Novinky
Zpět na článek
Tohle je vysněný vůz všech petrolheadů: Porsche 718 Cayman GT4 má manuál a atmosférický šestiválec!
30 komentářů
webpaja
7
...k tomu nemá smysl jiného komentáře! :yes:
Přejít do diskuze
pradeda777
....kdo by něco takového v dnešní době čekal. Já určitě ne. Zdá se, že u Porsche stále mají pár vlivných petrolheadů............a to je dobře... :yes:
pradeda777
Pravda, Cayman je "sex na kolech" a cena v normě, ale na "oprašování" by ho byla škoda. Nicméně doufám, že se najde dost zákazníků, kteří tento odvážný krok Porsche podpoří.... :yes:
white label
To se bude prodávat jak teplé rožky, předpokládám, že (nejen) Dinar už stojí (na jedno žluté) ve frontě... 😉
white label
Neměl bys auta (tím spíš sportovní) hodnotit podle "obrázků", nebylo by od věci se s nimi reálně projet...
white label
Ber, dokud to ještě jde! :yes:
Ceny na poměry Porsche (vzhledem ke konfiguraci) příznivé.
"S dvouspojkovým PDK se v tuto chvíli navíc vůbec nepočítá, Porsche ho nabídne jen v případě, že si ho zákazníci vyžádají. U tohoto typu vozu ale podle automobilky žádají většinou manuál..."
Tady je jasně vidět, že rozhodující slovo mají (v tomto ohledu) zákazníci.
Když ještě dneska manuál do nového auta, tak právě přesně do tohoto Porsche.
Ceny na poměry Porsche (vzhledem ke konfiguraci) příznivé.
"S dvouspojkovým PDK se v tuto chvíli navíc vůbec nepočítá, Porsche ho nabídne jen v případě, že si ho zákazníci vyžádají. U tohoto typu vozu ale podle automobilky žádají většinou manuál..."
Tady je jasně vidět, že rozhodující slovo mají (v tomto ohledu) zákazníci.
Když ještě dneska manuál do nového auta, tak právě přesně do tohoto Porsche.
speedfred
Minulý týždeň som videl GT4 a GT3RS (v Moste) a o bachratosti 911 nemôže byť žiadna reč! Áno je väčšia ako Cayman ale tie tvary “brouka” sú proste stále famózne.
Treba ich vidieť na živo nie len porovnávať tabuľky a fotky.
Treba ich vidieť na živo nie len porovnávať tabuľky a fotky.
white label
Copak, přišel si z kroužku ručních prací a ještě jsi toho plný... 😲 😉
3_diamanty
je celkovo dnes uz za mna zaujimavejsie porsche ako prerastena tazkotonazna carrera.... navyse cayman netrpi na tazky a tlusty zadok tak jak carrera .. ma nielen daleko lepsie polozene tazisko ale celkovo je aj vizualne sviezejsi lahsi a posobi aj zaujimavejsie ako jeho vacsi prerasteny placaty braska...
za mna ale stejne radsej F-type ako akekolvek porsche
za mna ale stejne radsej F-type ako akekolvek porsche
white label
Nevymlouvej se na garáž, ta je velká dost... a Cayman je prcek, skoro jako Yaris. 😉
white label
Tím spíš poroste na ceně..., dobrá investice s petrolheadským bonusem! :yes:
pradeda777
Přítlak důležitý nejen vzadu..................
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Redmex
Ak na to mas, tak ho ber. Ked bude prilis ultimatne a nebudes s nim prilis jazdit, tak ho s novou generaciou predas drahsie ako si kupil 😄
Redmex
Tak pod aktualnym supersportom si predstavim skor Zondu alebo McLaren 720S ako toto, ale len to ukazuje ako sa latka posunula za posledne roky.
400 koni staci akurat na dorovnanie najsilnejsich hot hatchov (A45 AMG, RS3). Samozrejme jazdne to bude ina liga :😉
400 koni staci akurat na dorovnanie najsilnejsich hot hatchov (A45 AMG, RS3). Samozrejme jazdne to bude ina liga :😉
Redmex
Ono cislo +50% pritlaku nic nehovori, dolezita je rychlost kedy je dosahovany a este lepsie aj konretny udaj. Bezne auta totiz generuju skor vstlak ako pritlak. 😄
Dopatral som sa k cislu cca 100kg pritlaku (220lb) pri maximalke pre predchadzajuce GT4 na zadnej naprave. Takze tu to bude znamenat 150kg pritlaku v tej istej rychlosti.
Pre porovnanie posledna Carrera GT3 generuje cca 350kg pritlaku (770lb) celkovo rozlozene medzi obe napravy @300km/h.
https😐/www.excellence-mag.com/…gt3-aerodynamics
Dopatral som sa k cislu cca 100kg pritlaku (220lb) pri maximalke pre predchadzajuce GT4 na zadnej naprave. Takze tu to bude znamenat 150kg pritlaku v tej istej rychlosti.
Pre porovnanie posledna Carrera GT3 generuje cca 350kg pritlaku (770lb) celkovo rozlozene medzi obe napravy @300km/h.
https😐/www.excellence-mag.com/…gt3-aerodynamics
white label
Mělo by jít o mezigenerační srovnání (s předchozí GT4), viz i zmínka v textu o mezigeneračním nárůstu výkonu motoru.
Emel
Vím, že u 911 R se řešilo, že solidní přítlak umí vygenerovat zadní difuzor, případně doplněný o malé výsuvné křidélko. Já tady vidím to zadní křídlo, jen jsem nečekal, že bude ten rozdíl až takový... výchozí Cayman by vzhledem ke koncepci taky neměl být vyloženě odfláknutý.
Mig_35
vzhledem k pozici motoru bych to považoval klidně za supersport i dnes...
white label
To není provokace, to je dobrá rada, potom si budeš říkat, že jsem na něj nedal... 😉
Navíc tohle auto časem určitě poroste na ceně! :yes:
Navíc tohle auto časem určitě poroste na ceně! :yes:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Redmex
+50% je krasna hodnota, ale nic nehovoriaca ak zaklad bol skoro nulovy 😄
Kazdopadne uzasne auto - 15 rokov naspat by to bol este regulerny supersport.
Kazdopadne uzasne auto - 15 rokov naspat by to bol este regulerny supersport.
white label
Žádné oprašování, na rohlíky Yaris, na ježdění Cayman GT4. 😉
Ber, než bude pozdě...
https😐/www.auto.cz/…dni-verzi-128895
Ber, než bude pozdě...
https😐/www.auto.cz/…dni-verzi-128895