Pravda, Cayman je "sex na kolech" a cena v normě, ale na "oprašování" by ho byla škoda. Nicméně doufám, že se najde dost zákazníků, kteří tento odvážný krok Porsche podpoří.... :yes:
Ber, dokud to ještě jde! :yes:
Ceny na poměry Porsche (vzhledem ke konfiguraci) příznivé.
"S dvouspojkovým PDK se v tuto chvíli navíc vůbec nepočítá, Porsche ho nabídne jen v případě, že si ho zákazníci vyžádají. U tohoto typu vozu ale podle automobilky žádají většinou manuál..."
Tady je jasně vidět, že rozhodující slovo mají (v tomto ohledu) zákazníci.
Když ještě dneska manuál do nového auta, tak právě přesně do tohoto Porsche.
Minulý týždeň som videl GT4 a GT3RS (v Moste) a o bachratosti 911 nemôže byť žiadna reč! Áno je väčšia ako Cayman ale tie tvary “brouka” sú proste stále famózne.
Treba ich vidieť na živo nie len porovnávať tabuľky a fotky.
je celkovo dnes uz za mna zaujimavejsie porsche ako prerastena tazkotonazna carrera.... navyse cayman netrpi na tazky a tlusty zadok tak jak carrera .. ma nielen daleko lepsie polozene tazisko ale celkovo je aj vizualne sviezejsi lahsi a posobi aj zaujimavejsie ako jeho vacsi prerasteny placaty braska...
za mna ale stejne radsej F-type ako akekolvek porsche
Ono cislo +50% pritlaku nic nehovori, dolezita je rychlost kedy je dosahovany a este lepsie aj konretny udaj. Bezne auta totiz generuju skor vstlak ako pritlak. :-)
Dopatral som sa k cislu cca 100kg pritlaku (220lb) pri maximalke pre predchadzajuce GT4 na zadnej naprave. Takze tu to bude znamenat 150kg pritlaku v tej istej rychlosti.
Pre porovnanie posledna Carrera GT3 generuje cca 350kg pritlaku (770lb) celkovo rozlozene medzi obe napravy @300km/h.
Vím, že u 911 R se řešilo, že solidní přítlak umí vygenerovat zadní difuzor, případně doplněný o malé výsuvné křidélko. Já tady vidím to zadní křídlo, jen jsem nečekal, že bude ten rozdíl až takový... výchozí Cayman by vzhledem ke koncepci taky neměl být vyloženě odfláknutý.