej dobe dve. Príkladom zdravej a štíhlej línie je sestra novej Fiesty - Mazda 2. Kto doplatil na snahu "nestučnieť" je Fabia, jej proporcie sú vskutku podivné. Ale k tomu sa ešte vrátim.

Čo máš proti predku Fiesty na fotkách? Že sa nelomí voči sklonu strechy? Ale on sa lomí, pane GTI, stačí si pozrieť auto zboku, tá fotka je tam tiež. To zalomenie je docela výrazné. Nevynášaj súdy po vzhliadnutí titulnej fotky, daj si tú námahu pozrieť všetky. Aspoň sa nezosmiešniš. Možno. Ak si sa už pozrel, a došiel si k rovnakému záveru, odporúčam Ti návštevu očného špecialistu. Prípadne si skús porovnať predky novej Fiesty a GP, budeš prekvapený, aj Fiat ich má "takmer v línii". Ale tak to dnes chodí. Časy Golfa I a II sú dávno preč, už nie sú etalónmi ani pre nižšiu strednú, ani pre triedu malých áut.

Kto chce, aby malé autá rástli do výšky? Kto chce, aby vôbec autá rástli do výšky? No kto asi, my, zákazníci. Chceme stále viac priestoru. Zaujímavé, kritizuješ tu výšku auta, ktorá v článku nie je ani uvedená (asi si ju nejakým vedeckým postupom vypočítal?), a na druhej strane chváliš Fabiu za odvážne línie, ktorá porástla voči predchodkyni prakticky len do výšky. A to s odvahou, alebo toľko spomínanou dynamikou či estetičnosťou nemá spoločné absolútne nič, práve naopak.

Veľká maska a výrazný "kukuč", spolu s dynamickými líniami, to je automobilový obraz dnešnej doby, zmier sa s tým. Nechváľ Fabiu, tá do tejto mozaiky absolútne nezapadá, a s jej nevkusným zovňajškom a čiastočne aj interiérom je osamotená, a stojí bokom od svojich vrstovníkov. "Šikmookosť", ako si to nazval a výrazne tvarované plochy sú IN, s tvojimi starootcovskými názormi dnes nepochodíš.
15. 2. 2008 22:48
Re: GTI je starý BOBR
Jasně, lasičko, tučnění je to samé co zvětšování :-) a originalita Fabie v podobě vyšší střechy je dle tebe to samé jako empiviovatost bobra... Tak pokud v mých textech nacházíš starootcovské (u nás bychom asi řekli - dědkovské) názory... něchtěj, co bych pak o názorech tvých (jsou-li jaké) musel napsat já... ;-)

Tedy, tento horní trend, ta opuchlost blatníků (srovnej s dokonalostí "zaseklých" lemů 207), tučnění karoserie obecně, které dokonale brání vytvoření elegantních (viz POLO) tvarů je cesta nikam. Proto píši, že maximum možného (a akceptovatelného) je v tomto moderním trendu Corsa. Dál jsou... bobři.
neregistrovaný "lasička"
16. 2. 2008 13:37
Re: GTI je starý BOBR
...no to by ma zaujímalo, aké názory sú podľa teba tie moje. Fabia je možno originál (pri pohľade na riešenie A-stĺpika a bočných okien je ale ťažké uveriť), ale okrem toho je to paskvil, ktorý vznikol z nutnosti a jej nedostatky sú svetu ukazované ako prednosti.
Ináč zaujímavé, na Fabke väčšia výška nevadí, na Fieste áno....k tomu si sa nevyjadril.

...jak sledujem, trpíš utkvelou predstavou, že autá od VW sú elegantné, radšej sa postav nohami pevne na zem, máloktorý volkswagen môže hovoriť niečo o elegancii a to zastarale hranate Polo už vôbec nie. To nesiaha Fieste, ale ani Mazde2, 207, ani Corse ani po kotníky...
anonym
15. 2. 2008 21:26
Re: GTI je starý BOBR
Dobre znamenie ze si napisal, vzdy napises kritiku na konkurenciu ked mas strach o svoj koncern. Prepac, ale fabia by tak bola odvazna momentalnym tvarom pred 10r. a nie teraz >:D
15. 2. 2008 22:51
Re: GTI je starý BOBR
No, je vidět, že ani netušíš, co bylo aktuální před těmi deseti roky. To ale není rozhodné. Rozhodné je, že se domníváš, že tu někdo může mít strach z novým modelů aut, či strach o svůj (co to znamená?) koncern... 8-s :-O
16. 2. 2008 08:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "cgy"
16. 2. 2008 14:15
Re: GTI je starý BOBR
no, niekto, kto si mysli ze fabia je pekna by nemal rozdavat rozumy o inych autach ...
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 15:18
Re: GTI je starý BOBR
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
15. 2. 2008 20:25
Fantázia pre designerov, ale
obyčajný zákazník dá prednosť niečomu inému. Načo mi je absolútne futuristický vzhľad , keď auto má len 3 dvere a 5 dverové bude možno ešte horšie na tom, a pri nastupovaní si natiahnem krčné svaly. (skúsenosť s Peugeot 407)A prístrojová doska je síce inovatívna, ale za jazdy ešte špekulovať ktorá šikmina patrí ku ktorému ovládaču je niečo, čo ohrozuje minimálne bezpečnosť osádky auta. Tak v tomto je VW, hoci je možno až príliš konzervatívne, je oveľa prehľadnejšie.Nechcem byť pesimista, ale keď si to porovnám zvnútra trebárs s Ford S-Max, tak je to priepastný rozdiel v pohľade vodiča a jeho možnostiach pri riadení auta, a je úplne jedno, či ide o veľké, či malé auto.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lasička"
15. 2. 2008 21:41
Re: Fantázia pre designerov, ale
Porovnávaš hrušky a jablká. To by ma zaujímalo, ako vieš, že 5-dverák bude horší ako trojdverák na obrázkoch? A prečo hodnotíš trojdverák ako zlý, keď ho ponúkajú prakticky všetci?
Inak odporúčal by som sadnúť si do toho S-maxu, aby si tu nabudúce písal niečo, čo vieš z vlastnej skúsenosti.
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 2. 2008 22:47
Křižník Potěmkin..
Tak nevidět znak, viděl bych to na dokonalého křížence korejského morčete s Čínským prasetem. Pánové od Forda prominou, ale tohle je moc. Důsledek tolik vychvalovaného Mondea. Tady ho máte.
No nic. Čekám, jak si bárka Potěmkinova poplave peřejemi, o kterých neví zhola nic. 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 2. 2008 23:17
Děsivý interiér, přijatelný exteriér
Laciné stříbrné plasty vypadají samy o sobě dost otřesně. V tomto autě ale navíc nabývají takových tvarů, že vypadají superotřesně... prostě děs...

Jinak exteriér celkem ujde. Není kýčovitější než ostatní kinetické fordy a je podstatně hezčí než Fabia II (to je ale skoro každé druhé auto ve třídě)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mimino4"
15. 2. 2008 23:45
mhh pekne auto
je to pekné a harmonické ako celok. Zo súčasnou suchou a fádnou fiestou sa to nedá porovnať. Predpokladám tomu pekný úspech. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antiVW2"
16. 2. 2008 06:51
co mate vsetci?
co mate vsetci s tymi "slataninami" ? Vsak dnes je tazke vyrobit vozidlo, ktore by sa na nic nepodobalo. Su desiatky automobiliek, kazdy uz je "skoro" v kazdom segmente a teda su stovky roznych modelov. Navyse sa to este znasobuje poslednym 20-rocim, kedy sa casto obmienali modelove rady.
Nova Fiesta je urcite omnoho krajsia (na pohlad) ako predosla ;-)
Len ten interier mi pripada nejak "lacno"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
16. 2. 2008 07:06
Mazda 2
Mazda 2 :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 11:27
ten chory b.stard?
Ten chory b.stard (GTI) sem este prispieva? Som myslel, ze uz je od neho pokoj, piasalo sa, ze sa ho zbavili. Ach jaj..ako vidim ani Bohnice mu neprospievaju. Je beznadejny pripad. Frustrovany blbecek, ktory sniva o skutocnom aute.....ale zaujima sa o nizsiu strednu.....asi si overuje, ze ci jeho Fabia nezaostava za Cliom, P207kou, Corsou ;-) ;-)
Neboj GTI ....si presno to, co je tvoje auto ....tvoje prispevky sa presne hodia hodia k majitelovi Fabie ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
8
16. 2. 2008 11:48
Re: ten chory b.stard?
Ty máš slušnej mindrák, ale ten si jdi léčit jinam - ubožáku.
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 12:24
Re: ten chory b.stard?
ano, ano...GTI ma mnoho nickov, ze? ;-)
16. 2. 2008 13:09
Re: ten chory b.stard?
Spíše zakomplexovaní jako ty chudáci se poznají vždycky. Ať píšou pod jakýmkoli nickem.
Téměř vždycky je to Slovák, teméř vždycky má v hlavě duto.
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 14:32
Re: ten chory b.stard?
:yes: mas pravdu! Slovaci si vedia povedat svoj nazor, kdezto vy ste o demokracii ani nepoculi ;-)
U nas by redakcia ako tato neprezila, pretoze by ju ANITIKONCERNACI davno vypalili ;-)
16. 2. 2008 14:47
Re: ten chory b.stard?
Tak si táhni na svý slovenský weby.
Tady o tebe a tvý osobní zvratky, které se netýkají tématu, nikdo nestojí. :-!
neregistrovaný "jam9"
16. 2. 2008 14:48
Re: ten chory b.stard?
rozkaz kapitane koncernaku >:D >:D
anonym
16. 2. 2008 22:43
Re: ten chory b.stard?
A ty si co? Co tu nadavas na Slovakov hm? Kazdy moze mat svoj nazor a myslim si ze prispevky GTIho uz nejsu v poriadku :no: tak ako ani tie tvoje nie su v poriadku . Tak sa tu nehadajte koli tomu kto je vacsi BoSS a kto ma miliony nevem de v *, kazdemu je to tak jedno...
16. 2. 2008 23:20
Re: ten chory b.stard?
:yes:
neregistrovaný "Petr Forďák"
16. 2. 2008 15:15
Bude to "pecka"
Zase nám Ford ukazuje, že umí dělat auta, co se budou líbit dnes a ještě za 10 nebo 15 let. Už se těším až se svezu!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SOUMAR"
16. 2. 2008 16:50
Re: Bude to "pecka"
Dobrá takže bavrhuji sraz za 8 let v bazaru.datum upřesníme později. >:D
16. 2. 2008 23:16
POLO-ČAS
Tak a máme skoro kompletně omlazené subkompakty. Již víme, jak bude vypadat nástupce Fiesty 8-s takže nezbývá, než čekat na toho nejlepšího. Tohle tedy VW vyšlo dokonale, ostatní se vycukali a nyní tedy přijede POLOprinc... že bude fantasatický, o tom nepochybuje nikdo. Ale co je hlavní... POLO bude stále autem, které bude určovat styl těm, co maj voko, těm, co si nad pelesti dávno nelepí lamba svých snů, co stojí pevně nohama na zemi, prostě pro tyhle všechny přijede subkompaktní supermainstream - POLO. Tak vydrž.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Kryšpín"
17. 2. 2008 08:47
Re: POLO-ČAS
no jasne, jakmile je neco od vw, tak to ani este nemusis videt a uz to vynasis do nebes...strhni si satek z oci a zacni premejslet trochu objektivne...kdyby vw vydalo presne tohle auto a byl na nem znak vw tak zacnes pet ody o smrncu atd. kdyby se ti to nelibilo a bylo to od vw tak maximalne nic nenapises...to jen kdyz se mluvi o fordu a subaru musis si proste rejpnout za kazdou cenu i za cenu lhani sam sobe, ze to neni zas as tak spatny...a jak uz tu psal nekdo prede mnou tak osoba co vychvaluje design novy fabie by fakt nemela hodnotit vzhled automobilu...tahle fiesta se bude prodavat ze vsech konkurentu nejvic (pac si to budou kupovat predevsim mlady lidi co nastesti nejsou tak poznamenany komunistickym vnucovanim spravnosti dane veci tak jako ty) to se vsad, diky bohu ty s tim nic neudelas
anonym
17. 2. 2008 11:34
Re: POLO-ČAS
:yes:
17. 2. 2008 13:16
Re: POLO-ČAS
Kdyby Polo vyjelo s obdobným designem, zlomilo by mu to vaz.

Polo staví na jiném stylu, nutno říci, že na poměrně úspěšném. Vždy se pere o první příčky. Není důvod ke změně na tento pseudolíbivý design.
anonym
17. 2. 2008 09:10
Re: POLO-ČAS
Fiesta patrí k tomu najlepšiemu v triede. A hoci je Fabia najzaujímavejšia na Fiestu ani náhodou nemá.
neregistrovaný "Přemýšlivý"
17. 2. 2008 00:13
Úvaha nad fiestou
V testech časopisů např. SM č. 46/2007 celkově vítězí v segmentu B mazda 2 proti fabii. Nová fiesta je na stejné podvozkové platformě jako M2, lze u ní čekat levnější náhradní díly než u M2.Navíc se mi designově líbí. V kvalitě a výbavě se dnes Mazda i Ford pohybují na světové špici,i motoricky M2 spotřebou a výkonem překvapuje.Jiné možnosti? Krabicoidní, motoricky zastaralá nenasytná fabie , či zastaralé polo? Okoukaní, nekvalitní francouzi s jejich špatným řízením a řazením? Líbivé GP s osmiletou zárukou proti korozi?Předražený opel se špatným řazením a slabou výbavou? A tak se spousta z nás těší na novou fiestu, kterou si porovnáme s mazdou 2 a budeme zase dál při zvažování, co si koupit!
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2008 11:07
jejej
nooo tak exteriér je pěknej , ale ten interiér je bomba ... jsem zvědav jak bude vypadat naživo ... jinak velká pochvala za to že auto nepřibralo ale zhublo což je pro ostatní automobilky jak tak koukám něco neproveditelného ... a při tom jak umí ford dělat podvozky tak si myslím že by to mohlo být velmi povedené ... :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
17. 2. 2008 11:35
Re: jejej
interier je jednoznacne super :yes:
anonym
17. 2. 2008 13:05
Trapná fabie
Je to super auto!Takhle má vypadat interiér a exteriér v této době.A srovnávat to s hnusnou a nepovedenou sračkou jako je fabie je trapný.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yxc"
17. 2. 2008 20:39
Re: Trapná fabie
Naprosto souhlasim! Fabii jeste delali nemecky designeri,jeste k tomu 3. kategorie,ted ma Skoda konecne nenemeckeho designera a to 1. tridy.Tesme se na Fabii III.,bohuzel az tak 2013 :-(
neregistrovaný "mirekrt"
17. 2. 2008 21:10
Krásné auto, ale
Určitě je to nádherná kára, elegantní tvary v tomto provedení, ale nepraktická záď, nebude vidět při parkování za sebe a taky celkový mrtvý úhel výhledu dozadu je, zdá se, příliš velký. Vypadá jako kupé a pokud tam budou vzadu sedět malé děti, celkem málo uvidí. Přístrojovka je sice efektní, ale středový panel přílíš připommíná přenosné rádio, podobně jako u Mondea, je tam toho stříbra z umělé hmoty trochu moc. Zato sedadla vypadají v tomto provedení a prošití okrajů perfektně. Je to podobný design, jako má Opel Corsa, Peugeot a blíží se trochu k Japoncům, Fabia sice vypadá neefektně, ale interiér má hezčí a je celkově praktičtější, pokud bych jezdil s malými dětmi. A za chvíli, až si zase budou všichni podobní, jak vejce vejci, bude Fabia čnít z davu.
Rozbalit vlákno
0