Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur
Renault Captur 1.3 TCe 130 (96 kW)
15 Fotogalerie

Nová generace Renault Captur nafocena bez maskování, jak se vám líbí?

Kompaktní městský crossover Renault Captur, jehož výroba probíhá od roku 2013, se zřejmě již brzy dočká nové generace. A my už víme, jak bude vypadat.

Fotografie nového Capturu se totiž objevily na čínském webu Autohome, kde si jich ale nejspíš všimlo i zastoupení automobilky a tak zase brzy zmizely. Zanedlouho se však fotografie objevily i na fóru Worldscoop, odkud se dál šíří do světa.

Každopádně na co se tedy můžeme u nového Capturu těšit? Největší změny jsou patrné na zadní části, kterou si můžeme prohlédnout i na velké fotce. Zaujmou především ostře řezaná světla ve tvaru písmene C, na jejichž spodní část navazuje linka zařezávající se do víka kufru. Sympatická je i dvojice chromovaných koncovek výfuku.

Přední část prošla spíše evoluční změnou, kterou zdůrazňují především světlomety s novým světelným podpisem. Změnou však prošel i nárazník, na jehož bocích jsou vertikálně umístěné mlhovky a mřížka chladiče uprostřed dostala nový tvar.

Vůz tak nově působí dynamičtěji, což ostatně podtrhuje i pohled na boční profil. Právě tad vyniká svažující se střecha, upravený C-sloupek a nově tvarovaná skla druhého páru dveří. V podbězích také vynikají nová kola, která mohou mít až 18 palců.

Co se rozměrů týče, měla by být nové generace Capturu dlouhá 4,263 mm, široká 1,797 mm, vysoká 1,593 mm a hodnota rozvoru by se měla zastavit na hodnotě 2,638 mm. Zatím se však bavíme pouze o neoficiálních informacích, které se vztahují k modelu určenému na čínský trh. Je tak docela možné, že v Evropě se nový Captur představí v ještě trochu jiném kabátu.

Bohatší by měla být i nabídka motorů. Zatímco v Číně budou mít zákazníci na výběr pouze ze dvou výkonnostních variant přeplňovaného motoru 1.3 litru (133 a 159 koní), v Evropě by nabídka mohla startovat 1.0 litrovým motorem o výkonu 100 koní v kombinaci s CVT převodovkou. Dalším v nabídce by mohl být 1.3 litrový motor TCe o výkonu 130 nebo 150 koní a chybět by neměl ani naftový motor 1.5 Blue dCi, který by měl Captur sdílet s ostatními Renaulty. Ve hře je i varianta RS.

Fotografie z interiéru sice zatím nejsou dostupné, očekává se však, že palubní deska bude podobná, jako v nové generaci modelu Clio. Jednou z mála výhod Capturu by pak mohla být sedadla s upravitelným sklonem zadních sedadel a volič funkce Grip-Control, který by měl alespoň částečně suplovat chybějící pohon všech kol. Ano, Captur totiž i nadále zůstává pouze předokolkou.