Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Finále dlouhodobého testu: Nejtěžší loučení s Mercedesem E

Bylo to bez přehánění nejtěžší loučení s dlouhodobým autem, jaké jsme v Auto.cz zažili. Éčkový mercedes nám bude chybět.
Zpět na článek
14. 6. 2019 13:35
14. 6. 2019 14:07
14. 6. 2019 14:12
14. 6. 2019 14:21
14. 6. 2019 14:37
14. 6. 2019 15:22
14. 6. 2019 15:29
14. 6. 2019 15:50
14. 6. 2019 17:23
14. 6. 2019 17:20
14. 6. 2019 15:45
14. 6. 2019 15:55
14. 6. 2019 17:17
14. 6. 2019 17:24
14. 6. 2019 18:13
15. 6. 2019 06:15
15. 6. 2019 10:04
14. 6. 2019 17:19
14. 6. 2019 14:49
14. 6. 2019 15:28
14. 6. 2019 14:55
14. 6. 2019 15:57
14. 6. 2019 16:39
14. 6. 2019 16:45
14. 6. 2019 16:51
15. 6. 2019 06:18
14. 6. 2019 17:25
15. 6. 2019 06:19
14. 6. 2019 17:53
15. 6. 2019 10:01
15. 6. 2019 10:07
15. 6. 2019 11:10
15. 6. 2019 11:58
15. 6. 2019 12:07
15. 6. 2019 14:38
16. 6. 2019 23:14
Avatar - wakantanka
14. 6. 2019 13:35
Práve dnes
som sa krátko zviezol s E alldrive. S R6 je to neskutočne pohodlné a agilné auto, ktoré neskutočne maskuje rýchlosť. Síce daná predvádzačka bola nabúchaná výbavou až po strop čo vyhnalo cenu do nezmyselnej výšky, ale vedel by som si predstaviť život s ním aj bez nej. Dokonca aj na tie spomenuté dotykové plôšky som si zvykol v podstate za chvíľu. A sedačky s dofukovaním bočníc a masážou ... hotový balzám na dušu, pardón na chrbticu. :)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dzakobo
14. 6. 2019 14:01
Re: Práve dnes
Šestiválec byl naftový nebo benzínový (s elektromotorem?)?

Nejvíc se ztotožním s Martinem - vzhled (zejm. zepředu) nic moc. Ale jinak určitě parádní auto. Moje volba z rozumu by bylo E300 kombi (4x4 nepotřebuji, lehký a solidně výkonný motor s přiměřenou spotřebou, bez problémů s adblue). V Německu dává samozřejmě smysl pro hodně zákazníků R6 diesel ať už 350d/400d. Proto jsem se divil, že do současné C klasse se nemontoval 350 bluetec.
Avatar - wakantanka
14. 6. 2019 14:18
Re: Práve dnes
Allterain 350d, cenovka atakovala 90 tisíc €, spotrebu hodnotiť nemôžem, ale predomnou šiel týpek s c-coupe 43 AMG a kupodivu táto stodola dokázala držať krok aj s ním. :) Benzín v E nebol k dispozícii a ani ten mildhybrid.
Avatar - white label
15. 6. 2019 01:31
Re: Práve dnes
Vzhled je (za ty prachy) hrozný, jako papuče pro seniory...
https://www.obchod-kars.cz/…w1600_h1600.jpeg?…
Avatar - wakantanka
17. 6. 2019 10:38
Re: Práve dnes
Na druhej strane E-combi nikdy nebolo nejaké iné. Mne všetky generácie prídu také usadlé, postavené hlavne pre úžitok, nie design.
18. 6. 2019 17:26
Re: Práve dnes
Ne naopak aktuální design mercedesu imponuje. Po těch všech rádoby hranatých agresivních tvarech od BMW po Lexus s hnusnou megatlamou bez vkusu je toto jiné osobité a příjemné. A přitom luxusní nebo sportovní (podle verze). Co jsem nedával byla minulá generace, která se designově opravdu nepovedla a nezměnil to ani razantní facelift.
Avatar - Dinar
14. 6. 2019 13:48
Vybírat z toho nejlepšího
ve vyšší střední, pak mám také dilema. Muset to být čtyřválec, pak E220d, mohl-li by to být šestiválec pak bmw 530d, protože obecně všechno to (s malou výjimkou vyvážení řízení) co umí éčko a co je na něm (jako modelu) i v tomto článku chváleno, umí pětka ještě o fous lépe, jen ve variantě E220d je motoricky lepší než 520d. :-)
Rozbalit vlákno
25
14. 6. 2019 14:13
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Novy R6 u 400 d nie je ani o chlp horsi ako 530 d
Avatar - Dinar
14. 6. 2019 14:53
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Éčko, a pro méně chápavé tam schválně zdůrazňuji (jako model), je ve všem kromě naladění řízení o fous horší než pětka. Za sebe říkám, že ve verzi dvoulitrových dýzlů je její motor lepší o tolik, že bych ji preferoval před 520d. Aktuálně 350d s novým R6 není motoricky horší než 530d, ale protože v tom ostatním o fous ano, preferuju 530d. Myslel bych, že jsem to napsal jasně. A proč k 530d dáváš 400d tomu zas nerozumím já.
Avatar - fostek
14. 6. 2019 15:21
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Není.
Není.
Není.
Nevydávej svůj dojem za obecnou pravdu.
Ale obávaám se, že si stejně nekoupíš ani jedno.
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 15:31
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Rozdáváš Dináry, za kolik? :-)
Avatar - fostek
14. 6. 2019 16:42
Re: Vybírat z toho nejlepšího
A nejlepšejší je Kojota Korela ATMO zrovinka v té výbavě a barvě, jako máš ty, viď?
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 16:44
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Nebuď idiot = nejlepší je přece https://www.koenigsegg.com/ teda aspoň pro mě :-)

Pro chudší https://www.alpina-automobiles.com/de/

A samozřejmě eště https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 ;-)

A teď ty = sem zvědavej
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 17:25
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Tak jo: TED JA KOMENTAROVA ZMIJA nech zije DAAACIIIIA

PRO: všechny a všude... LOGAN atmo triplkripl :D

PRO: mě GLS 400d / S 400d / SPRINTER V6 podvozek od Arctictruck z islandu…

PRO: UNLIMITED TATRA 815-7 8x8 V8 On air EU 3
14. 6. 2019 17:13
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Proč nedáváš originály článků, ale podporuješ tu zlodějskou verbeš, která je takovou spodinou, že ji nenechají ani testovat auta? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 17:22
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Asi protože to je v češtině a celkem aktuálně sbíraj zajímavý info z Jalopniku apod. Nemám s nima nic společnýho
Otázka proč ti totéž často bohužel s nekvalitnim překladem a chybama = nevadí tady? 90% zajímavostí tu vypustěj = ale vyroběj spousta článků jen pro článek = fakt mizernejch. Navíc docela často s chybama = kalousek má navěky práci = vysvětlovat co je zase blbě :-)

Vim že je nemáš rád, nevim proč to samý neaplikuješ tady = verbeš bude nějaká podřadná verbež = fakt je nemáš rád ;-)
15. 6. 2019 06:09
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Tady vypouští špatnými překlady, tam překrucují a vymýšlí závěry o autech, která neznají. Neporovnatelné
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 09:33
Re: Vybírat z toho nejlepšího
To je snadno porovnatelné = oboje ŠPATNĚ

Jestli někdo přeložil úmyslně špatně nebo protože je matla je fuk = a nejde to vždycky poznat ;-)

Na těhle 3 odkazech co sem dal je něco vymyšlenýho?
15. 6. 2019 10:02
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Těžko říct, originál jsem nečetl a vždy mě dostává, když někdo neřeší celý test, jen pompézně vyhighlightuje jeden faktor. Bulvár hadr ;-)
14. 6. 2019 17:11
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Klídek živočichu, přidávám se k Dinarovi s tím, že jsem jen nepřišel na to, proč první kusy 5er měly lepší řízení než co jsem zkoušel teď. Podvozkově, tlumením je M-B o chlup horší, Airmatic je pak nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 17:25
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Jiná motorizace? Kola? Dokonce možná jen pneu? Podvozek ovlivňující pocit z řízení? :-|
15. 6. 2019 06:10
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Ne, nejde o motorizaci. Obojí jezdí na RFT, BMW je prostě o něco lepší.
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 17:37
Re: Vybírat z toho nejlepšího
riskuješ... :-) BMW už není tam kde bylo, když bylo nejlíp, doba došla jinam, tvé názory zůstali stejné... Nemám jediný důvod věřit, že dnešní BMW je paušálně lepší než dnešní MB... MB není jen Airmatic… Nadstavby armaticu, adaptivní tlumiče... sportovní pružiny, klasika... mají tolik možností podvozku u některých tříd (zrovna ta E klasse má ty podvozky dost pestre... :-) Třeba si provnával jinak baculaté papuče, tak ti to čechralo zadek... ps Runflaty nepatří nikam! :D Natož tak na Mergla ! :( Etos komfortu... taky to mohly ovlivnit...
Ano, Ať se Ti to líbí nebo ne, tohle je muj názor a na svůj právo stále máš :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 17:44
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Názory ti trochu vyměkli = dávám přednost kdyby zůstaly = jak maj bejt :-)
15. 6. 2019 06:12
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Názory...vyměkly... ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2019 09:30
Re: Vybírat z toho nejlepšího
To je reakce na Cicerovo "tvé názory zůsta-li stejné.." proto píšu že "dávám přednost kdyby zůsta-ly" = jak maj bejt ;-)
15. 6. 2019 10:02
Re: Vybírat z toho nejlepšího
:-)
15. 6. 2019 06:12
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Neriskuju, mám najeto a MB má své kvality, jen neumí podvozkově u E-Klasse fungovat tak, jako 5er. Pokud s RFT umí fungovat konkurence, tak se to musí naučit i MB.
Avatar - Dinar
15. 6. 2019 10:33
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Čemu nerozumíš na větě, “za sebe říkám”, gumo?
Obávat se můžeš, čeho chceš...
14. 6. 2019 16:40
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Jednalo sa mi o 3l dizlove agregaty od MB 350/400 d a 3l dizle od BMW
Avatar - Dinar
15. 6. 2019 10:45
Re: Vybírat z toho nejlepšího
Nové dýzl r6ky 400 jsem jel jen v esku, 350 zas v cls, přímé srovnání 530/540d s éčkem v těchto R6 nemám, ale psal jsem to tu už několikrát, nové R6d MB jsou špičkové motory, tedy kvůli náskoku v R6 dýzlech už není třeba dávat přednost bmw. Po roce s éčkem jsem zpátky v pětce, a přestože éčko není o moc horší (vadily mi jiné věci než jízdní vlastnosti), přesto se v pětce cítím, jako bych nasadil staré dobré bačkory, prostě všechno je to takové o fous dotaženější, chuť přední nápravy jít do zatáčky, stabilita podvozku na hrbolech, dotlumení runflatů... Naopak nastavení posilovače a vyvážení řízení mi v éčku sedí líp. Celkově za mě v šestiválci 5er, ale éčko po fl s R6 rozhodně zkusím. ;-)
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 13:50
Ano Tak to má být Machala v Opiu dokonalosti :-)
A počkejme, jestli na něj přijde štěstí a nové GLS ;-) To bych mu přál a s láskou k hvězdě o tom četl...
Jinak: V poslední době se nám voda v adblue hlásí napříč testovanými modely a značkami, máte taky podobnou zkušenost?
Takže?
To se vyplatí někomu to pajcovat? Ted si mlaskají Ti co mají jen DPF v 3kovým supu před facelift a slabší 2.0 tdi :-) Ti co budou mít EVO a adbluuu o juuuuu :P :P :D

Nebo zato může teplo :D , vždyť je to močovina, co to hlasí vodu?! Chyba v systému techniky, nebo to někdo šmelí? :D Buď jedno nebo druhý... vždyť adblue má 67,5% demineralizované vody samo o sobě.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2019 13:52
úžasná spotřeba
Vyzdvihujete spotřebu 7,4 l na dálkové trase.
Osobní dlouhodobá zkušenost A7, 3.0 TFSI kompresor, quattro, 1,9 t +plně obsazený, diametrálně jiný výkon, na dlouhých trasách po dálnici 140 km/hod tachometrových spotřeba 7,5 l. Čili žádné zázraky se nekonají. Naopak, ale málo ucpané město 12-13 l, ucpané 15 l.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 13:58
Re: úžasná spotřeba
Co dodat, mercedes je mercedes... ;-)
14. 6. 2019 16:08
Re: úžasná spotřeba
Presne tak.Podla mna je Mercedes naj naj naj automobilová značka na svete.Maju take velké portfolio modelov že si určite každý vyberie. :yes: :-)
Avatar - wakantanka
14. 6. 2019 13:59
Re: úžasná spotřeba
A7 je rodinný kombík? :)
14. 6. 2019 14:03
Re: úžasná spotřeba
Rodinný liftback. :-)
Avatar - Dzakobo
14. 6. 2019 14:09
Re: úžasná spotřeba
Ale těch 7,4 bylo, když motor tavili v reichu, normální dálniční spotřeba je těch 6 na tempomat, při předvídavé jízdě bez tempomatu by to šlo i níž, ale nikomu se nechce mít křeče v noze...

Když lechtáš kompresorové TFSI tak spotřeba je ok, ale při zapojení kompresoru do hry - účinnost motoru hodně klesne a jedeš za hodně nad 10l/100km, spíš k 15l.
Avatar - fostek
14. 6. 2019 15:24
Re: úžasná spotřeba
No oni psali, že jezdili i okolo 200.
Nesnaž se to srovnávat. Tvoje auto je rychlejší,a le víc žere. Hlavně v to městě.
Znám A6 s tímhle motorem Dlouhodobej průměr bude 9. U toho meďáka tak 6.5
Mícháš jablka a hrušky. V6benzín vs r4nafta,
15. 6. 2019 06:14
Re: úžasná spotřeba
Kecy, dlouhodobý průměr bude mezi 10-11.
Avatar - mariov8
14. 6. 2019 17:14
Re: úžasná spotřeba
Jel jsem s tím, 7,4L je ukrutná tavba po dálnici. Když jedeš 160!!! na pohodu po bahnu, je tam v cíli něco přes 6L!!! Ne víc. S trvalou 4x4! Ten motor jede a opravdu nežere. A aby toho nebylo málo, ještě dle všeho dává s přehledem i aktuální emise!
14. 6. 2019 17:16
Re: úžasná spotřeba
A7 3,0TFSI 140kph a 7,5l? Takže jsi jel 100km z kopce? Modelový rok který?
14. 6. 2019 22:34
Re: úžasná spotřeba
Blbost a nebo jen tvé přání. Kdyby jsi napsal 9 asi by mě to nenutilo reagovat.
15. 6. 2019 09:57
Re: úžasná spotřeba
Jistě, ale oni to chvílemi mastili skoro dvěstě, takže jejich spotřeba je docela rozumná.
14. 6. 2019 14:07
Pod mega
Kde jsou ty časy, kdy se dalo základní Éčko koupit hluboko pod milion i s DPH a za 1.5 M už tomu nechybělo nic...
Něco mi říká, že až přijde krize, tak to bude zase tak. Současná cenová politika je hodně vyšponovaná, zkouší, co vydržíme. :-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Dzakobo
14. 6. 2019 14:12
Re: Pod mega
Kde jsou časy, kdy byl Touareg V6 TDI za mega? No, není to úplně tak dávno. :-)
Avatar - Emel
14. 6. 2019 14:21
Re: Pod mega
Je fakt, že cenové dno už tu bylo a ceny v posledních třeba 3-4 letech mírně, ale setrvale rostou... ale myslím, že je pořád dobrá doba na koupi, ekonomika roste taky a auta nezdražují zase o tolik. Dnešní problém se jmenuje spíš ořezávání konfigurací... typicky máš problém koupit lepší motor v manuálu.
Avatar - Dzakobo
14. 6. 2019 14:37
Re: Pod mega
Ale jen minimum kupců si vybere manuál, u dailydriveru nějak není potřeba šaltpáky. U dražšího nového auta pro běžné jezdění bych bral prakticky vždy automat (pokud by to nebylo CVT). Jo, jsem línej :D
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 15:22
Re: Pod mega
Offtopic: třeba skala to má poléčený 1,5tsi v základu manual a? stejně na tipcars.cz všechny v top zkrato DSG automatu... ty nákupčí nechápu... :-) Pak se divíme... na silnici samej bivoj… Co zná 2 pedály a ještě se mu pletou... Za mě, manual je bezpečnostní pojistka, nutí řidiče při řízení přemýšlet, vše ostatní je horší ve smyslu volnosti a lákání k zahálce za volantem! ;-)... (a nepočítám ty co jezdi na 2ku-3ku aš-kysak i s manuálem :D… obyčejně klobooobouk )
Avatar - fostek
14. 6. 2019 15:29
Re: Pod mega
No on je v tom zmatek.
On totiž skoro do teď manuál 1.5 NEŠEL objednat. Fyzicky podlr mě žádná ani neexistuje.
A naopak teď v konfigurátoru je JENOM manuál.
Nákupčí nech bejt, za nic nemůžou.
Berou to, co se škoddovka uráčí prodávat (zhomologovat)
edit.

neuvažuješ špatným smětrem s tou pozorností. Třeba ACC je úplný peklo.
Vyrůstá tu generace línejch a nebezpečných řidičů.
Parkovaním to začalo...
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 15:50
Re: Pod mega
TYJO necekane… Tim to asi bude.. :-)
Taky sem ho dlouho nevidel v konfiguratoru… Až snad s náběhem ted supu fcl… se tam oběvil… a už je tam i Kamziq… = to auto je důvod proč skala nemá pruvlak na lyže... :D Bych kadil vodu kdyby se skala prodávala lip jak Kamziq… :-) To by se přejmenovali na Bolehlav už před nástupem EU 7 :D samej hybrid a ev, Octa 4gen. v nedohlednu plavajici na problemech s mikrosoftem… To cechun dlouho tolerovat nebude... :-) A nafty pujdou UP! :-) 1,6-2,0 aj tak sme stále držáky... až na to ad blue, to si ale vyřidte jinde... :D

Mám najeto dost málo... ale že bych se citil v automatu nějak bezpečně... :P (připadam si v automatu, jako idiot , a nejradši bych furt palil 500 po rovinné cestě, rovnou do vesmíru... Kdyby to s 2,5 TDi V6 slo.. :-) Manual mě pripada zabavnějsí a bezpecnejsi, a je pro ´´chytrejsi´´ = je x zpusobu jak ho používat :D :-! a vyhrát si :-) = není kam spechat, a nutí to člověka plánovat dopředu... spojka, bez spojky,mezi*** při řazení nahoru,pak dolů... neutrál, vyřazovani z kopce? :D , soulož chodidla levé nohy se spojkovým pedálem při hledání bodu záběru, někdy i smotorovou přepážkou... zapomněl jsem na něco? :D Jo už vím Držíme spojku neustále ;-) :D A taky na ni pokládáme gucci kabelky... s nákupem ze SAPY, zapomněl sem na něco? V kufru mám očkování, vozím ho Němcům ale vůbec si toho neváží... :P :D :P :D

ACC me ne*re... dokud to vypnout jde. Horší je ACT dělají ztoho fiat 500 dva false stasííí :P A ještě ECALL=ceskej bolsevnik-asi ho tady mají diskuteři rádi, co sem viděl diskuze, kde sem ho hanil, proč ne zachranuje rodiny... to je hezky... Ale já bych radsi chtěl být spokojenej, takže stačí vytáhnout pojistku? Nebo už fakt ty nový auta nejsou ani pro některý mileniály… ? (fňuuu)
14. 6. 2019 17:23
Re: Pod mega
Chováš a píšeš jako mileniálská kurtizána a pak tu meleš o spojkách...

Hošíci z redakce, čípak je to alterego?
14. 6. 2019 17:20
Re: Pod mega
Zkus dát nit na E-Klasse
14. 6. 2019 15:45
Re: Pod mega
autá dražejú, ale je fakt, že dnes už ľudia neakceptujú nižšiu výbavu. Každý chce automat, full ledky, tempomat, autoklimu, vyhrievané sedačky, výkon, elektriku aj na kufri.
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 15:55
Re: Pod mega
jsou tu! Ekonomičtí *** !!! :-[] a jejich děržavi ! :D :-! :*)
Avatar - mariov8
14. 6. 2019 17:17
Re: Pod mega
Jo za posledních 5 let auta šli docela nahoru (osobní možná i o 20%), ale snad si nikdo nemyslel že ty emisní systémy a bezpečnostní asistenty zaplatí strýček skrblík?!
14. 6. 2019 17:24
Re: Pod mega
Ty akorát nejsi ten ekonomický, jinak jsi redakční podržtaška.
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 18:13
Re: Pod mega
To je bída, když CICERO nesmí napsat , že Machala je třída !
15. 6. 2019 06:15
Re: Pod mega
Fact by mě zajímalo ke kterému redakčnímu xichtu tenhle nick patří. ;-)
15. 6. 2019 10:04
Re: Pod mega
Když nepíšeš jako dobytek, tak by to mohlo dávat občas i rozumný ironický náboj. Take it easy a uber trochu...
14. 6. 2019 17:19
Re: Pod mega
Myslíš nijak oblíbenou W212? V době, kdy F10 5er jela za plné mi nabízeli skladovku 350CGI za 790 bez DPH. Ani základní 520d by za to tenkrát nebyla. Nešťastný design, otřesný interiér...proto nízké ceny.
14. 6. 2019 14:11
80 L nadrz
K tej nadrzi ja mam v E 350 za priplatok 80 L nadrz myslym chcu za to priplatit 150 Euri alebo nieco take :-!
Rozbalit vlákno
2
14. 6. 2019 14:49
Re: 80 L nadrz
čerpačiek je oveľa viac ako voľakedy aj tých 66 je ok.
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 15:28
Re: 80 L nadrz
No, za připomenutí stojí: minulá generace GLE nádrž: 93L aktuální nejnovější přes 60.. :D ? A za příplatek! 85 ;-) :* ZKRATOBRUSEL TO JE PRUSER !! A hlavně nezapomenout (po snídani koňak pane Juncker! ;-) ) A do oběda odhlasovat alcotestery pro plebs (všechny bez osobního řidiče..) ..nu a po odpoledním víně přijde další odsávání výparů z nádrže! POVINNĚ !!! ;-)
(už se stalo.. ;-) )
Avatar - Ada je zase tady
14. 6. 2019 14:44
S každým dieselovým autem
se člověk loučí špatně. Pokud tedy není od rendlíků...
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2019 14:55
2 veci
po 40 tisíc km musí byť každé auto ako nové, inak je to pruser.
Je to dobré auto, ale asi im v redakcii robil dobre aj pocit, že jazdia E, proste imič.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 15:57
Re: 2 veci
Je to vo hvězdách... Na všetko máááš, Machalu !
Avatar - fostek
14. 6. 2019 16:39
Re: 2 veci
Nemusí. U smradu jménem Mitsubishi je i při opatrném zacházení "koženej" volant po 40ti tisících na ***. A další věci.
Nepolemizovat pánové, přijmout jako informaci.
Vyzkoušeno.
Avatar - CICERO
14. 6. 2019 16:51
Re: 2 veci
Evidentne si nezažil vonu nových plastov
Máš pravdu tento interiér môžeš umývať wapkou
S Loganom mam penáze na pláž a Karlovačko
Na dialnici vytiahne ti dve výplaty z vačkov

Jedinú kvalitu ti vyrábajú nemci
trochu si sa im zasekol v ritnom venci
Aj tak každá čaja čo stojí na zastávke
Sníva o šracovi na dizlovej oktávke

V komentároch pod videom dávaš svoju brečku :-!
Pritom denne do roboty chytáš emhadečku
Nemáš žiadnych kamošov a šade chodíš sólo
v Áčkach cez plot obdivuješ 2000ku Polo

Šoférujem si svoj Logan
Predsudkom (haterom) sa nepoddám
netrápi ma komentárová zmija
nech žije Dácía…

Po*tal… sem to chtěl vložit ještě do toho přispěvku… reaguješ moc rýýýchlo… :-! :-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2019 16:52
Re: 2 veci
Sorry mám votevřeno jen 8 další voken = takže se trochu nudim :-!
15. 6. 2019 06:18
Re: 2 veci
Dacia? Levné auto se vším všudy. Ale rozedraný volant jsem snad u žádného řemeslníka neviděl. Nikterak ošizený koncept.
14. 6. 2019 17:25
Re: 2 veci
To auto působí jednoduše poctivě, jako pravá prémie.
15. 6. 2019 06:19
Re: 2 veci
Předchozí generace E, zvlášť před FL žádná mana nebyla. Náchylná na poškrábání na odporných plastech, stejně levná jako E60.
14. 6. 2019 17:53
Pohoda
S takymto kombikom len 350 d sme vlani absolvovali cestu z Brna do Rakuskych Alp. nalozeny sme boli statocne lyziarska vybava pre 3 atd. V pohode sa vsetko zmestilo aj dieta vzadu bolo spokojne. K tej jazde ziadne vycitky na palube pohoda klidek a tabacek... Mna uz vola MB dealer na vymenu mojho starceka E350 moc sa mi nechce nic menit mam na tom 16 000 mil a moc necitim dovod menit aj ked viem ze k tomu pride za par mesiacov. Tak ako redakcia ja sa tiez budem hodne hodne nerad lucit .
:-(
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2019 01:07
E er vs. 5 klasse
Nechci byt drzej ale Ecko v te cerne vypada jak luxusni pohrebak. BMW 5 sice ma min mista v zadu a cinsky zadni lampy ale je to sakra bavorak ze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2019 07:13
paradny pohrebak
nechapem.. auto tak drahe.. tak luxusne.. a tak fadny dizajn... aj stara embecka vyzaruje vacsieho ducha ako tento vytuneny pohrebak... pritom Gecko je neskutocne paradne a ma skutocne v sebe to co od medu bedu chcem vidiet .. aj nove GLE alebo nove GLBecko.. toto su fakt krasne masiny s neskutocnym vyzarovanim kde ozaj aj prave ten dizajn posobi na mna proste premiovo a aj akosi charizmaticky a noblesne ... ale Ecko? neskutocny vizualny paskvil... odkedy sa v medvedoch preslo na ten bananovy styl u limuzin tak su vsetky tie cecka ecka eska neskutocne fadne nevyrazne a za mna az gycovo vyzerajuce... a dnes uz radsej GLE a Gecko ako Ecko ci Esko .. tu podla mna nie je o com

a ano viem ze Ecko je super luxusne a super prakticke aj super kvalitne... to ani nepopieram... mne sa proste nepaci ( len) jeho dizajn... preto by som si v jeho cene urcite vedel skor predstavit nejake GLE dnes uz od medveda :yes: alebo rovno Gecko :yes:
Rozbalit vlákno
4
15. 6. 2019 10:03
Re: paradny pohrebak
Skutečně si myslíš, že o kvalitě auta svědčí jeho design? :-) Připadáš mi jako ženská, která přišla, kupovat na svého žigula v dobách totality nové pneumatiky. Koupili nakonec ty, které se té babě zdály nejhezčí... :-)
15. 6. 2019 10:05
Re: paradny pohrebak
Kdo chce sedan nebo kombi nebude řešit gazíka a už vůbec ne G-KLASSE. Zkusil jsi ho někdy???
Avatar - wakantanka
17. 6. 2019 11:49
Re: paradny pohrebak
pohladil si ho v nákupnom centre :D
16. 6. 2019 21:52
Re: paradny pohrebak
Zase zasnu, co ty dokazet vymyslet za nesmysl. Srovnavat Ecko s Gle a s Geckem, boha jeho Kefalin... zkus jet s tim Geckem 3 hodiny 160 po dalnici, ses uplne mimo misu. GLE sice okej, ale ne kazdej potrebuje mastodonta na vozeni hektolitru vzduchu. A pokud chces klasickej kombik, tak Ecko je s tim 4valcem fajn, ja bych teda resil Allterrain, ale to uz mas fuk.
15. 6. 2019 10:01
Jojo...
Když jsme tak u toho, už jsem někde napsal kritikům designu škodovek, že takový Mercedes na tom není jinak růžově a nikdo ho nenapadá. Zde ale bylo jasně řečeno, že i když se jim design nelíbil, auto by si koupili. A světe div se, pětimetrové auto mělo problém s místem na zadních sedadlech... :-) Jak prostě, milý Watsone... :-)
Rozbalit vlákno
6
15. 6. 2019 10:07
Re: Jojo...
Merc se zacyklil na ocucaném bonbonu a když už byla šance u CLS, tak přišla plochá a nevýrazná zadní část. To auto mě mrzí nejvíc.
Dodnes se mi ale líbí C-Klasse
15. 6. 2019 11:10
Re: Jojo...
Obecně je známé, že německá auta jsou tak škaredá, až jsou krásná... :-) Němci moc design neumí a auta vymýšlejí spíš na výkon a užitnou hodnotu. Takže pokud chceš vidět hezké německé auto, je třeba angažovat nějakého Itala (nebo Slováka :-) )...
15. 6. 2019 11:58
Re: Jojo...
Ten Slovák se v BMW neohřál. Němci jsou tvůrci tolika legend, že spíš bych nepsal, že design neumí, jen není tak polarizující. A to je třeba z mého pohledu skvělé.
15. 6. 2019 12:07
Re: Jojo...
Ano, neohřál, ale přetáhli ho, asi věděli proč. Ale nevyhodili ho, strčili ho někam jinam, ne?
15. 6. 2019 14:38
Re: Jojo...
Strcili ho k Rolls-Royce, tam po Superbu muze svou nevnucenou majestatnost uplatnovat dal 😁👍 Nebyla asi pldel navazat na Karim Habiba ktery vypustil kompromisni asijsky design G modelu od BMW.
16. 6. 2019 16:40
Málo místa na zadních sedačkách
I tahle recenze zmiňuje, že vzadu je málo místa pro nohy. To je potom rodinné auto na houby. Moje dcera (14) je už teď vyšší než manželka, takže místo vzadu nepodceňuju! Když to nedá éčkový kombík, tak co teda?!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
16. 6. 2019 19:56
Re: Málo místa na zadních sedačkách
Jo, tohle je na hlavu postavené, celá vyšší střední D3 vždycky slibuje, jak se další generace prostorově zvětší a potom přijde kulové. Kam se pak reálně (místem na nohy vzadu) hrabou na obyčejný Superb.
17. 6. 2019 10:08
Re: Málo místa na zadních sedačkách
Jen dve poznamky:
1. Ja jsem sedel v tomto E kombi vzadu a mista jsem mel se slusnou rezervou. Ale ja mam pod 180cm, a ridic mel 190cm. Ovsem pokud se bavime o dvoumetrovych lidech za volantem i vzadu, uz to nebude ono.
2. Auta s klasickou koncepci - tj. podelne ulozeny motor a tudiz dlouha kapota, dobre rozlozeni hmotnosti - tato auta proste nemaji sanci ve vnitrnim prostoru konkurovat koncepci nejakeho Superbu (tj prodlouzeny Passat, ktery ma vic mista na nohy). Je to kompromis - tato auta proste plytvaji prostorem, ale za odmenu maji lepsi jizdni vlastnosti a zadek ridice je presne mezi prednim a zadnim kolem.

S touto klasickou koncepci se potom da udelat jedina vec, pokud potrebujete vic mista - udelat prodlouzenou verzi jako Mercedes S long a ozelet trochu jizdnich vlastnosti (ve smyslu rozlozeni hmotnosti).

Pokud mate vsichni 2 metry a chcete premiove auto, asi budete mit smulu - MB E, BMW 5 ani Audi A6 pro vas asi nebude uplne ono. To uz budete asi mit lepsiho toho Superba, tam je mista na nohy vazne dost. Pokud chcete zustat v premii, asi bych doporucil podivat se po nejakem vetsim SUV, tam NEKDY byva mista vzadu na nohy o neco vic. Napr. Audi Q7 mi prislo vzadu docela dost prostorne.
Avatar - rokyta.p
16. 6. 2019 23:14
a jak jinak?
No jistě a to je běžné éčko ve slabší motorizaci, takovou věc bych ani nechtěl. Hlavně že tu do nebe vychvalujete Oktávky nedejbože póvl Hovnaje. Sranda když má redakce Vánoce z alespoň trochu normálního auta. Ale za zdejší facelift (sami jste se odstřelili) normální nezasloužíte. Clio max a pan Machala Pandu, aby ho ty roupy přešly.
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2019 10:33
Mercedes je mercedes
Tatka mi vzdycky rikal: Uslysis vsechno mozny, ale opravdovy auto je sedan mercedes E (tenkrat teda jeste w124). Chytrejsi lidi si koupi malicko horsi, ale praktictejsi kombik.

Budes poslouchat jak je Audi lepsi protoze quattro
Budes poslouchat ze je VW lepsi, protoze cena
Budes poslouchat ze Volvo je lepsi, protoze bezpecnost
Budes poslouchat ze je BMW lepsi, protoze podvozek nebo motor
Pozdeji dodal: budes poslouchat, ze lepsi je SUV, ikdyz tam uz argument nikdo nenajde, snad bezpecnost

A vsechno to bude PRAVDA - ale zapomenou ti rict, ze ten nejlepsi kompromis na normalni zivot je ten obycejne vypadajici tuctovy nevyrazny nezajimavy Mercedes E, idealne kombik.

Jezdi to na vsech kontitentech, jezdi to v kazdem pocasi, jezdi to od rana do rana, jezdi to na sibiri, jezdi to na pousti, jezdi to tam desitky a desitky let.
Vybavit si to muzes jak chces a na kolik mas.

Nakonec je to taky nejspolehlivejsi taxik ... a taxikar vi vic nez kdokoliv jiny, co je to mit spolehlive auto, ktere vydrzi aspon pul milionu km (ano na w124 uz asi nikdy nic nemelo, to je uplna rarita, pul milionu hadr)

Potom jsme sedli do Favorita / Formana a projeli pul evropy.

A vidite, stale to plati.
I po dalsich 25 letech.
A dokud se bude vyrabet, asi to platit bude. Jen nam to vetsinou zapomenou rict.

(Ano byla jedna generace, prvni dvouokac, ktera se tolik nepovedla. I mistr tesar se nekdy utne)
Rozbalit vlákno
3
17. 6. 2019 10:53
Re: Mercedes je mercedes
Ano, éčko je legenda,pojem. A taky čistokrevná bezpohlavní nuda. Něco jako Passat, ale ještě víc. Abych pravdu řekl, na éčko člověk musí mít koule. Nebo je naopak nemít vůbec:)
17. 6. 2019 13:00
Re: Mercedes je mercedes
S tou nudou suhlas nebereme teraz na musku E 63 s tam sa ta nuda da zmenit velmi lahko. Moje osobne dojmy sa nezmenili a E je velmi prijemne auto ano v beznej motorizacii je dost nudne aj dizajn je nudny ziadny wow faktor ale je ako nenapadna zena v sivom kabatiku ktora vie co robi...Mam rad tu nudu :-!
18. 6. 2019 10:54
Re: Mercedes je mercedes
ok tak pro mě aspoň převlečené éčko CLS...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku