Nemyslím si, že by se tito svérázní Britové nechali navzájem ovlivnit 😄
156 měla skvělé jízdní vlastnosti, byť FWD. 159 ideálně s 1.8TBi také pobavila, ač byla těžkotonážní a FWD. Giulia je TOP ve své třídě, suverénně.
To já bych doporučil místo GTV vyzkoušet jiné italské kupé - F355 nebo 360, pěkně s manuálem...
Brouk - to je původně český vůz Tatra. Když se na něj namontuje správný (ne)tlumič, i tak malý boxer umí vyloudit bombový zvuk. :yes:
Pokud bych musel vybíral jen z elektroaut, Teslu rozhodně ne, favoritem by byl I-Pace a časem asi Taycan 😁 Proč chtít něco jiného, než to nejlepší? 😁 A že by na to James May měl jako nic! Je nějaký moc skromný.
Nemel bych nic proti vyzkouseni beetle a Alfa je urcite super.
Tesla M3 je snad ve vsem lepsi nez I-Pace 😉
Snad krome interieru, ktery mne prijde u Jagu luxusnejsi.
Sorry, ale napsat v souvislosti s I-Pace vedle M3: ,,Proc chtit neco jineho nez nejlepsi?" To zni jako ironie.
Tesla model 3 se prodává zhruba za 800000 Kč, možná mega, I-Pace je, tuším, za 2,5 mega. Jestli někdo tvrdí, že nejmenší sedan Tesly je lepší než Íčko, tak to je největší s-ačka. 😁 😁
Navíc Tesla brzy krachne a kde se pak tyhle vozejky budou servisovat?? Jag je přeci jen stabilnější firma...
V Alfě je cítit úplně jiný přístup jejích tvůrců, radši trochu ošidí např. interiér než podvozek, z verze QV vychází obyč. Giulia - v tom je to italský srdíčko a zároveň koule :yes: :yes:
Docela jsem zvědavý na Tonale, Stelvio mi postupem času připadá bachraté v zadní části karoserie. Giulia je krásná, ale nepraktická, ale asi to tak má být. I když P508 to dokázal skloubit a 159SW ve své době také.
Kedysi som niekde čítal, že Mazda je japonskou verziou Alfy Romeo 😉... Možno nie je dokonalo prirovnateľná, ale ani Mazdy nejazdia zle.
Samozrejme Alfa je pojem...
Byl jsem na akci, kde bylo mozno primo vedle sebe porovnat Jaguar I-Pace a Tesla Model X. Kazdemu musi byt jasne, ze Tesla je o parnik lepsi auto a pritom stoji stejne, a presto jsem slysel spoustu kecu o tom, jak Jaguar predehnal Teslu. Mluvili by stejne, kdyby to auto melo misto te kocky logo korejske firmy LG, ktera prakticky to auto cele navrhla? 😄
Upřímně - pokud každý týden se píše o Tesle že je v čím dál větších problémech, nevidím důvod riskovat a běžet pro auto, které by bylo dodáno kdo ví kdy, pokud jestli a dělat Elonovi pokusnýho králíka, on si to pak jednoho dne spakuje a od odletí na Mars, to určitě...
Jaguar je jinde, jak stabilitou firmy, tak kvalitou.
Pre mňa je ale Jaguár tradičná značka, ktorá je na trhu už roky. Tesla je tu chvíľu a o chvíľu tu nemusí byť. Priniesla niečo nové, zaslúžila sa o rozvoj elektromobility, ale možno o 5 rokov tu nebude.
Kedysi v 90-tých rokoch na náš trh prišli značky Maruti a Proton. Ľudia si nejaké ich autá pokúpili, lebo boli cenovo výhodné... Po chvíli sa stiahli z nášho trhu... Samozrejme servis nebol. Našťastie tie autá mali niečo spoločné so Suzuki a Mitsubishi.
Samozrejme nedovolím si porovnať lacné indické značky s Teslou... Len chcem povedať, že keď firma skončí, môže nastať problém so servisom, dielmi... Aj keď má výrobca nejaké záväzky, nie je to už ono.
Jaguár je tu už dlho a dlho aj bude - preto radšej Jaguár 😉.
Heled, vstoupil jsi do diskuze.
Tak zahod silny slova a diskutuj.
Kvuli tomu sem chodim ja.
Ja, Matthew DeBord/BI (viz odkaz) a May tvrdime, ze Model 3 je lepsi nez I-Pace..
A mimochodem jsou to velikostne dost podobna auta. Tzn. skoro primi konkurenti.
Jestli mi sezenes Model 3 za 800 tisic, tak ti dam klidne 200 tisic navrch 😉
James May psal o autech a ty tady pises o stabilitach firem 😁
Když Tesla představovala nový model Standard za 35 000 s dojezdem 220 mil, představila spolu s ním i variantu Standard Plus za 37 500 dolarů, která nabízela bohatší výbavu a také dojezd až 240 mil. Podle automobilky však objednávky varianty Standard Plus až 6x překonaly objednávky nejlevnější varianty Standard Range a proto nastal čas na změny.
Když je základní model tak levný, znamená to, že o něco lepší verze je nepřiměřeně předražená, samozřejmě že je v cenách okolo 1,5M i clo, daně, atd.. Ale I-Pace je kvalitněji vyrobený, má lepší přepravní kapacitu, pro mě prestižnější značku, "netahá břicho po zemi". V čem je Tesla 3 lepší?
Jinak jen tak z hlavy v cem je Tesla lepsi: baterie - clanky i battery pack, dojezd, jizdni vlastnosti, jizdni vykony, autopilot, aerodynamika, motor, menice, chlazeni, spotreba, nabijeni, update, connectivita atd. Zkratka asi ve vsem, co dela elektromobil elektromobilem 😄
A v cem je vlastne lepsi Jag? Ze je to Jag a netaha bricho po zemi 😁 Hmmm...
PS Mas pravdu Jag je praktictejsi crossover, ale kam se hrabe na Octavii v kombiku.
To vím, že v těchto parametrech exceluje. Jak drahý musel být vývoj? Samozřejmě že velmi, a když to prodávají okolo 40000USD - tak jak se muselo ušetřit na tom, co dělá auto autem? To je pro mě priorita, že vůz není ošizený, Tesla ošizená je.
Akcionáři nebudou do nekonečna trpět pokles, před pár lety byla Tesla cool, dnes se nad ní zavírá voda.
Vysvetlovat ti dal, co je v autoprumyslu osizene, jake automobilky podvadi a kteri CEO jsou ve vezeni je asi zbytecny.
Jenom pro informaci E.Musk nic nelegalniho neprovadi (provinil se jen proti nejakym burzovnim pravidlum svym tweetem 😄 ).
PS Pri objemech prodeju M3 nemusis pri vyvoji setrit temer na nicem. Setris pri vyrobe, tim ze mas chytry produkt - cash cow s marzi 20%.
PPS Voda se nad Teslou podle tebe a tobe podobnym zavira a zavirat bude porad. Tesla vznikla jako start-up a je v uplne jiny fazi nez zabehly automobilky, ktery zajima kvartalni vysledek. Tesla ma ekonomicky nejbliz k Apple. Chapes? Ne? Tak si kup Jaguar, taky nebude spatnej 😄
156 měla skvělé jízdní vlastnosti, byť FWD. 159 ideálně s 1.8TBi také pobavila, ač byla těžkotonážní a FWD. Giulia je TOP ve své třídě, suverénně.
To já bych doporučil místo GTV vyzkoušet jiné italské kupé - F355 nebo 360, pěkně s manuálem...
Brouk - to je původně český vůz Tatra. Když se na něj namontuje správný (ne)tlumič, i tak malý boxer umí vyloudit bombový zvuk. :yes:
Pokud bych musel vybíral jen z elektroaut, Teslu rozhodně ne, favoritem by byl I-Pace a časem asi Taycan 😁 Proč chtít něco jiného, než to nejlepší? 😁 A že by na to James May měl jako nic! Je nějaký moc skromný.
Nemel bych nic proti vyzkouseni beetle a Alfa je urcite super.
Tesla M3 je snad ve vsem lepsi nez I-Pace 😉
Snad krome interieru, ktery mne prijde u Jagu luxusnejsi.
Sorry, ale napsat v souvislosti s I-Pace vedle M3: ,,Proc chtit neco jineho nez nejlepsi?" To zni jako ironie.
Navíc Tesla brzy krachne a kde se pak tyhle vozejky budou servisovat?? Jag je přeci jen stabilnější firma...
Čo sa iných áut týka... Alfa Romeo je skvelá, ale je to "Talian" - človek ju musí mať rád. Na druhej strane asi nie je problém mať rád Giuliu 😉.
Docela jsem zvědavý na Tonale, Stelvio mi postupem času připadá bachraté v zadní části karoserie. Giulia je krásná, ale nepraktická, ale asi to tak má být. I když P508 to dokázal skloubit a 159SW ve své době také.
Samozrejme Alfa je pojem...
Jaguar je jinde, jak stabilitou firmy, tak kvalitou.
A ze bylo v cervenych cislech BMW vis?
Jinak Jaguar ani LR nejsou zrovna kralove zebricku kvality 😄
Kedysi v 90-tých rokoch na náš trh prišli značky Maruti a Proton. Ľudia si nejaké ich autá pokúpili, lebo boli cenovo výhodné... Po chvíli sa stiahli z nášho trhu... Samozrejme servis nebol. Našťastie tie autá mali niečo spoločné so Suzuki a Mitsubishi.
Samozrejme nedovolím si porovnať lacné indické značky s Teslou... Len chcem povedať, že keď firma skončí, môže nastať problém so servisom, dielmi... Aj keď má výrobca nejaké záväzky, nie je to už ono.
Jaguár je tu už dlho a dlho aj bude - preto radšej Jaguár 😉.
Tak zahod silny slova a diskutuj.
Kvuli tomu sem chodim ja.
Ja, Matthew DeBord/BI (viz odkaz) a May tvrdime, ze Model 3 je lepsi nez I-Pace..
A mimochodem jsou to velikostne dost podobna auta. Tzn. skoro primi konkurenti.
Jestli mi sezenes Model 3 za 800 tisic, tak ti dam klidne 200 tisic navrch 😉
James May psal o autech a ty tady pises o stabilitach firem 😁
https😐/www.businessinsider.com/…-compared-2019-2
Tak zkus napsat neco k veci. Nejlepe o autech 😉
Zdroj: https😐/autoroad.cz/…c-zahadne-zmizel
Když je základní model tak levný, znamená to, že o něco lepší verze je nepřiměřeně předražená, samozřejmě že je v cenách okolo 1,5M i clo, daně, atd.. Ale I-Pace je kvalitněji vyrobený, má lepší přepravní kapacitu, pro mě prestižnější značku, "netahá břicho po zemi". V čem je Tesla 3 lepší?
Rozkliknul sis ten odkaz ode me?
Asi ne, vid. Jinak by ses takhle neptal.
Jinak jen tak z hlavy v cem je Tesla lepsi: baterie - clanky i battery pack, dojezd, jizdni vlastnosti, jizdni vykony, autopilot, aerodynamika, motor, menice, chlazeni, spotreba, nabijeni, update, connectivita atd. Zkratka asi ve vsem, co dela elektromobil elektromobilem 😄
A v cem je vlastne lepsi Jag? Ze je to Jag a netaha bricho po zemi 😁 Hmmm...
PS Mas pravdu Jag je praktictejsi crossover, ale kam se hrabe na Octavii v kombiku.
Akcionáři nebudou do nekonečna trpět pokles, před pár lety byla Tesla cool, dnes se nad ní zavírá voda.
😁
No aspon uz vis, v cem je Tesla lepsi 😉
Vysvetlovat ti dal, co je v autoprumyslu osizene, jake automobilky podvadi a kteri CEO jsou ve vezeni je asi zbytecny.
Jenom pro informaci E.Musk nic nelegalniho neprovadi (provinil se jen proti nejakym burzovnim pravidlum svym tweetem 😄 ).
PS Pri objemech prodeju M3 nemusis pri vyvoji setrit temer na nicem. Setris pri vyrobe, tim ze mas chytry produkt - cash cow s marzi 20%.
PPS Voda se nad Teslou podle tebe a tobe podobnym zavira a zavirat bude porad. Tesla vznikla jako start-up a je v uplne jiny fazi nez zabehly automobilky, ktery zajima kvartalni vysledek. Tesla ma ekonomicky nejbliz k Apple. Chapes? Ne? Tak si kup Jaguar, taky nebude spatnej 😄