Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
:yes: :yes: máme Mazdu rádi, dnes jsme si jednu objednali. Adélka, 4 roky. :-! >😁 😄
Prodeje pujdou dál nahoru.Jen co dorazí "šestka".Věřim,že si najde spoustu stávajících mjitelů,kteří opustí starou generaci,ale hlavně přibude majitelů nových. 😄
tak jsem to tu procetl a rikam si, pridam neco k dobremu.
Nedavno jsem si projel dvojku, mame v rodine prvni generaci M2 a to je opravdu uplne jine auto, ono spravne se ta stara dvojka mela jmenovat jeste Demio, je to Demio II to odrazi jake auto to je, az tohle nove lehke zihadelko je prava ZOOM ZOOM Mazda2. Paradni, svizna, prijemna na rizeni jako vsechny mazdy, clovek by se rychle zamiloval. A do te zelene zvlast, je uzasna.
Nova M6.. tak to je krasny kousek, starou M6 jsem mel, bylo to krasny, rychly a poradny auto, mel jsem 2.3 olej mi nezrala, nemel jsem jedinej problem. Nova M6 kterou jsem vyzkousel byla 2.0 TD sedan. Interier o 2 tridy lepsi nez ve stare M6, ale presne tu popisujete ten priklon k limuzinam a odklon o sportovniho ducha prvni generace. Svezl jsem se s ni asi 30km a nemel jsem jediny spatny pocit, nic co by me treba jako potencialniho kupce odrazovalo, jenze ja takove auto nepotrebuju. Tesim se az se svezu v tom novem 2.5l 😄
cetl jsem tu "mezi radky" nepochopeni existence modelu CX7, no mam ji doma, a proc? Protoze potrebuju auto ktere je schopne vyjet kdykoliv at je 20cm noveho snehu a silnicari nestihaji nebo kdyz mi ve ctvrtek zavola Chopok ci Strbske pleso a ja musim jet do hor kde bez 4x4 nelze vyjet ani na nejblizsi chalupu. To nemluvim a aktivni bezpecnosti systemu 4x4 v kritickych situacich do kterych se clovek muze ne vlastni vinou nekdy dostat. Musim vozit obcas naklad, sklopena sedadla v CX a velke zadni dvere mi absolutne vyhovuji. Jezdil jsem ted dlouho s dieselem a chtel jsem zmenu. A hlavne chtel jsem opet Mazdu.. takze .... uz chapete, ze existuje skupina zakazniku na SUV typu CX7? Steje tak by nekdo mohle rikat proc existuje RX8 s "podivnym" Wanklem na ktery se krom mazdy nikdo neumi ani podivat a kdyz se podiva tak ho vetsinou rozbije, protoze to auto je treba rychle 4 mistne GT na rychly pohyb po dalnici, ano tohle presne zvladne M6 taky... ale stejne tu budou lidi kteri si to RXko koupi. A co MX5 maly dvoumistny roadster s temer nicotnym kufrem a zadnim pohonem ktery v zime na snehu je pouzitelny jen s nejvyssi mirou opatrnosti, v lete dava uzasny pocit vetru ve vlasech, ale do kufru se vejde jen baleni dobre vody na lezato.....aboslutne neprakticke auto, tak jako je CX7 neprakticka velikosti a treba pro nekoho provoznimi naklady je MX neprakticka z hlediska provozu v zime a treba tim ze proste pojme jen dva lidi. Ale i takova auta maji sve zakazniky a kupce.
Tazke viva ZOOM ZOOM ... zdravi Vas vsechny majitel dvou nejvic nepraktickych aut od Mazdy ...CX i MX mam v garazi, ale verte mi, je s nimi ta nejvetsi legrace za volantem. pro me je to srdecni zalezitost...mozna mi nekteri rozumite. Joe_St
Nedavno jsem si projel dvojku, mame v rodine prvni generaci M2 a to je opravdu uplne jine auto, ono spravne se ta stara dvojka mela jmenovat jeste Demio, je to Demio II to odrazi jake auto to je, az tohle nove lehke zihadelko je prava ZOOM ZOOM Mazda2. Paradni, svizna, prijemna na rizeni jako vsechny mazdy, clovek by se rychle zamiloval. A do te zelene zvlast, je uzasna.
Nova M6.. tak to je krasny kousek, starou M6 jsem mel, bylo to krasny, rychly a poradny auto, mel jsem 2.3 olej mi nezrala, nemel jsem jedinej problem. Nova M6 kterou jsem vyzkousel byla 2.0 TD sedan. Interier o 2 tridy lepsi nez ve stare M6, ale presne tu popisujete ten priklon k limuzinam a odklon o sportovniho ducha prvni generace. Svezl jsem se s ni asi 30km a nemel jsem jediny spatny pocit, nic co by me treba jako potencialniho kupce odrazovalo, jenze ja takove auto nepotrebuju. Tesim se az se svezu v tom novem 2.5l 😄
cetl jsem tu "mezi radky" nepochopeni existence modelu CX7, no mam ji doma, a proc? Protoze potrebuju auto ktere je schopne vyjet kdykoliv at je 20cm noveho snehu a silnicari nestihaji nebo kdyz mi ve ctvrtek zavola Chopok ci Strbske pleso a ja musim jet do hor kde bez 4x4 nelze vyjet ani na nejblizsi chalupu. To nemluvim a aktivni bezpecnosti systemu 4x4 v kritickych situacich do kterych se clovek muze ne vlastni vinou nekdy dostat. Musim vozit obcas naklad, sklopena sedadla v CX a velke zadni dvere mi absolutne vyhovuji. Jezdil jsem ted dlouho s dieselem a chtel jsem zmenu. A hlavne chtel jsem opet Mazdu.. takze .... uz chapete, ze existuje skupina zakazniku na SUV typu CX7? Steje tak by nekdo mohle rikat proc existuje RX8 s "podivnym" Wanklem na ktery se krom mazdy nikdo neumi ani podivat a kdyz se podiva tak ho vetsinou rozbije, protoze to auto je treba rychle 4 mistne GT na rychly pohyb po dalnici, ano tohle presne zvladne M6 taky... ale stejne tu budou lidi kteri si to RXko koupi. A co MX5 maly dvoumistny roadster s temer nicotnym kufrem a zadnim pohonem ktery v zime na snehu je pouzitelny jen s nejvyssi mirou opatrnosti, v lete dava uzasny pocit vetru ve vlasech, ale do kufru se vejde jen baleni dobre vody na lezato.....aboslutne neprakticke auto, tak jako je CX7 neprakticka velikosti a treba pro nekoho provoznimi naklady je MX neprakticka z hlediska provozu v zime a treba tim ze proste pojme jen dva lidi. Ale i takova auta maji sve zakazniky a kupce.
Tazke viva ZOOM ZOOM ... zdravi Vas vsechny majitel dvou nejvic nepraktickych aut od Mazdy ...CX i MX mam v garazi, ale verte mi, je s nimi ta nejvetsi legrace za volantem. pro me je to srdecni zalezitost...mozna mi nekteri rozumite. Joe_St
Bohužel kromě Mazdy tomu zatím nikdo pozornost nevěnuje...
Trendem současné doby je spíš zvyšování výkonu i hmotnosti a složitá technická řešení snižující emise..
Mazdo2 :yes:
Jen se schválně občas u aut podívej na srovnání hmotností minulá VS. nová generace.. Samozřejmě, že si to o technologiích typu DPF atd. nemyslím.. Jen mi šlo o to, že po delší době přišel zase někdo s tím, že snížení hmotnosti má razantní vliv na spotřebu a emise...
..to o co mi v podstatě jde je rovnice lehčí auto = zábavnější auto 😉
Ze predu pusobi diky zajimave umistenym svetlometum jako siroky a mohutny mastodont, zatimco bocni linie zase naznacuji hbite svezeni. Zadni partie je kapitola sama o sobe, sofistikovane vydesignovane zadni svitilny padnou autu jako ulite a je radost se na ne divat. Jsem zvedavy, jestli i nova M6 bude na silnici a zvlast za tmy lehce identifikovatelna jako jeji predchudkyne (tu, kdyz vidim ve zpetnem zrcatku, tak ji hned poznam, je to takove UFO ).
Usedam za volant, je jeste lepe propracovany nez v puvodni M6 a uz tam to byl TOP TOP ve sve tride. Interier dycha moderni technologii, bylo zajimave sledovat, jak se jemne modre podsvitil hlavni ovladac audiosoustavy a par tlacitek kolem a jemne to pulzovalo, jak rekl Dejf, mas pocit, ze to auto dycha...uzasne.
Osahavam si materialy, kvalita na kazdem centimetru, hlavni plast palubovky je mekceny a na pohled pusobi mnohem luxusnejsim dojmem nez na dotek. Co vsechno za vymozenosti nova M6 ma jsem nezkoumal, startuju a rikam kamosovi-prodejci, at vypne klimu, ze chci slyset motor. Nic. Neslysim vubec nic. Radim jednicku, pomalu poustim spojku a lechtam plyn, auto vyrazi vpred. Na tachometru vidim cislo 260, mno, krapanek nadsazene . Slapu po plynu, razeni je jeste presnejsi nez v prvni M6, radicka je spis joystick, rychlosti tam jdou temer samy. Behem par sekund je tam 70km/h a auto pipa, kamos prodejce vysvetluje, ze si muzete nastavit zvukovou signalizaci pro urcitou rychlost, dobre treba do mesta atd. Fajn featureska. Motor se ozyva az nekde pri trech tisicich, nicmene projev je klidny, spis je to takove jemne seveleni, takze dalsi posun od sportovneji ladenych motoru u predesle M6 (treba 1.8 co maji tchanovci ma nadherny syrovy sportovni zvuk, tohle je oproti tomu jen seveleni vanku kdesi v pozadi, pro nekoho plus, pro nekoho minus, me osobne na tom moc nesejde, hlavne ze to nevydava zvuky jak traktor). Prichazi krizovatka, Slapu po brzdovem pedalu, hmm, trochu nejistoty, brzdy maji nastup spise lezerni a tak je treba pritlacit krapet vic, na tohle by bylo treba si zvyknout, ze se toho pedalu clovek nesmi bat. Jedeme dal, celkovy pocit z auta je jednoznacne kladny a byt clovekem, co shani auto stredni tridy, nevahal bych ani minutu. Oproti predesle M6 je to obrovsky krok, je to o tridu jine, lepsi, vyspelejsi auto, i kdyz ztratilo na sportovnim projevu a duchu, stalo se spis rodinnou limuzinou. Takovy pocit jsem napriklad v novem Mondeu nezazil. Podvozek tlumi vse, co muze, vyborne. Sedadla doznaly par zmen, prijde mi, ze maji delsi operadlo, lepsi bocni vedeni a kvalitnejsi opreni v oblasti beder. Ale na to, abych to poradne prozkoumal, jsem s ni byl malo (cca. 15minut jizdy). Pohled do vnitrniho zpetneho zrcatka je zajimavy, okno liftbacku je sice rozmerne, ale tim, jak je zkosene, tak v zrcatku vidite vlastne jen takovou uzkou sterbinu, ale vyhled je celkem OK.
Prijizdime zpet do autosalonu, parkuju, uzivam si jeste pohled na hezke budiky, osahavam si materialy, vypinam motor a jdu se podivat na svitici bixenonove svetlomety, krasa, LED vzadu, nadhera...predavam kamaradovi-prodejci klice a s pomyslnou slzou v oku odchazim....odchazim s pocitem, ze shanet auto ve stredni tride, tak tohle je ma priorita a pak dlouho dlouho dlouho nic. Mazda udelala dalsi krok k uspechu a ja pevne verim, ze si ziska velky pocet zakazniku a spokojenych majitelu.
PS: Predtim jsem stravil hodinu s Mazdou 2, o tom ale jindy a jinde, no a nakonec po M6 jsem usedl do CX-7, kratka petiminutova jizda a jediny pocit: na vyblbnuti dobre, ale jako hlavni auto do rodiny rozhodne ne, to bych volil 100% novou M6.
Ja jsem z forum.mazdaklub.sk :-!
Trend snižování hmotnosti a současný růst torzní tuhosti je určitě dobrý a čím více výrobců to udělá,tím lépe.