Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle je vysněný vůz všech petrolheadů: Porsche 718 Cayman GT4 má manuál a atmosférický šestiválec!

Kdo by chtěl šestiválcový sporťák s manuálem, může vedle kupé 718 Cayman GT4  volit i otevřený 718 Spyder se stejnou technikou.
Zpět na článek
18. 6. 2019 10:14
Genialita...
...k tomu nemá smysl jiného komentáře! :yes:
Avatar - woody-alien
18. 6. 2019 10:49
Re: Genialita...
Leda ho zopakovat. ;-)
Genialita... :yes:
Avatar - pradeda777
18. 6. 2019 11:37
Překvapení století....
....kdo by něco takového v dnešní době čekal. Já určitě ne. Zdá se, že u Porsche stále mají pár vlivných petrolheadů............a to je dobře... :yes:
Avatar - pradeda777
18. 6. 2019 12:20
Re: Překvapení století....
Pravda, Cayman je "sex na kolech" a cena v normě, ale na "oprašování" by ho byla škoda. Nicméně doufám, že se najde dost zákazníků, kteří tento odvážný krok Porsche podpoří.... :yes:
Avatar - white label
18. 6. 2019 11:35
Re: Genialita...
To se bude prodávat jak teplé rožky, předpokládám, že (nejen) Dinar už stojí (na jedno žluté) ve frontě... ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2019 00:04
Re: cayman
Neměl bys auta (tím spíš sportovní) hodnotit podle "obrázků", nebylo by od věci se s nimi reálně projet...
Avatar - Emel
18. 6. 2019 11:46
Re: Genialita...
Jojo, moc hezký.
A zřejmě i funkční... přítlak +50% zní až podezřele.
Avatar - white label
18. 6. 2019 11:44
Re: Překvapení století....
Ber, dokud to ještě jde! :yes:
Ceny na poměry Porsche (vzhledem ke konfiguraci) příznivé.
"S dvouspojkovým PDK se v tuto chvíli navíc vůbec nepočítá, Porsche ho nabídne jen v případě, že si ho zákazníci vyžádají. U tohoto typu vozu ale podle automobilky žádají většinou manuál..."
Tady je jasně vidět, že rozhodující slovo mají (v tomto ohledu) zákazníci.
Když ještě dneska manuál do nového auta, tak právě přesně do tohoto Porsche.
Avatar - speedfred
19. 6. 2019 09:38
Re: cayman
Minulý týždeň som videl GT4 a GT3RS (v Moste) a o bachratosti 911 nemôže byť žiadna reč! Áno je väčšia ako Cayman ale tie tvary “brouka” sú proste stále famózne.
Treba ich vidieť na živo nie len porovnávať tabuľky a fotky.
Avatar - white label
18. 6. 2019 13:32
Re: Pánové!
Copak, přišel si z kroužku ručních prací a ještě jsi toho plný... :-O ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2019 20:38
cayman
je celkovo dnes uz za mna zaujimavejsie porsche ako prerastena tazkotonazna carrera.... navyse cayman netrpi na tazky a tlusty zadok tak jak carrera .. ma nielen daleko lepsie polozene tazisko ale celkovo je aj vizualne sviezejsi lahsi a posobi aj zaujimavejsie ako jeho vacsi prerasteny placaty braska...

za mna ale stejne radsej F-type ako akekolvek porsche
Avatar - white label
19. 6. 2019 13:12
Re: Překvapení století....
Nevymlouvej se na garáž, ta je velká dost... a Cayman je prcek, skoro jako Yaris. ;-)
Avatar - pradeda777
19. 6. 2019 12:03
Re: Překvapení století....
Kdybych měl větší garáž, tak bych snad i "bychoval".......... ;-)
Avatar - speedfred
19. 6. 2019 09:39
Re: Překvapení století....
Ber to a po čase sa dohodneme ;-)
Avatar - white label
18. 6. 2019 17:06
Re: Překvapení století....
Tím spíš poroste na ceně..., dobrá investice s petrolheadským bonusem! :yes:
Avatar - pradeda777
18. 6. 2019 16:51
Re: Genialita...
Přítlak důležitý nejen vzadu..................
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - pradeda777
18. 6. 2019 16:44
Re: Překvapení století....
Jo, u mě určitě, když bude mít za 3 roky najeto 6 000km...... :-!
18. 6. 2019 15:48
Re: Překvapení století....
Ak na to mas, tak ho ber. Ked bude prilis ultimatne a nebudes s nim prilis jazdit, tak ho s novou generaciou predas drahsie ako si kupil :-)
18. 6. 2019 15:47
Re: Genialita...
Tak pod aktualnym supersportom si predstavim skor Zondu alebo McLaren 720S ako toto, ale len to ukazuje ako sa latka posunula za posledne roky.

400 koni staci akurat na dorovnanie najsilnejsich hot hatchov (A45 AMG, RS3). Samozrejme jazdne to bude ina liga :*)
18. 6. 2019 15:43
Re: Genialita...
Ono cislo +50% pritlaku nic nehovori, dolezita je rychlost kedy je dosahovany a este lepsie aj konretny udaj. Bezne auta totiz generuju skor vstlak ako pritlak. :-)

Dopatral som sa k cislu cca 100kg pritlaku (220lb) pri maximalke pre predchadzajuce GT4 na zadnej naprave. Takze tu to bude znamenat 150kg pritlaku v tej istej rychlosti.

Pre porovnanie posledna Carrera GT3 generuje cca 350kg pritlaku (770lb) celkovo rozlozene medzi obe napravy @300km/h.

https://www.excellence-mag.com/…gt3-aerodynamics
Avatar - white label
18. 6. 2019 15:35
Re: Genialita...
Mělo by jít o mezigenerační srovnání (s předchozí GT4), viz i zmínka v textu o mezigeneračním nárůstu výkonu motoru.
Avatar - Emel
18. 6. 2019 15:18
Re: Genialita...
Vím, že u 911 R se řešilo, že solidní přítlak umí vygenerovat zadní difuzor, případně doplněný o malé výsuvné křidélko. Já tady vidím to zadní křídlo, jen jsem nečekal, že bude ten rozdíl až takový... výchozí Cayman by vzhledem ke koncepci taky neměl být vyloženě odfláknutý.
18. 6. 2019 15:13
Re: Genialita...
vzhledem k pozici motoru bych to považoval klidně za supersport i dnes...
Avatar - white label
18. 6. 2019 13:30
Re: Překvapení století....
To není provokace, to je dobrá rada, potom si budeš říkat, že jsem na něj nedal... ;-)
Navíc tohle auto časem určitě poroste na ceně! :yes:
Avatar - CICERO
18. 6. 2019 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 6. 2019 13:05
Re: Genialita...
+50% je krasna hodnota, ale nic nehovoriaca ak zaklad bol skoro nulovy :-)

Kazdopadne uzasne auto - 15 rokov naspat by to bol este regulerny supersport.
Avatar - pradeda777
18. 6. 2019 12:55
Re: Překvapení století....
Kurňa, nech už těch provokací......... ;-)
Avatar - white label
18. 6. 2019 12:24
Re: Překvapení století....
Žádné oprašování, na rohlíky Yaris, na ježdění Cayman GT4. ;-)
Ber, než bude pozdě...
https://www.auto.cz/…dni-verzi-128895