Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobil lze pořídit již za 500 tisíc

Současná doba s sebou nese řadu otázek, jak být šetrnější k našemu životnímu prostředí. Tomuto problému se samozřejmě začaly věnovat také automobilky, které uvádí na trh více či méně elektrifikované pohony svých vozů a předhánějí se v úspornosti nabízených modelů.
Zpět na článek
18. 6. 2019 10:40
Re: Elektro je ta největší špína
No jo, státní organizace jsou motorem elektro pokroku.
18. 6. 2019 09:27
S reálným dojezdem 170 km to je terno
ha ha ha.
Avatar - elektrikar
18. 6. 2019 13:19
Re: Terno
Já mám baterku starou 5 let a má kapacitu 92%. Co to tady melduješ, chlapče???
18. 6. 2019 14:09
Re: Terno
Lidově baterka je na svícení, na baterku se nejezdí. Akumulátor v autě je něco jiného, na stáří a teplotě sice záleží, ale z hlediska zhodnocení výdrže je důležitější počet nabíjecích/vybíjecích cyklů.
Avatar - KANKUNEN
18. 6. 2019 10:05
Elektro je ta největší špína
Dotace , zvýhodnění a elektrika zadara nebo bez spotřební daně. jestli něco dotovat tak max elektroskutr.
18. 6. 2019 17:19
dojazd
Hyundai patri k špičke EV.

Ich vozidla maju najvyššiu úroveň využitia energie, navyse hyundai zverejňuje realne využiteľnú kapacitu batérie - co inak robi len Tesla.

Pri mestskom používaní je spotreba vozidiel hyundai okolo 15kWh/100km, na dialnici okolo 20.

Kapacita bateriek je zverejnená, dokazd hádam vypočítaš aj sam.
18. 6. 2019 10:38
Re: Terno
Jo, státu se to vyplatí.
Když počítáš dotace, jedna dotace z ministersva je 300 000 Kč a nepočítáš cenu baterek při vyměně, ... , tak se to rentuje.

Problém je to, že tady píší komenty lidé, co na dotace nedosáhnou a musí našetřit i na nové baterky po 8mi letech.
Avatar - CICERO
18. 6. 2019 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.