Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejdostupnější kabriolety na českém trhu. Pod milion jich koupíte jen pár

Léto je tady a s ním i chuť vyrazit někam autem s otevřeným nebem nad hlavou. Kabriolety ale nejsou levnou záležitostí, jak ukazuje náš přehled těch nejdostupnějších.
Zpět na článek
17. 6. 2019 21:54
:)
124 to u me vyhrava, i kdyz vickrat jsem zatim jel s MX5 - tu jsem si uz parkrat za par korun pujcil jen tak na odpoledne (mazda-carsharing.de, tady v BW maji vypujcni mista vetsinou docela komicky u Lidlu) :)

Jinak teda jestli mit za milion trivalcove bavo, nebo za mega a pul petilitrovyho mustanga convertible... no, asi bych radsi nabral jeste nejaky prescasy a trochu se do toho v ty praci oprel :P
17. 6. 2019 19:34
Re: kde su tie casy
za mňa Fiat, ten je nádherný,
ale s motorom z Mazdy, hladkým/nepreplňovaným/
to by bola kombinácia
Avatar - palix
18. 6. 2019 20:11
Re: kde su tie casy
No neviem, či už radšej nie verziu Fiat "Jeep" - pre mňa je to zaujímavejšie. 500-ka sa mi páči akosi najviac v "základnej" verzii.
Ale ja všeobecne nie som veľmi na rodinné vany :)
Avatar - Barrichello
18. 6. 2019 13:02
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
Cascada je pořád, pořád se prodává, ovšem jako Buick :-)

Kdo by po ní moc toužil, lze dovézt z USA či Kanady :-)
Avatar - Magister
18. 6. 2019 12:00
Re: :)
Souhlas :-) ...faktem je, že těch kabrioletů ubylo a to i přesto, že lidé jsou bohatší. Přitom možná by bylo dobré, kdyby zvedlu pr*el od počítače a sociálních sítích a něco i zažili.
18. 6. 2019 10:55
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
S kovovou střechou celoročně použitelné auto, se střechou dole od dubna do října... existuje topení, klimatizace... a všechno funguje:)
18. 6. 2019 10:05
Re: Smutné
je to asi obraz doby. Dnes si každý kupuje stodoly suv, v kabrio sa cítia ľudia ohrození. Dnes každé auto lieta po celej európe v lete v zime, voľakedy si brouzovali len po riviére a okolo komína. Dnes je áut ako maku a fetovať v kabrio výfuky nie je nič moc. Mestá sú tak prehriate, že aj v kabrio je pekelný výpek a klima je lepšia (samozrejme keď voľakedy neboli klimatizácie, bolo kabrio cool). A ten pocit, že ak to za tebou suv neubrzdí, tak dekapituje celú osádku
18. 6. 2019 09:55
Re: kde su tie casy
fiatu beží countdown, ale zas nová 500 a 500X sú stále pre mnohých príťažlivé (aj pre mňa)
Avatar - palix
18. 6. 2019 07:51
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
90-te roky boli skvelé, len tie ceny boli brutálne. Pamätám ako som v tom čase ako študent pozeral autá a sníval... Ale platy neboli extra vysoké. Ešte aj jazdená Felicia bola drahá. Dnes je to iné, len autá sú ako bolo napísané čím ďalej menej zaujímavé. U mňa ešte celkom boduje Mazda.
Čo sa kabrioletu týka, neviem, či má zmysel kupovať ho ako nový. Jazdených je dosť a na tých pár dní v roku to stačí. Je to ako s motorkou - nepraktická vec pre ľudí, ktorí majú radi jazdenie. Samozrejme kedysi v minulosti bola motorka lacným dopravným prostriedkom a aj kabriolet bol lacnejšou alternatívou, pretože sa na neho použilo menej materiálu :). Dnes je to všetko presne opačne :).
Ináč vraj veľmi dobrým kabriom je Mazda MX5 1. generácie. Zohnať ju ale v slušnom stave asi nebude jednoduché...
Avatar - palix
18. 6. 2019 07:44
Re: kde su tie casy
Možno niekomu bude vyhovovať, že je to turbomotor. Podľa mňa ale originálna Mazda MX5 nemá chybu.
Pre mňa je trochu smutné, že Fiat musel upraviť Mazdu MX5, aby mali skvelé auto. Kedysi dokázali vyrobiť nádherné a zaujímavé autá, ktoré boli ozdobou ciest a snom mnohých motoristov. Kto dnes sníva o Fiate? Horšie dopadla už len Lancia.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2019 21:11
Smutné
Tak to je hodně ubohá nabídka... kde jsou ty časy, kdy měla kabrio v portfoliu skoro každá značka. Kde se vytrácí romantika? Proč už není Golf cabrio....
17. 6. 2019 21:02
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
Clanek byl o NOVYCH kabrioletech.

JInak cabrio samo o sobe je uplna iracionalni blbost, ale kazdy si na to prijde az kdyz si ho poridi - bud je hnusne a neni duvod vyjizdet nebo je zas moc vedro a clovek se pece .... no a pak uz zbyva jen skutecne par dnu v roce, kdy je to OK. A ty stoji za to :-)
17. 6. 2019 20:18
Re: kde su tie casy
Fiat ale silnější motor nemá, teda proti 1.5 ano, ale jinak výrazně zaostává.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2019 20:17
Re: kde su tie casy
mazda je ako taky vyrysovany samuraj.... kym 123 spider mi pride uz kusok viac muscle.... u mna vedie original ... cize MX-5
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2019 20:04
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
vyroba modelu cascada skoncila v lete minuly rok... ale je mozne ze na predajni este nejaky ten "novy" kusok s menom cascada asi zozenies.. clanok ale predpokladam pojednava o kabriach ktore sa aj dnes realne stale vyrabaju ... ono o ojetinach su tu na to specialne clanky ktore najdes inde ...

auta dnes su uz len tvrdy biznis...... a srdce je uz vo vacsine pripadov hlboko v ... proste na poslednom mieste ... osobne som toho nazoru ze 90 roky boli najlepsie .. dovtedy nam krasne rastlo to automobilove nebo.... ale potom akoby utalo ... a po roku 2000 uz vidim akysi odklon aut kdesi stranou .. a cielenie vsetkeho uz len ciste na biznis co prave berie krasu tej povodnej myslienke aku auta mali naplnat
Avatar - palix
17. 6. 2019 19:58
Re: kde su tie casy
"abc" - Fiat je v podstate Mazda s pozmeneným dizajnom a inými znakmi ;). Ak chete Fiat s motorom z Mazdy, tak Mx-5 je ideál. Fiat má iba jednu pre niekoho výhodu - silnejší turbomotor.
Z daných áut by som bral jednoznačne Mazdu MX-5
17. 6. 2019 19:52
Kabrioletetu je jako psu ...
Kam se podel Opel Cascada napriklad uceni mudrcove ? Tak do 50 600 tisic se da v pohode poridit.
Renault megane , Ford Focus , VW EOS .... Vsechno v pohode do milionku a mene. Kdyz uz o necem pisete , bylo by dobre neco o tom vedet. Nevim , jsetli preferujete nove vozy nebo trosku jete. Zrovna u kabrioletu par najetych kilasku moc nevadi. Je to sezonni zalezitost a v zime to parkuje nekde vetsinou pod strechou. Proto byva rok vyroby ponekud archaictejsi a najeto ne moc. Ovsem v tomto pripade to nebyvaji cinkle tachometry , ale prave ta sezonnost. Modni a srdecni zalezitost ve vetsine pripadu.
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2019 19:11
kde su tie casy
ked sme tu mali punto cabrio alebo golf cabrio... ktore nestali melon a dokonca aj nejaka ta praktickost tam este bola... no ale ok... cas nejde vratit spat a chapem ze biznis dnes vladne ( co kabriam uz nehra do karat ) ...

ak by som si mohol vybrat z danej ponuky v clanku tak najviac sa mi paci MX-5 hoc asi nejaky ten mini cabrio bude predsa len kusok viac praktickejsi a pohodlnejsi

PS: a nie je to ani tak davno co nam skoncila cascada aj eos ... a dam krk za to ze casom skocni aj smart kabrio aj A3 kabrio... a "dalsie"