Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - wakantanka
Práve dnes
| 14. 6. 2019 13:35
som sa krátko zviezol s E alldrive. S R6 je to neskutočne pohodlné a agilné auto, ktoré neskutočne maskuje rýchlosť. Síce daná predvádzačka bola nabúchaná výbavou až po strop čo vyhnalo cenu do nezmyselnej výšky, ale vedel by som si predstaviť život s ním aj bez nej. Dokonca aj na tie spomenuté dotykové plôšky som si zvykol v podstate za chvíľu. A sedačky s dofukovaním bočníc a masážou ... hotový balzám na dušu, pardón na chrbticu. :)
Avatar - Dzakobo
Re: Práve dnes
| 14. 6. 2019 14:01
Šestiválec byl naftový nebo benzínový (s elektromotorem?)?

Nejvíc se ztotožním s Martinem - vzhled (zejm. zepředu) nic moc. Ale jinak určitě parádní auto. Moje volba z rozumu by bylo E300 kombi (4x4 nepotřebuji, lehký a solidně výkonný motor s přiměřenou spotřebou, bez problémů s adblue). V Německu dává samozřejmě smysl pro hodně zákazníků R6 diesel ať už 350d/400d. Proto jsem se divil, že do současné C klasse se nemontoval 350 bluetec.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Práve dnes
| 14. 6. 2019 14:18
Allterain 350d, cenovka atakovala 90 tisíc €, spotrebu hodnotiť nemôžem, ale predomnou šiel týpek s c-coupe 43 AMG a kupodivu táto stodola dokázala držať krok aj s ním. :) Benzín v E nebol k dispozícii a ani ten mildhybrid.
Avatar - white label
Re: Re: Práve dnes
| 15. 6. 2019 01:31
Vzhled je (za ty prachy) hrozný, jako papuče pro seniory...
https://www.obchod-kars.cz/…w1600_h1600.jpeg?…
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Práve dnes
| 17. 6. 2019 10:38
Na druhej strane E-combi nikdy nebolo nejaké iné. Mne všetky generácie prídu také usadlé, postavené hlavne pre úžitok, nie design.
Re: Re: Re: Práve dnes
| 18. 6. 2019 17:26
Ne naopak aktuální design mercedesu imponuje. Po těch všech rádoby hranatých agresivních tvarech od BMW po Lexus s hnusnou megatlamou bez vkusu je toto jiné osobité a příjemné. A přitom luxusní nebo sportovní (podle verze). Co jsem nedával byla minulá generace, která se designově opravdu nepovedla a nezměnil to ani razantní facelift.
Avatar - Dinar
Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 13:48
ve vyšší střední, pak mám také dilema. Muset to být čtyřválec, pak E220d, mohl-li by to být šestiválec pak bmw 530d, protože obecně všechno to (s malou výjimkou vyvážení řízení) co umí éčko a co je na něm (jako modelu) i v tomto článku chváleno, umí pětka ještě o fous lépe, jen ve variantě E220d je motoricky lepší než 520d. :-)
Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 14:13
Novy R6 u 400 d nie je ani o chlp horsi ako 530 d
Avatar - Dinar
Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 14:53
Éčko, a pro méně chápavé tam schválně zdůrazňuji (jako model), je ve všem kromě naladění řízení o fous horší než pětka. Za sebe říkám, že ve verzi dvoulitrových dýzlů je její motor lepší o tolik, že bych ji preferoval před 520d. Aktuálně 350d s novým R6 není motoricky horší než 530d, ale protože v tom ostatním o fous ano, preferuju 530d. Myslel bych, že jsem to napsal jasně. A proč k 530d dáváš 400d tomu zas nerozumím já.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 15:21
Není.
Není.
Není.
Nevydávej svůj dojem za obecnou pravdu.
Ale obávaám se, že si stejně nekoupíš ani jedno.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 15:31
Rozdáváš Dináry, za kolik? :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 16:39
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 16:42
A nejlepšejší je Kojota Korela ATMO zrovinka v té výbavě a barvě, jako máš ty, viď?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 16:44
Nebuď idiot = nejlepší je přece https://www.koenigsegg.com/ teda aspoň pro mě :-)

Pro chudší https://www.alpina-automobiles.com/de/

A samozřejmě eště https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 ;-)

A teď ty = sem zvědavej
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:25
Tak jo: TED JA KOMENTAROVA ZMIJA nech zije DAAACIIIIA

PRO: všechny a všude... LOGAN atmo triplkripl :D

PRO: mě GLS 400d / S 400d / SPRINTER V6 podvozek od Arctictruck z islandu…

PRO: UNLIMITED TATRA 815-7 8x8 V8 On air EU 3
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:13
Proč nedáváš originály článků, ale podporuješ tu zlodějskou verbeš, která je takovou spodinou, že ji nenechají ani testovat auta? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:22
Asi protože to je v češtině a celkem aktuálně sbíraj zajímavý info z Jalopniku apod. Nemám s nima nic společnýho
Otázka proč ti totéž často bohužel s nekvalitnim překladem a chybama = nevadí tady? 90% zajímavostí tu vypustěj = ale vyroběj spousta článků jen pro článek = fakt mizernejch. Navíc docela často s chybama = kalousek má navěky práci = vysvětlovat co je zase blbě :-)

Vim že je nemáš rád, nevim proč to samý neaplikuješ tady = verbeš bude nějaká podřadná verbež = fakt je nemáš rád ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 06:09
Tady vypouští špatnými překlady, tam překrucují a vymýšlí závěry o autech, která neznají. Neporovnatelné
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšíh
| 15. 6. 2019 09:33
To je snadno porovnatelné = oboje ŠPATNĚ

Jestli někdo přeložil úmyslně špatně nebo protože je matla je fuk = a nejde to vždycky poznat ;-)

Na těhle 3 odkazech co sem dal je něco vymyšlenýho?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejle
| 15. 6. 2019 10:02
Těžko říct, originál jsem nečetl a vždy mě dostává, když někdo neřeší celý test, jen pompézně vyhighlightuje jeden faktor. Bulvár hadr ;-)
Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:11
Klídek živočichu, přidávám se k Dinarovi s tím, že jsem jen nepřišel na to, proč první kusy 5er měly lepší řízení než co jsem zkoušel teď. Podvozkově, tlumením je M-B o chlup horší, Airmatic je pak nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:25
Jiná motorizace? Kola? Dokonce možná jen pneu? Podvozek ovlivňující pocit z řízení? :-|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 06:10
Ne, nejde o motorizaci. Obojí jezdí na RFT, BMW je prostě o něco lepší.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:37
riskuješ... :-) BMW už není tam kde bylo, když bylo nejlíp, doba došla jinam, tvé názory zůstali stejné... Nemám jediný důvod věřit, že dnešní BMW je paušálně lepší než dnešní MB... MB není jen Airmatic… Nadstavby armaticu, adaptivní tlumiče... sportovní pružiny, klasika... mají tolik možností podvozku u některých tříd (zrovna ta E klasse má ty podvozky dost pestre... :-) Třeba si provnával jinak baculaté papuče, tak ti to čechralo zadek... ps Runflaty nepatří nikam! :D Natož tak na Mergla ! :( Etos komfortu... taky to mohly ovlivnit...
Ano, Ať se Ti to líbí nebo ne, tohle je muj názor a na svůj právo stále máš :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 17:44
Názory ti trochu vyměkli = dávám přednost kdyby zůstaly = jak maj bejt :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 06:12
Názory...vyměkly... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 09:30
To je reakce na Cicerovo "tvé názory zůsta-li stejné.." proto píšu že "dávám přednost kdyby zůsta-ly" = jak maj bejt ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšíh
| 15. 6. 2019 10:02
:-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 06:12
Neriskuju, mám najeto a MB má své kvality, jen neumí podvozkově u E-Klasse fungovat tak, jako 5er. Pokud s RFT umí fungovat konkurence, tak se to musí naučit i MB.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 10:33
Čemu nerozumíš na větě, “za sebe říkám”, gumo?
Obávat se můžeš, čeho chceš...
Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 14. 6. 2019 16:40
Jednalo sa mi o 3l dizlove agregaty od MB 350/400 d a 3l dizle od BMW
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Vybírat z toho nejlepšího
| 15. 6. 2019 10:45
Nové dýzl r6ky 400 jsem jel jen v esku, 350 zas v cls, přímé srovnání 530/540d s éčkem v těchto R6 nemám, ale psal jsem to tu už několikrát, nové R6d MB jsou špičkové motory, tedy kvůli náskoku v R6 dýzlech už není třeba dávat přednost bmw. Po roce s éčkem jsem zpátky v pětce, a přestože éčko není o moc horší (vadily mi jiné věci než jízdní vlastnosti), přesto se v pětce cítím, jako bych nasadil staré dobré bačkory, prostě všechno je to takové o fous dotaženější, chuť přední nápravy jít do zatáčky, stabilita podvozku na hrbolech, dotlumení runflatů... Naopak nastavení posilovače a vyvážení řízení mi v éčku sedí líp. Celkově za mě v šestiválci 5er, ale éčko po fl s R6 rozhodně zkusím. ;-)
Avatar - CICERO
Ano Tak to má být Machala v Opiu dokonalosti :-)
| 14. 6. 2019 13:50
A počkejme, jestli na něj přijde štěstí a nové GLS ;-) To bych mu přál a s láskou k hvězdě o tom četl...
Jinak: V poslední době se nám voda v adblue hlásí napříč testovanými modely a značkami, máte taky podobnou zkušenost?
Takže?
To se vyplatí někomu to pajcovat? Ted si mlaskají Ti co mají jen DPF v 3kovým supu před facelift a slabší 2.0 tdi :-) Ti co budou mít EVO a adbluuu o juuuuu :P :P :D

Nebo zato může teplo :D , vždyť je to močovina, co to hlasí vodu?! Chyba v systému techniky, nebo to někdo šmelí? :D Buď jedno nebo druhý... vždyť adblue má 67,5% demineralizované vody samo o sobě.. ;-)
úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 13:52
Vyzdvihujete spotřebu 7,4 l na dálkové trase.
Osobní dlouhodobá zkušenost A7, 3.0 TFSI kompresor, quattro, 1,9 t +plně obsazený, diametrálně jiný výkon, na dlouhých trasách po dálnici 140 km/hod tachometrových spotřeba 7,5 l. Čili žádné zázraky se nekonají. Naopak, ale málo ucpané město 12-13 l, ucpané 15 l.
Avatar - CICERO
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 13:58
Co dodat, mercedes je mercedes... ;-)
Re: Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 16:08
Presne tak.Podla mna je Mercedes naj naj naj automobilová značka na svete.Maju take velké portfolio modelov že si určite každý vyberie. :yes: :-)
Avatar - wakantanka
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 13:59
A7 je rodinný kombík? :)
Re: Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 14:03
Rodinný liftback. :-)
Avatar - Dzakobo
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 14:09
Ale těch 7,4 bylo, když motor tavili v reichu, normální dálniční spotřeba je těch 6 na tempomat, při předvídavé jízdě bez tempomatu by to šlo i níž, ale nikomu se nechce mít křeče v noze...

Když lechtáš kompresorové TFSI tak spotřeba je ok, ale při zapojení kompresoru do hry - účinnost motoru hodně klesne a jedeš za hodně nad 10l/100km, spíš k 15l.
Avatar - fostek
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 15:24
No oni psali, že jezdili i okolo 200.
Nesnaž se to srovnávat. Tvoje auto je rychlejší,a le víc žere. Hlavně v to městě.
Znám A6 s tímhle motorem Dlouhodobej průměr bude 9. U toho meďáka tak 6.5
Mícháš jablka a hrušky. V6benzín vs r4nafta,
Re: Re: úžasná spotřeba
| 15. 6. 2019 06:14
Kecy, dlouhodobý průměr bude mezi 10-11.
Avatar - mariov8
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 17:14
Jel jsem s tím, 7,4L je ukrutná tavba po dálnici. Když jedeš 160!!! na pohodu po bahnu, je tam v cíli něco přes 6L!!! Ne víc. S trvalou 4x4! Ten motor jede a opravdu nežere. A aby toho nebylo málo, ještě dle všeho dává s přehledem i aktuální emise!
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 17:16
A7 3,0TFSI 140kph a 7,5l? Takže jsi jel 100km z kopce? Modelový rok který?
Re: úžasná spotřeba
| 14. 6. 2019 22:34
Blbost a nebo jen tvé přání. Kdyby jsi napsal 9 asi by mě to nenutilo reagovat.
Re: úžasná spotřeba
| 15. 6. 2019 09:57
Jistě, ale oni to chvílemi mastili skoro dvěstě, takže jejich spotřeba je docela rozumná.
Pod mega
| 14. 6. 2019 14:07
Kde jsou ty časy, kdy se dalo základní Éčko koupit hluboko pod milion i s DPH a za 1.5 M už tomu nechybělo nic...
Něco mi říká, že až přijde krize, tak to bude zase tak. Současná cenová politika je hodně vyšponovaná, zkouší, co vydržíme. :-)
Avatar - Dzakobo
Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 14:12
Kde jsou časy, kdy byl Touareg V6 TDI za mega? No, není to úplně tak dávno. :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 14:21
Je fakt, že cenové dno už tu bylo a ceny v posledních třeba 3-4 letech mírně, ale setrvale rostou... ale myslím, že je pořád dobrá doba na koupi, ekonomika roste taky a auta nezdražují zase o tolik. Dnešní problém se jmenuje spíš ořezávání konfigurací... typicky máš problém koupit lepší motor v manuálu.
Avatar - Dzakobo
Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 14:37
Ale jen minimum kupců si vybere manuál, u dailydriveru nějak není potřeba šaltpáky. U dražšího nového auta pro běžné jezdění bych bral prakticky vždy automat (pokud by to nebylo CVT). Jo, jsem línej :D
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 15:22
Offtopic: třeba skala to má poléčený 1,5tsi v základu manual a? stejně na tipcars.cz všechny v top zkrato DSG automatu... ty nákupčí nechápu... :-) Pak se divíme... na silnici samej bivoj… Co zná 2 pedály a ještě se mu pletou... Za mě, manual je bezpečnostní pojistka, nutí řidiče při řízení přemýšlet, vše ostatní je horší ve smyslu volnosti a lákání k zahálce za volantem! ;-)... (a nepočítám ty co jezdi na 2ku-3ku aš-kysak i s manuálem :D… obyčejně klobooobouk )
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 15:29
No on je v tom zmatek.
On totiž skoro do teď manuál 1.5 NEŠEL objednat. Fyzicky podlr mě žádná ani neexistuje.
A naopak teď v konfigurátoru je JENOM manuál.
Nákupčí nech bejt, za nic nemůžou.
Berou to, co se škoddovka uráčí prodávat (zhomologovat)
edit.

neuvažuješ špatným smětrem s tou pozorností. Třeba ACC je úplný peklo.
Vyrůstá tu generace línejch a nebezpečných řidičů.
Parkovaním to začalo...
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 15:50
TYJO necekane… Tim to asi bude.. :-)
Taky sem ho dlouho nevidel v konfiguratoru… Až snad s náběhem ted supu fcl… se tam oběvil… a už je tam i Kamziq… = to auto je důvod proč skala nemá pruvlak na lyže... :D Bych kadil vodu kdyby se skala prodávala lip jak Kamziq… :-) To by se přejmenovali na Bolehlav už před nástupem EU 7 :D samej hybrid a ev, Octa 4gen. v nedohlednu plavajici na problemech s mikrosoftem… To cechun dlouho tolerovat nebude... :-) A nafty pujdou UP! :-) 1,6-2,0 aj tak sme stále držáky... až na to ad blue, to si ale vyřidte jinde... :D

Mám najeto dost málo... ale že bych se citil v automatu nějak bezpečně... :P (připadam si v automatu, jako idiot , a nejradši bych furt palil 500 po rovinné cestě, rovnou do vesmíru... Kdyby to s 2,5 TDi V6 slo.. :-) Manual mě pripada zabavnějsí a bezpecnejsi, a je pro ´´chytrejsi´´ = je x zpusobu jak ho používat :D :-! a vyhrát si :-) = není kam spechat, a nutí to člověka plánovat dopředu... spojka, bez spojky,mezi*** při řazení nahoru,pak dolů... neutrál, vyřazovani z kopce? :D , soulož chodidla levé nohy se spojkovým pedálem při hledání bodu záběru, někdy i smotorovou přepážkou... zapomněl jsem na něco? :D Jo už vím Držíme spojku neustále ;-) :D A taky na ni pokládáme gucci kabelky... s nákupem ze SAPY, zapomněl sem na něco? V kufru mám očkování, vozím ho Němcům ale vůbec si toho neváží... :P :D :P :D

ACC me ne*re... dokud to vypnout jde. Horší je ACT dělají ztoho fiat 500 dva false stasííí :P A ještě ECALL=ceskej bolsevnik-asi ho tady mají diskuteři rádi, co sem viděl diskuze, kde sem ho hanil, proč ne zachranuje rodiny... to je hezky... Ale já bych radsi chtěl být spokojenej, takže stačí vytáhnout pojistku? Nebo už fakt ty nový auta nejsou ani pro některý mileniály… ? (fňuuu)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 17:23
Chováš a píšeš jako mileniálská kurtizána a pak tu meleš o spojkách...

Hošíci z redakce, čípak je to alterego?
Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 17:20
Zkus dát nit na E-Klasse
Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 15:45
autá dražejú, ale je fakt, že dnes už ľudia neakceptujú nižšiu výbavu. Každý chce automat, full ledky, tempomat, autoklimu, vyhrievané sedačky, výkon, elektriku aj na kufri.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 15:55
jsou tu! Ekonomičtí *** !!! :-[] a jejich děržavi ! :D :-! :*)
Avatar - mariov8
Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 17:17
Jo za posledních 5 let auta šli docela nahoru (osobní možná i o 20%), ale snad si nikdo nemyslel že ty emisní systémy a bezpečnostní asistenty zaplatí strýček skrblík?!
Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 17:24
Ty akorát nejsi ten ekonomický, jinak jsi redakční podržtaška.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 14. 6. 2019 18:13
To je bída, když CICERO nesmí napsat , že Machala je třída !
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 15. 6. 2019 06:15
Fact by mě zajímalo ke kterému redakčnímu xichtu tenhle nick patří. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pod mega
| 15. 6. 2019 10:04
Když nepíšeš jako dobytek, tak by to mohlo dávat občas i rozumný ironický náboj. Take it easy a uber trochu...
Pod mega
| 14. 6. 2019 17:19
Myslíš nijak oblíbenou W212? V době, kdy F10 5er jela za plné mi nabízeli skladovku 350CGI za 790 bez DPH. Ani základní 520d by za to tenkrát nebyla. Nešťastný design, otřesný interiér...proto nízké ceny.
80 L nadrz
| 14. 6. 2019 14:11
K tej nadrzi ja mam v E 350 za priplatok 80 L nadrz myslym chcu za to priplatit 150 Euri alebo nieco take :-!
Re: 80 L nadrz
| 14. 6. 2019 14:49
čerpačiek je oveľa viac ako voľakedy aj tých 66 je ok.
Avatar - CICERO
Re: 80 L nadrz
| 14. 6. 2019 15:28
No, za připomenutí stojí: minulá generace GLE nádrž: 93L aktuální nejnovější přes 60.. :D ? A za příplatek! 85 ;-) :* ZKRATOBRUSEL TO JE PRUSER !! A hlavně nezapomenout (po snídani koňak pane Juncker! ;-) ) A do oběda odhlasovat alcotestery pro plebs (všechny bez osobního řidiče..) ..nu a po odpoledním víně přijde další odsávání výparů z nádrže! POVINNĚ !!! ;-)
(už se stalo.. ;-) )
Avatar - Ada je zase tady
S každým dieselovým autem
| 14. 6. 2019 14:44
se člověk loučí špatně. Pokud tedy není od rendlíků...
2 veci
| 14. 6. 2019 14:55
po 40 tisíc km musí byť každé auto ako nové, inak je to pruser.
Je to dobré auto, ale asi im v redakcii robil dobre aj pocit, že jazdia E, proste imič.
Avatar - CICERO
Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 15:57
Je to vo hvězdách... Na všetko máááš, Machalu !
Avatar - fostek
Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 16:39
Nemusí. U smradu jménem Mitsubishi je i při opatrném zacházení "koženej" volant po 40ti tisících na ***. A další věci.
Nepolemizovat pánové, přijmout jako informaci.
Vyzkoušeno.
Avatar - CICERO
Re: Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 16:45
Ok, ale co pak taková: https://www.youtube.com/watch?… ??? :D :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 16:48
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 16:51
Evidentne si nezažil vonu nových plastov
Máš pravdu tento interiér môžeš umývať wapkou
S Loganom mam penáze na pláž a Karlovačko
Na dialnici vytiahne ti dve výplaty z vačkov

Jedinú kvalitu ti vyrábajú nemci
trochu si sa im zasekol v ritnom venci
Aj tak každá čaja čo stojí na zastávke
Sníva o šracovi na dizlovej oktávke

V komentároch pod videom dávaš svoju brečku :-!
Pritom denne do roboty chytáš emhadečku
Nemáš žiadnych kamošov a šade chodíš sólo
v Áčkach cez plot obdivuješ 2000ku Polo

Šoférujem si svoj Logan
Predsudkom (haterom) sa nepoddám
netrápi ma komentárová zmija
nech žije Dácía…

Po*tal… sem to chtěl vložit ještě do toho přispěvku… reaguješ moc rýýýchlo… :-! :-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 16:52
Sorry mám votevřeno jen 8 další voken = takže se trochu nudim :-!
Re: Re: Re: 2 veci
| 15. 6. 2019 06:18
Dacia? Levné auto se vším všudy. Ale rozedraný volant jsem snad u žádného řemeslníka neviděl. Nikterak ošizený koncept.
Re: 2 veci
| 14. 6. 2019 17:25
To auto působí jednoduše poctivě, jako pravá prémie.
Re: 2 veci
| 15. 6. 2019 06:19
Předchozí generace E, zvlášť před FL žádná mana nebyla. Náchylná na poškrábání na odporných plastech, stejně levná jako E60.
Pohoda
| 14. 6. 2019 17:53
S takymto kombikom len 350 d sme vlani absolvovali cestu z Brna do Rakuskych Alp. nalozeny sme boli statocne lyziarska vybava pre 3 atd. V pohode sa vsetko zmestilo aj dieta vzadu bolo spokojne. K tej jazde ziadne vycitky na palube pohoda klidek a tabacek... Mna uz vola MB dealer na vymenu mojho starceka E350 moc sa mi nechce nic menit mam na tom 16 000 mil a moc necitim dovod menit aj ked viem ze k tomu pride za par mesiacov. Tak ako redakcia ja sa tiez budem hodne hodne nerad lucit .
:-(
E er vs. 5 klasse
| 15. 6. 2019 01:07
Nechci byt drzej ale Ecko v te cerne vypada jak luxusni pohrebak. BMW 5 sice ma min mista v zadu a cinsky zadni lampy ale je to sakra bavorak ze.
Avatar - 3_diamanty
paradny pohrebak
| 15. 6. 2019 07:13
nechapem.. auto tak drahe.. tak luxusne.. a tak fadny dizajn... aj stara embecka vyzaruje vacsieho ducha ako tento vytuneny pohrebak... pritom Gecko je neskutocne paradne a ma skutocne v sebe to co od medu bedu chcem vidiet .. aj nove GLE alebo nove GLBecko.. toto su fakt krasne masiny s neskutocnym vyzarovanim kde ozaj aj prave ten dizajn posobi na mna proste premiovo a aj akosi charizmaticky a noblesne ... ale Ecko? neskutocny vizualny paskvil... odkedy sa v medvedoch preslo na ten bananovy styl u limuzin tak su vsetky tie cecka ecka eska neskutocne fadne nevyrazne a za mna az gycovo vyzerajuce... a dnes uz radsej GLE a Gecko ako Ecko ci Esko .. tu podla mna nie je o com

a ano viem ze Ecko je super luxusne a super prakticke aj super kvalitne... to ani nepopieram... mne sa proste nepaci ( len) jeho dizajn... preto by som si v jeho cene urcite vedel skor predstavit nejake GLE dnes uz od medveda :yes: alebo rovno Gecko :yes:
Re: paradny pohrebak
| 15. 6. 2019 10:03
Skutečně si myslíš, že o kvalitě auta svědčí jeho design? :-) Připadáš mi jako ženská, která přišla, kupovat na svého žigula v dobách totality nové pneumatiky. Koupili nakonec ty, které se té babě zdály nejhezčí... :-)
Re: paradny pohrebak
| 15. 6. 2019 10:05
Kdo chce sedan nebo kombi nebude řešit gazíka a už vůbec ne G-KLASSE. Zkusil jsi ho někdy???
Avatar - wakantanka
Re: Re: paradny pohrebak
| 17. 6. 2019 11:49
pohladil si ho v nákupnom centre :D
Re: paradny pohrebak
| 16. 6. 2019 21:52
Zase zasnu, co ty dokazet vymyslet za nesmysl. Srovnavat Ecko s Gle a s Geckem, boha jeho Kefalin... zkus jet s tim Geckem 3 hodiny 160 po dalnici, ses uplne mimo misu. GLE sice okej, ale ne kazdej potrebuje mastodonta na vozeni hektolitru vzduchu. A pokud chces klasickej kombik, tak Ecko je s tim 4valcem fajn, ja bych teda resil Allterrain, ale to uz mas fuk.
Jojo...
| 15. 6. 2019 10:01
Když jsme tak u toho, už jsem někde napsal kritikům designu škodovek, že takový Mercedes na tom není jinak růžově a nikdo ho nenapadá. Zde ale bylo jasně řečeno, že i když se jim design nelíbil, auto by si koupili. A světe div se, pětimetrové auto mělo problém s místem na zadních sedadlech... :-) Jak prostě, milý Watsone... :-)
Re: Jojo...
| 15. 6. 2019 10:07
Merc se zacyklil na ocucaném bonbonu a když už byla šance u CLS, tak přišla plochá a nevýrazná zadní část. To auto mě mrzí nejvíc.
Dodnes se mi ale líbí C-Klasse
Re: Re: Jojo...
| 15. 6. 2019 11:10
Obecně je známé, že německá auta jsou tak škaredá, až jsou krásná... :-) Němci moc design neumí a auta vymýšlejí spíš na výkon a užitnou hodnotu. Takže pokud chceš vidět hezké německé auto, je třeba angažovat nějakého Itala (nebo Slováka :-) )...
Re: Re: Re: Jojo...
| 15. 6. 2019 11:58
Ten Slovák se v BMW neohřál. Němci jsou tvůrci tolika legend, že spíš bych nepsal, že design neumí, jen není tak polarizující. A to je třeba z mého pohledu skvělé.
Re: Re: Re: Re: Jojo...
| 15. 6. 2019 12:07
Ano, neohřál, ale přetáhli ho, asi věděli proč. Ale nevyhodili ho, strčili ho někam jinam, ne?
Re: Re: Re: Re: Re: Jojo...
| 15. 6. 2019 14:38
Strcili ho k Rolls-Royce, tam po Superbu muze svou nevnucenou majestatnost uplatnovat dal 😁👍 Nebyla asi pldel navazat na Karim Habiba ktery vypustil kompromisni asijsky design G modelu od BMW.
Avatar - white label
Re: Re: Jojo...
| 15. 6. 2019 22:27
Souhlas...
Málo místa na zadních sedačkách
| 16. 6. 2019 16:40
I tahle recenze zmiňuje, že vzadu je málo místa pro nohy. To je potom rodinné auto na houby. Moje dcera (14) je už teď vyšší než manželka, takže místo vzadu nepodceňuju! Když to nedá éčkový kombík, tak co teda?!
Avatar - white label
Re: Málo místa na zadních sedačkách
| 16. 6. 2019 19:56
Jo, tohle je na hlavu postavené, celá vyšší střední D3 vždycky slibuje, jak se další generace prostorově zvětší a potom přijde kulové. Kam se pak reálně (místem na nohy vzadu) hrabou na obyčejný Superb.
Re: Málo místa na zadních sedačkách
| 17. 6. 2019 10:08
Jen dve poznamky:
1. Ja jsem sedel v tomto E kombi vzadu a mista jsem mel se slusnou rezervou. Ale ja mam pod 180cm, a ridic mel 190cm. Ovsem pokud se bavime o dvoumetrovych lidech za volantem i vzadu, uz to nebude ono.
2. Auta s klasickou koncepci - tj. podelne ulozeny motor a tudiz dlouha kapota, dobre rozlozeni hmotnosti - tato auta proste nemaji sanci ve vnitrnim prostoru konkurovat koncepci nejakeho Superbu (tj prodlouzeny Passat, ktery ma vic mista na nohy). Je to kompromis - tato auta proste plytvaji prostorem, ale za odmenu maji lepsi jizdni vlastnosti a zadek ridice je presne mezi prednim a zadnim kolem.

S touto klasickou koncepci se potom da udelat jedina vec, pokud potrebujete vic mista - udelat prodlouzenou verzi jako Mercedes S long a ozelet trochu jizdnich vlastnosti (ve smyslu rozlozeni hmotnosti).

Pokud mate vsichni 2 metry a chcete premiove auto, asi budete mit smulu - MB E, BMW 5 ani Audi A6 pro vas asi nebude uplne ono. To uz budete asi mit lepsiho toho Superba, tam je mista na nohy vazne dost. Pokud chcete zustat v premii, asi bych doporucil podivat se po nejakem vetsim SUV, tam NEKDY byva mista vzadu na nohy o neco vic. Napr. Audi Q7 mi prislo vzadu docela dost prostorne.
Avatar - rokyta.p
a jak jinak?
| 16. 6. 2019 23:14
No jistě a to je běžné éčko ve slabší motorizaci, takovou věc bych ani nechtěl. Hlavně že tu do nebe vychvalujete Oktávky nedejbože póvl Hovnaje. Sranda když má redakce Vánoce z alespoň trochu normálního auta. Ale za zdejší facelift (sami jste se odstřelili) normální nezasloužíte. Clio max a pan Machala Pandu, aby ho ty roupy přešly.
Mercedes je mercedes
| 17. 6. 2019 10:33
Tatka mi vzdycky rikal: Uslysis vsechno mozny, ale opravdovy auto je sedan mercedes E (tenkrat teda jeste w124). Chytrejsi lidi si koupi malicko horsi, ale praktictejsi kombik.

Budes poslouchat jak je Audi lepsi protoze quattro
Budes poslouchat ze je VW lepsi, protoze cena
Budes poslouchat ze Volvo je lepsi, protoze bezpecnost
Budes poslouchat ze je BMW lepsi, protoze podvozek nebo motor
Pozdeji dodal: budes poslouchat, ze lepsi je SUV, ikdyz tam uz argument nikdo nenajde, snad bezpecnost

A vsechno to bude PRAVDA - ale zapomenou ti rict, ze ten nejlepsi kompromis na normalni zivot je ten obycejne vypadajici tuctovy nevyrazny nezajimavy Mercedes E, idealne kombik.

Jezdi to na vsech kontitentech, jezdi to v kazdem pocasi, jezdi to od rana do rana, jezdi to na sibiri, jezdi to na pousti, jezdi to tam desitky a desitky let.
Vybavit si to muzes jak chces a na kolik mas.

Nakonec je to taky nejspolehlivejsi taxik ... a taxikar vi vic nez kdokoliv jiny, co je to mit spolehlive auto, ktere vydrzi aspon pul milionu km (ano na w124 uz asi nikdy nic nemelo, to je uplna rarita, pul milionu hadr)

Potom jsme sedli do Favorita / Formana a projeli pul evropy.

A vidite, stale to plati.
I po dalsich 25 letech.
A dokud se bude vyrabet, asi to platit bude. Jen nam to vetsinou zapomenou rict.

(Ano byla jedna generace, prvni dvouokac, ktera se tolik nepovedla. I mistr tesar se nekdy utne)
Re: Mercedes je mercedes
| 17. 6. 2019 10:53
Ano, éčko je legenda,pojem. A taky čistokrevná bezpohlavní nuda. Něco jako Passat, ale ještě víc. Abych pravdu řekl, na éčko člověk musí mít koule. Nebo je naopak nemít vůbec:)
Re: Re: Mercedes je mercedes
| 17. 6. 2019 13:00
S tou nudou suhlas nebereme teraz na musku E 63 s tam sa ta nuda da zmenit velmi lahko. Moje osobne dojmy sa nezmenili a E je velmi prijemne auto ano v beznej motorizacii je dost nudne aj dizajn je nudny ziadny wow faktor ale je ako nenapadna zena v sivom kabatiku ktora vie co robi...Mam rad tu nudu :-!
Re: Re: Re: Mercedes je mercedes
| 18. 6. 2019 10:54
ok tak pro mě aspoň převlečené éčko CLS...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku