PR
PowerHouse
3
No jo, státní organizace jsou motorem elektro pokroku.
Přejít do diskuze
Lidově baterka je na svícení, na baterku se nejezdí. Akumulátor v autě je něco jiného, na stáří a teplotě sice záleží, ale z hlediska zhodnocení výdrže je důležitější počet nabíjecích/vybíjecích cyklů.
Dotace , zvýhodnění a elektrika zadara nebo bez spotřební daně. jestli něco dotovat tak max elektroskutr.
Hyundai patri k špičke EV.
Ich vozidla maju najvyššiu úroveň využitia energie, navyse hyundai zverejňuje realne využiteľnú kapacitu batérie - co inak robi len Tesla.
Pri mestskom používaní je spotreba vozidiel hyundai okolo 15kWh/100km, na dialnici okolo 20.
Kapacita bateriek je zverejnená, dokazd hádam vypočítaš aj sam.
Ich vozidla maju najvyššiu úroveň využitia energie, navyse hyundai zverejňuje realne využiteľnú kapacitu batérie - co inak robi len Tesla.
Pri mestskom používaní je spotreba vozidiel hyundai okolo 15kWh/100km, na dialnici okolo 20.
Kapacita bateriek je zverejnená, dokazd hádam vypočítaš aj sam.
Jo, státu se to vyplatí.
Když počítáš dotace, jedna dotace z ministersva je 300 000 Kč a nepočítáš cenu baterek při vyměně, ... , tak se to rentuje.
Problém je to, že tady píší komenty lidé, co na dotace nedosáhnou a musí našetřit i na nové baterky po 8mi letech.
Když počítáš dotace, jedna dotace z ministersva je 300 000 Kč a nepočítáš cenu baterek při vyměně, ... , tak se to rentuje.
Problém je to, že tady píší komenty lidé, co na dotace nedosáhnou a musí našetřit i na nové baterky po 8mi letech.