Já jsem nepsal nic o tom, že ve společnosti Porsche či Lamborghini budeš mít s GT-R nejvyšší image. Stačí se podívat po všech motoristických periodikách a po tom jak automobilová veřejnost hltala jakoukoliv novou zprávu o přichodu GT-R. To auto prostě vzbuzuje obrovská očekávání, vzhledem k tomu jako dobrý byl/je předchůdce/ci. A už jen podle těch očekávání jak nás "amatérů" tak i motoristický novinářů to auto prostě image má. Samozřejmě, že ne stejnou, jaká je kolem Porsche ale trochu jinou. Jsou automobilový nadšenci, kteří mají třeba i to Porsche a občas ho vytahnou na okruh a jezdí pro zábavu a to auto vlastní prostě proto, že jim něčím vyhovuje a můžu ti garantovat, že ti nikdy neodmítnou svezení v GT-R a budou velmi natěšeni si ho zkusit. A pak jsou pozéři, kteří mají třeba Porsche jen pro to, že to je Porsche a ukazují okolí, jak jsou skvělí, že jezdí v legendě, byť o té legendě můžou vedět daleko míň než náctiletý nadšenec do všeho co má kola a zárověň je majitelem směšně vytuněného civicu. A přesně jako ten pozér mi připadáš ty. Bezhlavě ignorující a pomlouvající. :-!:no:
tuner bez tunera… možná stárnu, ale už mě nelákají nejvýkonnější a nejextrémnější automobily, tuning, apod. Oceňuji styl, krásu, jedinečnost, originalitu a eleganci, prostě synonyma pro obyčejnou 911
to že nebereš NiSSAN je jen a jen tvůj problém.pravdou ovšem je že NISSAN GT-R je velmi pozoruhodný sepersport s perfektními vlastnostmi a designem.to že meleš o tom že má image i fóbie si ale v týhle diskusi dost protiřečíš..
Zadni partie - jasnej odkaz na predchudce! Bocni profil a predek - tam vidim trosku 350Z... Interier na me pusobi maximalnim hi-tech dojmem, proste japonec :yes: A jako celek - sterilni syrovost... kladivo na carodejnice ;-)
Myslel som tym to, ze do skyline stacilo namontovat vacsie turba zmenit riadiacu jednotku a hned bol obrovsky priam neskutocny narast vykonu a pritom agregat nebolo treba menit..o tom je zbytocne polemiziovat je to tak...800ps nebol problem zo seriovym motorom s malymi upravami. tie extremi si logicky vyziadali kovane diely a pecialne upravy ale to je o inom..to osobne ja uz neuznavam. Inak rekord co som videl bol skyline s 1650ps a 100 mal tusim okolo 2s
ani blok ne... při takovém navýšení výkonu se mění tepelná roztažnost a odolnost celého bloku vůči vibracím a tlaku... Třeba si budou ale aspon tvarově podobný ;-)
Človek s afakt už musí zasmiať nad tými žabomyšími vojnami v tejto diskusii. Doťahujete sa o sekundičkách, o kvalite podvozku a neviem ešte o čom, a pritom je nad slnko jasnejšie, že väčšina najohnivejších diskutérov si do GT-R ani do Porsche nikdy nesadla a možno ani nesadne. papierové hodnoty sú jasné a je to sila.
To, čo je na tomto serveri zrejmejšie, teda dizajn a dojem, ktorý sa ponúka, ostáva akosi mimo záujem. Zatiaľ som si neprečítal ani jeden názor na to, ako auto vyzerá, či zvonka alebo zvnútra.
Zvonka je to, hoci sa to na prvý pohľad až tak nezdá, poriadna porcia priamych línií a ostrých hrán. Treba uznať, že sú v dokonalej súhre a autu nesmierne pristanú.
Vnútri to vyzerá ako kokpit lietadla. Kombinácia čiernej a hliníka je veľmi efektná, človek hneď vie, s kým má tú česť. Necítiť južanský temperamnet, ale chladnú a nespútanú silu.
Hele ELANE ty pořád omíláš image Porsche, ale uvědom si, že Porsche je mezi sporťáky masovka nejmasovější a třeba v USA s nimi jezdí kdejaká nagelovaná bu*na a to teprve sráží image značky. Ano, Porsche je legenda a taky staví výborná auta, ale z japonských ostrovů si právě GT-R nese jednu z nejlepších pověstí a image sportovního auta. A naopak ti můžu garantovat, že na svezení s GT-R se těší hodně majitelů evropských a US sportovních ikon.
Takže mír?Obě auta jsou bezva a bude záležet na každým co bude preferovat.Oba mají,,svaly,,bezva vzhled,jízdní vlastnosti,jen je rozděluje image a cena.Kdyby měl někdo jedno z nich v garáži,blahem by se tetelil...stačí :-)
Čas z 0-100 není u těch aut příliš vypovídající. Ano, 0-60mil/h má GT-R 3,3s, Porsche Turbo s automatem zase 3,4s. O to ale nejde, i z časů Ľ míle, které jsem vypsal nahoře,je vidět, že si navzájem neujedou. Turbo umí 200km/h za 12,2s viz test Autobild. Za kolik to dá Nissan jsem nezjistil.
Ano přijde ještě výkonnější verze, po redukci hmotnosti se pak váhově vyrovná Turbu, ale i na to má Porsche odpověď, GT2 1440kg/530 koní.
Ale Porsche není rovnako dobré,Porsche trochu zaostává a o tom to je,má jen lepší ,,zvuk značky,,.Kdyby Nissan nasadil cenu o milion výš,tak se bude prodávat v Japonsku či USA stejně,ale proč by to dělal?Fakt je ten,že v těchto zemích nebude až tak vzácné,když se bude prodávat jak,,housky na krámě,,.Škoda...Obě auta jsou bezva na běžné ježdění a hlavně pro zábavu,já bych stejně raději ,,prožil,, o trochu víc GT-R i kdybych měl na kontě 10 mega.Možná jsem trochu zaujatej,nedávno jsme koupili Zetko (budu o něm psát zanedlouho recenzi),je to taky ,,hustá,,kára mimochodem....
Stále píšeš jen o image!Jo a podvozek má prý GT-R taky dost našláplý..uzavřu to: Porsche nad GT-R vítězí pouze v image,legendy jsou obě auta,zbytek hovoří JASNĚ A JEDNOZNAČNĚ :GT-R je ZATÍM král a většina z přítomných lidí na tomto webu by jej brala všema 10-ti,včetně mě (Porsche je samozřejmě taky móóc dobrý,ale předražený) :yes:
P.S. : 15 litrů za Porsche,20-25 za GTR.
I když Nissan nemá image Porsche, tak milovník dobrej kár bude vážně přemýšlet jestli si má koupit auto,který je vzácný a na rozdíl od Porsche ne tolik k vidění a jako bonus všemu natrhne *!!!
Tak ok. Jsou ruzni lide s ruznym vkusem. Nekdo bere porsche...a to treba proto, ze ma (jak ty rikas) image...ale image podobnou sedanum nemecke produkce, tzn. spis managerska snobarna, pro lidi ktery chtej bejt videt,ze na to maj(to neni pravidlem samozrejme). Ale Nissan je zase pro jinou sortu lidi. At uz pro ty, kteri zboznovali jeho predchudce, pro toho, kdo zboznuje japonsky auta a nebo chce technologickej skvost za dobrej peniz (a nebo vsechno dohromady)...Rozdil mezi zakazniky Porsche a Nissanu je naprosto jinej, tak proc to porovnavas? Jo a TVR Sagaris pro duchodce? >:D
Existují auta,které jsou dobré,ale je třeba si uvědomit,že to auto s velkým A ostatní převyšuje!Poměr cena - výkon u Porsche a Nissanu je úplně někde jinde,podívej se za kolik se Nissan se špičkovou technikou a budíky snad na všechno možný bude provávat?2,2 mega!!Miluju Porsche,ale GT -R je už teď setsakra legenda a dal bych klidně 20 litrů,kdybych s ním mohl na chvilku jet!
GT-R má zrychlení 0-100 za 3,3. Podívej se na Best Motoring 2008-03. Postavili proti sobě 911 GT3, 911 Turbo, NSX Type R, Gallardo Superleggera a GT-R. Hned na startu GT-R natrhlo to Lambo. GT-R začalo na 5. tedy poslední pozici. Jednalo se o 5 lap battle na Tsukubě. Postupně se GT-R propracoval na první místo. V posledním kole ho ale natřela ta Superleggera. Jasně, 5 různých lidí, 5 kol, 5 aut. Možná to napoví, nebo ne. Je ale jasné, s čím se může bez ostychu GT-R poměřovat. A to se ještě nebavíme o ceně těch hraček. Jistě, tolik parády v GT-R jako v Lambu neuděláš. A ještě přijde Spec V... o 150kg méně a 550k. Co se týče zábavy, tak o to strach nemám. Zkus ten BM a jedna disciplína byl i drift. O absenci zábavy bych vážně u japonského sportovního vozu strach neměl. Ale každý preferuje něco jiného ;-)
auto parada urcite...ma to ale byt jakoze nastupce skylinu a ten prome byl vzdycky symbolem japonskyho automobilovyho sveta vtom smyslu ze tyto auta byly lehce modifikovatelny na "jakykoliv zbusob".motorem pocinaje,pres podvozek atd.atd..tohle vsechno ale utohoto modelu nebude uz mozne a nebo bude,ovsem daleko slozitejsi cestou..pry chcou zabezpecit motor tak,aby se znej nedaly vyzdimat ty nehorazny stovky koni navic.takze uz zadny videa 1000konovych monster palicich pneumatiky najakymkoliv povrchu a s jakymkoliv zarazenym stupnem, na ktery se vsichni tak radi divame ;-).je mne jasny ze vykon teto generace gtr je ohromnej a pro vetsinu smrtelniku naprosto dostacujici. ovsem uz jen ten pocit moznosti snadno se odlisit od ostatnich gtr tu chybi.a navic a to je prome neprekousnutelny naprosto, nema auto manualni prevodvku..japonci dle meho timto modelem udelali velky krok k sportakum evropskych automobilek viz vsude srovnavane porsche turbo,ale zacenu ztraty sve puvodni originality...mustanga maji vsicnni radi pro pravekej podvozek,premotorovanost a neschopnost jet vic jak 100metru vkuse bez prokluzovani kol.evropsky auta sou toho opakem a japonci byli exotika pro svy 6valce s tak akoratnim vykonem,levnym interierem a schopnosti driftovat jak ozivot..takze se filozoficky ptam :-)..je krok spravnym smerem se zakazdou,ikdyz vtomto pripade paradni,cenu "poevropstovat" a tim opoustet svou puvodni,vsemi toliko milovanou identitu?? >:-[] ..fakt sem uz nevedel jak to zakoncit :-)...takze diskutujem diskutujem at to frci ;-)...
Tak si to zrovnaj 911 turbo stoji Ł 90000, GTR Ł 55000, a ked si myslis ze GT2 je neporazitelna tak pozor GTR uz ma V Spec.Inak ani netreba ostane ti dost $ abi si ho vyladil na 1000 koni tak ako stary Sky, a tam uz Porsche nemoze nie je stavane na taky zahul motora. >:D
Zrovnaj si to najprv v hlavicke a potom pis.Vysmievat sa budu tebe ked pod balkonom uvidia tvoje auto.Posmieva sa len ten kto nerozumie.Nikdy sa nesmej dopredu zivot ta to este asi nenaucil.Vrat sa k svojim anglicakom :no:
Skvělé auto.Jen sem se na něj podíval je skvělé,protože samočinná převodovka a tachometr do 340km/h.Super autíčko.Dej te mi prosím 5000 000 dolarů a já si ho koupím. :-)
..tobě se zdají dvě vteřiny málo??A kolik by si potřeboval??Ty dvě vteřiny je přeci souhrn všech plusů a mínusů které to auto má.Na okruhu je podle mě nakonec nejdůležitější o kolik drbneš toho druhého a ne jaký má moment.výkon a zrychlení....
Turbo 911 stoji v UK Ł 90000, cena GTR je stanovena okolo Ł 55000- tak tam je ten rozdiel.Je to jedno z najrychlejsich seriovych aut na svete za Ł 55000 tam je ten rozdiel.Este pride ostrejsia verzia V Spec. okolo 600 koni.Je to neporazitelny stroj za neporazitelnu cenu :yes:
No cílová skupina jsou:
A)zbohatlíci co řídit neumí, ale "hele mám mašinu, která rozdupe všechno co se před ní postaví"
B)řidiči, kteří jezdit více než jen "umí"
Moc se k japonským autů nevyjadřuji, protože designově mne nechávají naprosto chladným. Ale právě u tohoto Nissanu a jeho vzhledu mi to přeci jen nedá, abych ho neokomentoval.
Kompilát GT-R v mých očích slučuje až moc sportovních vozů konkurence - Mitsubishi 3000 + Honda Prelude + Chevrolet Corvette - možná by se dalo pokračovat i dalšími.
Nic to ale nemění na mé chvále interiéru, i když hranaté kapličky mi zde nesedí a mém ocenění parametrů.
A ještě k těm úpravám, dostat z motoru 3x větší výkon než je standardní bez úprav komponentů je nemožný!
U přeplňovaného motoru se hlavně zvýší plnící tlak, čímž se výrazně roste namáhání bloku a vůbec celého klikového mechanismu. A tak první co se zcela jistě odporoučí je ojnice s klikou. Každá součást je navrhována s nějakou bezpečností, tedy na nejvyšší přípustné namáhání. Zvýšení namáhání o 30% by se dalo akceptovat, ale 300%. To je nesmysl. Motor s 1000k má s tím původním společné maximálně blok!
Jenže, my nejsme piloti F1, ale obyčejný řidiči. A tak ty dvě sekundy ti můžou být naprosto ukradený, navíc o schopnostech auta vůbec nic nevypovídají. Zde výrazně záleží na řidiči. Jako příklad čas jednoho vozu řízený různými řidiči, který se dá vyčíst z tabulky časů na ringu. Porsche GT3 Walter Röhrl 7:42/Vincent Brulo 7:39.
Budoucí majitel téhle střeli bude spokojený, že si sjede ring za 9 minut, tedy jestli tam vůbec někdy vyrazí.
pravda pravda .. Japonci jsou velice podivní. Jejich auta jsou prostě špička, + ty který si nechávaj výhradně pro svůj trh ... a pak je takhle vražděj (omezenim).
Dobre, ale v Evrope se take najde urcite spousta potencialnich zakazniku, kteri nebudou chtit rok cekat a vezmou neco jinyho...tohle neni masova zalezitost, takze nepujde o nejake ohromne cislo. Tim spis bych rekl, ze to bude znat
Nemohol sa rovnat lebo bol blokovany ako kazde auto na vykon 280ps...staci dat inu riadiacu jednotku a ooops co sa to stalo?preco ma zrazu namiesto 280ps 500???
Uz predchadzajuci skyline bol bestiou sam o sebe..GT-R v tradicii pokracuje. 2 sekundy su malo? pane boze...vo svete tychto aut a rychlosti su to priam svetelne roky...si prirovnaj cas 1 a posledneho v F1 ci inej sutazi..aky je tam rozdiel?sekunda???? takze to ze dokazal nisan deklasovat Turbo na okruhu o 2 sekundy to je nieco uzasne. Nechcem teraz rozpytvavat aky potencial ma vlstne ten motor? Stary skyline zvladol bez akychkolvek mechanickych uprav cez 1000ps...az potom bolo treba menit a upravovat jednotlive komponenty. To sa Turbu moze len zdat..celkovo je GT-R na to lepsia lebo uz z neho pri pouhom pohlade vyzaduje sakramentska dravost a nesputanost..turbo je ako kazde porsche..proste porsche...a tym, ze nissan s tym co ponuka na palube dosahuje take ohromne cisla..to je priam az neuveritelne
...možná i proto jsem nahoru napsal, že se vyrovná Turbu na Nordschleife.. Každej, kdo měl s tímhle okruhem čest ví, kolik dělá znalost prostředí, gumy, počasí, jezdec....
Každopádně to znamená, že tohle auto má právo dlít v rodině supersportů na postech nejvyšších... ;-)
Co se pohodlí týče marketingové žvásty mluví cosi o komfortních a stabilních 300kmh.. osobně si dost nedokážu představit komfort v téhle rychlosti v čemkoli..ale asi to znamená něco jako, že se nevznese a nezabije tě při prvním poryvu větru...
A k GT2: Na GT2 nemá ryzí odpověd´ snad nikdo, to je natolik brutální auto, že nemá konkurenci... Ani F430 Challenge stradale není údajně tak násilná...ne nadarmo se minulým generacím přezdívalo "widowmaker" :-O:*) >:-[]
Ve všem je lepší? Ses si nějak moc jistý. Výkon obou vozů, tedy GT-R a Turba je stejný. Porsche ale nabízí až 680Nm, kdy 600Nm je k dispozici v neuvěřitelném rozsahu 1900-5000 min-1. Což mu zajišťuje přímo nechutnou pružnost na jakýkoliv převodový stupeň, o které si může M6, Gallardo nebo F430 nechat zdát. Dále je to hmotnost 1585/1740 kg ve prospěch Porsche. Těch 155kg není zanedbatelných. Ani ve zrychlení si nemají co vyčítat 0-100/200 to Turbo umí za 3,7/12,2 s. 1/4 míle za 11,4s, Nissan za 11,6s. Stále nevidím, kde je ten Nissan tak lepší.
Takže zřejmě soudíš podle těch dvou sekund na cca 20km okruhu . Tenhle rozdíl je tak zanedbatelný, že vůbec nic neříká. Ano GT-R je zatraceně rychlé a účinné, ale nabídne i dostatečné pohodlí či zábavu jako Porsche, nebo bude prostě "jen" rychlý.
A komu se zdá Turbo příliš komfortní a chce pořádné kladivo, bere GT2. A na to Nissan odpověď nemá.
Samozřejmě, že starý Skyline byl vynikající auto..
Jenže sériový se doted´ nikdy nemohl měřit s evropskou špičkou, elitou zosobněnou v podobě Porsche..
Co ho dělalo unikátním byly jeho brutální tisícikonové verze z dílen Japonských tunerů. Jinak to bylo "jen" povedené sportovní auto..
Ted´ je tu v sérii a poráží Turbo na Nordschleife...
Legenda možná Skyline je, ale ted´ je tu nová...GT-R..
Delas jako by Nissan uz davno nevyrabel extreme dobry sportaky :-! Starej Skyline je legenda z nejvetsich. Ted akorat ti, co nemaj o autech paru nejdnou objevili movy GT-R :-)
Dávam do pozornosti redakcie a širokej verejnosti, že oddnes už nebudem pod prezývkou Ondoree, ale GT-R. Týmto súčasne dúfam, že budem zaradený do zoznamu skúšobných jazdcov, keď ho bude mať redakcia na testovanie ;-)
to je vysvědčení ,které bych podepsal.toto je auto pro ty co na to mají (nejde jen o pořizovací hodnotu,ale i režie,jako gumy,palivo,atd.) ,ale musejí mít zkušenost toto taky řídit.jinak ale famozní vozidlo.bravo nissan...
Porazil, máš pravdu.. ;-) Čekal jsem, kdo se toho chytne :-) navíc ten displej od polyphony :*) nádhera... Moct se tak svézt.. Jen mám obavu, že zkoušet jízdní vlastnosti s našimi schopnostmi u takhle výkonného auta by bylo o život ;-) Nedávno jsem měl možnost svézt se v "prachobyčejném" Caymanu S s chronopaketem a měl jsem co dělat...Poznal bych prd, ale byla to děsná zábava >:D a u GT-R? to by byl masakr 8-s
Spatne si napisal..on sa Porsche Turbo nevyrovnal..on ho porazil a to je rozdiel. Vo vsetkom je GT-R lepsie..je to uchvatne auto s neskutocnym vykonom, mat tak moznot sa na nom previezt...to auto je nemozne dostat do uzkych podla toho co som videl a cital...je to uz teraz nova legenda
Auto od Nissanu, které se výkonem a přilnavostí na Nordschleife vyrovná Porsche Turbo? To je sen, který uskutěčnili motorističtí nadšenci vycházející z řad opravdických tunerů východu (samozřejmě pod obrovskou investicí Nissanu)
Chtěl bych se svézt..
Mimochodem, jistý britský časopis o autech komentuje dokonalost a rychlost tohoto vozu, že je natolik obrovská, že mu místy ubírá na zábavnosti.. Argumentují tím, že aby se dostal řidič na limit tohoto vozu musí být šílený, nebo profesionál... At´ tak či tak, zkusí li to na normální silnici, skončí jako velká ohnivá koule... Znamená to něco?