Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejdostupnější kabriolety na českém trhu. Pod milion jich koupíte jen pár

Stanislav Kolman
Diskuze (18)

Léto je tady a s ním i chuť vyrazit někam autem s otevřeným nebem nad hlavou. Kabriolety ale nejsou levnou záležitostí, jak ukazuje náš přehled těch nejdostupnějších.

Chtěli byste si pořídit nový kabriolet, ale našetřeno máte jen pár stovek tisíc? Jde to, pokud se ale spokojíte s kompromisy. Ani s milionem korun si totiž nemůžete příliš vyskakovat a kabrioletů na tuzemském trhu za tuto cenu pořídíte jen pár. Před letními prázdninami jsme pro vás sestavili žebříček těch cenově nejdostupnějších. I když nejdostupnějších je možná příliš optimistické.

Nechme stranou, jestli si maličký městský Smart fortwo kabrio vůbec zaslouží umístění mezi plnohodnotnými kabriolety. Řadíme ho sem, protože dnes je se značným náskokem nejlevnějším novým autem s otevřeným nebem nad hlavou. Pokud se nespokojíte s ojetinou, nejlevněji vychází právě tohle vozítko. Za částku 379.000 Kč jej dostanete s litrovým tříválcem v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. S výkonem 52 kW dokáže tohle auto zrychlit z klidu na stovku za 14,9 sekundy a pokračovat na 151 km/h.

Další kabriolet už stojí podstatně více, jmenovitě 605.800 Kč. Řeč je o kabriu Mini One. Tahle britská stylovka dostává pod kapotou tříválcovou patnáctistovku vyladěnou na 75 kW. Verze Mini Cooper už stojí 660.400 Kč, má však benzinovou jedna-pětku posílenou na rovných 100 kW.

Pokud byste chtěli auto se sportovnějším charakterem, musíte našetřit ještě pár tisíc a pořídit Mazdu MX-5 s plátěnou střechou. Stojí 637.400 Kč, tedy pokud se spokojíte s patnáctistovkou o výkonu 97 kW. Dvoulitr už přijde na 799.400 Kč. Důvodem není ani tak silnější motor (o síle 135 kW), ale fakt, že se páruje až se čtvrtou nejvyšší výbavou Revolution. A pokud namísto plátěné střechy chcete pevnou, připravte si 790.400 Kč. To je základní cena za benzinovou patnáctistovku a třetí výbavu Attraction.

O chlup dražší než sporťáček Mazdy je sourozenecký Fiat 124 Spider, jenž startuje na částce 719.900 Kč. Italskou stylovku dnes pořídíte výhradně se zážehovou čtrnáctistovkou o síle 103 kW. Je to také poslední možnost, jak pořídit nový kabriolet za méně než 900 tisíc korun.

Dalším vozem v pořadí je totiž A3 Cabrio se čtyřmi kruhy ve znaku. Byť á-trojka už netrpělivě vyhlíží novou generaci, kabriolet stále pořídíte, musíte si však připravit minimálně 911.900 Kč za čtyřválcovou jedna-pětku s výkonem 110 kW a šestistupňovou manuální převodovkou. Alternativu tvoří jen o pár tisíc korun dražší BMW 218i Cabrio. Přijde na 921.700 Kč a pod kapotou má rovněž patnáctistovku, avšak pouze se třemi válci a výkonem 100 kW. Inu, jízda s otevřeným nebem nad hlavou není pro každého.

Stanislav Kolman
Diskuze (18)

Doporučujeme

Avatar - palix
18. 6. 2019 20:11
Re: kde su tie casy
No neviem, či už radšej nie verziu Fiat "Jeep" - pre mňa je to zaujímavejšie. 500-ka sa mi páči akosi najviac v "základnej" verzii.
Ale ja všeobecne nie som veľmi na rodinné vany :)
Avatar - Barrichello
18. 6. 2019 13:02
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
Cascada je pořád, pořád se prodává, ovšem jako Buick :-)

Kdo by po ní moc toužil, lze dovézt z USA či Kanady :-)
Avatar - Magister
18. 6. 2019 12:00
Re: :)
Souhlas :-) ...faktem je, že těch kabrioletů ubylo a to i přesto, že lidé jsou bohatší. Přitom možná by bylo dobré, kdyby zvedlu pr*el od počítače a sociálních sítích a něco i zažili.
18. 6. 2019 10:55
Re: Kabrioletetu je jako psu ...
S kovovou střechou celoročně použitelné auto, se střechou dole od dubna do října... existuje topení, klimatizace... a všechno funguje:)
18. 6. 2019 10:05
Re: Smutné
je to asi obraz doby. Dnes si každý kupuje stodoly suv, v kabrio sa cítia ľudia ohrození. Dnes každé auto lieta po celej európe v lete v zime, voľakedy si brouzovali len po riviére a okolo komína. Dnes je áut ako maku a fetovať v kabrio výfuky nie je nič moc. Mestá sú tak prehriate, že aj v kabrio je pekelný výpek a klima je lepšia (samozrejme keď voľakedy neboli klimatizácie, bolo kabrio cool). A ten pocit, že ak to za tebou suv neubrzdí, tak dekapituje celú osádku