Když Elon Musk ohlašoval příchod Tesly Model 3 Performance, sebevědomě prohlašoval, že bude rychlejší než BMW M3 a na dráze nenajde konkurenta. A tohle tvrzení se Top Gear rozhodl prověřit tím jediným způsobem, jaký zná - závodem.
No na ten umakartovej/PVC introš a upatlaný lenovo bych se fakt chtěl při cestování dívat.
...možná proto nemají tyto výkřiky techniky nijak oslnivý dojezd - dát v tom 900km v kuse, tak vystoupím zelenej, jak sedma.
Vnější design už člověk u Tesly nějak nevnímá, ale vždycky, když se na to soustředím, tak si říkám, jaký asi výraz tomu chtěl designér vrazit... nic lichotivýho mě nenapadá
Uprimne receno bych se radsi ***l s tim nejpomalejsim Cckovym mercedesem s jednapetkou od Renaultu, nez muset celou cestu cumet na tenhle interier: https://www.auto.cz/…-za-nuz-na-maslo?…
Uprimne, Tesla ma moje velky diky za to, jakym zpusobem rozhejbala vyvoj EV, ale jestli hodne rychle nezacnou pracovat na kvalite jak materialu, tak zpracovani, tak az se tradicni vyrobci konecne vzpamatujou a zacnou chrlit EV taky, tak bude mit Tesla dost problem. Treba takovy eTron vs Model X je dost vyrovnany uz ted, a to je eTron zbastleny na stary platforme MLB. Az najedou novy elektricky platformy (u Audi konkretne PPE), tak to bude mit Tesla tezky.
To nebude tak těžné. Jsou v módě a jsou statusovým symbolem, plus jsou první a jediní komu jakžtakž funguje síť nabíječek Supercharger a i jinak jsou ty auta dobře použitelný, odhlídneš-li od problémů s kvalitou. Navíc je elektroaut z druhý ruky málo.
Řekl bych, že je to takový Apple automotive světa (třeba takovej Macbook Pro za poslední dvě generace hardwarově průser za průserem, ale když funguje, tak je to paráda - osx, airdrop, handoff, spolupráce se všema ostatníma iZařízeníma - a z druhý ruky stojí taky raketu) :-)