Mně přijde dost perverzní, že takového auto, kde dospělí nemůže vzadu normálně sedět, dovolí někdo používat pro taxislužbu. Měli jsme tohle před mnoha lety jako služební (v kombíku) a dodnes na to moje páteř vzpomíná...
Loni v Bulharsku nás vezl taxikář s touhle Fabií a na počítadle mu svítilo číslo 596000 km. Ptal jsem se ho, jestli má původní motor. Prý ano a že prý když není turbo, není problém, jen že to chce vesla při rozjezdu. Navíc v autě nic nemlátilo ani nevrzalo. Bylo sice znát nájezd na volantu a šaltpáce, ale nic hrozného. Co do výdrže je tenhle traktor k nezaplacení.
Milion je už pěkné na tak malé auto, zejména když taxík jezdí hlavně po městě. Že Mercedesy s 300D nebo 320cdi umí i 2 mega je věc druhá. Fabia 1 s 1.9 byla držák, to je všeobecně známé. Uvidíme zda si takové články budeme jednou číst o Fabii 3 nebo Scale.
Zajimavy je, ze o spolehlivosti Hondy nebo Toyoty se tu tak casto nepise.
Jinak abych byl spravedlivy, potesilo me mnozstvi clanku o EV v posledni dobe.
PS Kdyz jsem jel naposledy za Seatem s timhle "vybornym" motorem, myslel jsem, ze se udusim.
A to mozna nemel jeste ani pul milionu. Proste u nekterych motoru je to pro lidstvo spis na skodu, ze vydrzi :-)
predne 2D svetla vsadene do kasne su dodnes brutalne .... skoda len ze zadok uz moc neladi s predkom ale stejne je za mna prva fabia dodnes vyzorovo naj naj naj fabia :yes: