Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobil lze pořídit již za 500 tisíc

komerční sdělení komerční sdělení 18. 6. 2019
8

Současná doba s sebou nese řadu otázek, jak být šetrnější k našemu životnímu prostředí. Tomuto problému se samozřejmě začaly věnovat také automobilky, které uvádí na trh více či méně elektrifikované pohony svých vozů a předhánějí se v úspornosti nabízených modelů.

Od září tohoto roku vstoupí v platnost také nová emisní norma Euro 6-d Temp, na kterou se snaží všichni výrobci zavčasu připravit, aby předešli problémům spojeným s nedodržení předchozí a stále aktuální normy Euro 6c. Některé automobilky jsou však v klidu, jelikož jejich vozy splňovaly velmi přísnou emisní normu Euro 6-d Temp již minulý rok. Příkladem je automobilka Hyundai, která se rozhodně sankcí za nedodržení emisních norem bát nemusí.

Všechny nové modely, které lze u Hyundai zakoupit, dodržují již téměř rok evropskou emisní normu, jež nabyde platnosti až od tohoto září. Zákazníci se tak nemusí bát, že by na dodání svého nového vozu museli čekat déle, než je běžné. Vybírat můžou jak z vozů s tradičním pohonem, tak z vozů elektrifikovaných. Takových modelů již nyní značka na evropském trhu nabízí pět a další v blízké době přibydou. Například kromě elektrického SUV KONA Electric, které je již v prodeji, je tento rok v plánu uvedení na trh také jeho hybridní varianty, i30 kombi mild-hybrid nebo nová řada populárních modelů IONIQ.

Právě zmíněná rodina IONIQ, která v jedné karosářské verzi nabízí hned tři možnosti pohonu (Hybrid, Plug-in hybrid a Electric), se u zákazníků těší velké oblibě. Automobilka navíc nedávno zveřejnila akční nabídku Future ECO, která se týká posledních dvou jmenovaných. IONIQ Plug-in a Electric je možné pořídit se slevou 147.000 Kč – 220.000 Kč včetně DPH. Nesporných výhod elektrifikovaných pohonů si všimlo též Ministerstvo životního prostředí a Ministerstvo průmyslu a obchodu. Dotace, které tato ministerstva na koupi elektrifikovaných vozů nabízí, se pohybují okolo 300.000 Kč. Při kombinaci obou zvýhodnění, dotací a speciální nabídky, je tak možné elektromobil nebo hybrid pořídit již za něco málo před 500.000 Kč. Mezi hlavní výhody však nepatří pouze šetrný pohon, ale především výrazně nižší provozní náklady. Například zmíněný IONIQ Electric byl německým autoklubem ADAC vyhodnocen jako nejčistší automobil vůbec, jehož provoz na 1 km vyjde majitele na cca 0,50 Kč. Pokud ke všem těmto benefitům přičteme ještě téměř nulovou potřebu servisu a parkování v Praze na modrých zónách zdarma, pak nám elektromobil vychází jako opravdu lákavá varianta dopravy.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

dojazd
| 18. 6. 2019
Hyundai patri k špičke EV.

Ich vozidla maju najvyššiu úroveň využitia energie, navyse hyundai zverejňuje realne využiteľnú kapacitu batérie - co inak robi len Tesla.

Pri mestskom používaní je spotreba vozidiel hyundai okolo 15kWh/100km, na dialnici okolo 20.

Kapacita bateriek je zverejnená, dokazd hádam vypočítaš aj sam.
Re: Re: Terno
| 18. 6. 2019
Lidově baterka je na svícení, na baterku se nejezdí. Akumulátor v autě je něco jiného, na stáří a teplotě sice záleží, ale z hlediska zhodnocení výdrže je důležitější počet nabíjecích/vybíjecích cyklů.
Avatar - CICERO
Re: Terno
| 18. 6. 2019
Státu-nám se nevyplácí hlavně řídící... :-) Už aby zas byly volby, hnuj kvete... :-) Samí lumíci a lumeni… No a k článku, já bych zase započítal těch 220K slevových, ať sme na tom svým... A pak si za to radši koupil tohle: https://www.truckscout24.com/…h/eng/detail.asp?… A jal se poznávat Moskevskou, Zauralskou oblast, severní sybiř s polární září a nakonec Altajskou republiku, bam road atd... :-) Víc zážitku než hjodé
Avatar - elektrikar
Re: Terno
| 18. 6. 2019
Já mám baterku starou 5 let a má kapacitu 92%. Co to tady melduješ, chlapče???
Re: Elektro je ta největší špína
| 18. 6. 2019
No jo, státní organizace jsou motorem elektro pokroku.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku