Captur jsem měl půjčený 4 dny letos na jaře v Itálii, auto mělo najeto 3200km.
Vlastnosti auta odpovídají tomu velkému znaku v masce, všechno na ….
Motor tříválec 1,0T byl celkem žíznivý, spojený s pětirychlostním manuálem který byl katastrofa, trefit a pak i zařadit rychlost bylo umění. Kvalita Italských cest kolem Milána nic moc a tady podvozek ukázal svoje "kvality". Auto poskakovalo a hlavně odskakovalo někdy nepředvídatelně a bylo umění ho udržet na úzkých silnicích kolem Měst. Vzadu bubnové brzdy, vítejte v 21. století. Fanoušci "bakelitu" si zde přijdou na své, v interiéru plast kam oko dohlédne. Netuším jaká je pořizovací cena a ani mě to nezajímá ale pokud hodnota nového auta není pod 250 000Kč, nechápu ty jedince co vede k pořízení tohoto vozu...
A odkial mal vediet, ake je to auto, kym si to nepozical? Co je na tom zle si pozicat a podelit sa s dojmami? Ja som si to pozical tiez, az taky kriticky by som nebol. Mohol dopadnut aj horsie, keby si pozical Grand Scenic a zobral do toho rodinu na tie preteky, len to by boli ody :-D
No pomimne to, ze jsi nejspis litr nemel, ale spise 0,9, ktera uz konci.
Jinak ja mel teda taky pred mesicem na dovolene pujceny captur, a muj zaver z nej naopak byl, ze bych si ho klidne koupil. Auto dostatecne pohodlne a prostorne (v ramci kategorie samozrejme), prijemne na rizeni. Motor slabsi, ale ten uz brzy bude nahrazeny silnejsim litrem.
A zrejme to auto i neco vydrzi, s ohledem na to, jak bylo na Madeire oblibene u autopujcoven, protoze takovy zahul auta podle me nikde jinde nedostavaji....
Ostatně jako jakýkoli jiný pokus o pořádného "teréňáka" vychazejícího z kompaktního hatchbacku - např. CX-3. Dole velké a nafouklé a na tom posazená malinká kabinka. Je to jako postava poštovní úřednice.
A čo tie klikyháky na zadnom veku? Nebude to len súčasný Captur prezlečený do čínskych handier? Ten žltý model je voči súčasnému Capturu dosť nesympatický, odklon od európskeho dizajnu k čínskemu sa mi zdá výrazný.
Já teda nevím, pánové, ale informace v textu je podle mě jasná.
"Fotografie z interiéru sice zatím nejsou dostupné..."
Ty fotky v galerii jsou z testu aktuální generace Capturu. ;-)
skustnutelne je za mna nadalej od nich clio a kadjar ... to su fakt podarene kusky aj vizualne a kadjar ma za mna stale naj kabinu v celom renaulte... :yes:
mne sa v cliu nepacil interier... aj zadne okno ma hodne male... a predne zase uzke.. moje male auto ma sirsie celne sklo.. aj lepsi vyhlad vpred aj vzad a pritom je kasnou uz na pohlad mensie ako clio
clio sice posobi svalnato ... ale inak samotna kabina ked uz sedis v aute mi prisla hodne kompaktna a kusok poddimenzovana vzhladom na celkovy podorys auta... skoda fakt len tej kabiny ( interier, vyhlad vzad, sirocizne stlpiky .. otrasne budiky ) ... inak by som nemal moc vyhrad.... kvalitu ako taku nehodnotim... to by som musel to auto mat aspon rok dva .... kazdopadne zle auta ale dnes uz stejne nie su...
Vy ste taki PRIMITIVI v auto.cz ze az!!! "Vime jak bude vypadat!" *** viete! Toto je cinska verzia Capturu, ktora je uplne ina, ako ta pre Europu! Pohladajte na nemeckych portaloch a najdete europsku verziu noveho Capturu. Nerobte zo seba vacsich debilov, nez ste!
Ahoj všetci pišem vam svoje dojmi z Captura mam verziu 0,9 TCE .Na chalupu do lachkeho terenu vyborny ,na dovolenku do Chorvatska aku rat (a to som mal Audi A6 avant 6valec benzin zo spotrebov 14 litrov na dialnici takze viem o čom pišem verte) okrem toho načo vam je dnes vykon ked aj na nemeckej neobmedzenej dialnici idete v priemere 110km/h ,takže sa vratim ku Capturu spotreba super aj v meste mam už 12000km tempomat trosku skače ale to je tym nepravidelnym chodom motora tak preto inač možem doporučit za male peniaze rozumna muzika ked si preratam že Audi nove stoji 70 0000 eur tak nech im to hnije na dvore radšej tie peniaze prejazdim po svete .....ja osobne robim z autami 23 rokov všetko som uz vyskušal okrem Ferrari ale nie som chotny dat za auto cenu domu .PS: ludia uvedomte si že každy podla možnosti